Welcome to Δήμος Παπάγου Χολαργού   Click to listen highlighted text! Welcome to Δήμος Παπάγου Χολαργού Powered By GSpeech

Το site υποστηρίζει text to speech

Αντιδήμαρχοι

 

 

 

  1. Μαρία Αθανασάκου – ΜουντάκηΑντιδήμαρχος Πολιτισμού & Αθλητισμού, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  •  Την οργάνωση, εποπτεία και συντονισμό των πολιτιστικών εκδηλώσεων του Δήμου.
  • Την εποπτεία των θεμάτων αθλητισμού και τον συντονισμό των δράσεων του Δήμου στον τομέα του αθλητισμού (διοργάνωση αγώνων, αθλητικών εκδηλώσεων, Αθλητικής Άνοιξης κλπ).
  • Την οργάνωση και εποπτεία των Επιμορφωτικών Τμημάτων και του προγράμματος «Άθληση για όλους».
  • Την οργάνωση και υλοποίηση παιδικών πολιτιστικών εκδηλώσεων.
  • Τη διάθεση και διαχείριση των αιθουσών (Αμφιθέατρο «Μίκης Θεοδωράκης», Αίθουσα «Μελίνα Μερκούρη», «Πολιτιστικό Κέντρο Παπάγου») και των υπαίθριων χώρων, στις οποίες πραγματοποιούνται πολιτιστικές εκδηλώσεις, εκτός του Δημοτικού Κηποθεάτρου Παπάγου.
  • Την οργάνωση και διεξαγωγή επετειακών εορτών και εκδηλώσεων.
  • Τη συνεργασία με τους Πολιτιστικούς Συλλόγους για τη συγκρότηση ετήσιου προγράμματος καλλιτεχνικών εκδηλώσεων και τη διεξαγωγή της «Ημέρας των Συλλόγων».
  • Την εποπτεία των Χορωδιών του Δήμου (Παιδική Χορωδία, Μικτή Χορωδία)
  • Τη συνεργασία με τις καλλιτεχνικές δομές που εδρεύουν στο Δήμο (ωδεία, χορωδίες κτλ) με στόχο την προώθηση και ανάδειξη καλλιτεχνών που κατοικούν στην πόλη.
  • Τη διαχείριση των αθλητικών εγκαταστάσεων (ανοιχτών και κλειστών) και των Δημοτικών Γυμναστηρίων.
  • Την παρακολούθηση των εργασιών συντήρησης των αθλητικών εγκαταστάσεων σε συνεργασία με τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων και την Τεχνική Υπηρεσία.
  • Τη συνεργασία του Δήμου με τα αθλητικά σωματεία/συλλόγους.

 

 

  1. Αθανάσιος Αυγουρόπουλος, Αντιδήμαρχος Διοίκησης, Οικονομικής Ανάπτυξης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και & Εξυπηρέτησης του Πολίτη, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  •  Την εποπτεία και την ευθύνη της Διεύθυνσης Οικονομικών υπηρεσιών και των οργανικών μονάδων που υπάγονται σε αυτή.
  • Την εποπτεία και ευθύνη της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών καθώς και των οργανικών μονάδων που υπάγονται σε αυτή, εκτός του τμήματος Τοπικής Ανάπτυξης και Αδειοδοτήσεων.
  • Την υπογραφή των εντολών πληρωμής της Πάγιας Προκαταβολής.
  • Την υπογραφή όλων των εγγράφων, αποφάσεων, δικαιολογητικών και πράξεων σχετικών με τη σύναψη δημοσίων συμβάσεων προμηθειών και υπηρεσιών μέχρι του ποσού των 2.500,00 ευρώ χωρίς ΦΠΑ.
  • Τη Διαφάνεια και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση, την εποπτεία ενημέρωσης του διαδικτυακού τόπου του Δήμου (επικαιροποίηση, βελτίωση λειτουργίας, ανάρτηση αποφάσεων).
  • Τη λειτουργία του προγράμματος Διαύγεια.
  • Την εποπτεία και ευθύνη της Διεύθυνσης των ΚΕΠ, καθώς και των οργανικών μονάδων που υπάγονται σε αυτή.
  • Την οργάνωση και εύρυθμη λειτουργία της ψηφιακής πλατφόρμας προβολής και παρουσίασης στοιχείων και προόδου των τεχνικών έργων σε συνεργασία με την αρμόδια υπηρεσία.
  • Τη λειτουργία και επέκταση των μηχανισμών ενημέρωσης και εξυπηρέτησης των πολιτών.
  • Την παρακολούθηση και λειτουργία των ψηφιακών εφαρμογών του Δήμου.
  • Τα καθήκοντα ληξιάρχου τα οποία θα ασκεί σε περίπτωση απουσίας του Δημάρχου.
  • Την παρακολούθηση και αξιοποίηση της Δημοτικής Περιουσίας, των κληροδοτημάτων, καθώς και της περιουσίας των καταργηθέντων Νομικών Προσώπων.

 

 

 

  1. Τον Αθανάσιος Βαλυράκης, Αντιδήμαρχος Υποδομών, Δικτύων και Τεχνικών Έργων, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  •  Την εποπτεία και ευθύνη της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και την οργάνωση των αντίστοιχων οργανικών μονάδων που υπάγονται στην εν λόγω διεύθυνση, εκτός της Υπηρεσίας Δόμησης.
  • Την εκπόνηση, εποπτεία και μέριμνα υλοποίησης του τεχνικού προγράμματος.
  • Την εποπτεία, παρακολούθηση και εξέλιξη των εκπονουμένων μελετών και εκτελουμένων έργων.
  • Την εποπτεία και παρακολούθηση των Τεχνικών Συνεργείων.
  • Την εποπτεία, λειτουργία και συντήρηση των παιδικών χαρών.
  • Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του αστικού εξοπλισμού του Δήμου.
  • Την οργάνωση, εποπτεία και συντήρηση του δικτύου ηλεκτροφωτισμού και την παρακολούθηση εκτέλεσης της οικείας Σύμβασης Ενεργειακής Απόδοσης.
  • Τον έλεγχο ασφαλείας των δημοτικών εγκαταστάσεων και του δημαρχείου.

 

  

 

  1. Αικατερίνη Γκούμα, Αντιδήμαρχο Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Ποιότητας Ζωής Χολαργού, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  •  Την εποπτεία και ευθύνη της Καθαριότητας, ήτοι την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της Κοινότητας Χολαργού, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά.
  • Τη λειτουργία και επέκταση των δημοτικών Προγραμμάτων Ανακύκλωσης και Κομποστοποίησης στην Κοινότητα Χολαργού.
  • Τη λειτουργία και επέκταση των δημοτικών προγραμμάτων χωριστής συλλογής ανακυκλώσιμων υλικών στην Κοινότητα Χολαργού.
  • Τη λειτουργία και επέκταση του δημοτικού προγράμματος χωριστής συλλογής οργανικών αποβλήτων (καφέ κάδος) στην Κοινότητα Χολαργού.
  • Την εφαρμογή του Κανονισμού Καθαριότητας, Προστασίας Περιβάλλοντος, Διαχείρισης Αστικού Πρασίνου και Κοινοχρήστων Χώρων, όσον αφορά στα πεδία αυτά του Κανονισμού που άπτονται των αρμοδιοτήτων της Καθαριότητας.
  • Τη λειτουργία της λαϊκής αγοράς Χολαργού και της βιολογικής αγοράς Χολαργού, βάσει των οικείων αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου.

 

 

,

  1. Κυριάκος Λινάκης, Αντιδήμαρχος Προσχολικής Αγωγής, Παιδείας & Διά Βίου Μάθησης, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  • Την εποπτεία και εύρυθμη λειτουργία των Βρεφονηπιακών και Παιδικών Σταθμών του Δήμου.
  • Τη συνεργασία με την Τεχνική Υπηρεσία και τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο, για τη συντήρηση και αναβάθμιση των Βρεφονηπιακών και Παιδικών Σταθμών.
  • Την εύρυθμη λειτουργία και εποπτεία του τμήματος Παιδείας και του προγράμματος Δια Βίου Μάθησης.
  • Την προεδρία της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας.
  • Τη συνεργασία με την Τεχνική Υπηρεσία και τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο, για τη συντήρηση και αναβάθμιση των σχολικών κτιρίων.
  • Την εποπτεία, παρακολούθηση και επίλυση θεμάτων συντήρησης των σχολικών κτιρίων σε συνεργασία με τις Σχολικές Επιτροπές και τις αντίστοιχες Επιτροπές του Δημοτικού Συμβουλίου.
  • Τη συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς, τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων και την οικεία Ένωση Γονέων.
  • Τον σχεδιασμό και μέριμνα για την εφαρμογή προγραμμάτων και δράσεων για την υποστήριξη της σχολικής κοινότητας.
  • Την εποπτεία του Δημοτικού Συμβουλίου Νέων και τη συνεργασία με σκοπό τη διοργάνωση δράσεων για τους νέους.

 

 

  1. Χρυσούλα Παρίση, Αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Ποιότητας Ζωής Παπάγου, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  • Την εποπτεία και ευθύνη της Καθαριότητας, ήτοι την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της Κοινότητας Παπάγου, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά.
  • Τη λειτουργία και επέκταση των δημοτικών Προγραμμάτων Ανακύκλωσης και Κομποστοποίησης στην Κοινότητα Παπάγου.
  • Τη λειτουργία και επέκταση των δημοτικών προγραμμάτων χωριστής συλλογής ανακυκλώσιμων υλικών στην Κοινότητα Παπάγου.
  • Τη λειτουργία και επέκταση του δημοτικού προγράμματος χωριστής συλλογής οργανικών αποβλήτων (καφέ κάδος) στην Κοινότητα Παπάγου.
  • Την εφαρμογή του Κανονισμού Καθαριότητας, Προστασίας Περιβάλλοντος, Διαχείρισης Αστικού Πρασίνου και Κοινοχρήστων Χώρων, όσον αφορά στα πεδία αυτά του Κανονισμού που άπτονται των αρμοδιοτήτων της Καθαριότητας.
  • Τη λειτουργία της λαϊκής αγοράς Παπάγου, βάσει των οικείων αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου. 
  • Τη λειτουργία, αναβάθμιση και επέκταση της δημοτικής συγκοινωνίας.

 

 

 

  1. Δήμητρα Ρουφογάλη, Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτική, Αλληλεγγύης και Ισότητας των φύλων, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  •  Την εποπτεία και ευθύνη του τμήματος Κοινωνικής Φροντίδας και Πολιτικών Ισότητας της Διεύθυνσης Κοινωνικής Μέριμνας, Παιδείας, Αθλητισμού και Πολιτισμού, εκτός του Τμήματος Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας.
  • Την εποπτεία και λειτουργία του Προγράμματος «Κοντά στο Δημότη».
  • Την οργάνωση, λειτουργία και εποπτεία του Κοινωνικού Παντοπωλείου, του Κοινωνικού Φαρμακείου, του Κέντρου Κοινότητας.
  • Τη λειτουργία του Κοινωνικού Φροντιστηρίου, του Δημοτικού Ελεύθερου Πανεπιστημίου και του προγράμματος Ενισχυτικής Διδασκαλίας.
  • Την υποστήριξη και κοινωνική φροντίδα ευάλωτων κοινωνικών ομάδων του πληθυσμού, την εφαρμογή κοινωνικών προγραμμάτων, την πρόνοια απόρων και αστέγων, τις δράσεις εθελοντισμού και τοπικών δικτύων κοινωνικής αλληλεγγύης.
  • Την υλοποίηση του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για τα Δικαιώματα των ΑμεΑ σε τοπικό επίπεδο και τη διασφάλιση της ισότιμης πρόσβασής τους στις υπηρεσίες του Δήμου Παπάγου – Χολαργού.
  • Την οριζόντια εφαρμογή πολιτικών Ισότητας των Φύλων στην εν γένει λειτουργία του Δήμου Παπάγου – Χολαργού και τη λειτουργία της σχετικής Επιτροπής.
  • Την εποπτεία και ανάπτυξη του Μητρώου Εθελοντών του Δήμου και την προώθηση του εθελοντισμού και της κοινωνικής αλληλεγγύης.
  • Τη συνεργασία και την διοργάνωση κοινών δράσεων με την Εκκλησία και τους Ιερούς Ναούς της πόλης.
  • Τη συνεργασία και την διοργάνωση κοινών δράσεων με τα Συστήματα Προσκόπων, Ναυτοπροσκόπων και Ελληνικού Οδηγισμού του Δήμου.
  • Την ανάπτυξη δημοσίων και διεθνών σχέσεων του Δήμου και τη συμμετοχή του σε διεθνή δίκτυα πόλεων.
  • Την εύρυθμη λειτουργία, ανάδειξη και εμπλουτισμό της Δημοτικής Πινακοθήκης Παπάγου – Χολαργού.

 

 

 

  1. Αγλαΐα Σουρανή, Αντιδήμαρχος Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας & Κέντρων Ανοιχτής Προστασίας Ηλικιωμένων, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  •  Την εποπτεία και εύρυθμη λειτουργία των Δημοτικών Ιατρείων.
  • Την εποπτεία και εύρυθμη λειτουργία του Τμήματος Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας.
  • Την εποπτεία και εύρυθμη λειτουργία των Κέντρων Ανοιχτής Προστασίας Ηλικιωμένων.
  • Τον σχεδιασμό και την εφαρμογή δράσεων με σκοπό την Προαγωγή της Δημόσιας Υγείας.
  • Τη λειτουργία του ΚΕΠ Υγείας.
  • Την παρακολούθηση και εφαρμογή δράσεων και προγραμμάτων, μέσω του Εθνικού Διαδημοτικού Δικτύου Υγιών πόλεων – Προαγωγής Υγείας (ΕΔΔΥΠΠΥ).
  • Τη διοργάνωση δράσεων και την εφαρμογή προγραμμάτων για τα μέλη των ΚΑΠΗ.
  • Τη λειτουργία του Προγράμματος Ευαισθητοποίησης για τα Αδέσποτα και Δεσποζόμενα Ζώα του Δήμου και τη διοργάνωση δράσεων (ημέρες υιοθεσίας κα), σε συνεργασία με τους φιλοζωικούς συλλόγους του Δήμου.

 

 

 

  1. Μιχαήλ Τράκας, Αντιδήμαρχος Δόμησης, Περιβάλλοντος, Κλιματικής Αλλαγής και Πολιτικής Προστασίας, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  •  Την οργάνωση και εποπτεία της Υπηρεσίας Δόμησης.
  • Την εποπτεία και ευθύνη της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Αειφόρου Ενέργειας και την οργάνωση των αντίστοιχων οργανικών μονάδων που υπάγονται στην εν λόγω διεύθυνση.Τη διαχείριση, ανάδειξη και εμπλουτισμό του αστικού και περιαστικού πρασίνου. 
  • Την εφαρμογή του Κανονισμού Καθαριότητας, Προστασίας Περιβάλλοντος, Διαχείρισης Αστικού Πρασίνου και Κοινοχρήστων Χώρων, όσον αφορά στα πεδία αυτά του Κανονισμού που άπτονται των αρμοδιοτήτων της Διαχείρισης Πρασίνου. 
  • Την ανάπτυξη φιλοδασικής συνείδησης και την προώθηση εμπλουτισμού του πρασίνου στη δασική περιοχή του Δήμου Παπάγου – Χολαργού, σε συνεργασία με το Δασαρχείο. 
  • Τον στρατηγικό σχεδιασμό και τη διαχείριση των χώρων αστικού πρασίνου για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. 
  • Την εφαρμογή του Σχεδίου Αειφόρου Ενέργειας και Κλίματος του Δήμου Παπάγου – Χολαργού. 
  • Την εφαρμογή του Σχεδίου Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων του Δήμου Παπάγου – Χολαργού. 
  • Την παρακολούθηση του Σχεδίου Ενεργειακής Απόδοσης του Δήμου Παπάγου – Χολαργού. 
  • Τον συντονισμό και την επίβλεψη του έργου του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας του Δήμου. 
  • Τη συνεργασία με την Εθελοντική Ομάδα Δασοπροστασία Παπάγου – Χολαργού και τον συντονισμό των δράσεων εντός του Δήμου, στις οποίες συμμετέχουν οι εθελοντές.

 

Β. Ο Δήμαρχος αναθέτει την τέλεση των πολιτικών γάμων, εναλλακτικά με τον Δήμαρχο σε όλους τους Αντιδημάρχους.

Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί o Αντιδήμαρχος Αθανάσιος Βαλυράκης, ο οποίος αναπληρώνει τον Δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από την Αντιδήμαρχο Χρυσούλα Παρίση.

  •  Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Αθανασίου Βαλυράκη, όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος Μιχαήλ Τράκας.
  • Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Μιχαήλ Τράκα, όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί η Αντιδήμαρχος Χρυσούλα Παρίση.
  • Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου Χρυσούλας Παρίση, όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί η Αντιδήμαρχος Αικατερίνη Γκούμα.
  • Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου Αικατερίνης Γκούμα, όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος Αθανάσιος Αυγουρόπουλος.
  • Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Αθανάσιου Αυγουρόπουλου, όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί η Αντιδήμαρχος Δήμητρα Ρουφογάλη.
  • Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου Δήμητρας Ρουφογάλη, όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί η Αντιδήμαρχος Μαρία Αθανασάκου – Μουντάκη.
  • Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου Μαρία Αθανασάκου – Μουντάκη, όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί η Αντιδήμαρχος Αγλαΐα Σουρανή.
  • Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου Αγλαΐας Σουρανή, όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος Κυριάκος Λινάκης.
  • Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Κυριάκου Λινάκη, όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος Αθανάσιος Βαλυράκης.

 

 

 

Προστασία δεδομένων

Επικοινωνία

 
  info (@) dpapxol.gov.gr
  213-2002.800
  210-6513840
  Περικλέους 55, 15561 Χολαργός
 

   

 
Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech