Welcome to Δήμος Παπάγου Χολαργού   Click to listen highlighted text! Welcome to Δήμος Παπάγου Χολαργού Powered By GSpeech

Το site υποστηρίζει text to speech

×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 996

Πύλη Διαμεσολάβησης - Δήμου Παπάγου Χολαργού

Ανακοίνωση Δημιουργίας Πρώτης Πύλης Διαμεσολάβησης για τους Δημότες Παπάγου - Χολαργού

 

Πύλη Διαμεσολάβησης για τους Δημότες Παπάγου - Χολαργού

Ο Δήμος Παπάγου-Χολαργού στηρίζει έμπρακτα το θεσμό της διαμεσολάβησης, ο οποίος εισήλθε αρχικά στην ελληνική έννομη τάξη με το ν. 3898/2010 και εφαρμόζεται πλέον δυνάμει των διατάξεων του νόμου 4640/2019.  

Ο Δήμος μας πρωτοπόρησε με τη δημιουργία της Πρώτης Πύλης Διαμεσολάβησης το έτος 2015 και οι Δημότες Παπάγου-Χολαργού είχαν μέχρι σήμερα την ευκαιρία να ακούσουν για το θεσμό της διαμεσολάβησης, να κατανοήσουν το τρόπο λειτουργίας του στη πράξη αλλά και τα πλεονεκτήματα που αυτός παρέχει στους πολίτες για την επίλυση των διαφορών τους. Από την έναρξη λειτουργίας της Πύλης Διαμεσολάβησης, παρέχονται συνεχώς και  έως σήμερα  στους δημότες μας πληροφορίες για το θεσμό της διαμεσολάβησης και τον τρόπο που αυτός εφαρμόζεται στις διαφορές των πολιτών. Η παροχή ενημέρωσης για το θεσμό της διαμεσολάβησης είναι δωρεάν και αποτελεί μία προσφορά κοινωνικού έργου του Δήμου Παπάγου – Χολαργού προς του Δημότες, με σκοπό την ενημέρωση των πολιτών και τη διάδοση της διαμεσολάβησης στη κοινωνία ως Εναλλακτικό τρόπο επίλυσης των διαφορών.

Για την ενημέρωση των ενδιαφερομένων, ο Δήμος μας συνεργάζεται με τους κάτωθι Διαπιστευμένους Διαμεσολαβητές του Υπουργείου Δικαιοσύνης, δημότες Παπάγου – Χολαργού:

1) Νανά (Δέσποινα) Παπαδογεωργάκη (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.), τηλ. επικοινωνίας : 697 7714424 (Υπεύθυνη Συντονισμού Προγράμματος)
2) Ευαγγελία Πολυράκη, (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. , τηλ επικοινωνίας : 693 6121320
3) Νικόλαος – Γεώργιος Μιχαλινός (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ), τηλ επικοινωνίας: 693 2100716
4) Μαρία Φαροπούλου (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.), τηλ επικοινωνίας: 693 2300448
5) Αικατερίνη – Ελένη Μαρανδιανού (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.), τηλ επικοινωνίας : 697 3809484
6) Μαρία (Μαίρη) Χατζηστρατή  (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.), τηλ. επικοινωνίας  6932284909
7) Μαρία Σκορδίλη, (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.) τηλ. επικοινωνίας 6972512598                                                                                               

8) Παντελής Χασιώτης (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.) τηλ. επικοινωνίας: 697080892                                                                                

9) Βαλίνα Βλάσση - τηλ. επικοινωνίας: 6974977097

10) Ηλίας Κουρεμένος - Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.- τηλ. επικοινωνίας: 6972018989

11) Κυριακή Περιμένη - Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. - τηλ. επικοινωνίας: 6939693621

 

Λίγα λόγια για το θεσμό της διαμεσολάβησης του ν.4640/2019

Λύστε τις ιδιωτικές σας διαφορές χωρίς να φτάσετε στις αίθουσες των δικαστηρίων

 Τι είναι η διαμεσολάβηση; 

 Η Διαμεσολάβηση είναι μία σύντομη και οργανωμένη εξωδικαστική διαδικασία επίλυσης διαφορών. 

  Μέσα από τη Διαμεσολάβηση, τα εμπλεκόμενα μέρη, συνεπικουρούμενα από τους Δικηγόρους τους, υπό την καθοδήγηση του Διαμεσολαβητή και με απόλυτη εχεμύθεια, θα προσπαθήσουν να επιλύσουν τη διαφορά τους, καταλήγοντας σε μία αμοιβαία αποδεκτή συμφωνία. 

