Welcome to Δήμος Παπάγου Χολαργού   Click to listen highlighted text! Welcome to Δήμος Παπάγου Χολαργού Powered By GSpeech

Το site υποστηρίζει text to speech

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ υπ' αριθμ. ΣΟΧ 1/ 2018 για τη σύναψη ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Ο Δήμος Παπάγου - Χολαργού

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του άρθρου 21 του Ν. 2190/1994 «Σύσταση ανεξάρτητης αρχής για την επιλογή προσωπικού και ρύθμιση θεμάτων διοίκησης» (ΦΕΚ 28/Α΄), όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν, σε συνδυασμό με τις διατάξεις της παρ. 9 του άρθρου 25 του Ν. 4440/2016 (ΦΕΚ 224 /Α΄).
2. Τις διατάξεις του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87/Α΄), όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν.
3. Τις διατάξεις του άρθρου ένατου του Ν. 4057/2012 «Πειθαρχικό Δίκαιο Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου» (ΦΕΚ 54/Α΄).
4. Τις διατάξεις του άρθρου 107 του Ν.4483/2017 (ΦΕΚ 107/Α΄/2017).
5. Τις διατάξεις του άρθρου δεύτερου του Ν.4528/2018 (ΦΕΚ 50/Α΄/2018).
6. Την υπ΄ αριθμ. 34/21-02-2018 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Παπάγου – Χολαργού, περί προγραμματισμού προσλήψεων προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, με κάλυψη δαπάνης από λοιπές αντικαταβολές (υπηρεσία δημοτικών κοιμητηρίων), για το Δήμο Παπάγου – Χολαργού.
7. Την υπ΄ αριθμ. πρωτ. 17519/6469/07-03-2018 Εισηγητική έκθεση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής για πρόσληψη προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου στο Δήμο Παπάγου – Χολαργού με κάλυψη δαπάνης από λοιπές αντικαταβολές, προς το Υπουργείο Εσωτερικών.
8. Την υπ΄ αριθμ. πρωτ. οικ. 8665/22-03-2018 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, περί έγκρισης απασχόλησης τεσσάρων (4) ατόμων με σχέση εργασίας (ΙΔΟΧ) για την κάλυψη αναγκών του Δήμου Παπάγου - Χολαργού με την παροχή υπηρεσιών έναντι λοιπών αντικαταβολών.
9. Το υπ΄ αριθμ. πρωτ.6726/2-4-2018 έγγραφο του Υπουργείου Εσωτερικών με θέμα: «Έγκριση πρόσληψης προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου (από λοιπές αντικαταβολές» προς το Δήμο Παπάγου – Χολαργού.
10. Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΦΕΚ 3125/τ.Β΄/26-11-2012) του Δήμου Παπάγου - Χολαργού όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει και την υπ΄ άριθμ. πρωτ 9462/02-05-2018 βεβαίωση του Δημάρχου Παπάγου-Χολαργού περί ύπαρξης κενών θέσεων.                                                                                            11. Την υπ΄ άριθμ. πρωτ. 15226/29-06-2018 βεβαίωση της Διευθύντριας Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου Παπάγου – Χολαργού, περί ύπαρξης πιστώσεων για την κάλυψη της δαπάνης μισθοδοσίας του υπό πρόσληψη προσωπικού, της παρούσας ανακοίνωσης.

Ανακοινώνει

Την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου (από λοιπές αντικαταβολές), συνολικά τεσσάρων (4) ατόμων για την κάλυψη εποχικών ή παροδικών αναγκών της υπηρεσίας δημοτικών κοιμητηρίων με κάλυψη δαπάνης από λοιπές αντικαταβολές του Δήμου Παπάγου – Χολαργού που εδρεύει στο Χολαργό, του Νομού Αττικής και συγκεκριμένα των εξής, ανά υπηρεσία, έδρα, ειδικότητα και διάρκεια σύμβασης, αριθμού ατόμων (βλ. ΠΙΝΑΚΑ Α), με τα αντίστοιχα απαιτούμενα (τυπικά και τυχόν πρόσθετα) προσόντα (βλ. ΠΙΝΑΚΑ Β):

ΠΙΝΑΚΑΣ Α: ΘΕΣΕΙΣ ΕΠΟΧΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (ανά κωδικό θέσης)
Κωδικός
θέσης
Υπηρεσία Έδρα υπηρεσίας Ειδικότητα Διάρκεια σύμβασης Αριθμός
ατόμων

101

Δήμος Παπάγου - Χολαργού Χολαργός ΥΕ Εργατών Καθαριότητας Κοιμητηρίου 8 μήνες 2
102


Δήμος Παπάγου - Χολαργού Χολαργός ΥΕ Εργατών Κοιμητηρίου (ταφής-εκταφής) 8 μήνες 1
103


Δήμος Παπάγου - Χολαργού Χολαργός ΥΕ Εργατών-Φυλάκων Κοιμητηρίου 8 μήνες 1

 

ΠΙΝΑΚΑΣ Β: ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ (ανά κωδικό θέσης)
Κωδικός θέσης Τίτλος σπουδών και λοιπά απαιτούμενα (τυπικά & τυχόν πρόσθετα) προσόντα
101 &102 Δεν απαιτούνται ειδικά τυπικά προσόντα (άρθρο 5 παρ. 2 του Ν. 2527/1997).
103 Απολυτήριος τίτλος Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (Απολυτήριο τριταξίου γυμνασίου ή για υποψήφιους που έχουν αποφοιτήσει μέχρι και το 1980 απολυτήριο Δημοτικού Σχολείου), ή ισοδύναμος απολυτήριος τίτλος κατώτερης Τεχνικής Σχολής του ν.δ.580/1970 ή απολυτήριος τίτλος Εργαστηρίων Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης του άρθρου 1 του Ν. 2817/2000 της ημεδαπής ή άλλος ισότιμος τίτλος της αλλοδαπής.


ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

Οι υποψήφιοι για την απόδειξη των ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ (βλ. ΠΙΝΑΚΑ Β), των λοιπών ιδιοτήτων τους και της εμπειρίας τους οφείλουν να προσκομίσουν όλα τα απαιτούμενα από την παρούσα ανακοίνωση και το «Παράρτημα ανακοινώσεων Συμβάσεων εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ)» δικαιολογητικά, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην ενότητα «ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗ ΤΙΤΛΩΝ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣΕΩΝ» του Κεφαλαίου ΙΙ του ανωτέρω Παραρτήματος.

ΠΡΟΣΟΧΗ:
• Τα πιστοποιητικά της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Πολυτέκνων Ελλάδας (Α.Σ.Π.Ε.), για όσους υποψήφιους επικαλούνται Πολυτεκνική ιδιότητα υποβάλλονται υποχρεωτικά είτε σε ευκρινή φωτοαντίγραφα από αντίγραφα, τα οποία έχουν επικυρωθεί από δικηγόρο, είτε σε πρωτότυπα.
• Τίτλοι, πιστοποιητικά και βεβαιώσεις της αλλοδαπής, που απαιτούνται από την Ανακοίνωση, πρέπει απαραιτήτως να συνοδεύονται από επίσημη μετάφρασή τους στην ελληνική γλώσσα και να έχουν επικυρωθεί, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο «Παράρτημα Ανακοινώσεων Συμβάσεων Εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ)» με σήμανση έκδοσης «30-03-2017» και ειδικότερα στην τελευταία ενότητα του Κεφαλαίου ΙΙ με τίτλο «ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗ ΤΙΤΛΩΝ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣΕΩΝ».
Για την απόδειξη της αναπηρίας του ίδιου ή συγγενικού προσώπου θα πρέπει να προσκομίζονται τα δικαιολογητικά που προβλέπονται στην υπ΄αριθμ. Πρωτ. ΔΙΠΑΑΔ/Φ.ΕΠ.1/570/οικ.3824/3.2.2017 απόφαση της Υπουργού Διοικητικής Ανασυγκρότησης (ΦΕΚ 272/6.2.2017/τ.Β΄) (στοιχεία 17 και 18 του Κεφαλαίου ΙΙ του Παραρτήματος ΣΟΧ με σήμανση έκδοσης «30-03-2017».
Κατά τα λοιπά ισχύουν τα οριζόμενα στο «Παράρτημα Ανακοινώσεων Συμβάσεων Εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ)» με σήμανση έκδοσης «30-03-2017».

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ: Δημοσίευση της ανακοίνωσης
Περίληψη της παρούσας ανακοίνωσης, η οποία πρέπει να περιέχει υποχρεωτικά τα όρια ηλικίας και όλα τα στοιχεία του άρθρου 21 παρ. 8 του Ν. 2190/1994 (όπως ισχύει), να δημοσιευθεί σε δύο (2) ημερήσιες ή εβδομαδιαίες τοπικές εφημερίδες του Νομού Αττικής, εφόσον εκδίδονται. Σε περίπτωση που εκδίδεται μία εφημερίδα (ημερήσια ή εβδομαδιαία) η δημοσίευση θα γίνει στην εφημερίδα αυτή δύο (2) φορές.

Ανάρτηση ολόκληρης της ανακοίνωσης μαζί με το Παράρτημα ανακοινώσεων Συμβάσεων εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ)» με σήμανση έκδοσης «30-03-2017» να γίνει στο χώρο των ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος του Δήμου Παπάγου – Χολαργού. Θα συνταχθεί και σχετικό πρακτικό ανάρτησης στο φορέα (σύμφωνα με το άρθρο 21 παρ. 9 του Ν. 2190/1994 όπως ισχύει), το οποίο θα αποσταλεί αυθημερόν στο ΑΣΕΠ είτε στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. είτε στο fax: 210 6467728 ή 213 1319188.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ: Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση με κωδικό ΕΝΤΥΠΟ ΑΣΕΠ ΣΟΧ.6 και να την υποβάλουν, είτε αυτοπροσώπως, είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή, στα γραφεία της υπηρεσίας μας στην ακόλουθη διεύθυνση: Δήμος Παπάγου – Χολαργού, Περικλέους 55, Τ.Κ. 15561 Χολαργός, απευθύνοντάς την στη Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών – Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού και Εποπτείας Νομικών Προσώπων / Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων – Γραφείο Πρωτοκόλλου και Διεκπεραίωσης, υπόψη κας Β. Μπαρδή, Π. Χαρδαλούπα, κ. Π. Κωνσταντίνου, κ. Ε. Κομπόγιωργα και Ι. Γεωργικόπουλου, (τηλ. επικοινωνίας: 2132002852, 2132002871, 2132002869, 2132002911 και 2132002857).
Στην περίπτωση αποστολής των αιτήσεων ταχυδρομικώς το εμπρόθεσμο των αιτήσεων κρίνεται με βάση την ημερομηνία που φέρει ο φάκελος αποστολής, ο οποίος μετά την αποσφράγισή του επισυνάπτεται στην αίτηση των υποψηφίων.

Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων είναι δέκα (10) ημέρες (υπολογιζόμενες ημερολογιακά) και αρχίζει από την επόμενη ημέρα της τελευταίας δημοσίευσης της παρούσας σε τοπικές εφημερίδες ή της ανάρτησής της στο χώρο ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος του Δήμου Παπάγου – Χολαργού, εφόσον η ανάρτηση είναι τυχόν μεταγενέστερη της δημοσίευσης στις εφημερίδες. Η ανωτέρω προθεσμία λήγει με την παρέλευση ολόκληρης της τελευταίας ημέρας και εάν αυτή είναι, κατά νόμο, εξαιρετέα (δημόσια αργία) ή μη εργάσιμη, τότε η λήξη της προθεσμίας μετατίθεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Οι υποψήφιοι μπορούν να αναζητήσουν τα έντυπα των αιτήσεων: α) στην υπηρεσία μας στην ανωτέρω διεύθυνση· β) στο δικτυακό τόπο του ΑΣΕΠ (www.asep.gr) και συγκεκριμένα ακολουθώντας από την κεντρική σελίδα τη διαδρομή: Πολίτες  Έντυπα – Διαδικασίες  Διαγωνισμών Φορέων  Ορ. Χρόνου ΣΟΧ· γ) στα κατά τόπους Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) αλλά και στην ηλεκτρονική τους διεύθυνση (www.kep.gov.gr), απ' όπου μέσω της διαδρομής: Σύνδεσμοι  Ανεξάρτητες και άλλες αρχές  ΑΣΕΠ θα οδηγηθούν στην κεντρική σελίδα του δικτυακού τόπου του ΑΣΕΠ και από εκεί θα έχουν πρόσβαση στα έντυπα μέσω της διαδρομής: Πολίτες  Έντυπα – Διαδικασίες  Διαγωνισμών Φορέων  Ορ. Χρόνου ΣΟΧ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ: Κατάταξη υποψηφίων
Αφού η υπηρεσία μας επεξεργαστεί τις αιτήσεις των υποψηφίων, τους κατατάσσει βάσει των κριτηρίων του νόμου (όπως αναλυτικά αναφέρονται στο Παράρτημα της ανακοίνωσης). Η κατάταξη των υποψηφίων, βάσει της οποίας θα γίνει η τελική επιλογή για την πρόσληψη με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου, πραγματοποιείται ως εξής:
1. Προηγούνται στην κατάταξη οι υποψήφιοι που διαθέτουν τα κύρια προσόντα της ειδικότητας και ακολουθούν οι έχοντες τα επικουρικά (Α΄, Β΄ επικουρίας κ.ο.κ.).
2. Η κατάταξη μεταξύ των υποψηφίων που έχουν τα ίδια προσόντα (κύρια ή επικουρικά) γίνεται κατά φθίνουσα σειρά με βάση τη συνολική βαθμολογία που συγκεντρώνουν από τα βαθμολογούμενα κριτήρια κατάταξης (χρόνος ανεργίας, πολυτεκνική ιδιότητα, τριτεκνική ιδιότητα, αριθμός ανήλικων τέκνων, μονογονεϊκή ιδιότητα, βαθμός τίτλου σπουδών, εμπειρία, αναπηρία υποψηφίου, αναπηρία συγγενικού ατόμου).
3. Στην περίπτωση ισοβαθμίας υποψηφίων στη συνολική βαθμολογία προηγείται αυτός που έχει τις περισσότερες μονάδες στο πρώτο βαθμολογούμενο κριτήριο (χρόνος ανεργίας) και, αν αυτές συμπίπτουν, αυτός που έχει τις περισσότερες μονάδες στο δεύτερο κριτήριο (αριθμός τέκνων πολύτεκνης οικογένειας) και ούτω καθεξής. Αν εξαντληθούν όλα τα κριτήρια, η σειρά μεταξύ των υποψηφίων καθορίζεται με δημόσια κλήρωση.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ: Ανάρτηση πινάκων και υποβολή ενστάσεων
Μετά την κατάρτιση των πινάκων, η υπηρεσία μας θα αναρτήσει, το αργότερο μέσα σε είκοσι (20) ημέρες από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής, τους πίνακες κατάταξης των υποψηφίων στο κατάστημα της Υπηρεσίας μας, τους οποίους πρέπει να αποστείλει άμεσα για έλεγχο στο ΑΣΕΠ, ενώ θα συνταχθεί και σχετικό πρακτικό ανάρτησης (σύμφωνα με το άρθρο 21 παρ. 11 του Ν. 2190/1994 όπως ισχύει) το οποίο θα υπογραφεί από δύο (2) υπαλλήλους της υπηρεσίας. Το πρακτικό αυτό θα αποσταλεί αυθημερόν στο ΑΣΕΠ είτε στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. είτε στο fax: 210 6467728 ή 213 1319188.

Κατά των πινάκων αυτών, επιτρέπεται στους ενδιαφερόμενους η άσκηση ένστασης, μέσα σε αποκλειστική προθεσμία δέκα (10) ημερών (υπολογιζόμενες ημερολογιακά), η οποία αρχίζει από την επόμενη ημέρα της ανάρτησής τους. Η ένσταση κατατίθεται ή αποστέλλεται με συστημένη επιστολή απευθείας στο ΑΣΕΠ (Πουλίου 6, Αθήνα, Τ.Θ. 14307, Τ.Κ. 11510) και, για να εξεταστεί, πρέπει να συνοδεύεται από αποδεικτικό καταβολής παραβόλου είκοσι ευρώ (20 €), που έχει εκδοθεί είτε μέσω της εφαρμογής του ηλεκτρονικού παραβόλου (e-παράβολο), βλ. λογότυπο «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ» στον διαδικτυακό τόπο του ΑΣΕΠ (www.asep.gr), είτε από Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία (Δ.Ο.Υ.). Ο υποψήφιος πρέπει να αναγράψει τον κωδικό/αριθμό του παραβόλου στην ένσταση και να καταβάλει το αντίτιμο του ηλεκτρονικού παραβόλου μέχρι τη λήξη προθεσμίας υποβολής των ενστάσεων. Σε περίπτωση που η υποβληθείσα ένσταση γίνει δεκτή, το καταβληθέν ποσό επιστρέφεται στον ενιστάμενο.
Η υπηρεσία οφείλει να αποστείλει στο ΑΣΕΠ εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών φωτοαντίγραφα των αιτήσεων και των δικαιολογητικών των υποψηφίων που έχουν υποβάλει ένσταση κατά των πινάκων κατάταξης.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΜΠΤΟ: Πρόσληψη
Η υπηρεσία προσλαμβάνει το προσωπικό με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου αμέσως μετά την κατάρτιση των πινάκων κατάταξης των υποψηφίων. Τυχόν αναμόρφωση των πινάκων βάσει αυτεπάγγελτου ή κατ΄ ένσταση ελέγχου του ΑΣΕΠ που συνεπάγεται ανακατάταξη των υποψηφίων, εκτελείται υποχρεωτικά από το φορέα, ενώ απολύονται οι υποψήφιοι που δεν δικαιούνται πρόσληψης βάσει της νέας κατάταξης. Οι απολυόμενοι λαμβάνουν τις αποδοχές που προβλέπονται για την απασχόλησή τους έως την ημέρα της απόλυσης, χωρίς οποιαδήποτε αποζημίωση από την αιτία αυτή.
Προσληφθέντες οι οποίοι αποχωρούν πριν από τη λήξη της σύμβασής τους, αντικαθίστανται με άλλους από τους εγγεγραμμένους και διαθέσιμους στον πίνακα της οικείας ειδικότητας, κατά τη σειρά εγγραφής τους σε αυτόν.
Σε κάθε περίπτωση, οι υποψήφιοι που προσλαμβάνονται είτε κατόπιν αναμόρφωσης των πινάκων από το ΑΣΕΠ είτε λόγω αντικατάστασης αποχωρούντων υποψηφίων, απασχολούνται για το υπολειπόμενο, κατά περίπτωση, χρονικό διάστημα και μέχρι συμπληρώσεως της εγκεκριμένης διάρκειας της σύμβασης εργασίας ορισμένου χρόνου.

Υποψήφιοι που επιλέγονται για πρόσληψη, προκειμένου να ελεγχθεί, εκ νέου, το κώλυμα της οκτάμηνης απασχόλησης, πρέπει κατά την ημέρα ανάληψης των καθηκόντων τους να υποβάλουν στο φορέα υπεύθυνη δήλωση κατά το άρθρο 8 του ν.1599/1986 στην οποία να δηλώνουν ότι από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης συμμετοχής τους στη διαδικασία έως και την ημερομηνία πρόσληψης δεν έχουν απασχοληθεί ή έχουν απασχοληθεί (δηλώνεται το χρονικό διάστημα και ο φορέας απασχόλησης) με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου για την αντιμετώπιση εποχιακών ή άλλων περιοδικών ή πρόσκαιρων αναγκών σε φορέα του δημόσιου ή ευρύτερου δημόσιου τομέα του άρθρου 1 παρ. 1 του ν.3812/2009. Σε περίπτωση μη υποβολής της ανωτέρω υπεύθυνης δήλωσης, η σχετική απόφαση πρόσληψης ανακαλείται. Εάν η δήλωση είναι ψευδής ή ανακριβής, η σύμβαση εργασίας είναι αυτοδικαίως άκυρη και η πρόσληψη ανακαλείται υποχρεωτικά. Στις ανωτέρω περιπτώσεις, οι επιλεγέντες ή προσληφθέντες υποψήφιοι αντικαθίστανται με άλλους από τους εγγεγραμμένους και διαθέσιμους στον πίνακα της οικείας ειδικότητας, κατά τη σειρά εγγραφής τους σε αυτόν.

ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΤΜΗΜΑ της παρούσας ανακοίνωσης αποτελεί και το «Παράρτημα ανακοινώσεων Συμβάσεων εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ)» με σήμανση έκδοσης «30.03.2017», το οποίο περιλαμβάνει: i) οδηγίες για τη συμπλήρωση της αίτησης – υπεύθυνης δήλωσης με κωδικό ΕΝΤΥΠΟ ΑΣΕΠ ΣΟΧ.6, σε συνδυασμό με επισημάνσεις σχετικά με τα προσόντα και τα βαθμολογούμενα κριτήρια κατάταξης των υποψηφίων σύμφωνα με τις ισχύουσες κανονιστικές ρυθμίσεις· και ii) τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την έγκυρη συμμετοχή τους στη διαδικασία επιλογής. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να έχουν πρόσβαση στο Παράρτημα αυτό, μέσω του δικτυακού τόπου του ΑΣΕΠ (www.asep.gr) και συγκεκριμένα μέσω της ίδιας διαδρομής που ακολουθείται και για την αναζήτηση του εντύπου της αίτησης δηλαδή: Κεντρική σελίδα  Πολίτες  Έντυπα – Διαδικασίες  Διαγωνισμών Φορέων  Ορ. Χρόνου ΣΟΧ.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

ΗΛΙΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ

O Δήμος Παπάγου – Χολαργού σε συνεργασία με Φροντιστήρια Ξένων Γλωσσών και Πληροφορικής (Προετοιμασία ECDL) που δραστηριοποιούνται στην πόλη μας, εξασφάλισε τις παρακάτω υποτροφίες:

  • Είκοσι τέσσερις (24) Υποτροφίες Ξένων Γλωσσών, για μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου.
  • Μια (1) υποτροφία Πληροφορικής (Προετοιμασία ECDL), για νέα ή νέο ηλικίας έως 25 ετών.

Η εν λόγω δράση υλοποιείται στο πλαίσιο λειτουργίας του Κοινωνικού Φροντιστηρίου και του προγράμματος «Κοντά στο Δημότη», όπως τροποποιήθηκε με την υπ. αριθ. απόφαση 174/2015 του Δημοτικού Συμβουλίου.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καταθέτουν αιτήσεις για υποτροφία έως την Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2018 (09:00-14:00), προσκομίζοντας τα παρακάτω δικαιολογητικά:

  1. Αίτηση (διαθέσιμη στο Τμήμα Παιδείας, Νεολαίας και Προώθησης της Απασχόλησης)
  2. Εκκαθαριστικό φορολογικού έτους 2017
  3. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης
  4. Αντίγραφο ΑΔΤ γονέα
  5. Αντίγραφο κάρτας ανεργίας ΟΑΕΔ (γονέων)
  6. Αντίγραφο ιατρικού πιστοποιητικού ΑμΕΑ (ωφελούμενου ή γονέα)
  7. Αντίγραφο ελέγχου προόδου του μαθητή (σχολικού έτους 2017-18).

Εφόσον υπάρξουν ενδιαφερόμενοι περισσότεροι του αριθμού των υποτροφιών, η αρμόδια επιτροπή παρακολούθησης του προγράμματος «Κοντά στο Δημότη», όπως αυτή έχει  οριστεί με τη σχετική απόφαση του Δ.Σ., θα προβεί σε αξιολόγηση και επιλογή των ωφελούμενων  με βάση οικονομικά και κοινωνικά κριτήρια, με στόχο την στήριξη συμπολιτών μας που ανήκουν σε κοινωνικά ευάλωτες ομάδες.

Ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού ευχαριστεί θερμά τα παρακάτω φροντιστήρια για την άμεση ανταπόκρισή τους και την προσφορά τους στο κοινωνικό σύνολο:

 

  • Ευρασιατικοί Ορίζοντες (κ. Τσικαρλής - Λεωφ. Περικλέους 15, Χολαργός)
  • Κούρια Μαρία Χ. – Κέντρο ξένων γλωσσών (Λ. Μεσογείων 252, Χολαργός)
  • First Choice (κ. Σκαπέρας - Λ. Μεσογείων 252, Χολαργός)
  • So Easy Win Net (κ. Νικολάου – Λ. Μεσογείων 210, Χολαργός)
  • Φροντιστήρια ΄Μαλτζή’ (Σερίφου 10 και Β. Μελά, Χολαργός)
  • Life Languages (Περικλέους 56, Χολαργός)
  • Κέντρα ξένων γλωσσών ‘Μουρίκης Ηλίας – Ζόρμπαλη Ζωή’ (17ης Νοεμβρίου 52 & Εθ. Αντιστάσεως 12, Χολαργός)
  • Siountri School – World of Languages (κ. Αφεντάκη Ζωή – Βελισσαρίου 8 & Ναυαρίνου, Χολαργός)
  • JPT (κ. Θεοδωροπούλου – Αριστοτέλους 27Α, Χολαργός)
  • CESS Παπάγου (Οικονομίδης – Εθ. Αμύνης & Λάρνακος 8, Παπάγου)
  • CESS Χολαργού (Οικονομίδης – Ουρανίας 15, Χολαργός)
  • Easy Learning (κ. Χαραλαμπίδης – Ευριπίδου 11 & Κεφαλληνίας, Χολαργός)
  • Ευρωγνώση (17ης Νοεμβρίου 29-31, Χολαργός)

 

Για περισσότερες πληροφορίες: Γραφείο Παιδείας και Κοινωνικής Πολιτικής, Αντιδήμαρχος κα Αθανασάκου – Μουντάκη – τηλ. 213 2002831-893).

Τις δράσεις για την ενίσχυση μαθητών, οικονομικά αδύναμων οικογενειών, συνεχίζει ο Δήμος Παπάγου-Χολαργού μέσω του τμήματος Παιδείας και Κοινωνικής Πολιτικής.

Βιβλιοπωλεία της πόλης μας, προσφέρουν σε μαθητές των σχολείων του Δήμου γραφική ύλη,  αναδεικνύοντας την κοινωνική αλληλεγγύη της τοπικής μας κοινωνίας.

Τα εν λόγω βιβλιοπωλεία, είναι:

  • ΒΑΓΙΩΝΑΚΗΣ (Σαπουντζάκης Δημήτριος Α., 25ης Μαρτίου 2 & Αναστάσεως, Χολαργός)
  • MONOGRAM (Πετρίδου Ιωάννα, Υμηττού 17, Χολαργός)
  • ΠΑΣΙΑΛΗ ΚΑΡΟΛΙΝΑ (17ης Νοεμβρίου 43, Χολαργός)
  • ΠΑΣΙΑΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ (Ευτέρπης 50 & Περικλέους, Χολαργός)
  • ΓΡΑΦΗ (Αφοί Τζανετάκου, Αναστάσεως 121 & Σαλαμίνος, Χολαργός)
  • ΑΤΡΑΠΟΣ (Κοϊτσάνος Ανδρέας Λ., Ουρανίας 13, Χολαργός)

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στο Γραφείο Παιδείας, Αντιδήμαρχος κα Μαρία Αθανασάκου – Μουντάκη, στα τηλ. 2132002831-893.

Ευχαριστούμε θερμά τα βιβλιοπωλεία του Δήμου μας για την πολύ σπουδαία κοινωνική τους προσφορά. 

Συναυλία με "Τραγούδια που μάγεψαν τον χρόνο" με τη Έντεχνο-λαϊκή Ορχήστρα "Κατερίνα Μάσκα".

Την Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου και ώρα 19:00, στην Πλατεία Αγίου Γεωργίου Παπάγου (Τ. Αλεβιζάτου και Καρναβία).
Μια μουσική βραδιά με καταξιωμένους καλλιτέχνες και ερμηνευτές που θα μας "ταξιδέψουν" με τις έντεχνες και λαϊκές μελωδίες σπουδαίων δημιουργών.

Συμμετέχουν:

Δημήτρης Γαλίτης: Κιθάρα, Φωνή
Σουσάνα Τρυφιάτη: Φωνή
Δημήτρης Κουφογιώργος: Μπουζούκι
Δημήτρης Κούστας: Ακορντεόν
Γιάννης Σιφναίος: Ηλ. Μπάσο
Αντώνης Τσάτσης: Drums

Παρακολουθήστε ζωντανά τη 10η Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, την Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου στις 18:00, στον παρακάτω σύνδεσμο

http://www.hellasnews.tv/live22/

Την Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου, ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού στο πλαίσια της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κινητικότητας, διοργανώνει τον 5ο Ποδηλατικό Γύρο, εντός των ορίων της πόλης μας.

Η συμμετοχή στον Ποδηλατικό Γύρο είναι ελεύθερη (ηλικία και φύλο) και χωρίς χρονομέτρηση.

Η εκκίνηση θα δοθεί στις 10:00, από την ομπρέλα στο Μεγάλο Πάρκο Παπάγου (Κορυτσάς & Στρ. Αλ. Παπάγου) και ο τερματισμός θα γίνει στο Δημαρχείο Παπάγου - Χολαργού (Λ. Περικλέους 55, Χολαργός).

Μια όμορφη βόλτα για μικρούς και μεγάλους στους δρόμους της πόλης μας, με ένα δώρο έκπληξη στον τερματισμό, πάρτυ με dj, ενημερωτικά περίπτερα, ενώ  για τους πολύ μικρούς μας ποδηλάτες, ένα τμήμα της η οδού Ευριπίδου (δίπλα από το Δημαρχείο)

 θα κλείσει, για να κάνουν την πρώτη τους βόλτα στην πόλη με ασφάλεια.

 Φορέστε τα κράνη σας κι ελάτε στην όμορφη αυτή ασφαλή βόλτα που έχει γίνει θεσμός!

 

Δείτε τη διαδρομή στον παρακάτω σύνδεσμο: https://ridewithgps.com/routes/28566985

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Έχοντας υπόψη:

  1. Την παρ. 8α του άρθρου 221 Ν. 4412/2016 όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 10 του άρθρου 79 Ν. 4530/2018.
  2. Την παρ. 10 εδ. β΄ του άρθρου 221 Ν. 4412/2016 όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 107 Ν. 4530/2018.
  3. Την Απόφαση Υπ. Υποδομών και Μεταφορών, ΔΝΣ/61034/ΦΝ466/04-12-2017 (ΦΕΚ 4841/Β/29-12-2017).

 γνωστοποιούμε ότι:

Η διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Παπάγου – Χολαργού κατ’ εφαρμογή της ΔΝΣ/61034/ΦΝ466/04-12-2017 (ΦΕΚ 4841/Β/29-12-2017) Απόφασης του Υπ. Υποδομών και Μεταφορών, ανακοινώνει την πραγματοποίηση δημόσιας ηλεκτρονικής κληρώσεως μέσω του ηλεκτρονικού μητρώου μελών επιτροπών διαδικασιών σύναψης δημοσίων συμβάσεων (Μη.Μ.Ε.Δ.), για την επιλογή μελών επιτροπής διαγωνισμών έργων της παρ. 8η του άρθρου 221 του Ν. 4412/2016.

Συγκεκριμένα, η ηλεκτρονική κλήρωση αφορά την επιλογή υπαλλήλων ως τακτικών και αναπληρωματικών μελών, για τη συγκρότηση Επιτροπής ηλεκτρονικού διαγωνισμού του κατωτέρω έργου:

  1. «Επισκευή και συντήρηση αύλειων χώρων σχολικών κτιρίων Δήμου Παπάγου - Χολαργού», αριθ. μελέτης 113/2018, προϋπολογισμού 198.000,00€ (χωρίς ΦΠΑ).

Η ηλεκτρονική κλήρωση του ανωτέρω έργου θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2018 και ώρα 11:00, μέσω της ιστοσελίδας (mimed.ggde.gr).

Στην κλήρωση ανάδειξης των μελών των επιτροπών μετέχουν όλα τα μέλη της Αναθέτουσας Αρχής που είναι καταχωρημένα στο Ηλεκτρονικό Μητρώο (Μη.Μ.Ε.Δ.) και συγκεντρώνουν τις νόμιμες προϋποθέσεις.

Η επιτροπή του άρθρου 5 της υπ’ αριθμ. ΔΝΣ/61034/ΦΝ466/04-12-2017 απόφασης, η οποία ορίστηκε σε ετήσια βάση για διεξαγωγή κληρώσεων Μη.Μ.Ε.Δ., με την υπ’ αριθμ. 881/20118 (αρ. πρωτ. 12228/01-06-2018) Απόφαση Δημάρχου, είναι διμελής και αποτελείται από τους παρακάτω υπαλλήλους:

  1. Χριστίνα Αναγνωστοπούλου, ΠΕ Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, υπάλληλο της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών,
  2. Μυρτώ-Ελένη Φρουζάκη, ΔΕ Διοικητικών, εγγεγραμμένη χρήστη Μη.Μ.Ε.Δ., υπάλληλο της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών.

Έργο της παραπάνω επιτροπής είναι οι ηλεκτρονικές κληρώσεις και η σύνταξη των σχετικών πρακτικών διενέργειάς τους.

Η παρούσα ανακοίνωση, σύμφωνα με την ως άνω απόφαση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, θα δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου www.dpapxol.gov.gr.

 

 Η Προϊσταμένη Διεύθυνσης

Τεχνικών Υπηρεσιών

 

Χριστίνα Βασσάλου

Αρχιτέκτων Μηχανικός

 

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΑΠΑΓΟΥ

         
1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΠΑΓΟΥ 09:30   1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΠΑΓΟΥ 09:30
2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΠΑΓΟΥ 08:30   2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΠΑΓΟΥ 08:30
3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΠΑΓΟΥ 08:30   3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΠΑΓΟΥ 08:30
         
         
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΠΑΓΟΥ 10:00   ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΠΑΓΟΥ 09:00

 

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΧΟΛΑΡΓΟΥ

 

1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ 10:30   1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ 09:30
2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ 09:00   2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ 09:00
3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ 09:00   3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ 09:00
4ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ 08:30   4ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ 09:00
5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ 09:30   5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ 08:30
6ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ 09:30      
         
         
         
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ 10:00      
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ 09:30      
         
         
1ο ΛΥΚΕΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ 10:30      
2ο ΛΥΚΕΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ 10:00      

Ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού ενημερώνει τους κατοίκους της πόλης, ότι στο πλαίσιο του έργου των ασφαλτοστρώσεων, από τη Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου, θα ξεκινήσουν τμηματικά έργα ασφαλτόστρωσης στους παρακάτω δρόμους:

- Υμηττού από την Ανατολής έως τη Ναυαρίνου

- 25ης Μαρτίου, ξεκινώντας από την Αναστάσεως έως την Καραϊσκάκη.

 Ζητούμε την κατανόηση των κατοίκων για όσο διάστημα διαρκέσουν οι εργασίες ασφαλτόστρωσης.

Ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού, στο πλαίσιο της κοινωνικής πολιτικής για τη στήριξη των θεσμών της οικογένειας και της παιδείας , συνεχίζει τη λειτουργία του Κοινωνικού Φροντιστηρίου και κατά το σχολικό έτος 2018-19.

Το Κοινωνικό Φροντιστήριο λειτουργεί δωρεάν, στο 1ο Λύκειο Χολαργού (οδός Καραϊσκάκη 1) και προσφέρονται μαθήματα θετικής και θεωρητικής κατεύθυνσης, από έμπειρους εθελοντές καθηγητές, σε μαθητές Α’, Β’ και Γ’ Λυκείου.

Οι ενδιαφερόμενοι για τη νέα σχολική χρονιά μπορούν να συμπληρώσουν τη σχετική αίτηση συμμετοχής, με υπογραφή γονέα ή κηδεμόνα, δηλώνοντας παράλληλα και τα μαθήματα που επιθυμούν να παρακολουθήσουν.

Η κατάθεση των αιτήσεων θα γίνεται στο Γραφείο Παιδείας του Δημαρχείου Παπάγου – Χολαργού, από την Παρασκευή 7/9 και ώρες 09:00 – 15:00 (Λ. Περικλέους 55 Χολαργός, 1ος όροφος – Αντιδήμαρχος κα Αθανασάκου-Μουντάκη 213 2002831 και 213 2002893).

Είμαστε αισιόδοξοι ότι και κατά τη φετινή σχολική χρονιά η λειτουργία του Κοινωνικού Φροντιστηρίου θα στεφθεί από επιτυχία.

Ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού προσφέρει δωρεάν μαθήματα Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, για αρχάριους ενήλικες (άνω των 18 ετών), σε βασικές αρχές πληροφορικής (word – internet).

Τα μαθήματα είναι ωριαία και θα διεξάγονται κάθε Πέμπτη (16:30 – 20:30 - τέσσερα τμήματα), σε ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα στο κτίριο του ΚΑΠΗ, επί της οδού Αγαμέμνονος 4 στο Χολαργό (2ος όροφος).

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να είναι κάτοικοι του Δήμου Παπάγου – Χολαργού και να καταθέσουν αίτηση συμμετοχής, είτε ηλεκτρονικά στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., είτε στο Δημαρχείο Παπάγου – Χολαργού (Λ. Περικλέους 55, Γραφείο Παιδείας – Αντιδήμαρχος κα Μαρία Αθανασάκου – Μουντάκη 213 2002831-893), από την Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου και ώρες 09:00-15:00.

Τα μαθήματα θα γίνονται με την ευγενική προσφορά του Καθηγητή Πληροφορικής κ. Νίκου Αλβέρτη και θα διαρκέσουν από την Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2018 έως την Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2018.

Επισυνάπτεται η αίτηση συμμετοχής. 

O Δήμος Παπάγου - Χολαργού σε συνεργασία με την Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση “knowl” διοργανώνουν πρόγραμμα υποστήριξης ανέργων και προώθησης της απασχόλησης με τη στήριξη του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος.

Στόχος του προγράμματος είναι η ένταξη και παραμονή περισσότερων ανθρώπων στην αγορά εργασίας και παρέχεται απολύτως δωρεάν, με κύρια ομάδα-στόχο τους άνεργους, με 1 στους 2 συμμετέχοντες να έχουν βρει εργασία, αντίστοιχη του επαγγελματικού τους στόχου, μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος.

Το πρόγραμμα υλοποιείται στο πλαίσιο της κοινωνικής πρωτοβουλίας “Μellon Επιταχυντής Δεξιοτήτων” και στον α’ κύκλο θα ενταχθούν 25 συμμετέχοντες μετά από διαδικασία αξιολόγησης των αιτήσεων, που θα διεξαχθεί από την  Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση “knowl”.

Οι συμμετέχοντες, άνεργοι δημότες Παπάγου – Χολαργού, θα λάβουν (100% δωρεάν) 65 ώρες εξατομικευμένης συμβουλευτικής και κατάρτισης (έκαστος), για να ενισχύσουν το επαγγελματικό τους προφίλ με τις απαραίτητες δεξιότητες που «ζητάει» η αγορά εργασίας.

 

Τα κριτήρια επιλογής των υποψηφίων είναι:

  1. Άνεργοι Δημότες Παπάγου - Χολαργού (με κάρτα ανεργίας)
  2. Ηλικίες 18 έως 45 ετών, κατά προτίμηση, αλλά όχι κατ’ αποκλειστικότητα.
  3. Να έχουν οι υποψήφιοι ισχυρό κίνητρο και δέσμευση να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα, που κατά περιόδους μπορεί να γίνεται πολύ εντατικό και απαιτητικό από πλευράς χρόνου. Οι τελικοί επιλεχθέντες δεν μπορούν να αντικατασταθούν.

 

Για πληροφορίες σχετικά με τη συμμετοχή στο πρόγραμμα μπορείτε να καλείτε στο Γραφείο Παιδείας και Κοινωνικής Πολιτικής, Αντιδήμαρχος κα Αθανασάκου – Μουντάκη, τηλ. 213 2002831-893.

Για ηλεκτρονικές αιτήσεις συμμετοχής ΕΔΩ έως και τη Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2018.

Αναλυτικότερες πληροφορίες για τον επιταχυντή δεξιοτήτων μπορείτε να δείτε εδώ.

 

Α. Ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού ενημερώνει τους ιδιοκτήτες των ακινήτων που έχουν προβεί σε διακοπή της ηλεκτροδότησης του ακινήτου τους και δεν το χρησιμοποιούν, να υποβάλουν σχετική υπεύθυνη δήλωση στην αρμόδια υπηρεσία του Δήμου (Τμήμα Δημοτικών Εσόδων- Περιουσίας, τηλ.213-2002846/848/895/862 email:Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.), προκειμένου να απαλλαγούν από την καταβολή δημοτικών τελών καθαριότητας από την υποβολή της δήλωσης και μετά, με βάση το Νόμο 25/1975, Άρθρο 3, παράγραφος 1. 

Η ανωτέρω υπεύθυνη δήλωση υποβάλλεται μέσα σε δύο μήνες από την διακοπή της ηλεκτροδότησης.

Για την απαλλαγή των τελών καθαριότητας ενός ακινήτου απαιτείται:

Υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη ή του νόμιμου εκπροσώπου του ότι το ακίνητο δεν χρησιμοποιούνταν

Επιπλέον εφόσον δεν έχουν προσκομισθεί στο Δήμο τα τελευταία 7 χρόνια:   

  1. Συμβόλαιο ακινήτου όπου περιγράφεται με σαφήνεια το εμβαδόν του ακινήτου μετά των βοηθητικών του χώρων και
  2. εφόσον υπάρχουν, αυθαίρετες κατασκευές ή αυθαίρετες αλλαγής χρήσης του εν λόγω ακινήτου, που έχουν τακτοποιηθεί με τους νόμους 4014/2011, 4178/2013 ή  4495/2017

απαιτούνται και αυτά τα έγγραφα.

 

Β. Για ακίνητα στα οποία διακόπτεται η ηλεκτροδότηση, απαλλάσσονται από την καταβολή ενιαίου ανταποδοτικού τέλους καθαριότητας και φωτισμού, από την ημερομηνία υποβολής δήλωσης του ιδιοκτήτη τους ή του νόμιμου εκπροσώπου αυτού προς τον οικείο δήμο ότι δεν ηλεκτροδοτούνται και ότι δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθούν.

Μέχρι την υποβολή της ανωτέρω δήλωσης, τα τέλη οφείλονται ανά κατηγορία ακινήτου και καταβάλλονται κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 21 του από 24.9/20.10.1958β.δ. (Α΄ 171).

 

Σημειώνεται ότι το ωράριο εξυπηρέτησης του κοινού στο Τμήμα Εσόδων και Περιουσίας αλλάζει από τις 2 Μαρτίου 2020 και διαμορφώνεται ως εξής: 

Δευτέρα έως Πέμπτη από 8:00-14:00

ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΥΠ’ ΑΡΙΘ.    1440/2018

 ΘΕΜΑ:  Ορισμός Αντιδημάρχων και Μεταβίβαση Αρμοδιοτήτων

 Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΠΑΓΟΥ - ΧΟΛΑΡΓΟΥ

 Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/ 2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης».
  2. Τις διατάξεις του ν. 4555/2018 «Μεταρρύθμιση του θεσμικού πλαισίου της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Εμβάθυνση της Δημοκρατίας Ενίσχυση της Συμμετοχής Βελτίωση της οικονομικής και αναπτυξιακής λειτουργίας των Ο.Τ.Α.»
  3. Την υπ' αριθμ. 15150/15.4.2014 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας με το Ν. 3852/ 2010», όπως ισχύει.
  4. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 της Ε.Σ.Υ.Ε. (αποφ. 11247 - ΦΕΚ 3465/28.12.2012 τεύχος Β’) για τον Δήμο Παπάγου Χολαργού , σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 44.539 κατοίκους.
  5. Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου. (ΦΕΚ  3125Β/26-11-2012), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει
  6. Τις παραιτήσεις (με αρ. πρωτ. 18622/31-8-2018 και 18625/31-8-2018 αντίστοιχα) της κας Γεωργίας (Τζίνας) Αρβανίτη και της κας Άννας - Μαρίας Τσικρικώνη από τις θέσεις αντιδημάρχων που κατείχαν βάσει της υπ’αριθμ. 4921/8-3-2017 απόφασης δημάρχου.

       ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

 Ορίζει τους κατωτέρω Δημοτικούς Συμβούλους της πλειοψηφίας ως Αντιδημάρχους τού Δήμου Παπάγου -  Χολαργού, με θητεία από 1/9/2018 μέχρι το τέλος της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, μεταβιβάζοντας τις παρακάτω αρμοδιότητες ως εξής:

 

Α. Τον κο Αθανάσιο ΑυγουρόπουλοΑντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων, Ποιότητας Ζωής και προώθησης της Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

 

  • Τεχνικών Έργων και ιδίως την εποπτεία και ευθύνη της Τεχνικής Υπηρεσίας και την οργάνωση της Υπηρεσίας Δόμησης του Δήμου και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα της Διεύθυνσης των Τεχνικών Έργων, Τεχνικής και Γραμματειακής Υποστήριξης - Τεχνικό Αρχείο, Προγραμματισμού, Μελετών και Επίβλεψης Έργων, Εκτέλεσης Έργων Οδοποιίας, Εκτέλεσης Κτιριακών Έργων, Εκτέλεσης Έργων Υπαίθριων Χώρων, Εκτέλεσης Έργων Ηλεκτροφωτισμού, Δικτύων, Προγραμματισμού και Οργάνωσης Μελετών - Επίβλεψης έργων. 
  • Την εποπτεία και ευθύνη τού Πολεοδομικού Σχεδιασμού και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων πολεοδομίας, χωροταξίας και χρήσεων γης, Πολεοδομικών Μελετών, Τοπογραφικών Εφαρμογών, Οικοδομικών Αδειών και ελέγχου, Αυθαιρέτων, Τεχνικού Αρχείου – Γραμματείας. 
  • Την εποπτεία, σχεδιασμό και οργάνωση της Δημοτικής Συγκοινωνίας.
  • Την εφαρμογή και εποπτεία του Σχεδίου Δράσης για την Αειφόρο Ενέργεια και την υλοποίηση των δεσμεύσεων του Δήμου βάσει του Συμφώνου Δημάρχων 2020.
  • Την εποπτεία και μέριμνα υλοποίησης του τεχνικού προγράμματος.
  • Την εποπτεία, παρακολούθηση και εξέλιξη των εκπονούμενων μελετών και εκτελουμένων έργων.
  • Την εποπτεία, λειτουργία και συντήρηση των παιδικών χαρών.
  • Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία τού αστικού εξοπλισμού του Δήμου.
  • Το συντονισμό και την επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας και την οργάνωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας του Δήμου.
  • Την εφαρμογή μέτρων πολιτικής προστασίας και ΠΣΕΑ.
  •  Την οργάνωση, εποπτεία και συντήρηση του δικτύου ηλεκτροφωτισμού.
  • Τον έλεγχο ασφαλείας των δημοτικών εγκαταστάσεων και του Δημαρχείου.
  • Την συνεργασία με τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους στους τομείς των παραπάνω αρμοδιοτήτων.
  • Την τέλεση πολιτικών γάμων.
  • Την Προεδρία της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.

 Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες, εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων, καθώς και  την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων τού Δήμου. 

 

Β. Την κα Ειρήνη Βεντουζά – Παπανικολάου, Αντιδήμαρχο  Περιβάλλοντος, Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, και  της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

 

  • Την οργάνωση και εποπτεία της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος - Καθαριότητας - Πρασίνου τού Δήμου.
  • Την εποπτεία και ευθύνη της Καθαριότητας, ήτοι την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά.
  • Την οργάνωση και λειτουργία Προγράμματος Ανακύκλωσης και Κομποστοποίησης.
  • Τη διαχείριση και ανάδειξη του αστικού και περιαστικού πρασίνου.
  • Την προστασία και ανάδειξη του Υμηττού.
  • Τη διάθεση δημοτικών λεωφορείων σε φορείς της πόλης.
  • Την ευθύνη για την επισκευή και περιοδική συντήρηση των οχημάτων και μηχανημάτων του Δήμου.
  • Τη συνεργασία με τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους που σχετίζονται με τις παραπάνω αρμοδιότητες.
  • Την οργάνωση και λειτουργία των λαϊκών αγορών βάσει των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου.
  • Την τέλεση πολιτικών γάμων.

 

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων, καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου. 

 

 Γ. Την κα Μαρία Αθανασάκου – Μουντάκη, Αντιδήμαρχο Παιδείας, Νεολαίας και Κοινωνικής Πολιτικής, και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες: 

 

  • Την εποπτεία των Σχολικών Επιτροπών, την παρακολούθηση και επίλυση λειτουργικών προβλημάτων των σχολικών μονάδων.
  • Την εποπτεία, παρακολούθηση και επίλυση θεμάτων συντήρησης των σχολικών κτιρίων, σε συνεργασία με τις Σχολικές Επιτροπές και τις κατά περίπτωση αρμόδιες υπηρεσίες τού Δήμου.
  • Τη λειτουργία του Κοινωνικού Φροντιστηρίου.
  • Τη λειτουργία και εποπτεία Γραφείου Προώθησης της Απασχόλησης και Στήριξης της Επιχειρηματικότητας.
  • Τη λειτουργία και εποπτεία Γραφείου Νεολαίας.
  • Την οργάνωση και υλοποίηση εκδηλώσεων στο πλαίσιο του θεσμού «Ημέρες Περικλέους»
  • Την οργάνωση, εποπτεία και συντονισμό τού Κέντρου Δια Βίου Μάθησης του Δήμου.
  • Την εποπτεία και ευθύνη γενικότερα των αρμοδιοτήτων της Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης που προβλέπονται στο άρθρο 75 του ν. 3463/06 περίπτωση ε΄ του ΚΔΚ και ιδίως τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, την έκδοση αποφάσεων, πιστοποιητικών, επιδομάτων, την επιβολή προστίμων, την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και της κείμενης νομοθεσίας της περίπτωσης αυτής και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
  • Την υποστήριξη και κοινωνική φροντίδα ευάλωτων κοινωνικών ομάδων του πληθυσμού,  την εφαρμογή κοινωνικών προγραμμάτων, την πρόνοια απόρων και αστέγων, τις δράσεις εθελοντισμού και τοπικών δικτύων κοινωνικής αλληλεγγύης.
  • Την οργάνωση και λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών επί των θεμάτων πρόνοιας και προνοιακών επιδομάτων.
  • Την εποπτεία και λειτουργία του Προγράμματος «Κοντά στο Δημότη».
  • Την οργάνωση, λειτουργία και εποπτεία του Κοινωνικού Παντοπωλείου, του Κοινωνικού Φαρμακείου, του Κέντρου Κοινότητας.
  • Την εποπτεία θεμάτων σχετιζόμενων με ΑμΕΑ.
  • Τη συνεργασία με τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των θεμάτων που εμπίπτουν στις παραπάνω αρμοδιότητες.
  • Την τέλεση πολιτικών γάμων.

 

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου. 

 

 Δ. Την κα Βικτωρία (Βίκυ) Νικάκη, Αντιδήμαρχο Οικονομικών, Διοικητικών, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Επικοινωνίας, και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

 

  • Την εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των: Προσόδων, ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας-Φωτισμού, Ελέγχου, Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακής Βεβαίωσης Εισπράξεων Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης Δαπανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου - Διπλογραφικού, Ταμείου, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων.
  • Την υπογραφή των βεβαιωτικών καταλόγων, των χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής και των συνοδευόντων αυτά δικαιολογητικών:

α). Μισθοδοσίας όλου του προσωπικού,

β). Πληρωμών προς ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ και Κοινωφελείς Οργανισμούς, κτλ,

γ). Λοιπών υποχρεωτικών δαπανών,

δ). Πάσης φύσεως δαπανών μέχρι του ποσού 1.500,00ευρώ,  που έχουν εκκαθαριστεί από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου (άρθρο 58 παρ.1 περιπτ.ε ν.3852/10, ΦΕΚ 114Α'/2006, άρθρο 22 Β.Δ.15-6-1959, ΦΕΚ 114Α'/1959. ΕΣ Τμ. VII 175/2007), καθώς και όλα τα έγγραφα, αποφάσεις, δικαιολογητικά και πράξεις σχετικά με την οικονομική υπηρεσία.

  • Την εποπτεία και έλεγχο αποθηκών υλικών (αναλωσίμων και μη).
  • Την εποπτεία και ευθύνη των διοικητικών υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
  • Τη μηχανοργάνωση των υπηρεσιών τού Δήμου.
  • Τη Διαφάνεια και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση, την εποπτεία ενημέρωσης του διαδικτυακού τόπου του Δήμου (επικαιροποίηση, βελτίωση λειτουργίας, ανάρτηση αποφάσεων).
  • Τη λειτουργία του προγράμματος «Διαύγεια».
  • Την προώθηση πολιτικών και εφαρμογών στο πλαίσιο της «Έξυπνης Πόλης» με στόχο την ενίσχυση της ενεργού συμμετοχής των πολιτών στην καθημερινή λειτουργία του Δήμου (ενδεικτικά προώθηση και επέκταση των εφαρμογών “Citify Papagou – Holargos Smart City”, “E-Polis”, “Green City”).
  • Την προώθηση και επέκταση των μηχανισμών ενημέρωσης και εξυπηρέτησης των πολιτών
  • Την Προεδρία της Οικονομικής Επιτροπής.
  • Την συνεργασία με τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους στους τομείς αρμοδιότητάς της.
  • Την τέλεση πολιτικών γάμων.

 

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

 

Ε. Την κα Δήμητρα (Μιμή) Ρουφογάλη, Αντιδήμαρχο Πολιτισμού, Εθιμοτυπίας και Διεθνών Σχέσεων και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

 

  • Το σχεδιασμό, την οργάνωση και τον συντονισμό πολιτιστικών εκδηλώσεων σε συνεργασία, όπου απαιτείται, με τα νομικά πρόσωπα του Δήμου και φορείς της πόλης.
  • Τη διαχείριση και διάθεση αιθουσών και δημοτικών χώρων σε φορείς της πόλης για Πολιτιστικές και Κοινωνικές εκδηλώσεις.
  • Την προώθηση του εθελοντισμού και της κοινωνίας των πολιτών.
  • Τη λειτουργία γραφείου διεθνών σχέσεων και εθιμοτυπίας του Δήμου Παπάγου – Χολαργού
  • Την αξιοποίηση του προγράμματος «Ευρώπη για τους Πολίτες με στόχο την ανάπτυξη διεθνών σχέσεων του Δήμου μας και την συμμετοχή του σε διεθνή δίκτυα.
  • Τη λειτουργία του Προγράμματος Ευαισθητοποίησης για τα Αδέσποτα και Δεσποζόμενα Ζώα
  • Την Προεδρία της Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης.
  • Τη συνεργασία με τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους στους τομείς αρμοδιότητάς της.
  • Την τέλεση πολιτικών γάμων.

 

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

2. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Αθανάσιου Αυγουρόπουλου, όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί η Αντιδήμαρχος κα. Ειρήνη Βεντουζά – Παπανικολάου. Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κας Ειρήνη Βεντουζά – Παπανικολάου, όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ Αθανάσιος Αυγουρόπουλος. Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κας Βικτωρίας Νικάκη, όταν απουσιάζει ή κωλύεται,  ασκεί η Αντιδήμαρχος κα. Μαρία Αθανασάκου. Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κας Δήμητρας (Μιμής) Ρουφογάλη , όταν απουσιάζει ή κωλύεται,  ασκεί η Αντιδήμαρχος κα Βικτωρία Νικάκη. Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κας Μαρία Αθανασάκου, όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί η Αντιδήμαρχος κα Δήμητρα (Μιμή) Ρουφογάλη.

 3. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Αθανάσιος Αυγουρόπουλος, ο οποίος αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από την Αντιδήμαρχο κα Βικτωρία (Βίκυ) Νικάκη. 

 4. Η παρούσα απόφαση να δημοσιευθεί σε μία τουλάχιστον ημερήσια εφημερίδα του Νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου.

 

                                                                             

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ 

ΗΛΙΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ

 

Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2018

17:30     Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός χοροστατούντος του Θεοφιλεστάτου Επισκόπου Θαυμακού κ.κ. ΙΑΚΩΒΟΥ του και Καθηγουμένου της Ιεράς Μονής Πετράκη και Κουρά Δοκίμου Μοναχού της Ιεράς Μονής.

 

Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2018

6:30πμ   Ακολουθία Μεσονυκτικού

7:00πμ   Όρθρος – Πανηγυρική Θεία Λειτουργία

18:00       Μεθεόρτιος Εσπερινός - Κτητορικό Μνημόσυνο

 

Τρόπος Μεταβάσεως:

Η μετάβαση θα πρέπει να γίνει με ιδιωτικά Ι.Χ. ακολουθώντας την οδό Αναστάσεως και στο τέρμα της, μετά το Κοιμητήριο Παπάγου, στην πρώτη διασταύρωση θα πρέπει να στρίψετε δεξιά και στην επόμενη διασταύρωση αριστερά, ακολουθώντας την πινακίδα που υπάρχει. Στα 500μ βρίσκεται η Ιερά Μονή Αστερίου.

 

Προστασία δεδομένων

Επικοινωνία

 
  info (@) dpapxol.gov.gr
  213-2002.800
  210-6513840
  Περικλέους 55, 15561 Χολαργός
 

   

 
Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech