Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της Υπηρεσίας με τίτλο: " ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΠΙΤΥΟΚΑΜΠΗΣ ΤΩΝ ΠΕΥΚΩΝ 2025 ".
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη κου Αρτέμη Βατικιώτη) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, και τη σχετική πρόσκληση, έως και τις 10 / 10 / 2025, και ώρα 14.00 , με (1) από τους πιο κάτω τρόπους :
Α. στο Γραφείο ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
ή
Β. στο e-mail του πρωτοκόλλου του Δήμου: protocol@dpapxol.gov.gr και κοινοποίηση στο e-mail avatikiotis@dpapxol.gov.gr .
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της προμήθειας με τίτλο: «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΒΙΝΥΛΙΚΩΝ ΔΑΠΕΔΩΝ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ Β΄ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη κα. Ε. Φράγκου) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη και τη σχετική πρόσκληση μέχρι και ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 17/10/2025, και ώρα 13:00
Α. Στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός)
ή
Β. Στο e-mail του πρωτοκόλλου του Δήμου: protocol@dpapxol.gov.gr και κοινοποίηση στο e-mail: efragkou@dpapxol.gov.gr
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της προμήθειας με τίτλο: "ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΙΜΑΤΙΣΜΟΥ - ΣΑΛΙΑΡΕΣ ΒΡΕΦΩΝ".
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη κας Φράγκου Ελευθερίας) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, και τη σχετική πρόσκληση, έως και τις 17/10/2025 και ώρα: 13:00 , με (1) από τους πιο κάτω τρόπους :
Α. στο Γραφείο ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
ή
Β. στο e-mail του πρωτοκόλλου του Δήμου: protocol@dpapxol.gov.gr και κοινοποίηση στο e-mail efragkou@dpapxol.gov.gr .
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Ο Δήμος μας ενδιαφέρεται να αναθέσει με την διαδικασία της απευθείας ανάθεσης του άρθρου 118 του Ν. 4412/2016, όπως αυτό αντικαταστάθηκε από το άρθρο 50 του Ν.4782/21, την προμήθεια ενισχυτή, ηχείων και ασύρματου συστήματος χειρός, για τα συστεγαζόμενα 2ο Δημοτικό Σχολείο και 3ο Δημοτικό Σχολείο Χολαργού ενδεικτικού προϋπολογισμού 2.559,73 € πλέον 24 %ΦΠΑ, ήτοι συνολικού προϋπολογισμού 3.174,07 € , όπως περιγράφεται στην υπ’ αριθ. 12025172 μελέτη.
Για την κάλυψη της δαπάνης της ανωτέρω προμήθειας έχει εκδοθεί η υπ’ αριθ. 1051/02.10.2025 Απόφαση Ανάληψης Υποχρέωσης σε βάρος ΚΑ 10.7133.0002
Παρακαλούμε, αφού λάβετε υπόψη σας τις τεχνικές προδιαγραφές, τους όρους και τον ενδεικτικό προϋπολογισμό της υπ’ αρ. 12025172 μελέτης η οποία επισυνάπτεται, να μας αποστείλετε σχετική προσφορά για την ανωτέρω προμήθεια μέχρι και την Τετάρτη 08/10/2025 και ώρα: 14:00.
Η προσφορά σας θα κατατεθεί (δύο εναλλακτικοί τρόποι):
Α. στο πρωτόκολλο του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (δ/νση: Περικλέους 55, Τ.Κ. 15561, Χολαργός) σε ΚΛΕΙΣΤΟ, ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ και ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ ΦΑΚΕΛΟ με τις ακόλουθες ενδείξεις:
1. «ΠΡΟΣΟΧΗ – ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΧΘΕΙ Ο ΦΑΚΕΛΟΣ»
2. ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΕΝΙΣΧΥΤΗ, ΗΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΧΕΙΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ»
ΥΠΟΨΗ: κ. Ντέρου Ελένη
3. Τα πλήρη στοιχεία του αποστολέα
ή
Β. Στο email του Γραφείου πρωτοκόλλου : protocol@dpapxol.gov.gr , με κοινοποίηση στο email: paidias@dpapxol.gov.gr αν τα έγγραφα είναι σε ηλεκτρονική μορφή με τις κατάλληλες ψηφιακές υπογραφές όπου είναι απαραίτητο.
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ
Ο Δήμαρχος Παπάγου – Χολαργού
Προκηρύσσει τη διενέργεια ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού για την «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΑΜΕΑ» με σφραγισμένες προσφορές και συμπλήρωση των εντύπων προσφοράς, με κριτήριο ανάθεσης της σύμβασης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά, βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας - τιμής και σύμφωνα με όσα ορίζονται στην υπ’ αριθ. 12025156 μελέτη της Διεύθυνσης Καθαριότητας & Ανακύκλωσης (ΤΜΗΜΑ ΚΙΝΗΣΗΣ – ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ & ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ).
CPV: 34114400-3 «Μικρά Λεωφορεία», Κωδικός NUTS κυρίου τόπου παράδοσης της προμήθειας EL301: Αττική (Βόρειος Τομέας Αθηνών). Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί με χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) μέσω της διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr του συστήματος με ημερομηνία λήξης κατάθεσης προσφορών την 21/10/2025 και ώρα 11:00 π.μ. και ημερομηνία αποσφράγισης την 23/10/2025 και ώρα 11:00 π.μ. (α/α συστήματος 381331).
Ο προϋπολογισμός της δαπάνης ανέρχεται στο συνολικό ποσό των 70.999,92 € (Εβδομήντα χιλιάδων εννιακοσίων ενενήντα εννέα ευρώ και ενενήντα δυο λεπτών) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 12025156 μελέτη, για την οποία έχει προβλεφθεί η αναλογούσα πίστωση στον προϋπολογισμό έτους 2025 του Δήμου (ΚΑ 15.7132.0004).