 Ποια τα πλεονεκτήματα της Διαμεσολάβησης σε σχέση με τη δικαστική οδό; 

  1.   ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΧΡΟΝΟΥ καθώς μπορούμε να φθάσουμε γρηγορότερα σε αποτέλεσμα, 
  2. ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ ΚΟΣΤΗ με την αποφυγή πολυδάπανων δικαστικών αγώνων, 
  3. ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ αφού σε αντίθεση με τις δικαστικές αίθουσες δεν δημοσιοποιείται η διαφορά (πχ για τη διαφύλαξη εταιρικού ή εμπορικού απορρήτου)​ 

  Κάθε ιδιωτική διαφορά μπορεί να υπαχθεί στη Διαμεσολάβηση, εφ’ όσον τα μέρη έχουν εξουσία διάθεσης του αντικειμένου της διαφοράς. Αυτό σημαίνει ότι όλες σχεδόν οι αστικές διαφορές, όπως ενδεικτικά,  μισθωτικές, οικογενειακές, κληρονομικές, τραπεζικές αλλά και οι εμπορικές διαφορές και πολλές άλλες, είναι επιδεκτικές διαμεσολάβησης. 

 Δεν είναι επιδεκτικές διαμεσολάβησης διαφορές που ο νόμος προϋποθέτει την προσφυγή στα δικαστήρια, όπως πχ η έκδοση διαζυγίου.  

 

Προστιθέμενη αξία  

Η προστιθέμενη αξία της διαδικασίας είναι πως συμβάλλει όχι μόνο στην αποσυμφόρηση των δικαστηρίων αλλά επίσης στη διατήρηση των σχέσεων των μερών που εξαιτίας της διαφοράς, έχουν διαταραχθεί. Επιπλέον προσφέρει στους ανθρώπους γρήγορες και αποτελεσματικές λύσεις μέσα από παραγωγικό διάλογο και εποικοδομητική συζήτηση. 

  Ένα από τα πιο σημαντικά κίνητρα για να προσφύγει κανείς στη διαμεσολάβηση, είναι η ταχύτητα της διαδικασίας. Με λίγα λόγια, εντός μίας εργάσιμης ημέρας, τα εμπλεκόμενα μέρη, με τη βοήθεια και των δικηγόρων τους, μπορούν να επιτύχουν συμφωνία, η οποία, εφόσον κατατεθεί στο αρμόδιο Πρωτοδικείο, αποκτά εκτελεστότητα και έχει την ισχύ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ. 

 

  Τι είναι η Yποχρεωτική Αρχική Συνεδρία Διαμεσολάβησης (ΥΑΣΔ) ; 

  Μετά τη ψήφιση του ν. 4640/2019 πλήθος οικογενειακών διαφορών - πλην του διαζυγίου - όπως διατροφή, επικοινωνία, αποκτήματα, αλλά και πολλές άλλες διαφορές, όπως ενδεικτικά, τραπεζικές διαφορές, διαφορές με Ασφαλιστικές εταιρείες, αγωγές αποζημίωσης, αδικοπραξίες, κληρονομικές διαφορές, εμπορικές διαφορές, εμπίπτουν στην Υποχρεωτική αρχική συνεδρία διαμεσολάβησης. 

 Τα εμπλεκόμενα μέρη σε μία διαφορά μαζί με τους Δικηγόρους τους και τη παρουσία ενός κοινά αποδεκτού και για τις δύο πλευρές διαμεσολαβητή, συνήθως σε μία και μόνο Συνεδρία (Υποχρεωτική Αρχική Συνεδρία Διαμεσολάβησης), συναντώνται πριν τη συζήτηση της υπόθεσης τους στο Δικαστήριο ή ακόμα και πριν την άσκηση τυχόν αγωγής, σε μία προσπάθεια να εξετάσουν τη δυνατότητα επίλυσης της διαφοράς τους εξωδικαστικά. Εάν η προσπάθεια αυτή δεν ευοδώσει τελικά μέσω της εξωδικαστικής διαδικασίας της ΥΑΣΔ, τα  μέρη έχουν ασφαλώς δικαίωμα να συνεχίσουν τη διαφορά τους δικαστικά.

  Η ΥΑΣΔ όπως θεσμοθετήθηκε έχει υποχρεωτικά έγγραφα, που υπογράφονται από τα μέρη και τους δικηγόρους ώστε αυτά να ενσωματωθούν στο φάκελο κατά την εκδίκαση της αγωγής στο Δικαστήριο. 

  

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ

1. Τι ακριβώς είναι η Διαμεσολάβηση;

Καταρχήν είναι μία αλλαγή νοοτροπίας, μία ανάσα ζωής για το πολιτισμό μας αλλά και το καθένα μας ατομικά. Λειτουργεί ως θεσμός με νόμο από το 2010, έρχεται να μας απαλλάξει από τις εμμονές του παρελθόντος «θα σε πάω στα δικαστήρια γι΄αυτό που μου έκανες» και αντί αυτού να αποκαταστήσει την επικοινωνία με το γείτονα μας/ το συνεργάτη μας/ το σύζυγο μας/το συνεταίρο μας.

Είναι μία ευκαιρία για εποικοδομητική συζήτηση και πολιτισμένο διάλογο σχετικά με μία διαφορά που απασχολεί  δύο ή περισσότερα μέρη.
Είναι ένας εναλλακτικός μηχανισμός επίλυσης των διαφορών, όπου τα μέρη τα οποία έχουν εμπλακεί σε μία διαφορά, με τη βοήθεια του Διαμεσολαβητή - ενός ουδέτερου τρίτου που έχει λάβει ειδική εκπαίδευση – διαπραγματεύονται συζητώντας πολιτισμένα προκειμένου να καταλήξουν σε μία λύση, η οποία είναι αποδεκτή και από τους δύο. 

2. Όσοι δεν έχουν την εμπειρία της Διαμεσολάβησης, λένε ότι, αφού τα μέρη μπορούν συνήθως να επιλύουν τις διαφορές τους μόνοι τους ή με τον Δικηγόρο τους,  γιατί ακριβώς χρειάζονται τον Διαμεσολαβητή και τη διαδικασία της Διαμεσολάβησης;

Eάν όντως μπορούν να επιλύσουν μόνοι τη διαφορά τους, δεν έχουν παρά να το κάνουν! Μπορούν όμως τελικά να την επιλύσουν; Η εμπειρία έχει δείξει ότι μερικές φορές είναι δύσκολο να διαπραγματευτούν επιτυχώς με το άλλο μέρος. Συνεπώς η παρουσία ενός τρίτου ουδέτερου και αμερόληπτου ανθρώπου με ειδικές γνώσεις, του Διαμεσολαβητή,  που κανένα προσωπικό συμφέρον δεν προσδοκά από την έκβαση της υπόθεσης, δύναται να λειτουργήσει αποτελεσματικά στην εξεύρεση  αμοιβαίας αποδεκτής λύσης.

3. Πώς λειτουργεί η διαδικασία;

Βασική προϋπόθεση είναι τα δύο μέρη που έχουν τη διαφορά να συμμετέχουν με τη θέληση τους. Η συνήθης διαδικασία ξεκινά με μία κοινή συνάντηση των μερών με τους Δικηγόρους τους και τον Διαμεσολαβητή, όπου παρουσιάζουν τις απόψεις τους για το θέμα που τους απασχολεί. Στη συνέχεια ο Διαμεσολαβητής με το κάθε μέρος ξεχωριστά προχωρά σε κατ΄ιδίαν συναντήσεις, προκειμένου να τους βοηθήσει να καταλάβουν την ουσία του προβλήματος, ώστε να αρχίσουν σιγά σιγά να προσανατολίζονται σε πιθανές λύσεις. Εν συνεχεία ακολουθεί η μεταξύ τους διαπραγμάτευση πάντα με τη βοήθεια του Διαμεσολαβητή.  Η διαδικασία ολοκληρώνεται με την υπογραφή της συμφωνίας.


4. Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της διαμεσολάβησης; Γιατί αξίζει να προσπαθήσει κανείς να επιλύσει τη διαφορά του με  διαμεσολάβηση;

Η ταχύτητα στην επίλυση του ζητήματος που συνήθως απασχολεί τα μέρη αλλά και το χαμηλό κόστος σε σχέση με το Δικαστήριο είναι τα βασικά πλεονεκτήματα. Πρόκειται για ΑΜΟΙΒΑΙΑ ΝΙΚΗ, είναι ΣΥΝΤΟΜΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, λαμβάνει χώρα σε κλίμα ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ και ΕΧΕΜΥΘΕΙΑΣ και  δύναται να οδηγήσει στη ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ, πράγμα που δεν συναντά κανείς σχεδόν ποτέ στις δικαστικές αίθουσες. Επιπλέον με τη διαμεσολάβηση μπορεί να επιτευχθεί η διατήρηση μίας πολυετούς συνεργασίας και στο μέλλον ή η λήξη μίας επαγγελματικής συνεργασίας με έναν πολιτισμένο τρόπο.


5. Ποιες διαφορές μπορούν να επιλυθούν με διαμεσολάβηση;

Το μεγαλύτερο μέρος των υποθέσεων που οδηγούνται στη διαμεσολάβηση είναι οι αστικές και εμπορικές διαφορές με σκοπό την άμεση, ταχύτερη και οικονομικότερη επίλυση της διαφοράς, όπως ενδεικτικά είναι οι ΜΙΣΘΩΤΙΚΕΣ, ΓΕΙΤΟΝΩΝ ή ΕΝΟΙΚΩΝ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ (θόρυβοι, παρκινγκ, σύνορα ιδιοκτησίας)  ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ, ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΩΝ, ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ, ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΣΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑ,  ΤΡΑΠΕΖΙΚΕΣ (ΟΧΙ ΥΠΕΡΧΡΕΩΜΕΝΑ). Επίσης άλλες διαφορές που είναι επιδεκτικές διαμεσολάβησης είναι οι ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ, πλην του διαζυγίου που κηρύσσεται υποχρεωτικά με δικαστική απόφαση. Οι διαφορές όμως των συζύγων για τη ρύθμιση των περιουσιακών τους αποκτημάτων μπορούν να λυθούν με διαμεσολάβηση.


6. Γιατί η διαδικασία της Διαμεσολάβησης είναι τελικά τόσο αποτελεσματική και λειτουργεί με τέτοια επιτυχία σε τόσες χώρες;

Γιατί για πρώτη φορά μέσα από την διαδικασία αυτή  τα εμπλεκόμενα μέρη εχουν την δυνατότητα να αντιμετωπίσουν ο ένας τον άλλο αντικρυστά στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με την παρουσία των Δικηγόρων τους και να αξιολογήσουν προτάσεις και ευκαιρίες που δεν ακούστηκαν ποτέ στο δικαστήριο λόγω της έντασης και της πίεσης του χρόνου. Τις περισσότερες φορές συναισθηματικοί παράγοντες κρύβονται πίσω από μία διαφορά και όταν αυτοί αντιμετωπιστούν με υπομονή και σεβασμό, τότε τα μέρη προσεγγίσουν με μεγαλύτερη συμπάθεια το ένα το άλλο.

Επίσης μέχρι τώρα η διαφορά των εμπλεκομένων μερών αντιμετωπίζοταν μόνο από τους δικηγόρους τους. Τα ίδια τα μέρη δεν συμμετείχαν στον διάλογο. Με τη Διαμεσολάβηση τα μέρη αισθάνονται ότι έχουν τον έλεγχο των πραγμάτων καθώς και μία ευκαιρία να μιλήσουν μεταξύ τους εκ του σύνεγγυς.

7. Μπορούν άραγε τα εμπλεκόμενα μέρη να αποκαλύψουν μεταξύ τους κατά την διαδικασία της Διαμεσολάβησης οποιεσδήποτε πληροφορίες χωρίς τον φόβο αυτές να αποκαλυφθούν στο δικαστήριο, εάν τελικά η Διαμεσολάβηση δεν ευδοκιμήσει;

Όσα λεχθούν ή αποκαλυφθούν κατά την διαδικασία της Διαμεσολάβησης δεν γίνονται δεκτά ως αποδεικτικά μέσα σε μία δίκη στο μέλλον. Πρόκειται για την αρχή της εμπιστευτικότητας που διέπει όλη τη διαδικασία. Σε διαφορετική περίπτωση τα μέρη δεν θα ενθαρρύνονταν ποτέ να αποκαλύψουν πληροφορίες κατά την διαδικασία αυτή.

8. Αν μπορούσε κανείς να αναφέρει τρία (3) βασικά χαρακτηριστικά του Διαμεσολαβητή, αυτά ποια θα ήταν;

- Είναι ουδέτερος και αμερόληπτος,  δεν παίρνει το μέρος κανενός
- Διευθύνει τη διαδικασία με ψυχραιμία και ηρεμία και θέτει τους κανόνες αυτής
- Τηρεί την εμπιστευτικότητα

9. Παρέχει νομικές συμβουλές ο Διαμεσολαβητής;

Ο Διαμεσολαβητής διευκολύνει τα μέρη να συνειδητοποιήσουν  τα βασικά ζητήματα της διαφοράς τους, εγγυάται  την ορθότητα της διαδικασίας, αποσαφηνίζει τα θέματα που δεν έχουν ξεκαθαριστεί. Ο Διαμεσολαβητής δεν έχει καμία εξουσία να αποφασίζει το δίκαιο ή το σωστό. Δεν είναι ούτε δικαστής ούτε Διαιτητής αλλά έργο του είναι μόνο να διευκολύνει της διαπραγματεύσεις μεταξύ των μερών, ώστε τα μέρη να καταλήξουν σε λύση της διαφοράς τους.
Σε καμία περίπτωση και σε καμία φάση της διαδικασίας δεν παίζει το ρόλο του Δικηγόρου, ακόμα και αν έχει νομικές γνώσεις.


10. Πως εξασφαλίζεται ότι τα μέρη θα τηρήσουν τη συμφωνία;

Αν πράγματι η διαφορά τους λυθεί και «τα βρουν», τότε η συμφωνία κατατίθεται στο Δικαστήριο και έχει την ισχύ μίας δικαστικής απόφασης.

11. Και αν τελικά αποτύχει η Διαμεσολάβηση;

Μπορεί να συμβεί και αυτό. Δεν επιλύονται όλες οι υποθέσεις με την Διαμεσολάβηση. Η Διαμεσολάβηση άλλωστε δύναται να πραγματοποιείται παράλληλα με τις λοιπές δικαστικές ενέργειες των μερών. Δεν προκαλεί καμία καθυστέρηση.
Ναι μπορεί να αποτύχει, όμως μπορεί στο μεταξύ να έχει χτίσει ένα δίαυλο επικοινωνίας των μερών, που ποτέ έως σήμερα δεν υπήρχε και ίσως στο μέλλον να διευκολύνει την πρόοδο μίας άλλης προσπάθειας διαπραγματεύσεων.


12. Πόσο διαρκεί μία διαμεσολάβηση;

Εντός μίας μόνο εργάσιμης ημέρας, τα ταλαιπωρημένα από τη διένεξη μέρη έχουν τη δυνατότητα, αποφεύγοντας τη δαπανηρή και ψυχοφθόρα διαδικασία των δικαστηρίων, να καθίσουν σε ένα τραπέζι ο ένας απέναντι στον άλλον, σε χώρο που οι ίδιοι έχουν επιλέξει και να εξετάσουν τα περιθώρια επέλευσης μίας μεταξύ τους συμφωνίας, φυσικά πάντα με τη βοήθεια του διαμεσολαβητή.

13. Ποιο είναι το κόστος μιας διαμεσολάβησης;

Το κόστος της διαμεσολάβησης συμφωνείται ελεύθερα από το διαμεσολαβητή και τα μέρη, ανάλογα με τη φύση της υπόθεσης, το χρόνο προετοιμασίας και τη διάρκεια της διαδικασίας. Το ποσό αυτό μοιράζεται ισομερώς στα μέρη.
Επίσης τα μέρη πρέπει να συνυπολογίσουν στο κόστος της διαμεσολάβησης και την αμοιβή του Δικηγόρου του ο καθένας, εφόσον, σύμφωνα με τον ελληνικό νόμο, προβλέπεται υποχρεωτική η παράσταση του Δικηγόρου.
Σε κάθε περίπτωση το συνολικό κόστος της διαμεσολάβησης είναι σαφώς μικρότερο του κόστους μίας δικαστικής διαμάχης που μπορεί μάλιστα να κρατάει χρόνια και να έχει ήδη εξαντλήσει τα μέρη όχι μόνο από οικονομικής απόψεως αλλά και λόγω της ιδιαίτερης ψυχοφθόρας διαδικασίας που έχουν βιώσει τα μέρη στις δικαστικές αίθουσες.


14. Που θα βρω Διαμεσολαβητή;

Ο Διαμεσολαβητής συνήθως επιλέγεται από τα μέρη, μέσα από τον Δημόσιο Πίνακα Διαπιστευμένων Διαμεσολαβητών που τηρείται στο Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. (www.ministryofjustice.gr).

 

 

 

 

 

Προστασία δεδομένων

Επικοινωνία

 
  info (@) dpapxol.gov.gr
  213-2002.800
  210-6513840
  Περικλέους 55, 15561 Χολαργός
 

   

 
Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech