ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Ο Δήμος μας ενδιαφέρεται να αναθέσει, με την διαδικασία της απευθείας ανάθεσης του άρθρου 118 του Ν. 4412/2016, την Προμήθεια με τίτλο: «Προμήθεια Μελανοταινιών, Τόνερ κλπ Αναλώσιμων Εκτυπωτικών Συσκευών και Χαρτιού Εκτυπώσεων» ενδεικτικού προϋπολογισμού ΤΡΙΑΝΤΑ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΟΚΤΑΚΟΣΙΩΝ ΕΝΕΝΗΝΤΑ ΕΞΙ ΕΥΡΩ & ΕΙΚΟΣΙ ΛΕΠΤΩΝ (36.896,20 €), συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%, όπως περιγράφεται στην υπ’ αρ. 12023199 μελέτη της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών.
Για την κάλυψη της δαπάνης της ανωτέρω προμήθειας έχει εκδοθεί η υπ’ αριθ. 679/2023 Απόφαση Ανάληψης Υποχρέωσης (ΑΔΑ: ΡΒΔΙΩΞ1-2ΤΦ), σε βάρος των Κ.Α. 10.6614.0002 & 10.6613.0006 οικ. έτους 2023.
Παρακαλούμε, αφού λάβετε υπόψη σας τις τεχνικές προδιαγραφές, τους όρους και τον ενδεικτικό προϋπολογισμό της υπ’ αρ. 12023199 μελέτης της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, να μας αποστείλετε σχετική προσφορά για την ανωτέρω Προμήθεια από Παρασκευή 08/12/2023 έως και την Τρίτη 12/12/2023 και ώρα: 13:30.
Η προσφορά σας θα κατατεθεί στο πρωτόκολλο του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Τ.Κ. 15561, Χολαργός) σε ΚΛΕΙΣΤΟ, ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ και ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ ΦΑΚΕΛΟ με τις ακόλουθες ενδείξεις:
α. «ΠΡΟΣΟΧΗ – ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΧΘΕΙ Ο ΦΑΚΕΛΟΣ»
β. ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ: «Προμήθεια Μελανοταινιών, Τόνερ κλπ Αναλώσιμων Εκτυπωτικών Συσκευών και Χαρτιού Εκτυπώσεων»
γ. Τα πλήρη στοιχεία του αποστολέα
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ
1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
Η κάθε προσφορά θα συνοδεύεται από πλήρη τεχνική περιγραφή, prospectus και ότι είναι απαραίτητο για την αξιολόγηση των προσφορών.
Τα προσφερόμενα είδη πρέπει απαραιτήτως να είναι σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές.
Προτεινόμενες λύσεις που παρουσιάζουν αποκλίσεις ή υστέρηση σε σχέση με τις τεχνικές προδιαγραφές σε βασικούς μηχανισμούς ή λειτουργικά χαρακτηριστικά απορρίπτονται.
Επίσης απορρίπτονται προσφορές με ασαφή ή ελλιπή τεχνικά στοιχεία.
Ο αρμόδιος ορισμένος υπάλληλος που θα αξιολογήσει τις προσφορές, έχει τη δυνατότητα να ζητήσει τις απαιτούμενες διευκρινίσεις και την επίδειξη λειτουργίας του προσφερόμενου είδους για την καλύτερη αξιολόγηση των προσφορών.
Για τυχόν παραλείψεις που δεν αναφέρονται στην παρούσα, ισχύει ότι προβλέπεται από τις διατάξεις της ισχύουσας σχετικής νομοθεσίας.
Επιπλέον, με την τεχνική προσφορά οι υποψήφιοι προμηθευτές θα προσκομίσουν:
• Υπεύθυνη δήλωση του προμηθευτή “Τα προσφερόμενα είδη πληρούν τις τεχνικές προδιαγραφές της μελέτης”. Α.2
• Υπεύθυνη δήλωση του προμηθευτή για την εγγύηση καλής λειτουργίας των αναλωσίμων τουλάχιστον δύο (2) ετών από την ημερομηνία παραλαβής της προμήθειας. ΣΤ.1
• Υπεύθυνη δήλωση του προμηθευτή για την εγγύηση άμεσης αντικατάστασης ελαττωματικών προϊόντων. ΣΤ.2
• Υπεύθυνη δήλωση του προμηθευτή για τα εργοστάσια παραγωγής του χαρτιού και τον τόπο εγκατάστασής τους. ΣΤ.1
• Πιστοποιητικό Περιβαλλοντικής Διαχείρισης του εργοστασίου παραγωγής του χαρτιού. ΣΤ.2
• Υπεύθυνη δήλωση του προμηθευτή ότι το προσφερόμενο χαρτί εκτυπώσεων καλύπτει τις τεχνικές προδιαγραφές της μελέτης. ΣΤ.3.
2. ΛΟΙΠΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
Επιπλέον της οικονομικής – τεχνικής προσφοράς και προς απόδειξη της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού από διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων των παρ.1 και 2 του άρθρου 73 και του άρθρου 74 του Ν.4412/2016, απαιτείται να αποστέλλονται τα παρακάτω δικαιολογητικά:
α. Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 στην οποία ο νόμιμος εκπρόσωπος του οικονομικού φορέα θα δηλώνει:
• ότι είναι νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρίας ……………………………………:
• ότι δεν συντρέχουν στο πρόσωπό του (σε περίπτωση φυσικού προσώπου)* οι λόγοι αποκλεισμού της παραγράφου 1 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016.
* η σχετική αναφορά στην Υπ. Δήλωση θα προσαρμόζεται ανάλογα με το είδος της εταιρίας :
Σε περίπτωση νομικού προσώπου οι λόγοι αποκλεισμού αφορούν: α) στις περιπτώσεις Εταιρειών Περιορισμένης Ευθύνης (Ε.Π.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. & Ε.Ε.), τους διαχειριστές, β) στις περιπτώσεις Ανωνύμων Εταιρειών (Α.Ε.) τον Διευθύνοντα Σύμβουλο καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου γ) σε κάθε άλλη περίπτωση νομικού προσώπου, οι νόμιμοι εκπρόσωποί του.
• ότι αποδέχεται πλήρως και χωρίς επιφύλαξη τους όρους και προϋποθέσεις της υπ’ αριθ. 12023199 μελέτης.
• ότι δεν έχει επιβληθεί σε βάρος του οικονομικού φορέα η κύρωση του οριζόντιου αποκλεισμού, σύμφωνα τις διατάξεις της παραγράφου 4 του άρθρου 74 του Ν. 4412/2016.
β. Φορολογική ενημερότητα (για κάθε νόμιμη χρήση εκτός είσπραξης χρημάτων)
γ. Ασφαλιστική ενημερότητα (για συμμετοχή σε διαγωνισμούς ανάληψης δημοσίων έργων ή προμηθειών του Δημοσίου και των ΝΠΔΔ)
ΠΡΟΣΟΧΗ:
• Σε περίπτωση ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗΣ εταιρείας χρειάζεται η προσκόμιση ασφαλιστικής ενημερότητας της εταιρείας ΚΑΙ του ιδιοκτήτη (πάντα για χρήση όπως αναφέρεται παραπάνω).
• Σε περίπτωση ΑΤΟΜΙΚΗΣ επιχείρησης χρειάζεται η προσκόμιση ασφαλιστικής ενημερότητας της ατομικής επιχείρησης στην οποία θα αναφέρεται ότι ο ιδιοκτήτης είναι ΚΑΙ ασφαλιστικά ενήμερος ως ελεύθερος επαγγελματίας (ή επιπλέον η προσκόμιση ασφαλιστικής ενημερότητας του ιδιοκτήτη από τον φορέα ασφάλισής του (πάντα για χρήση όπως αναφέρεται παραπάνω).
Τα ανωτέρω πιστοποιητικά (β και γ) γίνονται αποδεκτά εφόσον είναι εν ισχύ κατά το χρόνο υποβολής τους.
δ. Εφόσον πρόκειται για νομικό πρόσωπο, αποδεικτικά έγγραφα νομιμοποίησης του νόμιμου εκπροσώπου.
Οι Υπεύθυνες Δηλώσεις γίνονται αποδεκτές εφόσον έχουν συνταχθεί μετά τη δημοσίευση της παρούσας πρόσκλησης (θα είναι πρωτότυπες με φυσική υπογραφή ή αν κατατεθούν ηλεκτρονικά είναι με ψηφιακή σήμανση μέσω gov.gr.)
Σε περίπτωση νομικού προσώπου οι προαναφερόμενες Υπεύθυνες Δηλώσεις υποβάλλονται εκ μέρους του νόμιμου εκπροσώπου, όπως αυτός ορίζεται στο άρθρο 79Α του Ν.4412/2016.
Ως εκπρόσωπος του οικονομικού φορέα νοείται ο νόμιμος εκπρόσωπος αυτού, όπως προκύπτει από το ισχύον καταστατικό, ή το πρακτικό εκπροσώπησής του, κατά το χρόνο υποβολής της προσφοράς, ή το αρμοδίως εξουσιοδοτημένο φυσικό πρόσωπο να εκπροσωπεί τον οικονομικό φορέα για διαδικασίες σύναψης συμβάσεων ή για συγκεκριμένη διαδικασία σύναψης σύμβασης.
Σε περίπτωση που η προσφορά κατατεθεί με ηλεκτρονικό τρόπο θα φέρει τόσο η ίδια όσο και τα λοιπά δικαιολογητικά ψηφιακή υπογραφή του νόμιμου εκπροσώπου ή εταιρική σφραγίδα και υπογραφή του νόμιμου εκπροσώπου.
Πληροφορίες σχετικά με τις τεχνικές προδιαγραφές της μελέτης κ. Α. Πολίτης, τηλ. 2132002887 και στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://www.dpapxol.gov.gr/diagonismoi/anatheseis.html
Ο Δήμαρχος
Ηλίας Αποστολόπουλος
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Ο Δήμος μας ενδιαφέρεται να αναθέσει με την διαδικασία της απευθείας ανάθεσης του άρθρου 118 του Ν. 4412/2016 την υπηρεσία «ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΧΑΡΩΝ» ενδεικτικού προϋπολογισμού 24.193,55 € πλέον ΦΠΑ (30.000,00 € με ΦΠΑ), όπως περιγράφεται στην υπ’ αρ. Μ12023192 μελέτη.
Για την κάλυψη της δαπάνης της ανωτέρω υπηρεσίας έχει εκδοθεί η υπ’ αριθ. 1681/2023 (ΑΔΑ:9ΩΞΜΩΞ1-Γ9Π) Απόφαση Έγκρισης Πολυετούς Δαπάνης σε βάρος ΚΑ 35.6262.0001.
Παρακαλούμε, αφού λάβετε υπόψη σας τις τεχνικές προδιαγραφές, τους όρους και τον προϋπολογισμό της υπ’ αρ. Μ12023192 μελέτης, να μας αποστείλετε σχετική προσφορά για την ανωτέρω υπηρεσία μέχρι και την Παρασκευή 8/12/2023 και ώρα: 14.00.
Η προσφορά σας θα κατατεθεί (δύο εναλλακτικοί τρόποι):
Α. Στο πρωτόκολλο του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Τ.Κ. 15561, Χολαργός) σε ΚΛΕΙΣΤΟ, ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ και ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ ΦΑΚΕΛΟ με τις ακόλουθες ενδείξεις:
- «ΠΡΟΣΟΧΗ – ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΧΘΕΙ Ο ΦΑΚΕΛΟΣ»,
- ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ:
«ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΧΑΡΩΝ»
ΥΠΟΨΗ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΤΣΑΡΔΑΚΛΗ
- Τα πλήρη στοιχεία του αποστολέα.
ή
Β. Στο email του πρωτοκόλλου του Δήμου : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και ταυτόχρονα
κοινοποίηση στο email της Παρασκευής Τσαρδακλή : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
αν τα έγγραφα είναι σε ηλεκτρονική μορφή με τις κατάλληλες ψηφιακές υπογραφές όπου είναι απαραίτητο.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ:
Επιπλέον της ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ, απαιτούνται τα κάτωθι δικαιολογητικά:
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
(αν η προσφορά κατατεθεί με ηλεκτρονικό τρόπο θα φέρει ψηφιακή υπογραφή του νόμιμου εκπροσώπου ή εταιρική σφραγίδα και υπογραφή του νόμιμου εκπροσώπου)
- ΛΟΙΠΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
Επιπλέον της προσφοράς σας και προς απόδειξη της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού από διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων των παρ.1 και 2 του άρθρου 73 και του άρθρου 74 του Ν.4412/2016, παρακαλούμε να μας αποστείλετε τα παρακάτω δικαιολογητικά:
α. Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 στην οποία ο νόμιμος εκπρόσωπος του οικονομικού φορέα θα δηλώνει:
- ότι είναι νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρίας: ………………………… (συμπληρώνεται το όνομα της εταιρίας)
- ότι δεν συντρέχουν στο πρόσωπό του (σε περίπτωση φυσικού προσώπου)* οι λόγοι αποκλεισμού της παραγράφου 1 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016.
* η σχετική αναφορά στην Υπ. Δήλωση θα προσαρμόζεται ανάλογα με το είδος της εταιρίας:
Σε περίπτωση νομικού προσώπου οι λόγοι αποκλεισμού αφορούν: α) στις περιπτώσεις Εταιρειών Περιορισμένης Ευθύνης (Ε.Π.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. & Ε.Ε.), τους διαχειριστές, β) στις περιπτώσεις Ανωνύμων Εταιρειών (Α.Ε.) τον Διευθύνοντα Σύμβουλο καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου γ) σε κάθε άλλη περίπτωση νομικού προσώπου, οι νόμιμοι εκπρόσωποί του.
- ότι αποδέχεται πλήρως και χωρίς επιφύλαξη τους όρους και προϋποθέσεις της υπ’ αριθ. Μ12023181 μελέτης
- ότι δεν έχει επιβληθεί σε βάρος του οικονομικού φορέα η κύρωση του οριζόντιου αποκλεισμού, σύμφωνα τις διατάξεις της παραγράφου 4 του άρθρου 74 του Ν. 4412/2016
β. Φορολογική ενημερότητα (για κάθε νόμιμη χρήση εκτός είσπραξης χρημάτων)
γ. Ασφαλιστική ενημερότητα (για συμμετοχή σε διαγωνισμούς ανάληψης δημοσίων έργων ή προμηθειών του Δημοσίου και των ΝΠΔΔ)
ΠΡΟΣΟΧΗ:
- Σε περίπτωση ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗΣ εταιρείας χρειάζεται η προσκόμιση ασφαλιστικής ενημερότητας της εταιρείας ΚΑΙ του ιδιοκτήτη (πάντα για χρήση όπως αναφέρεται παραπάνω).
- Σε περίπτωση ΑΤΟΜΙΚΗΣ επιχείρησης χρειάζεται η προσκόμιση ασφαλιστικής ενημερότητας της ατομικής επιχείρησης στην οποία θα αναφέρεται ότι ο ιδιοκτήτης είναι ΚΑΙ ασφαλιστικά ενήμερος ως ελεύθερος επαγγελματίας (ή επιπλέον η προσκόμιση ασφαλιστικής ενημερότητας του ιδιοκτήτη από τον φορέα ασφάλισής του (πάντα για χρήση όπως αναφέρεται παραπάνω).
Τα ανωτέρω πιστοποιητικά (β και γ) γίνονται αποδεκτά εφόσον είναι εν ισχύ κατά το χρόνο υποβολής τους.
δ. Εφόσον πρόκειται για νομικό πρόσωπο, αποδεικτικά έγγραφα νομιμοποίησης του νόμιμου εκπροσώπου.
Οι Υπεύθυνες Δηλώσεις γίνονται αποδεκτές εφόσον έχουν συνταχθεί μετά τη δημοσίευση της παρούσας πρόσκλησης (θα είναι πρωτότυπες με φυσική υπογραφή ή αν κατατεθούν ηλεκτρονικά είναι με ψηφιακή σήμανση μέσω gov.gr ή θα έχουν ψηφιακή υπογραφή).
Σε περίπτωση νομικού προσώπου οι προαναφερόμενες Υπεύθυνες Δηλώσεις υποβάλλονται εκ μέρους του νόμιμου εκπροσώπου, όπως αυτός ορίζεται στο άρθρο 79Α του Ν.4412/2016.
Ως εκπρόσωπος του οικονομικού φορέα νοείται ο νόμιμος εκπρόσωπος αυτού, όπως προκύπτει από το ισχύον καταστατικό, ή το πρακτικό εκπροσώπησής του, κατά το χρόνο υποβολής της προσφοράς, ή το αρμοδίως εξουσιοδοτημένο φυσικό πρόσωπο να εκπροσωπεί τον οικονομικό φορέα για διαδικασίες σύναψης συμβάσεων ή για συγκεκριμένη διαδικασία σύναψης σύμβασης.
- Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν.1599/1986 (Α’75) όπως εκάστοτε ισχύει, στην οποία:
- Αναγράφεται ο τίτλος της υπηρεσίας για την οποία καταθέτει προσφορά και ο χρόνος ισχύος της προσφοράς (3 μήνες).
- Δηλώνεται ότι, η προσφορά συντάχθηκε σύμφωνα με τους όρους της παρούσας μελέτης της οποίας έλαβαν γνώση και την αποδέχονται πλήρως και ανεπιφύλακτα.
- Δηλώνεται ότι, τα στοιχεία που αναφέρονται στην προσφορά είναι αληθή και ακριβή.
- Δηλώνεται ότι, η εταιρία διαθέτει το απαιτούμενο προσωπικό και τον απαιτούμενο εξοπλισμό για την εκτέλεση της υπηρεσίας.
- Δηλώνεται ότι, το προσωπικό που θα απασχοληθεί έχει την απαιτούμενη εξειδίκευση καθώς και εμπειρία στον έλεγχο και στη συντήρηση παιδικών χαρών.
- Δηλώνεται ότι, η κατασκευάστρια ή προμηθεύτρια εταιρεία που θα αναλάβει την προμήθεια τυχόν εξοπλισμού και ανταλλακτικών εξαρτημάτων είναι η…………..(επωνυμία) και δέχεται να συνεργαστεί με τον προσφέροντα μέσα στα πλαίσια της εν λόγω υπηρεσίας.
- Δηλώνεται ότι, ο Διαπιστευμένος Φορέας Πιστοποίησης Παιδικών Χαρών με την επωνυμία «……………» δέχεται να συνεργαστεί με τον προσφέροντα και να αναλάβει την Έκδοση Πιστοποιητικών Συμμόρφωσης για τις δεκαπέντε (15) παιδικές χαρές του Δήμου Παπάγου-Χολαργού μέσα στα πλαίσια της εν λόγω υπηρεσίας.
- Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν.1599/1986 (Α’75) όπως εκάστοτε ισχύει, στην οποία:
ο Διαπιστευμένος Φορέας Πιστοποίησης Παιδικών Χαρών με την επωνυμία «……………» μέσα στα πλαίσια της υπηρεσίας με τίτλο «……………………………...» δέχεται:
- να συνεργαστεί με τον προσφέροντα,
- να αναλάβει την Έκδοση Πιστοποιητικών Συμμόρφωσης για τις δεκαπέντε (15) παιδικές χαρές του Δήμου Παπάγου-Χολαργού ικανοποιώντας τους αντίστοιχους όρους της υπ’αριθ………. μελέτης και
- να πληρωθεί για την υπηρεσία αυτή από τον προσφέροντα.
- Δικαιολογητικά:
- που αποδεικνύουν ότι, ο προσφέρων διαθέτει τουλάχιστον τέσσερα (4) άτομα προσωπικό το οποίο έχει την απαιτούμενη εξειδίκευση καθώς και εμπειρία στον έλεγχο και στη συντήρηση παιδικών χαρών (οργανόγραμμα και καθηκοντολόγιο ή αντίστοιχα έγγραφα όπου να αποδεικνύεται η εξειδίκευση του προσωπικού-, κατάλογος με τις αντίστοιχες υπηρεσίες ή/και εργασίες που εκτέλεσαν κατά την τελευταία διετία, σεμινάρια εξειδίκευσης κ.λπ.).
- που αποδεικνύουν ότι, ο προσφέρων διαθέτει τον απαιτούμενο εξοπλισμό (εργαλεία-μηχανήματα-αυτοκίνητα) για την εκτέλεση της υπηρεσίας (πίνακας και φωτογραφίες εξοπλισμού, φωτογραφίες εργασιών σε παιδικές χαρές, κ.τ.λ.).
- Πιστοποιητικά ISO 9001, ISO 14001 και ISO 45001 του προσφέροντα σχετικά με τη συντήρηση οργάνων παιδικών χαρών.
Πληροφορίες σχετικά με τις τεχνικές προδιαγραφές της μελέτης Παρασκευή Τσαρδακλή, τηλ. 2132027126.
Ο Δήμαρχος
Ηλίας Αποστολόπουλος
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Ο Δήμος μας ενδιαφέρεται να αναθέσει με την διαδικασία της απευθείας ανάθεσης του άρθρου 118 του Ν. 4412/2016, όπως αυτό αντικαταστάθηκε από το άρθρο 50 του Ν.4782/21, την «ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΕΩΝ -ΑΠΟΦΡΑΞΕΩΝ ΚΛΠ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ», ενδεικτικού προϋπολογισμού 19.995,00 € ΜΕ Φ.Π.Α 24%, όπως περιγράφεται στην υπ’ αρ. Μ12023187 μελέτη.
Για την κάλυψη της δαπάνης της ανωτέρω υπηρεσίας έχει εκδοθεί η υπ’ αριθ. 656/2023 (ΑΔΑ: ΨΑΓΗΩΞ1-ΧΞΑ ) Απόφαση Ανάληψης Υποχρέωσης σε βάρος του Κ.Α.Ε. 30.6275.0001.
Παρακαλούμε, αφού λάβετε υπόψη σας τις τεχνικές προδιαγραφές, τους όρους και τον ενδεικτικό προϋπολογισμό της υπ’ αρ. Μ12023187 μελέτης, να μας αποστείλετε σχετική προσφορά για την ανωτέρω υπηρεσία μέχρι και την 30η/11/2023 και ώρα: 14:00.
Η προσφορά σας θα κατατεθεί στο πρωτόκολλο του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (δ/νση: Περικλέους 55, Τ.Κ. 15561, Χολαργός) σε ΚΛΕΙΣΤΟ, ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ και ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ ΦΑΚΕΛΟ με τις ακόλουθες ενδείξεις:
1. «ΠΡΟΣΟΧΗ – ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΧΘΕΙ Ο ΦΑΚΕΛΟΣ»
2. ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΕΩΝ -ΑΠΟΦΡΑΞΕΩΝ ΚΛΠ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ»,
3. Τα πλήρη στοιχεία του αποστολέα
Επιπλέον της προσφοράς σας και προς απόδειξη της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού από διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων των παρ.1 και 2 του άρθρου 73 και του άρθρου 74 του Ν.4412/2016, παρακαλούμε να μας αποστείλετε τα παρακάτω δικαιολογητικά:
α. Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 στην οποία ο νόμιμος εκπρόσωπος του οικονομικού φορέα θα δηλώνει:
ότι είναι νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρίας: «ΑΝΔΡΩΝΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε. »
• ότι δεν συντρέχουν στο πρόσωπό του (σε περίπτωση φυσικού προσώπου) οι λόγοι αποκλεισμού της παραγράφου 1 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016. Σε περίπτωση νομικού προσώπου οι λόγοι αποκλεισμού αφορούν: α) στις περιπτώσεις Εταιρειών Περιορισμένης Ευθύνης (Ε.Π.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. & Ε.Ε.), τους διαχειριστές, β) στις περιπτώσεις Ανωνύμων Εταιρειών (Α.Ε.) τον Διευθύνοντα Σύμβουλο καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου γ) σε κάθε άλλη περίπτωση νομικού προσώπου, οι νόμιμοι εκπρόσωποί του.
• ότι αποδέχεται πλήρως και χωρίς επιφύλαξη τους όρους και προϋποθέσεις της υπ’ αριθ. Μ12023187 μελέτης.
• ότι δεν έχει επιβληθεί σε βάρος του οικονομικού φορέα η κύρωση του οριζόντιου αποκλεισμού, σύμφωνα τις διατάξεις της παραγράφου 4 του άρθρου 74 του Ν. 4412/2016
Η Υπεύθυνη Δήλωση γίνεται αποδεκτή εφόσον έχει συνταχθεί μετά την δημοσίευση της παρούσας πρόσκλησης.
Σε περίπτωση νομικού προσώπου η προαναφερόμενη Υπεύθυνη Δήλωση υποβάλλεται εκ μέρους του νόμιμου εκπροσώπου, όπως αυτός ορίζεται στο άρθρο 79Α του Ν.4412/2016.
Ως εκπρόσωπος του οικονομικού φορέα νοείται ο νόμιμος εκπρόσωπος αυτού, όπως προκύπτει από το ισχύον καταστατικό, ή το πρακτικό εκπροσώπησής του, κατά το χρόνο υποβολής της προσφοράς, ή το αρμοδίως εξουσιοδοτημένο φυσικό πρόσωπο να εκπροσωπεί τον οικονομικό φορέα για διαδικασίες σύναψης συμβάσεων ή για συγκεκριμένη διαδικασία σύναψης σύμβασης.
β. Φορολογική ενημερότητα (για κάθε νόμιμη χρήση εκτός είσπραξης χρημάτων)
γ. Ασφαλιστική ενημερότητα (για συμμετοχή σε διαγωνισμούς ανάληψης δημοσίων έργων ή προμηθειών του Δημοσίου και των ΝΠΔΔ)
Τα ανωτέρω πιστοποιητικά (β και γ) γίνονται αποδεκτά εφόσον είναι εν ισχύ κατά το χρόνο υποβολής τους.
δ. Εφόσον πρόκειται για νομικό πρόσωπο, αποδεικτικά έγγραφα νομιμοποίησης του νόμιμου εκπροσώπου.
ΠΡΟΣΟΧΗ:
• Σε περίπτωση ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗΣ εταιρείας χρειάζεται η προσκόμιση ασφαλιστικής και φορολογικής ενημερότητα της εταιρείας ΚΑΙ του ιδιοκτήτη (πάντα για χρήση όπως αναφέρεται παραπάνω).
• Σε περίπτωση ΑΤΟΜΙΚΗΣ επιχείρησης χρειάζεται η προσκόμιση Φορολογικής ενημερότητας & ασφαλιστικής ενημερότητας της ατομικής επιχείρησης ΚΑΙ επιπλέον η προσκόμιση ασφαλιστικής ενημερότητας του ιδιοκτήτη από τον φορέα ασφάλισής του (πάντα για χρήση όπως αναφέρεται παραπάνω).Η σύμβαση θα έχει διάρκεια από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης και για 1 έτος.
Ο Δήμαρχος
Ηλίας Αποστολόπουλος
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ
Ο Δήμαρχος Παπάγου-Χολαργού Αττικής
Προκηρύσσει την παραχώρηση, μίας (1) θέσης μετά περιπτέρου πώλησης προϊόντων καπνού και λοιπών ειδών, επί της Λ.ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ 158 (στον παράδρομο πλησίον του σταθμού «ΕΘΝΙΚΗ ΑΜΥΝΑ» του ΜΕΤΡΟ) στη Δημοτική Κοινότητα Παπάγου του Δήμου Παπάγου – Χολαργού.
Η παραχώρηση θα γίνει σύμφωνα με το άρθρο 76 του Ν. 4257/2014, με πλειοδοτικό διαγωνισμό.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να πληροφορηθούν για την προκήρυξη από την ιστοσελίδα ή από το αρμόδιο γραφείο του Δήμου (Αναστάσεως 90,Παπάγου στον ημιόροφο ,πληροφορίες 213 2027 142-161 κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες).
Η δημοπρασία θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2023 και ώρα 11:00 π.μ., από την αρμόδια επιτροπή, στο Δημαρχείο Παπάγου - Χολαργού (αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου 1ος όροφος).
Εάν δεν υπάρξει πλειοδότης και ματαιωθεί η κατά την ως άνω ημερομηνία διενεργηθείσα δημοπρασία, αυτή επαναλαμβάνεται με τους ίδιους όρους στον ίδιο τόπο την Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2024 την ίδια ώρα
Ο Δήμαρχος
Παπάγου - Χολαργού
Ηλίας Αποστολόπουλος
Ο Δήμος, προκειμένου να καλύψει τος ανάγκες των Υπηρεσιών του , των Σχολικών Επιτροπών αλλά και των Νομικών Προσώπων του , προτίθεται να προβεί άμεσα στην διαδικασία απευθείας ανάθεσης της προμήθειας με τίτλο:
«ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΛΩΣΙΜΟΥ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΑΠΑΓΟΥ – ΧΟΛΑΡΓΟΥ, ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ Π.Ε. - Δ.Ε. ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ Δ.Ο.Κ.ΜΕ.Π.Α. -Δ.Ο.Π.Α.Π.»
Κατάθεση προσφορών σύμφωνα με τις συνημμένες μελέτες και τη σχετική πρόσκληση στην οποία αναφέρονται όλες οι λεπτομέρειες σχετικά με το τρόπο, τόπο και χρόνο κατάθεσης προσφοράς, μέχρι και ΤΕΤΑΡΤΗ 22/11/2023, και ώρα 14:30 .
Για το Τμήμα Προμηθειών
213 2002841/842/859/913
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της προμήθειας με τίτλο: «ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΤΗΣ ΠΙΤΥΟΚΑΜΠΗΣ 2023»
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη κου ΒΑΤΙΚΙΩΤΗ ) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από 08/11/2023 έως και 09/11/ 2023, από τις 08:30 έως τις 14:00, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της υπηρεσίας με τίτλο: «Συντήρηση-τεχνική υποστήριξη διαδικτυακής πύλης Δήμου Παπάγου-Χολαργού, εφαρμογών CityfyApp & μίσθωση αφοσιωμένου εξυπηρετητή»
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη κου Πολίτη Α.) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από Τρίτη 07/11/2023 έως και Τετάρτη 08/11/2023 και ώρα 13:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της προμήθειας με τίτλο: «Προμήθεια ανταλλακτικών κάδων απορριμμάτων».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη κ. Σ. Δεριζιώτη) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη και τη σχετική πρόσκληση, από ΔΕΥΤΕΡΑ 6/11/2023 μέχρι και ΤΕΤΑΡΤΗ 8/11/2023 και ώρα 14:00
A. στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός),
ή
B. στο e-mail του πρωτοκόλλου του Δήμου: protocol@dpapxol.gov.gr και κοινοποίηση στο e-mail του κ. Δεριζιώτη: sderiziotis@dpapxol.gov.gr
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ
Ο Δήμαρχος Παπάγου - Χολαργού
Προκηρύσσει τη διενέργεια ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού κάτω των ορίων για την «Κλάδεμα δέντρων, διαχείριση προϊόντων κοπής και αποψίλωση σε κοιν. χώρους πρασίνου 2024» με σφραγισμένες προσφορές και συμπλήρωση των εντύπων προσφοράς, µε κριτήριο κατακύρωσης της σύμβασης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής και σύμφωνα με όσα ορίζονται στην υπ’ αριθ. 12023142 μελέτη της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Αειφορίας.
CPV: 77312000-0, 77341000-2, 90511100-3, 77211500-7, κωδικός NUTS κυρίου τόπου παράδοσης της προμήθειας EL301: Αττική (Βόρειος Τομέας Αθηνών). Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί με χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) μέσω της διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr του συστήματος με ημερομηνία λήξης κατάθεσης προσφορών την 16/10/2023 και ώρα 11:30 π.μ. και ημερομηνία αποσφράγισης την 18/10/2023 και ώρα 11:30 π.μ. (α/α συστήματος 220147).
Ο προϋπολογισμός της δαπάνης ανέρχεται στο συνολικό ποσό των 133.920,00€ (εκατόν τριάντα τριών χιλιάδων εννιακοσίων είκοσι ευρώ) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 12023142 μελέτη, για την οποία έχει προβλεφθεί η αναλογούσα πίστωση στον προϋπολογισμό του Δήμου έτους 2022 και μελλοντική πρόβλεψη για το έτος 2023 (ΚΑ 35.7332.0009 και 35.6279.0001).
Οι οικονομικές προσφορές, τα τεχνικά στοιχεία των προσφορών και όλα τα έγγραφα που απαιτούνται για την διενέργεια του διαγωνισμού και τη συμμετοχή σ' αυτόν συντάσσονται στην Ελληνική γλώσσα. Οι υποβαλλόμενες προσφορές ισχύουν και δεσμεύουν τους οικονομικούς φορείς για διάστημα δώδεκα μηνών (12) μηνών από την επόμενη της διενέργειας του διαγωνισμού. Οι προσφορές θα υποβάλλονται ξεχωριστά για κάθε μία από τις τέσσερις (4) ομάδες υπηρεσιών, για τη συνολική ωστόσο προκηρυχθείσα ποσότητα της κάθε ομάδας. Κάθε υποψήφιος ανάδοχος , εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις, δύναται να καταθέσει προσφορά για την ομάδα ή τις ομάδες υπηρεσιών Ι, ΙΙ, ΙΙΙ, IV.
Για την έγκυρη συμμετοχή των οικονομικών φορέων απαιτείται η κατάθεση εγγυητικής επιστολής συμμετοχής σε ποσοστό 2% επί της προϋπολογισθείσας αξίας της σύμβασης προ ΦΠΑ, έκαστου/ων τμήματος/τμημάτων για το/τα οποίο/α συμμετέχουν, η οποία θα ισχύει τουλάχιστον 30 ημέρες μετά την λήξη του χρόνου ισχύος της προσφοράς. Στην περίπτωση ένωσης οικονομικών φορέων, η εγγύηση συμμετοχής περιλαμβάνει και τον όρο ότι η εγγύηση καλύπτει τις υποχρεώσεις όλων των οικονομικών φορέων που συμμετέχουν στην ένωση. Ο ανάδοχος στον οποίο θα γίνει η κατακύρωση της υπηρεσίας, υποχρεούται να καταθέσει κατά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης, εγγύηση καλής εκτέλεσης για ποσό ίσο με τέσσερα επί τοις εκατό (4%) της εκτιμώμενης αξίας της σύμβασης χωρίς τον Φ.Π.Α.
Για την ΟΜΑΔΑ Ι: η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται έως τις 31/12/2024 εφόσον η ανάγκη εκκαθάρισης από αγριόχορτα μπορεί να προκύψει καθ’ όλη την διάρκεια του έτους .
Η σύμβαση συντάσσεται σύμφωνα με τον Ν4412/2016 και τις τροποποιήσεις αυτού. Η εκκαθάριση από αγριόχορτα θα έχει ολοκληρωθεί οπωσδήποτε στις 31/12/2024 ενώ ειδικότερα για τις πευκόφυτες εκτάσεις που περιλαμβάνονται στα ανωτέρω στρέμματα αυτές θα έχουν αποψιλωθεί το πολύ έως τις 10 Ιουνίου 2024 για λόγους πυροπροστασίας . Μικρή παράταση μπορεί να δοθεί από την Δ/νση εφόσον το επιβάλλουν λόγοι σχετικοί με τις κλιματολογικές συνθήκες.
Για την ΟΜΑΔΑ ΙΙ: η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται έως 31/12/2024 εφόσον η ανάγκη κλάδευσης υψηλών δέντρων μπορεί να προκύψει καθ’ όλη την διάρκεια του έτους.
Για την ΟΜΑΔΑ ΙΙΙ: Η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται σε εξήντα (60) ημέρες από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης αφού η υπηρεσία πρέπει να παραδοθεί σχετικά σύντομα και σε κάθε περίπτωση πριν το πέσιμο των καρπών εξαιτίας εποχικών και ακραίων καιρικών φαινομένων.
Για την ΟΜΑΔΑ ΙV: η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται έως 31/12/2024 εφόσον η ανάγκη κλαδέματος δέντρων πεζοδρομίων μπορεί να προκύψει καθ’ όλη την διάρκεια του έτους.
To σύνολο των τευχών του διαγωνισμού που αναφέρουν αναλυτικά τους όρους του διαγωνισμού θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Δήμου www.dpapxol.gov.gr, όπου παρέχεται ελεύθερη, άμεση και πλήρης πρόσβαση, καθώς και στη Διαδικτυακή πύλη www.promitheus.gov.gr, του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία επικοινωνήστε με το Τμήμα Προμηθειών του Δήμου στα τηλέφωνα 213-2002841/842.
Ο Δήμαρχος Παπάγου-Χολαργού
Ηλίας Αποστολόπουλος
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ
Ο Δήμαρχος Παπάγου - Χολαργού
Προκηρύσσει τη διενέργεια ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού για την «Προμήθεια ενός (1) μικρού ερπυστριοφόρου εκσκαφέα, ενός (1) απορριμματοφόρου οχήματος τύπου πρέσας , ενός (1) ηλεκτρικού δίκυκλου και ενός (1) αυτόνομου πλυστικού μηχανήματος επί τρέιλερ» με σφραγισμένες προσφορές και συμπλήρωση των εντύπων προσφοράς, με κριτήριο ανάθεσης της σύμβασης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά, βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας - τιμής και σύμφωνα με όσα ορίζονται στην υπ’ αριθ. 12023016 μελέτη της Διεύθυνσης Καθαριότητας & Ανακύκλωσης.
CPV: 43262100-8, 34144512-0, 34144900-7, 42924740-8, Κωδικός NUTS κυρίου τόπου παράδοσης της προμήθειας EL301: Αττική (Βόρειος Τομέας Αθηνών). Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί με χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) μέσω της διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr του συστήματος με ημερομηνία λήξης κατάθεσης προσφορών την 28/09/2023 και ώρα 11:30 π.μ. και ημερομηνία αποσφράγισης την 02/10/2023 και ώρα 11:30 π.μ. (ΣΥΣΤΗΜΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΜΗΜΑ I: 198624, ΤΜΗΜΑ II: 198702, ΤΜΗΜΑ III: 198739, ΤΜΗΜΑ IV: 198745).
Ο προϋπολογισμός της δαπάνης ανέρχεται στο συνολικό ποσό των 258.019,99€ (διακόσια πενήντα οκτώ χιλιάδων δέκα εννέα ευρώ και ενενήντα εννέα λεπτών) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 12023016 μελέτη, για την οποία έχει προβλεφθεί η αναλογούσα πίστωση στον προϋπολογισμό έτους 2023 του Δήμου (ΚΑ 45.7132.0001 / 62.7131.0001 / 35.7131.0008 / 20.7132.0005 / 20.7135.0004).
Οι οικονομικές προσφορές, τα τεχνικά στοιχεία των προσφορών και όλα τα έγγραφα που απαιτούνται για την διενέργεια του διαγωνισμού και τη συμμετοχή σ' αυτόν συντάσσονται στην Ελληνική γλώσσα. Οι υποβαλλόμενες προσφορές ισχύουν και δεσμεύουν τους οικονομικούς φορείς για διάστημα δώδεκα (12) μηνών από την επόμενη της διενέργειας του διαγωνισμούΟι προμηθευτές (οικονομικοί φορείς) δύνανται να υποβάλλουν προσφορά στο σύνολο της προμήθειας. Οικονομικές προσφορές που ξεπερνούν το συνολικό ενδεικτικό προϋπολογισμό της μελέτης απορρίπτονται ως απαράδεκτες. Στον διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος όσοι διαθέτουν τα προσόντα και δικαιολογητικά συμμετοχής, που απαιτεί η διακήρυξη.
Για την έγκυρη συμμετοχή στη διαδικασία σύναψης της παρούσας σύμβασης, κατατίθεται από τους συμμετέχοντες οικονομικούς φορείς (προσφέροντες), εγγυητική επιστολή συμμετοχής, που ανέρχεται σε ποσοστό 1% επί της προϋπολογισθείσας αξίας προ ΦΠΑ κάθε τμήματος για το οποίο συμμετέχουν, σύμφωνα με τον κάτωθι πίνακα:
Ο προμηθευτής στον οποίο θα γίνει η κατακύρωση της προμήθειας, υποχρεούται να καταθέσει κατά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης, εγγύηση καλής εκτέλεσης για ποσό ίσο με το τέσσερα επί τοις εκατό (4%) της εκτιμώμενης αξίας της σύμβασης χωρίς τον Φ.Π.Α.. Οι Συμβάσεις θα έχουν διάρκεια έως πενήντα (50) ημέρες από την υπογραφή τους.
Το σύνολο των τευχών του διαγωνισμού που αναφέρουν αναλυτικά τους όρους του διαγωνισμού θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Δήμου www.dpapxol.gov.gr, όπου παρέχεται ελεύθερη, άμεση και πλήρης πρόσβαση, καθώς και στη Διαδικτυακή πύλη www.promitheus.gov.gr, του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. Η παρούσα θα δημοσιευθεί στον ελληνικό τύπο, σύμφωνα με όσα ορίζει η νομοθεσία. Η δαπάνη των δημοσιεύσεων στον Ελληνικό Τύπο βαρύνει τον ανάδοχο. Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία επικοινωνήστε με το Τμήμα Προμηθειών του Δήμου στα τηλέφωνα 213-2002841/842.
Ο Δήμαρχος Παπάγου-Χολαργού
Ηλίας Αποστολόπουλος
Περισσότερα...
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ
Ο Δήμαρχος Παπάγου - Χολαργού
Προκηρύσσει τη διενέργεια ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού για την υπηρεσία με τίτλο «ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΟΧΗΜΑΤΩΝ - ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΑΠΑΓΟΥ - ΧΟΛΑΡΓΟΥ» με σφραγισμένες προσφορές και συμπλήρωση των εντύπων προσφοράς, με κριτήριο κατακύρωσης της σύμβασης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά, βάσει τιμής και σύμφωνα με όσα ορίζονται στην υπ’ αριθ. 12023120 μελέτη του Δήμου.
CPV: 66516100-1, Κωδικός NUTS κυρίου τόπου παράδοσης της προμήθειας EL301: Αττική (Βόρειος Τομέας Αθηνών). Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί με χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) μέσω της διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr του συστήματος με ημερομηνία λήξης κατάθεσης προσφορών την 04/09/2023 και ώρα 11:30 π.μ. και ημερομηνία αποσφράγισης την 06/09/2023 και ώρα 11:30 π.μ. (α/α συστήματος 204139)
Ο προϋπολογισμός της δαπάνης ανέρχεται στο συνολικό ποσό των 91.500,00€ (76.000,00 € + δικαίωμα προαίρεσης 15.500,00 €) μη επιβαρυνόμενο σε ΦΠΑ, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 12023120 Μελέτη του Δήμου. Η χρηματοδότηση για την υπηρεσία θα γίνει από ιδίους πόρους του Δήμου. Για την παρούσα διαδικασία έχουν εκδοθεί οι αποφάσεις ανάληψης υποχρέωσης με αριθ. 529/2023 (ΑΔΑΜ 23REQ013138483, ΑΔΑ 6ΛΗΓΩΞ1-Θ4Δ).
Οι οικονομικές προσφορές, τα τεχνικά στοιχεία των προσφορών και όλα τα έγγραφα που απαιτούνται για την διενέργεια του διαγωνισμού και τη συμμετοχή σ' αυτόν συντάσσονται στην Ελληνική γλώσσα. Οι υποβαλλόμενες προσφορές ισχύουν και δεσμεύουν τους οικονομικούς φορείς για διάστημα δώδεκα (12) μηνών από την επόμενη της διενέργειας του διαγωνισμού. Οι προμηθευτές (οικονομικοί φορείς) δύνανται να υποβάλλουν προσφορά για το σύνολο της υπηρεσίας, αλλιώς απορρίπτονται. Στον διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος όσοι διαθέτουν τα προσόντα και δικαιολογητικά συμμετοχής, που απαιτεί η διακήρυξη.
Για την έγκυρη συμμετοχή στη διαδικασία σύναψης της παρούσας σύμβασης, κατατίθεται από τους συμμετέχοντες οικονομικούς φορείς (προσφέροντες), εγγυητική επιστολή συμμετοχής, που ανέρχεται σε ποσοστό δύο (1%) της εκατό επί της προϋπολογισθείσας αξίας προ ΦΠΑ, ήτοι στο ποσό των επτακοσίων εξήντα ευρώ (760,00€). Στην περίπτωση ένωσης οικονομικών φορέων, η εγγύηση συμμετοχής περιλαμβάνει και τον όρο ότι η εγγύηση καλύπτει τις υποχρεώσεις όλων των οικονομικών φορέων που συμμετέχουν στην ένωση.
Ο προμηθευτής στον οποίο θα γίνει η κατακύρωση της υπηρεσίας, υποχρεούται να καταθέσει εγγύηση καλής εκτέλεσης, το ύψος της οποίας ανέρχεται σε ποσοστό τέσσερα (4%) της εκατό επί της εκτιμώμενης
αξίας της σύμβασης, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται τα δικαιώματα προαίρεσης , και κατατίθεται πριν ή κατά την υπογραφή της σύμβασης.
Το σύνολο των τευχών του διαγωνισμού που αναφέρουν αναλυτικά τους όρους του διαγωνισμού θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Δήμου www.dpapxol.gov.gr, όπου παρέχεται ελεύθερη, άμεση και πλήρης πρόσβαση, καθώς και στη Διαδικτυακή πύλη https://portal.eprocurement.gov.gr, του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΗΛΙΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ
Φρανσουά Ντοφέν
Τμήμα Προμηθειών
Δήμος Παπάγου - Χολαργού
213 2002841/842/859/913
Supply Department
Municipality Papagou - Xolargou
Tel : +30 213 2002800
Fax: +30 210 6513840
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Web: www.dpapxol.gov.gr