Οι οικονομικές προσφορές, τα τεχνικά στοιχεία των προσφορών και όλα τα έγγραφα που απαιτούνται για την διενέργεια του διαγωνισμού και τη συμμετοχή σ' αυτόν συντάσσονται στην Ελληνική γλώσσα. Οι υποβαλλόμενες προσφορές ισχύουν και δεσμεύουν τους οικονομικούς φορείς για διάστημα δώδεκα (12) μηνών από την επόμενη της διενέργειας του διαγωνισμού.
Οι προμηθευτές (οικονομικοί φορείς) δύνανται να υποβάλλουν προσφορά στο σύνολο της προμήθειας. Οικονομικές προσφορές που ξεπερνούν το συνολικό ενδεικτικό προϋπολογισμό της μελέτης απορρίπτονται ως απαράδεκτες. Στον διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος όσοι διαθέτουν τα προσόντα και δικαιολογητικά συμμετοχής, που απαιτεί η διακήρυξη.
Κάθε προσφορά θα συνοδεύεται υποχρεωτικά από εγγύηση συμμετοχής υπέρ του συμμετέχοντος για ποσό που θα καλύπτει το ένα τοις εκατό (1%) επί της συνολικής καθαρής (εκτός ΦΠΑ) προϋπολογισθείσας αξίας. Στην περίπτωση ένωσης οικονομικών φορέων, η εγγύηση συμμετοχής περιλαμβάνει και τον όρο ότι η εγγύηση καλύπτει τις υποχρεώσεις όλων των οικονομικών φορέων που συμμετέχουν στην ένωση. Ο προμηθευτής στον οποίο θα γίνει η κατακύρωση της προμήθειας, υποχρεούται να καταθέσει κατά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης, εγγύηση καλής εκτέλεσης για ποσό ίσο με το τέσσερα επί τοις εκατό (4%) της εκτιμώμενης αξίας της σύμβασης χωρίς τον Φ.Π.Α. καθώς και εγγύηση καλής λειτουργίας για την αποκατάσταση των ελαττωμάτων που ανακύπτουν ή των ζημιών που προκαλούνται από δυσλειτουργία των αγαθών κατά την περίοδο εγγύησης καλής λειτουργίας. Το ύψος της «εγγύησης καλής λειτουργίας» ορίζεται σε ποσοστό 5% επί της εκτιμώμενης προ ΦΠΑ αξίας της σύμβασης και η χρονική ισχύς της θα είναι τουλάχιστον δύο (2) έτη. Η σύμβαση θα έχει διάρκεια έως δώδεκα (12) μήνες από την υπογραφή της και την ανάρτηση αυτής στο ΚΗΜΔΗΣ.
Το σύνολο των τευχών του διαγωνισμού που αναφέρουν αναλυτικά τους όρους του διαγωνισμού θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Δήμου www.dpapxol.gov.gr, όπου παρέχεται ελεύθερη, άμεση και πλήρης πρόσβαση, καθώς και στη Διαδικτυακή πύλη www.promitheus.gov.gr, του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. Η παρούσα θα δημοσιευθεί στον ελληνικό τύπο, σύμφωνα με όσα ορίζει η νομοθεσία. Η δαπάνη των δημοσιεύσεων στον Ελληνικό Τύπο βαρύνει τον ανάδοχο. Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία επικοινωνήστε με το Τμήμα Προμηθειών του Δήμου στα τηλέφωνα 213-2002841/842.
Ο Δήμαρχος Παπάγου-Χολαργού
Ηλίας Αποστολόπουλος
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της προμήθειας / Υπηρεσίας με τίτλο: "Προμήθεια δυο (2) νέων συσκευών τείχους προστασίας & ανανέωση τριών (3) αδειών χρήσης υφιστάμενων συσκευών τείχους προστασίας (Firewall)".
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη κου Αλέξη Πολίτη), σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη και τη σχετική πρόσκληση, έως και τις 03/10/2025 και ώρα 14.00, στο Γραφείο ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού στην διεύθυνση Περικλέους 55, Χολαργός ΤΚ 15561.
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑΣ
Ο Δήμαρχος Παπάγου-Χολαργού
Διακηρύσσει ότι:
Διενεργείται επαναληπτική φανερή, προφορική, πλειοδοτική δημοπρασία με σκοπό την εκποίηση παλαιών κατεστραμμένων κάδων απορριμμάτων, πλαστικών και μεταλλικών, καθώς και μεταλλικών παρελκόμενων τους (μεταλλικές ντίζες και τροχοί) του Δήμου Παπάγου – Χολαργού.
Η επαναληπτική δημοπρασία θα διεξαχθεί στο Δημοτικό κατάστημα την Τετάρτη 01 Οκτωβρίου 2025 και ώρα 09:00 π.μ. ενώπιον της Επιτροπής Διενέργειας Δημοπρασιών, σύμφωνα με τους όρους που καθόρισε η Δημοτική Επιτροπή με την υπ΄ αριθμ. 248/03-09-2025 απόφασή της.
Προς διευκόλυνση των ενδιαφερομένων, το πλήρες κείμενο της σχετικής διακήρυξης διατίθεται από τη Δ/νση Καθαριότητας και Ανακύκλωσης (Διεύθυνση: Προέκταση οδού Ασπασίας και Υγείας, τηλέφωνο επικοινωνίας: 2106540211, email: kathariotita@dpapxol.gov.gr, εργάσιμες ημέρες και ώρες) και σε ηλεκτρονική μορφή μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: www.dpapxol.gov.gr.
Ο Δήμαρχος
Ηλίας Αποστολόπουλος
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της προμήθειας / Υπηρεσίας με τίτλο: «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ & ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ 2 ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ).
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη κου Χριστάκη Λεωνίδα) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, και τη σχετική πρόσκληση, έως και τις 29/09/2025 και ώρα 14.00, με (1) από τους πιο κάτω τρόπους:
Α. στο Γραφείο ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
ή
Β. στο e-mail του πρωτοκόλλου του Δήμου: protocol@dpapxol.gov.gr και κοινοποίηση στο e-mail papdvm@dpapxol.gov.gr.
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της υπηρεσίας με τίτλο: «ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΟΜΙΔΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΩΝ ΑΜΙΓΩΣ ΜΟΛΥΣΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ (ΕΑΑΜ) ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ (ΑΕΑ) ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΠΟΛΥΙΑΤΡΕΙΩΝ ΠΑΠΑΓΟΥ ΚΑΙ ΧΟΛΑΡΓΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ (1) ΕΤΟΣ».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη: κα. Σοφία Αργυροπούλου) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη και τη σχετική πρόσκληση μέχρι και την 23η/09/2025 και ώρα:14:00.
Α. στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός)
ή
Β. στο email του Γραφείου Πρωτοκόλλου : protocol@dpapxol.gov.gr, με κοινοποίηση στην κα. Σοφία Αργυροπούλου, email: sargiropoulou@dpapxol.gov.gr
Περισσότερα...
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της προμήθειας με τίτλο: «Προμήθεια εργαλείων για τον εμπλουτισμό της αποθήκης μηχανοτεχνίτη».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη κ. Βασιλάκη) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη και τη σχετική πρόσκληση, από ΔΕΥΤΕΡΑ 15/09/2025 μέχρι και ΔΕΥΤΕΡΑ 22/09/2025, και ώρα 15:00
Α. στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός)
ή
Β. στο e-mail του ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου: protocol@dpapxol.gov.gr
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της προμήθειας / Υπηρεσίας με τίτλο: "ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ".
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη κου Χριστάκη Λεωνίδα ) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, και τη σχετική πρόσκληση,
έως και τις 16-09-2025, και ώρα 14.00, με (1) από τους πιο κάτω τρόπους :
Α. στο Γραφείο ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
ή
Β. στο e-mail του πρωτοκόλλου του Δήμου: protocol@dpapxol.gov.gr και κοινοποίηση στο e-mail papdvm@dpapxol.gov.gr .
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΠΑΓΟΥ ΧΟΛΑΡΓΟΥ
Έχοντας υπόψη:
1. Σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 28 του ν. 5056/23, στους Δήμους που έχουν καταργηθεί οι Σχολικές Επιτροπές, από την 30ή.6.2024 οι αρμοδιότητες των Ν.Π.Δ.Δ. «Σχολικές Επιτροπές» της παρ. 2 του άρθρου 103 του ν. 3852/2010 (Α’ 87) ασκούνται από τον οικείο δήμο.
2. Με την Κ.Υ.Α. 64321/Δ4/16.05.2008 (ΦΕΚ 1003/30.05.2008 τεύχος Β'), όπως αντικαταστάθηκε από την ΚΥΑ 153169/ΓΔ4/20.12.2024 (ΦΕΚ 7201/30.12.2024 τεύχος Β') ορίζεται η διαδικασία διενέργειας διαγωνισμού για την ανάθεση της λειτουργίας και εκμετάλλευσης των κυλικείων των δημοσίων σχολείων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, από τη Δημοτική Επιτροπή.
3. Σύμφωνα με την περίπτ. στ. παρ.1 άρθρο 72 ν.3852/10 όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 3 του ν. 4623/19 και με την περίπτ. α' της παρ. 4 του άρθρου 10 του ν. 4674/20 και αντικαταστάθηκε εκ νέου με την παρ.1 του άρθρου 40 του ν.4735/20 και τροποποιήθηκε εκ νέου από το άρθρο 31 του ν.5013/23, σε συνδυασμό με τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 26 του ν. 5056/23, η δημοτική επιτροπή αποφασίζει για την κατάρτιση των όρων, τη σύνταξη των διακηρύξεων, τη διεξαγωγή και κατακύρωση κάθε μορφής
4. Σύμφωνα με την παρ. 5 της Κ.Υ.Α. 64321/Δ4/16.05.2008 (Φ.Ε.Κ. 1003 /30.05.2008 τεύχος Β), κατά τον μήνα Μάρτιο του χρόνου που λήγει η ισχύουσα σύμβαση, προκηρύσσεται διαγωνισμός από τον Δήμο ή τη Σχολική Επιτροπή όπου υφίσταται, για την εκμετάλλευση του κυλικείου του σχολείου.
5. Ο Δήμος,υποχρεούται να έχει εξασφαλίσει τις προϋποθέσεις καταλληλότητας του χώρου του κυλικείου, προκειμένου να εκδοθεί η απαραίτητη άδεια λειτουργίας από τον Δήμο, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. (παρ. 30 Κ.Υ.Α. 64321/Δ4/16.05.2008 (Φ.Ε.Κ. 1003 /30.05.2008 τεύχος Β)
6. Το συνδυασμό της προαναφερόμενης νομοθεσίας και όπως συνάγεται αρμόδια για την σύνταξη της προκήρυξης διαγωνισμού για την εκμίσθωση σχολικού κυλικείου, είναι η Δημοτική Επιτροπή, καθώς στο Δήμο μας οι Σχολικές Επιτροπές έχουν καταργηθεί.
7. Το μισθωτήριο συμβόλαιο για την μίσθωση του κυλικείου έληξε δυνάμει της υπ’ αριθμ. 63 /2025 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου κατόπιν σχετικού αιτήματος της προηγούμενης μισθώτριας, και συνεπώς πρέπει να διενεργηθεί διαγωνισμός για την εκ νέου εκμίσθωση του σύμφωνα με τις διατάξεις της Αρ. 64321/Δ4/16.05.2008 (Φ.Ε.Κ. 1003 /30.05.2008 τεύχος Β) κοινής απόφασης των Υπουργών Εσωτερικών, και Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, κατόπιν και της υπ’ αριθ. 64/2025 απόφασης Δημοτικού Συμβουλίου.
Λόγω δε της αιφνίδιας λήξης της εν λόγω μίσθωσης και της αναγκαιότητας για την άμεση λειτουργία του κυλικείου ενόψει της έναρξης της σχολικής χρονιάς, ο Δήμος Παπάγου Χολαργού
Προκηρύσσει
Δημόσιο πλειοδοτικό διαγωνισμό με σφραγισμένες προσφορές για την ανάδειξη πλειοδότη εκμίσθωσης του κυλικείου του 4ου Δημοτικού Σχολείου της Κοινότητας Χολαργού τον οποίο θα διενεργήσει η Τριμελής Επιτροπή Διενέργειας Διαγωνισμού εκμίσθωσης σχολικών κυλικείων, η οποία συγκροτήθηκε με την υπ΄αριθμόν 244/2025 Απόφαση Δημοτικής Επιτροπής και αποτελείται από:
1) Tη κα Βασιλική Γιάννου Διευθύντρια του Σχολείου
2)Τον κ. Κυριάκο Λινάκη, Αντιδήμαρχο, εκπρόσωπο του Δήμου, με αναπληρωτή του την κα Αικατερίνη Γκούμα, Αντιδήμαρχο
3)Τη κα Βίκυ Ξένου ως Πρόεδρος του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων ή ( σε περίπτωση κωλύματος του Προέδρου) τον κ. Παναγιώτη Μαργαρώνη Αντιπρόεδρο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.
Καθορίζει τους όρους Διαγωνισμού ως εξής:
Άρθρο 1: Τόπος και χρόνος διεξαγωγής της δημοπρασίας
Τόπος της Δημοπρασίας ορίζεται η αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου που βρίσκεται στον 1ο όροφο του Δημαρχιακού Μεγάρου στην οδό Περικλέους 55 στον Χολαργό.
Η Δημοπρασία θα διεξαχθεί την 24η Σεπτεμβρίου 2025 ημέρα Τετάρτη και ώρα 12:00 π.μ. ενώπιον της Επιτροπής Διενέργειας Δημοπρασιών με φανερές πλειοδοτικές προσφορές. Σε περίπτωση που δεν παρουσιαστεί πλειοδότης η δημοπρασία θα επαναληφθεί με τους ίδιους όρους και στον ίδιο τόπο την επόμενη Τετάρτη 1η Οκτωβρίου2025 και ώρα 12:00 π.μ.
Η αποσφράγιση των προσφορών γίνεται δημόσια ενώπιον της Επιτροπής διενέργειας του διαγωνισμού.
Όσοι παρίστανται στη διαδικασία αποσφράγισης των προσφορών, λαμβάνουν γνώση των συμμετεχόντων στον διαγωνισμό και έχουν δικαίωμα μετά τη διενέργεια του διαγωνισμού, να λάβουν γνώση κατόπιν έγγραφης αίτησής τους των δικαιολογητικών συμμετοχής των συμμετεχόντων σε αυτόν.
Η Επιτροπή διενέργειας του διαγωνισμού δύναται κατά την κρίση της να τάσσει εύλογη προθεσμία για την προσκόμιση τυχόν δικαιολογητικών που λείπουν και είναι απαραίτητα για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό πλην της χρηματικής εγγύησης ή της εγγυητικής επιστολής, τα οποία κατατίθενται μαζί με την προσφορά.
Προσφορές που υποβάλλονται στην επιτροπή μετά την έναρξη της διαδικασίας αποσφράγισης δεν αποσφραγίζονται αλλά παραδίδονται στους ενδιαφερόμενους, ως εκπρόθεσμες.
Αντιπροσφορές δεν γίνονται δεκτές. Σε περίπτωση υποβολής τους απορρίπτονται ως απαράδεκτες.
Άρθρο 2: Δικαίωμα Συμμετοχής έχουν
α) Φυσικά πρόσωπα καθώς και δημοτικά νομικά πρόσωπα.
β) Πολίτες των κρατών – μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, γνώστες της Ελληνικής γλώσσας.
Το επίπεδο γλωσσομάθειάς τους για την καλή εκτέλεση των καθηκόντων τους διαπιστώνεται από την Επιτροπή διενέργειας του διαγωνισμού.
Δε γίνονται δεκτοί στο διαγωνισμό:
α) Όσοι απασχολούνται στο δημόσιο ή σε Ν.Π.Δ.Δ. με οποιαδήποτε εργασιακή σχέση.
β) Συνταξιούχοι.
γ) Όσοι έχουν κώλυμα διορισμού στο Δημόσιο σύμφωνα με τα άρθρα 4, (παρ. 1, 2, 3 και 4), 5, 7, 8 και 9 του ν. 3528/2007 ΦΕΚ 26 τ.Α΄/9.2.07.
δ) Όσοι είναι ανάδοχοι εκμετάλλευσης άλλου κυλικείου Δημόσιου ή Ιδιωτικού Σχολείου. Κατ’ εξαίρεση, γίνονται δεκτοί στον διαγωνισμό ανάδοχοι εκμετάλλευσης κυλικείου Δημοσίου ή Ιδιωτικού Σχολείου στην ακόλουθη περίπτωση: εφόσον εκμεταλλεύονται σχολικό κυλικείο, η σύμβαση μίσθωσης του οποίου λήγει πριν από την αναμενόμενη έναρξη ισχύος της σύμβασης του εν λόγω διαγωνισμού.
Άρθρο 3: Δικαιολογητικά Συμμετοχής
α) Έγγραφη αίτηση με πλήρη στοιχεία του διαγωνιζομένου.
β) Έγγραφη οικονομική προσφορά για το κατά μαθητή ποσό, η οποία θα τοποθετείται σε ξεχωριστό από τα άλλα δικαιολογητικά κλειστό αδιαφανή φάκελο, καθαρογραμμένη χωρίς ξέσματα, σβησίματα, προσθήκες, διορθώσεις. Τυχόν διόρθωση μονογράφεται από τον ενδιαφερόμενο. Η προσφορά απορρίπτεται, όταν υπάρχουν σε αυτή διορθώσεις, οι οποίες την καθιστούν ασαφή κατά την κρίση της Επιτροπής διενέργειας του διαγωνισμού. Η προσφορά αυτή δεν θα είναι μικρότερη των έξι ευρώ (6,00 €) ανά μαθητή ετησίως (189 εργάσιμες ημέρες). (Σε σχολεία Α/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης, με αριθμό μαθητών μικρότερο των 250, η Δημοτική Επιτροπή έχει τη δυνατότητα το ελάχιστο ποσό προσφοράς να το μειώνει μέχρι και 50% για σχολεία Β/θμιας Εκπαίδευσης και μέχρι 60% για σχολεία Α/θμιας Εκπαίδευσης.)
γ) Πιστοποιητικό προϋπηρεσίας σε εκμίσθωση σχολικού κυλικείου από τον Δήμο ή τη Σχολική Επιτροπή, όπου αυτή υφίσταται.
δ) Πιστοποιητικό πολυτεκνίας από τον αρμόδιο φορέα.
ε) Πιστοποιητικό φορολογικής ασφαλιστικής και δημοτικής ενημερότητας.
στ) Πιστοποιητικό Εισαγγελίας ότι δεν είναι φυγόποινος ή φυγόδικος. (Δεν απαιτείται για δημοτικά νομικά πρόσωπα)
ζ) Πιστοποιητικό Ποινικού Μητρώου. (Δεν απαιτείται για δημοτικά νομικά πρόσωπα)
η) Ποσό εγγύησης τουλάχιστον πεντακόσια (500,00) Ευρώ ή αντίστοιχη εγγυητική επιστολή.
Η εγγύηση αυτή θα επιστραφεί στον ενδιαφερόμενο μετά την κατακύρωση του διαγωνισμού πλην αυτού στον οποίο θα κατακυρωθεί η παραχώρηση του κυλικείου ο οποίος πρέπει να καταβάλει συμπληρωματικά αντίστοιχο ποσό ή εγγυητική επιστολή που να καλύπτει συνολικά το τριάντα τοις εκατό (30%) του ετήσιου μισθώματος ως εγγύηση καλής εκτέλεσης της σύμβασης.
Το ποσό αυτό ή η εγγυητική επιστολή παρακρατείται καθ’ όλη τη διάρκεια της σύμβασης και επιστρέφεται μετά τη λήξη της άτοκα, πλην της περιπτώσεως καταγγελίας ή προώρου λήξης της σύμβασης, οπότε καταπίπτει υπέρ του Δήμου.
θ) Υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986 ότι δεν είναι ανάδοχος εκμετάλλευσης άλλου Κυλικείου δημόσιου ή ιδιωτικού σχολείου ή ότι εμπίπτει στην εξαίρεση της παρ. 3δ) της Κ.Υ.Α. 64321/Δ4/16.05.2008 (Φ.Ε.Κ. 1003 /30.05.2008 τεύχος Β) σύμφωνα με τη οποία γίνονται δεκτοί στο διαγωνισμό όσοι εκμεταλλεύονται σχολικό κυλικείο, η σύμβαση μίσθωσης του οποίου λήγει πριν από την αναμενόμενη έναρξη ισχύος της σύμβασης του εν λόγω διαγωνισμού (Δεν απαιτείται για δημοτικά νομικά πρόσωπα)
ι) πιστοποιητικό δημόσιας αρχής από το οποίο να προκύπτει η ιδιότητα γονέα μονογονεϊκής οικογένειας,
ια) πιστοποιητικό του ΕΦΕΤ, ΕΟΠΠΕΠ ή άλλων εναλλακτικών σχημάτων (ΕΣΥΔ).
Για τα δημοτικά νομικά πρόσωπα απαιτείται επιπλέον αποδεικτικό έγγραφο του εξουσιοδοτουμένου να συμμετάσχει στο διαγωνισμό ατόμου. Τα δημοτικά πρόσωπα που συμμετέχουν, πρέπει να έχουν τη δυνατότητα λειτουργίας σχολικών κυλικείων εκ του καταστατικού τους.
Άρθρο 4: Τρόπος Επιλογής Μισθωτή
Η ανάθεση από τη Δημοτική Επιτροπή της λειτουργίας και εκμετάλλευσης των κυλικείων των δημοσίων σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης γίνεται μόνον κατόπιν διαγωνισμού σε συνάρτηση με:
α) την τιμή της προσφοράς,
β) την προϋπηρεσία σε μίσθωση σχολικού κυλικείου,
γ) την πολυτεκνική ιδιότητα του ιδίου ή και προερχόμενου από πολυτεκνική οικογένεια,
δ) την μονογονεϊκή ιδιότητα,
ε) την πιστοποίηση του ΕΦΕΤ, την πιστοποίηση είτε μέσω του ΕΟΠΠΕΠ είτε μέσω εναλλακτικών σχημάτων (ΕΣΥΔ).
Η μοριοδότηση στις περιπτώσεις α,β,γ,δ,ε γίνεται ως εξής:
Ι. Όση είναι η προσφορά τόσα θα είναι και τα μόρια, δηλαδή ,για κάθε μονάδα (ευρώ) προσφοράς υπολογίζεται ένα (01)μόριο.
ΙΙ. Για κάθε χρόνο προϋπηρεσίας σε εκμίσθωση σχολικού κυλικείου υπολογίζεται ένα (1) μόριο.Το σύνολο των μορίων λόγω προϋπηρεσίας δεν μπορεί να υπερβαίνει τα οκτώ (09).
ΙΙΙ. Για την πολυτεκνική ιδιότητα υπολογίζονται μόρια ως ακολούθως:
- Πολύτεκνος υποψήφιος εκμεταλλευτής κυλικείου πέντε (05) μόρια
- Υποψήφιος εκμεταλλευτής κυλικείου προερχόμενος από πολυτεκνική οικογένεια τρία (03) μόρια
ΙV. Μονογονεϊκή ιδιότητα: τέσσερα (04) μόρια
V. Πιστοποιημένος από τον ΕΦΕΤ υποψήφιος εκμεταλλευτής κυλικείου: επιπλέον ένα (01) μόριο
VI. Πιστοποιημένος είτε μέσω ΕΟΠΠΕΠ είτε μέσω εναλλακτικών σχημάτων (ΕΣΥΔ): δεκαπέντε (15)μό
Στην περίπτωση που οι πρώτοι στον αριθμό μορίων είναι δύο ή περισσότεροι η Επιτροπή διενέργειας διαγωνισμού τους ζητάει να προσκομίσουν την επόμενη εργάσιμη ημέρα νέα έγγραφη προσφορά. Η διαδικασία αυτή μπορεί να επαναλαμβάνεται κάθε επόμενη εργάσιμη ημέρα μέχρι να υπάρξει ένας με τον υψηλότερο αριθμό μορίων.
Άρθρο 5: Ενστάσεις
Ένσταση κατά της νομιμότητας της διενέργειας του διαγωνισμού ή της συμμετοχής κάποιου σε αυτόν, κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού, υποβάλλεται εντός προθεσμίας τριών (3) ημερών από την ημερομηνία διενέργειάς του. Η Επιτροπή Διενέργειας του Διαγωνισμού υποβάλλει εντός τριών (3) ημερών την ένσταση με αιτιολογημένη γνωμοδότησή της στη Δημοτική Επιτροπή που είναι αρμόδια για την κατακύρωση του διαγωνισμού, προκειμένου να αποφανθεί τελικά για την αποδοχή ή την απόρριψή της. Ενστάσεις που υποβάλλονται για οποιουσδήποτε άλλους από τους προαναφερόμενους λόγους δεν γίνονται δεκτές.
Η Επιτροπή Διενέργειας του Διαγωνισμού καλείται να γνωστοποιήσει υποχρεωτικά το περιεχόμενο της ένστασης στον καθ’ ου η ένσταση, η οποία στρέφεται κατά της συμμετοχής στον διαγωνισμό. Ο τελευταίος, έχει δικαίωμα να υποβάλει εγγράφως τις απόψεις του ενώπιον της Δημοτικής Επιτροπής, όπου υφίσταται, εντός προθεσμίας δύο (2) ημερών από τη γνωστοποίηση. Αντιπροσφορές δεν γίνονται δεκτές. Σε περίπτωση υποβολής τους απορρίπτονται ως απαράδεκτες.
Άρθρο 6: Διάρκεια Μίσθωσης
Η διάρκεια μίσθωσης ορίζεται για εννέα (9) έτη. Αρχίζει από την ημέρα υπογραφής του συμβολαίου μίσθωσης εντός του 2025 και λήγει 30-6-2034.
Ο εκμεταλλευτής του κυλικείου έχει την υποχρέωση να αναλάβει υπηρεσία εντός 30 ημερών από την έναρξη του διδακτικού έτους και στην περίπτωση έκτακτου διαγωνισμού εντός είκοσι (20) ημερών από την υπογραφή της σύμβασης. Σε διαφορετική περίπτωση λύεται η συνεργασία και το Δημοτικό Συμβούλιο καταγγέλλει την σύμβαση.
Στην περίπτωση πρόωρης λύσης της σύμβασης διενεργείται νέος διαγωνισμός και η νέα σύμβαση θα ισχύει μέχρι την 30η Ιουνίου μετά τη συμπλήρωση των εννέα ετών. Το μίσθωμα στον πρώτο χρόνο της σύμβασης αυτής θα είναι μειωμένο κατά το ποσό που αντιστοιχεί αναλογικά στο σύνολο των ημερών (εργάσιμων) του χρονικού διαστήματος που μεσολάβησε από 1ης Ιουλίου, μέχρι την υπογραφή της νέας σύμβασης.
Άρθρο 7: Καταβολή Μισθώματος
Η καταβολή του μισθώματος θα γίνεται σε τρεις (3) δόσεις. Η πρώτη δόση καταβάλλεται με καταληκτική ημερομηνία την 30ή Νοεμβρίου, η δεύτερη δόση με καταληκτική ημερομηνία την 28η Φεβρουαρίου και η τρίτη δόση με καταληκτική ημερομηνία την 31η Μαΐου. Θα λαμβάνεται πάντα υπόψη ο αριθμός των φοιτούντων μαθητών κατά το σχολικό έτος που πληρώνονται οι δόσεις.
Το ύψος των δόσεων θα διαμορφώνεται σύμφωνα με τον τύπο: U= 1/189.α.β.γ, όπου υ= το ύψος των δόσεων, 189 οι εργάσιμες ημέρες του έτους, α= η προσφορά, β= ο αριθμός των φοιτώντων μαθητών στις ημερομηνίες που καταβάλλονται οι δόσεις, γ= οι εργάσιμες ημέρες λειτουργίας του σχολείου με αντίστοιχη φοίτηση μαθητών για την περίοδο που καλύπτει η δόση. Δεν περιλαμβάνονται στις εργάσιμες ημέρες λειτουργίας του σχολείου, οι ημέρες κατά τις οποίες ο αριθμός των παρόντων στο σχολείο μαθητών είναι κατώτερος από το τριάντα τοις εκατό (30%) του συνόλου των φοιτώντων στο σχολείο μαθητών. Ο αριθμός των φοιτώντων μαθητών (β) και οι εργάσιμες ημέρες για την περίοδο που καλύπτει η δόση (γ) βεβαιώνονται κάθε φορά από τον Διευθυντή του σχολείου. Στον αριθμό αυτό προστίθεται και ο αριθμός των σπουδαστών των Π.Ε.Κ. και Ι.Ε.Κ. στην περίπτωση που συστεγάζονται σε σχολεία Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης και εξυπηρετούνται από το κυλικείο του σχολείου. Σε περίπτωση που στο σχολικό συγκρότημα συστεγάζεται νηπιαγωγείο, ο αριθμός των φοιτώντων νηπίων δεν συνυπολογίζεται στον καθορισμό του μισθώματος.
Τα μισθώματα των σχολικών κυλικείων αποτελούν έσοδο του Δήμου και εισπράττονται και διατίθενται κατά τις ισχύουσες οικείες διατάξεις
Άρθρο 8: Ο Πλειοδότης που θα αναλάβει την Εκμετάλλευση του Κυλικείου θα πρέπει να γνωρίζει ότι:
α) Απαγορεύεται η υπεκμίσθωση του κυλικείου ή η παραχώρηση σε άλλο άτομο
β) Είναι υποχρεωτική η χρησιμοποίηση ταμειακής μηχανής
γ) Είναι υποχρεωτική η ασφάλιση στον ΕΦΚΑ
δ) Για τη λειτουργία του κυλικείου απαιτείται η υποβολή γνωστοποίησης
ε) Τα προς πώληση προϊόντα είναι αυτά που αναφέρονται και ορίζονται από την Υγ. Διάταξη Υ1γ/ Γ.Π/οικ 81025/27.08.2013 (ΦΕΚ 2135/29.08.2013 τεύχος Β’).
στ) Θα πρέπει να συμμορφώνεται πλήρως προς τις υποδείξεις της επιτροπής ελέγχου του κυλικείου και του Δ/ντή του σχολείου
Είναι υποχρεωμένος να καθαρίζει τον αύλειο χώρο από προϊόντα που πωλούνται στο κυλικείο
η) Σε περίπτωση που την εκμετάλλευση του κυλικείου αναλάβει η καθαρίστρια του σχολείου, απαγορεύεται να καθαρίζει τους χώρους του σχολείου κατά τη διάρκεια λειτουργίας του κυλικείου. Ο καθαρισμός θα γίνεται μετά το ωράριο λειτουργίας του κυλικείου.
θ) Σε περίπτωση μεταστέγασης μέρους του σχολικού συγκροτήματος με μείωση των μαθητών άνω του 20% δύναται ο μισθωτής του κυλικείου να ζητήσει χωρίς χρονικό περιορισμό από τη Δημοτική Επιτροπή, είτε τη μείωση του καταβαλλόμενου μισθώματος σε ποσοστό ανάλογο της μείωσης των μαθητών, είτε τη λύση της σύμβασης με δίμηνη τουλάχιστον προειδοποίηση, οπότε δεν καταπίπτει η εγγύηση υπέρ του Δήμου
ι) Σε κάθε περίπτωση κατά την οποία σχολείο ή σχολικό συγκρότημα ενταχθεί σε πρόγραμμα διανομής φαγητού (σχολικά γεύματα), μετά τη σύναψη της σύμβασης μίσθωσης του οικείου σχολικού κυλικείου, ο εκμεταλλευτής αυτού δύναται να ζητήσει χωρίς χρονικό περιορισμό από το Δήμο τη λύση της σύμβασης με δίμηνη τουλάχιστον προειδοποίηση, οπότε δεν καταπίπτει η εγγύηση υπέρ του Δήμου.
ια) Η μίσθωση των σχολικών κυλικείων κατά οποιονδήποτε τρόπο δεν υπάγεται στις διατάξεις για τις εμπορικές μισθώσεις
ιβ) Ο Δήμος υποχρεούται σε υποβολή Δήλωσης Πληροφοριακών Στοιχείων Μίσθωσης ακίνητης περιουσίας, με βάση τις διατάξεις της ΠΟΛ 1162/03.08.2018 (ΦΕΚ 3579/22.08.2018 τεύχος Β'), για την εκμίσθωση των σχολικών κυλικείων
ιγ) Η παρουσία του εκμεταλλευτή στο κυλικείο τις ώρες λειτουργίας του είναι απαραίτητη. Δύναται να επικουρείται από πρόσωπο, το οποίο θα πληροί τις σχετικές προϋποθέσεις εργασίας. Το πρόσωπο το οποίο θα συνεπικουρεί πρέπει απαραιτήτως να πληροί τις προϋποθέσεις σύμφωνα με τα άρθρα 4 (παρ. 1, 2, 3 και 4), 7, 8 και 9 του Ν. 3528/2007 (ΦΕΚ: 26Α/9-2-2007), "Κύρωση του Κώδικα κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.".
ιδ) Ο εκμεταλλευτής του κυλικείου σε περίπτωση που δεν διαθέτει βεβαίωση παρακολούθησης σεμιναρίου υγιεινής και ασφάλειας τροφίμων του Ε.Φ.Ε.Τ υποχρεούται να το παρακολουθήσει προσκομίζοντας τη σχετική βεβαίωση στη Δημοτική Επιτροπή μετά την υπογραφή της συμβάσεως εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.
ιε) Απαγορεύεται η προμήθεια, χρήση και διάθεση των πλαστικών προϊόντων μίας χρήσης της παρ. 1 του άρθρου 5 του Ν.4736/20, καθώς και των προϊόντων που κατασκευάζονται από οξοδιασπώμενη πλαστική ύλη.
Οι παραπάνω όροι είναι υποχρεωτικοί. Η παράβαση ενός και μόνο όρου από το μισθωτή θα έχει ως συνέπεια την καταγγελία της σύμβασης.
Άρθρο 9: Αριθμός φοιτώντων μαθητών
Ο αριθμός των φοιτώντων μαθητών στο 4ο Δημοτικό Σχολείο της Κοινότητας Χολαργού ανέρχεται σε 254.
Στην ανωτέρω σχολική μονάδα δεν πραγματοποιείται διανομή σχολικών γευμάτων ή οποιουδήποτε άλλου είδους τροφίμου ή ποτού στο πλαίσιο κάθε είδους προγραμμάτων ή δράσεων του Ελληνικού Κράτους ή της Ε.Ε..
Άρθρο 10: Η Δημοτική Επιτροπή έχει το δικαίωμα να μην κατακυρώσει το διαγωνισμό, εφόσον κρίνει τις προσφορές απαράδεκτες ή για οποιοδήποτε λόγο κρίνει το αποτέλεσμα του διαγωνισμού ασύμφορο.
Ο Δήμος κατά το χρόνο της προκήρυξης υποχρεούται να έχει εξασφαλίσει τις προϋποθέσεις καταλληλότητας του χώρου του κυλικείου, προκειμένου να εκδοθεί η απαραίτητη άδεια λειτουργίας του κυλικείου.
Άρθρο 11: Επαναληπτικός Διαγωνισμός –Απευθείας Ανάθεση
Σε περίπτωση αποτυχίας του διαγωνισμού, αυτός επαναλαμβάνεται με την ίδια διαδικασία, την επόμενη εβδομάδα 1 Οκτωβρίου 2025 στο ίδιο μέρος και την ίδια ώρα (12.00).
Σε περίπτωση αποτυχίας και του επαναληπτικού διαγωνισμού, γίνεται απευθείας ανάθεση του κυλικείου σε πρόσωπο που διαθέτει τις νόμιμες προϋποθέσεις, αφού υποβάλλει τα δικαιολογητικά που προβλέπονται από την απόφαση αυτή. Σε περίπτωση μη ύπαρξης ενδιαφερομένων για απευθείας ανάθεση, μπορεί να γίνει απευθείας ανάθεση σε άτομα του σχολικού περιβάλλοντος, πάσης φύσεως βοηθητικού προσωπικού που απασχολείται με οποιαδήποτε σχέση εργασίας. Οι όροι της απευθείας ανάθεσης δεν μπορεί να είναι δυσμενέστεροι των προβλεπόμενων όρων της προκήρυξης. Το ποσό της ανάθεσης δεν μπορεί να είναι μικρότερο από το ελάχιστο όριο εκκίνησης των έξι ευρώ (6,00€).
Άρθρο 12: ΛΟΙΠΟΙ ΟΡΟΙ
Όλοι οι παραπάνω όροι, που υποχρεωτικά θα περιλαμβάνονται στις σχετικές συμβάσεις, θεωρούνται και είναι ουσιώδεις, η δε παράβαση και ενός μόνο εξ αυτών θα έχει σαν συνέπεια την καταγγελία της σύμβασης.
Κάθε παράβαση των όρων της παρούσας θα πιστοποιείται από τα μέλη της Επιτροπής Ελέγχου λειτουργίας του κυλικείου, η οποία μπορεί να εισηγείται στο Δήμο την καταγγελία της σύμβασης που έχει υπογραφεί, για ουσιώδη λόγο, που οφείλεται στον υπεύθυνο ανάδοχο του κυλικείου. Το Δημοτικό Συμβούλιο κρίνει εάν συντρέχει ή όχι λόγος καταγγελίας της σύμβασης και αποφασίζει αναλόγως, αφού προηγουμένως κληθεί να εκφράσει τις απόψεις του, ο εκμεταλλευτής του κυλικείου.
Άρθρο 13: ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ –ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ
Περίληψη της προκήρυξης του διαγωνισμού θα αναρτηθεί στον διαδικτυακό τόπο
του Προγράμματος «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» καθώς και στην ιστοσελίδα του Δήμου Παπάγου Χολαργού
www.dpapxol.gov.gr, θα τοιχοκολληθεί στον καθορισμένο πίνακα ανακοινώσεων στο Δημαρχείο Παπάγου Χολαργού, τοποθετείται στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου, σε εμφανές μέρος μπροστά στην είσοδο του σχολείου, σε πολυσύχναστους χώρους της περιοχής (πλατείες κ.λπ.) και δημοσιεύεται τουλάχιστον μία φορά σε δύο τοπικές εφημερίδες και αν δεν υπάρχουν δύο σε μία τοπική εφημερίδα. Σε περίπτωση που δεν υπάρχουν τοπικές εφημερίδες η δημοσίευση γίνεται σε τοπική εφημερίδα της πλησιέστερης περιοχής όμορου Δήμου.
Τα έξοδα δημοσίευσης της διακήρυξης βαρύνουν τον πλειοδότη.
Οποιαδήποτε τροποποίηση των όρων της παρούσας διακήρυξης θα δημοσιευθεί
κατά τον ίδιον τρόπο.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΩΝ
Πληροφορίες για τη δημοπρασία παρέχονται στους ενδιαφερόμενους από το Τμήμα
Παιδείας της Διεύθυνσης Προσχολικής Αγωγής και Δια Βίου Μάθησης του Δήμου Παπάγου Χολαργού κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, με τους ακόλουθους τρόπους επικοινωνίας:
Διεύθυνση: Αγαμέμνονος 4 Χολαργός- 2ος όροφος
Τηλέφωνα Επικοινωνίας: 210-6531778
e-mail: papdvm@dpapxol.gov.gr
Να χορηγηθεί σε κάθε ενδιαφερόμενο:
1. Έντυπο αίτησης συμμετοχής στο διαγωνισμό.
2. Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 στην οποία δηλώνεται ότι: δεν είμαι ανάδοχος εκμετάλλευσης άλλου κυλικείου.
3. Έντυπο έγγραφης προσφοράς κατά μαθητή ετησίως
4. Διακήρυξη του Διαγωνισμού
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑΣ
Ο Δήμαρχος Παπάγου-Χολαργού
Διακηρύσσει ότι:
Διενεργείται φανερή, προφορική, πλειοδοτική δημοπρασία με σκοπό την εκποίηση παλαιών κατεστραμμένων κάδων απορριμμάτων, πλαστικών και μεταλλικών, καθώς και μεταλλικών παρελκόμενων τους (μεταλλικές ντίζες και τροχοί) του Δήμου Παπάγου – Χολαργού.
Η δημοπρασία θα διεξαχθεί στο Δημοτικό κατάστημα την Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2025 και ώρα 09:00 π.μ. ενώπιον της Επιτροπής Διενέργειας Δημοπρασιών, σύμφωνα με τους όρους που καθόρισε η Δημοτική Επιτροπή με την υπ΄ αριθμ. 248/03-09-2025 απόφασή της. Σε περίπτωση που η δημοπρασία ματαιωθεί θα επαναληφθεί με τους ίδιους όρους και στον ίδιο τόπο την Τετάρτη 01 Οκτωβρίου 2025 και ώρα 09:00 π.μ.
Προς διευκόλυνση των ενδιαφερομένων, το πλήρες κείμενο της σχετικής διακήρυξης διατίθεται από τη Δ/νση Καθαριότητας και Ανακύκλωσης (Διεύθυνση: Προέκταση οδού Ασπασίας και Υγείας, τηλέφωνο επικοινωνίας: 2106540211, email: kathariotita@dpapxol.gov.gr, εργάσιμες ημέρες και ώρες) και σε ηλεκτρονική μορφή μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: www.dpapxol.gov.gr.
Ο Δήμαρχος
Ηλίας Αποστολόπουλος