ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Ο Δήμος μας ενδιαφέρεται να αναθέσει το Τμήμα Ζ: ΕΙΔΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ Ν.Π.Δ.Δ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 2 ΜΗΝΩΝ ΠΟΣΟΥ 11.190,34€, της υπ’ αρ. Μ2020162 συνολικής μελέτης της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών με τίτλο: «Προμήθεια ειδών καθαριότητας κι ευπρεπισμού για τις ανάγκες των υπηρεσιών του Δήμου, του Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου καθώς και των Ν.Π.Δ.Δ. Δ.Ο.Κ.ΜΕ.Π.Α., Δ.Ο.Π.Α.Π., ΣΧΟΛ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ Π.Ε., ΣΧΟΛ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ Δ.Ε.»
Για την κάλυψη της ανωτέρω δαπάνης έχει εκδοθεί : η υπ’ αριθ. 20/2020 Απόφαση Δ.Σ. της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΑΔΑ:ΡΠ1ΖΟΕ4Ψ-Υ8Λ) (Εγκεκριμένο ΑΔΑΜ: 20REQ007462751).
Παρακαλούμε να μας αποστείλετε σχετική προσφορά για την ανωτέρω προμήθεια από: Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2020 μέχρι και την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2020 και ώρα 14:00.
Η κατακύρωση θα γίνει με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.
Οι συμμετέχοντες δύνανται να υποβάλλουν προσφορά σε όλα τα είδη και για ολόκληρη την ποσότητα κάθε είδους. Προσφορές που δεν καλύπτουν το σύνολο των ειδών, όπως αυτά αναγράφονται στον ενδεικτικό Προϋπολογισμό της παρούσας, θεωρούνται απαράδεκτες και απορρίπτονται.
Ενδεικτικός Προϋπολογισμός:
Η σύμβαση που θα προκύψει θα έχει διάρκεια δύο (2) μηνών από την υπογραφή της και ανάρτηση της στο ΚΗΜΔΗΣ. Κατά την υπογραφή της σύμβασης ο ανάδοχος υποχρεούται να καταθέσει εγγυητική επιστολή καλής εκτέλεσης ίση με το 5 % της αξίας της σύμβασης χωρίς ΦΠΑ.
Προς απόδειξη της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού από διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων των παρ.1 και 2 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016, παρακαλούμε, μαζί με την προσφορά σας, να μας αποστείλετε τα παρακάτω δικαιολογητικά:
α. Υπεύθυνη δήλωση εκ μέρους του οικονομικού φορέα, σε περίπτωση φυσικού προσώπου ότι δεν συντρέχουν οι λόγοι αποκλεισμού της παραγράφου 1 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016. Σε περίπτωση νομικού προσώπου η προαναφερόμενη υπεύθυνη δήλωση υποβάλλεται εκ μέρους του νομίμου εκπροσώπου του, όπως αυτός ορίζεται στην περίπτωση 79Α του Ν.4412/2016 και αφορά ιδίως: αα) στις περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.), ιδιωτικών κεφαλαιουχικών εταιρειών (Ι.Κ.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. και Ε.Ε.), τους διαχειριστές, ββ) στις περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.), τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου.(άρθρο 80 παρ. 9 του Ν.4412/2016, όπως συμπληρώθηκε με την παρ. 7αγ του άρθρου 43 του Ν.4506/2019)
β. Φορολογική ενημερότητα
γ. Ασφαλιστική ενημερότητα (άρθρο 80 παρ.2 του Ν.4412/2016)
Τα ανωτέρω πιστοποιητικά (β και γ) γίνονται αποδεκτά εφόσον είναι εν ισχύ κατά το χρόνο υποβολής τους, άλλως, στην περίπτωση που δεν αναφέρεται χρόνος ισχύος, εφόσον έχουν εκδοθεί έως τρεις (3) μήνες πριν από την υποβολή τους. (άρθρο 80 παρ.12 του Ν.4412/2016, όπως προστέθηκε με την παρ.7αδ του άρθρου 43 του Ν.4605/2019)
δ. Υπεύθυνη δήλωση κατά την οποία ο οικονομικός φορέας δηλώνει ότι είναι σύμφωνος με τους όρους της μελέτης και ότι η προσφορά του είναι σύμφωνη με τις τεχνικές προδιαγραφές της υπ’ αριθ. μελέτης Μ2020162.
Παρακαλούμε, αφού λάβετε υπόψη τον ενδεικτικό Προϋπολογισμό της προμήθειας, να καταθέσετε το φάκελο με την προσφορά σας, στο Πρωτόκολλο του Δήμου Παπάγου Χολαργού
(Λεωφ. Περικλέους 55, 15561 Χολαργός – ισόγειο)
Ο φάκελος θα αναγράφει τα εξής:
Προς Τμήμα Προμηθειών και Διαχείρισης Αποθηκών για την προμήθεια με τίτλο :
Τμήμα Ζ: ΕΙΔΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ Ν.Π.Δ.Δ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 2 ΜΗΝΩΝ
ΦΑΚΕΛΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
Η΄
Ηλεκτρονική υποβολή της προσφοράς στο : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
(με συνημμένα όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά)
Προσφέρεται ελεύθερη, πλήρης, άμεση και δωρεάν ηλεκτρονική πρόσβαση στα αρχεία της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος στην ιστοσελίδα https://dpapxol.gov.gr/diagonismoi/anatheseis.html
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Ο Δήμος μας ενδιαφέρεται να αναθέσει το Τμήμα Ε: ΕΙΔΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ Ν.Π.Δ.Δ. Δ.Ο.Κ.Μ.Ε.Π.Α. ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 2 ΜΗΝΩΝ ΠΟΣΟΥ 7.503,70€, της υπ’ αρ. Μ2020162 συνολικής μελέτης της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών με τίτλο: «Προμήθεια ειδών καθαριότητας κι ευπρεπισμού για τις ανάγκες των υπηρεσιών του Δήμου, του Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου καθώς και των Ν.Π.Δ.Δ. Δ.Ο.Κ.ΜΕ.Π.Α., Δ.Ο.Π.Α.Π., ΣΧΟΛ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ Π.Ε., ΣΧΟΛ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ Δ.Ε.»
Για την κάλυψη της ανωτέρω δαπάνης έχει εκδοθεί :
• η υπ’ αριθ. 129/2020 Απόφαση Ανάληψης Υποχρέωσης (ΑΔΑ: ΨΣΞ5ΟΛΝ6-ΜΨ6) (Εγκεκριμένο ΑΔΑΜ: 20REQ007412958)
• η υπ’ αριθ. 130/2020 Απόφαση Ανάληψης Υποχρέωσης (ΑΔΑ: 6Θ4ΓΟΛΝ6-ΕΡΔ) (Εγκεκριμένο ΑΔΑΜ: 20REQ007413331).
Παρακαλούμε να μας αποστείλετε σχετική προσφορά για την ανωτέρω προμήθεια από : Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2020 μέχρι και την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2020 και ώρα 14:00.
Η κατακύρωση θα γίνει με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.
Οι συμμετέχοντες δύνανται να υποβάλλουν προσφορά σε όλα τα είδη και για ολόκληρη την ποσότητα κάθε είδους. Προσφορές που δεν καλύπτουν το σύνολο των ειδών, όπως αυτά αναγράφονται στον ενδεικτικό Προϋπολογισμό της παρούσας, θεωρούνται απαράδεκτες και απορρίπτονται.
Ενδεικτικός Προϋπολογισμός:
Η σύμβαση που θα προκύψει θα έχει διάρκεια δύο (2) μηνών από την υπογραφή της και ανάρτηση της στο ΚΗΜΔΗΣ. Κατά την υπογραφή της σύμβασης ο ανάδοχος υποχρεούται να καταθέσει εγγυητική επιστολή καλής εκτέλεσης ίση με το 5 % της αξίας της σύμβασης χωρίς ΦΠΑ.
Προς απόδειξη της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού από διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων των παρ.1 και 2 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016, παρακαλούμε, μαζί με την προσφορά σας, να μας αποστείλετε τα παρακάτω δικαιολογητικά:
α. Υπεύθυνη δήλωση εκ μέρους του οικονομικού φορέα, σε περίπτωση φυσικού προσώπου ότι δεν συντρέχουν οι λόγοι αποκλεισμού της παραγράφου 1 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016. Σε περίπτωση νομικού προσώπου η προαναφερόμενη υπεύθυνη δήλωση υποβάλλεται εκ μέρους του νομίμου εκπροσώπου του, όπως αυτός ορίζεται στην περίπτωση 79Α του Ν.4412/2016 και αφορά ιδίως: αα) στις περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.), ιδιωτικών κεφαλαιουχικών εταιρειών (Ι.Κ.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. και Ε.Ε.), τους διαχειριστές, ββ) στις περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.), τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου.(άρθρο 80 παρ. 9 του Ν.4412/2016, όπως συμπληρώθηκε με την παρ. 7αγ του άρθρου 43 του Ν.4506/2019)
β. Φορολογική ενημερότητα
γ. Ασφαλιστική ενημερότητα (άρθρο 80 παρ.2 του Ν.4412/2016)
Τα ανωτέρω πιστοποιητικά (β και γ) γίνονται αποδεκτά εφόσον είναι εν ισχύ κατά το χρόνο υποβολής τους, άλλως, στην περίπτωση που δεν αναφέρεται χρόνος ισχύος, εφόσον έχουν εκδοθεί έως τρεις (3) μήνες πριν από την υποβολή τους. (άρθρο 80 παρ.12 του Ν.4412/2016, όπως προστέθηκε με την παρ.7αδ του άρθρου 43 του Ν.4605/2019)
δ. Υπεύθυνη δήλωση κατά την οποία ο οικονομικός φορέας δηλώνει ότι είναι σύμφωνος με τους όρους της μελέτης και ότι η προσφορά του είναι σύμφωνη με τις τεχνικές προδιαγραφές της υπ’ αριθ. μελέτης Μ2020162.
Παρακαλούμε, αφού λάβετε υπόψη τον ενδεικτικό Προϋπολογισμό της προμήθειας, να καταθέσετε το φάκελο με την προσφορά σας, στο Πρωτόκολλο του Δήμου Παπάγου Χολαργού
(Λεωφ. Περικλέους 55, 15561 Χολαργός – ισόγειο)
Ο φάκελος θα αναγράφει τα εξής:
Προς Τμήμα Προμηθειών και Διαχείρισης Αποθηκών για την προμήθεια με τίτλο :
Τμήμα Ε: ΕΙΔΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ Ν.Π.Δ.Δ. Δ.Ο.Κ.Μ.Ε.Π.Α. ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 2 ΜΗΝΩΝ
ΦΑΚΕΛΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
Η΄
Ηλεκτρονική υποβολή της προσφοράς στο : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
(με συνημμένα όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά)
Προσφέρεται ελεύθερη, πλήρης, άμεση και δωρεάν ηλεκτρονική πρόσβαση στα αρχεία της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος στην ιστοσελίδα https://dpapxol.gov.gr/diagonismoi/anatheseis.html
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Ο Δήμος μας ενδιαφέρεται να αναθέσει το Τμήμα Α: ΕΙΔΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΔΗΜΟΥ ΠΑΠΑΓΟΥ ΧΟΛΑΡΓΟΥ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 2 ΜΗΝΩΝ ΠΟΣΟΥ 2.940.50 €, της υπ’ αρ. Μ2020162 συνολικής μελέτης της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών με τίτλο: «Προμήθεια ειδών καθαριότητας κι ευπρεπισμού για τις ανάγκες των υπηρεσιών του Δήμου, του Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου καθώς και των Ν.Π.Δ.Δ. Δ.Ο.Κ.ΜΕ.Π.Α., Δ.Ο.Π.Α.Π., ΣΧΟΛ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ Π.Ε., ΣΧΟΛ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ Δ.Ε.»
Για την κάλυψη της ανωτέρω δαπάνης έχει εκδοθεί: η υπ’ αριθ. 749/2020 Απόφαση Ανάληψης Υποχρέωσης (ΑΔΑ: 69ΤΟΩΞ1-Β1Σ) (Εγκεκριμένο ΑΔΑΜ:20REQ007413816).
Παρακαλούμε να μας αποστείλετε σχετική προσφορά για την ανωτέρω προμήθεια από: Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2020 μέχρι και την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2020 και ώρα 14:00
Η κατακύρωση θα γίνει με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.
Οι συμμετέχοντες δύνανται να υποβάλλουν προσφορά σε όλα τα είδη και για ολόκληρη την ποσότητα κάθε είδους. Προσφορές που δεν καλύπτουν το σύνολο των ειδών, όπως αυτά αναγράφονται στον ενδεικτικό Προϋπολογισμό της παρούσας, θεωρούνται απαράδεκτες και απορρίπτονται.
Ενδεικτικός Προϋπολογισμός:
Η σύμβαση που θα προκύψει θα έχει διάρκεια δύο (2) μηνών από την υπογραφή της και ανάρτηση της στο ΚΗΜΔΗΣ. Κατά την υπογραφή της σύμβασης ο ανάδοχος υποχρεούται να καταθέσει εγγυητική επιστολή καλής εκτέλεσης ίση με το 5 % της αξίας της σύμβασης χωρίς ΦΠΑ.
Προς απόδειξη της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού από διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων των παρ.1 και 2 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016, παρακαλούμε, μαζί με την προσφορά σας, να μας αποστείλετε τα παρακάτω δικαιολογητικά:
α. Υπεύθυνη δήλωση εκ μέρους του οικονομικού φορέα, σε περίπτωση φυσικού προσώπου ότι δεν συντρέχουν οι λόγοι αποκλεισμού της παραγράφου 1 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016. Σε περίπτωση νομικού προσώπου η προαναφερόμενη υπεύθυνη δήλωση υποβάλλεται εκ μέρους του νομίμου εκπροσώπου του, όπως αυτός ορίζεται στην περίπτωση 79Α του Ν.4412/2016 και αφορά ιδίως: αα) στις περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.), ιδιωτικών κεφαλαιουχικών εταιρειών (Ι.Κ.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. και Ε.Ε.), τους διαχειριστές, ββ) στις περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.), τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου.(άρθρο 80 παρ. 9 του Ν.4412/2016, όπως συμπληρώθηκε με την παρ. 7αγ του άρθρου 43 του Ν.4506/2019)
β. Φορολογική ενημερότητα
γ. Ασφαλιστική ενημερότητα (άρθρο 80 παρ.2 του Ν.4412/2016)
Τα ανωτέρω πιστοποιητικά (β και γ) γίνονται αποδεκτά εφόσον είναι εν ισχύ κατά το χρόνο υποβολής τους, άλλως, στην περίπτωση που δεν αναφέρεται χρόνος ισχύος, εφόσον έχουν εκδοθεί έως τρεις (3) μήνες πριν από την υποβολή τους. (άρθρο 80 παρ.12 του Ν.4412/2016, όπως προστέθηκε με την παρ.7αδ του άρθρου 43 του Ν.4605/2019)
δ. Υπεύθυνη δήλωση κατά την οποία ο οικονομικός φορέας δηλώνει ότι είναι σύμφωνος με τους όρους της μελέτης και ότι η προσφορά του είναι σύμφωνη με τις τεχνικές προδιαγραφές της υπ’ αριθ. μελέτης Μ2020162.
Παρακαλούμε, αφού λάβετε υπόψη τον ενδεικτικό Προϋπολογισμό της προμήθειας, να καταθέσετε το φάκελο με την προσφορά σας, στο Πρωτόκολλο του Δήμου Παπάγου Χολαργού
(Λεωφ. Περικλέους 55, 15561 Χολαργός – ισόγειο)
Ο φάκελος θα αναγράφει τα εξής:
Προς Τμήμα Προμηθειών και Διαχείρισης Αποθηκών για την προμήθεια με τίτλο:
Τμήμα Α: ΕΙΔΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΔΗΜΟΥ ΠΑΠΑΓΟΥ ΧΟΛΑΡΓΟΥ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 2 ΜΗΝΩΝ
ΦΑΚΕΛΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
Η΄
Ηλεκτρονική υποβολή της προσφοράς στο : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
(με συνημμένα όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά)
Προσφέρεται ελεύθερη, πλήρης, άμεση και δωρεάν ηλεκτρονική πρόσβαση στα αρχεία της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος στην ιστοσελίδα https://dpapxol.gov.gr/diagonismoi/anatheseis.html
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ
Ο Δήμαρχος Παπάγου - Χολαργού
Προκηρύσσει τη διενέργεια ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού για την προμήθεια με τίτλο «Προμήθεια ειδών καθαριότητας κι ευπρεπισμού για τις ανάγκες των υπηρεσιών του Δήμου, το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου καθώς και των Ν.Π.Δ.Δ. Δ.Ο.Κ.ΜΕ.Π.Α., Δ.Ο.Π.Α.Π., ΣΧΟΛ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ Π.Ε. , ΣΧΟΛ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ Δ.Ε.» με σφραγισμένες προσφορές και συμπλήρωση των εντύπων προσφοράς, με κριτήριο κατακύρωσης της σύμβασης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής και σύμφωνα με όσα ορίζονται στην υπ’ αριθ. Μ2020162 μελέτη του Δήμου.
CPV: 39830000-9, 24455000-8, Κωδικός NUTS κυρίου τόπου παράδοσης της προμήθειας EL301: Αττική (Βόρειος Τομέας Αθηνών). Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί με χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) μέσω της διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr του συστήματος με ημερομηνία λήξης κατάθεσης προσφορών την 30/11/2020 και ώρα 11:00 π.μ. και ημερομηνία αποσφράγισης την 4/12/2020 και ώρα 11:00 π.μ. (α/α συστήματος 100972)
Ο προϋπολογισμός της δαπάνης ανέρχεται στο συνολικό ποσό των 107.431.63 € (εκατόν επτά χιλιάδων τετρακοσίων τριάντα ενός ευρώ και εξήντα τριών λεπτών) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. Μ2020162 Μελέτη του Δήμου, για την οποία έχουν προβλεφθεί οι αναλογούσες πιστώσεις στον προϋπολογισμούς έτους 2020 του Δήμου και των Ν.Π.Δ.Δ. (ΚΑ 10.6634.0001, 15.6473.0002, 15.6634.0001, 15.6061.0001, 15.6634.0002) καθώς και πρόβλεψη στους αντίστοιχους ΚΑ έτους 2021.
Οι οικονομικές προσφορές, τα τεχνικά στοιχεία των προσφορών και όλα τα έγγραφα που απαιτούνται για την διενέργεια του διαγωνισμού και τη συμμετοχή σ' αυτόν συντάσσονται στην Ελληνική γλώσσα. Οι υποβαλλόμενες προσφορές ισχύουν και δεσμεύουν τους οικονομικούς φορείς για διάστημα δώδεκα (12) μηνών από την επόμενη της διενέργειας του διαγωνισμού. Οι προμηθευτές (οικονομικοί φορείς) δύνανται να υποβάλλουν προσφορά σε ένα ή περισσότερα τμήματα/υποτμήματα, ή στο σύνολο της προμήθειας (και στα εννέα τμήματα/υποτμήματα), αλλά υποχρεωτικά σε όλα τα είδη του κάθε τμήματος που συμμετέχουν και για ολόκληρη την ποσότητα κάθε είδους. Δεκτές γίνονται προσφορές για το σύνολο των ειδών του κάθε τμήματος, που συμμετέχει ο προμηθευτής (οικονομικός φορέας) και για ολόκληρη την ποσότητα κάθε είδους, αλλιώς απορρίπτονται. Στον διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος όσοι διαθέτουν τα προσόντα και δικαιολογητικά συμμετοχής, που απαιτεί η διακήρυξη.
Κάθε προσφορά θα συνοδεύεται υποχρεωτικά από εγγύηση συμμετοχής υπέρ του συμμετέχοντος για ποσό που θα καλύπτει το δύο τοις εκατό (2%) επί της συνολικής καθαρής (εκτός ΦΠΑ) προϋπολογισθείσας δαπάνης – για το τμήμα ή τα τμήματα που επιθυμεί να συμμετέχει. Στην περίπτωση ένωσης οικονομικών φορέων, η εγγύηση συμμετοχής περιλαμβάνει και τον όρο ότι η εγγύηση καλύπτει τις υποχρεώσεις όλων των οικονομικών φορέων που συμμετέχουν στην ένωση. Ο προμηθευτής στον οποίο θα γίνει η κατακύρωση της προμήθειας, υποχρεούται να καταθέσει κατά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης, εγγύηση καλής εκτέλεσης για ποσό ίσο με το πέντε επί τοις εκατό (5%) της συμβατικής αξίας χωρίς τον Φ.Π.Α. Οι Συμβάσεις θα έχουν διάρκεια δέκα (10) ή δώδεκα (12) μήνες (ανάλογα με το τμήμα) από την υπογραφή τους.
Το σύνολο των τευχών του διαγωνισμού που αναφέρουν αναλυτικά τους όρους του διαγωνισμού θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Δήμου www.dpapxol.gov.gr, όπου παρέχεται ελεύθερη, άμεση και πλήρης πρόσβαση, καθώς και στη Διαδικτυακή πύλη www.promitheus.gov.gr, του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. Η παρούσα θα δημοσιευθεί στον ελληνικό τύπο, σύμφωνα με όσα ορίζει η νομοθεσία. Η δαπάνη των δημοσιεύσεων στον Ελληνικό Τύπο βαρύνει τον ανάδοχο. Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία επικοινωνήστε με το Τμήμα Προμηθειών του Δήμου στα τηλέφωνα 213-2002842/841/859.
Ο Δήμαρχος Παπάγου-Χολαργού
Ηλίας Αποστολόπουλος
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της προμήθειας με τίτλο: «Προμήθεια αδειών χρήσης προηγμένης απομακρυσμένης ψηφιακής υπογραφής».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη κ.Α. Πολίτη) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από ΤΡΙΤΗ 10 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2020 έως και ΔΕΥΤΕΡΑ 16 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2020 , από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της προμήθειας με τίτλο: «Προμήθεια Ηλεκτρονικών Υπολογιστών & Περιφερειακών».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη κ. Α. Πολίτη) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από ΤΡΙΤΗ 10 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2020 έως και ΠΕΜΠΤΗ 12 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2020 , από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ
Ο Δήμαρχος Παπάγου - Χολαργού
Προκηρύσσει τη διενέργεια ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού για την προμήθεια με τίτλο «Προμήθεια φωτιστικών σωμάτων, λαμπτήρων και ηλεκτρολογικού υλικού» με σφραγισμένες προσφορές και συμπλήρωση των εντύπων προσφοράς, με κριτήριο κατακύρωσης της σύμβασης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής και σύμφωνα με όσα ορίζονται στην υπ’ αριθ. Μ2020170 μελέτη του Δήμου.
CPV: 31321210-7, 31527200-8, 31521000-4, 31522000-1, 31520000-7, 31681410-0, 44322300-6, Κωδικός NUTS κυρίου τόπου παράδοσης της προμήθειας EL301: Αττική (Βόρειος Τομέας Αθηνών).
Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί με χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) μέσω της διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr του συστήματος με ημερομηνία λήξης κατάθεσης προσφορών την 30/11/2020 και ώρα 10:00 π.μ. και ημερομηνία αποσφράγισης την 4/12/2020 και ώρα 10:00 π.μ. (α/α συστήματος 101589)
Ο προϋπολογισμός της δαπάνης ανέρχεται στο συνολικό ποσό των 118.942,54€ (εκατόν δέκα οκτώ χιλιάδων εννιακοσίων σαράντα δυο ευρώ και πενήντα τεσσάρων λεπτών) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. Μ2020170 Μελέτη του Δήμου, για την οποία έχουν προβλεφθεί οι αναλογούσες πιστώσεις στον προϋπολογισμό έτους 2020 του Δήμου (ΚΑ 10.7335.0001, 15.6691.0002, 20.7335.0001, 30.7335.0001, 35.7335.0001, 45.7335.0001) καθώς και πρόβλεψη στους αντίστοιχους ΚΑ έτους 2021 και 2022.
Οι οικονομικές προσφορές, τα τεχνικά στοιχεία των προσφορών και όλα τα έγγραφα που απαιτούνται για την διενέργεια του διαγωνισμού και τη συμμετοχή σ' αυτόν συντάσσονται στην Ελληνική γλώσσα. Οι υποβαλλόμενες προσφορές ισχύουν και δεσμεύουν τους οικονομικούς φορείς για διάστημα δώδεκα (12) μηνών από την επόμενη της διενέργειας του διαγωνισμού. Οι προμηθευτές (οικονομικοί φορείς) δύνανται να υποβάλλουν προσφορά σε ένα ή περισσότερα τμήματα, ή στο σύνολο της προμήθειας (και στα επτά τμήματα), αλλά υποχρεωτικά σε όλα τα είδη του κάθε τμήματος που συμμετέχουν και για ολόκληρη την ποσότητα κάθε είδους. Δεκτές γίνονται προσφορές για το σύνολο των ειδών του κάθε τμήματος, που συμμετέχει ο προμηθευτής (οικονομικός φορέας) και για ολόκληρη την ποσότητα κάθε είδους, αλλιώς απορρίπτονται. Στον διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος όσοι διαθέτουν τα προσόντα και δικαιολογητικά συμμετοχής, που απαιτεί η διακήρυξη.
Κάθε προσφορά θα συνοδεύεται υποχρεωτικά από εγγύηση συμμετοχής υπέρ του συμμετέχοντος για ποσό που θα καλύπτει το δύο τοις εκατό (2%) επί της συνολικής καθαρής (εκτός ΦΠΑ) προϋπολογισθείσας δαπάνης – για το τμήμα ή τα τμήματα που επιθυμεί να συμμετέχει. Στην περίπτωση ένωσης οικονομικών φορέων, η εγγύηση συμμετοχής περιλαμβάνει και τον όρο ότι η εγγύηση καλύπτει τις υποχρεώσεις όλων των οικονομικών φορέων που συμμετέχουν στην ένωση. Ο προμηθευτής στον οποίο θα γίνει η κατακύρωση της προμήθειας, υποχρεούται να καταθέσει κατά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης, εγγύηση καλής εκτέλεσης για ποσό ίσο με το πέντε επί τοις εκατό (5%) της συμβατικής αξίας χωρίς τον Φ.Π.Α. Η Σύμβαση θα έχει διάρκεια δύο (2) έτη από την υπογραφή της.
Το σύνολο των τευχών του διαγωνισμού που αναφέρουν αναλυτικά τους όρους του διαγωνισμού θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Δήμου www.dpapxol.gov.gr, όπου παρέχεται ελεύθερη, άμεση και πλήρης πρόσβαση, καθώς και στη Διαδικτυακή πύλη www.promitheus.gov.gr, του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. Η παρούσα θα δημοσιευθεί στον ελληνικό τύπο, σύμφωνα με όσα ορίζει η νομοθεσία. Η δαπάνη των δημοσιεύσεων στον Ελληνικό Τύπο βαρύνει τον ανάδοχο. Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία επικοινωνήστε με το Τμήμα Προμηθειών του Δήμου στα τηλέφωνα 213-2002842/841/859.
Ο Δήμαρχος
Παπάγου-Χολαργού
Ηλίας Αποστολόπουλος
Ακριβές Αντίγραφό
Σύμφωνα με την υπ’ αριθ.771/2020
Απόφαση Δημάρχου (ΑΔΑ:Ψ85ΣΩΞ1-ΕΛΕ)
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της προμήθειας με τίτλο: «ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΜΟΡΙΑΚΟΥ ΤΕΣΤ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗΣ COVID-19 ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΔΟΜΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΑΠΑΓΟΥ-ΧΟΛΑΡΓΟΥ».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη κ. Α. Καλπάκη) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2020 έως και Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2020 από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της προμήθειας με τίτλο: «Υπηρεσία συντήρησης εφαρμογής λογισμικού υπηρεσιών του Δήμου».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη κ. Κωνστάντιου) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από ΠΕΜΠΤΗ 29 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2020 έως και ΤΕΤΑΡΤΗ 4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2020 , από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ (ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ)
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της προμήθειας με τίτλο: «Προμήθεια Λογισμικού Προστασίας (Antivirus) Ηλεκτρονικών Υπολογιστών του Δήμου».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη κ. Α. Πολίτη) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από ΔΕΥΤΕΡΑ 26 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2020 έως και ΠΕΜΠΤΗ 29 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2020, από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
Περισσότερα...
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της προμήθειας με τίτλο: «Προμήθεια Λογισμικού Προστασίας (Antivirus) Ηλεκτρονικών Υπολογιστών του Δήμου».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη κ. Α. Πολίτη) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από ΔΕΥΤΕΡΑ 26 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2020 έως και ΤΕΤΑΡΤΗ 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2020, από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
«ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ (ΙΔΟΧ), ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΕΩΣ 31/12/2020, ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΥΕ ΕΡΓΑΤΩΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ
ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΥΣΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ»
Σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 276/2020 (ΑΔΑ:Ω87ΦΩΞ1-Υ1Ο) απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής, ο Δήμος Παπάγου-Χολαργού θα προβεί στην πρόσληψη έκτακτου προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου και για χρονικό διάστημα έως 31/12/2020, για την κάλυψη κατεπειγουσών και πρόσκαιρων αναγκών του Δήμου και συγκεκριμένα για τον καθαρισμό σχολικών μονάδων του Δήμου, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 2, του άρθρου 39, του Ν. 4722/2020, ως εξής:
Α. ΓΕΝΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ
Οι υποψήφιοι πρέπει να πληρούν τα γενικά προσόντα διορισμού που προβλέπονται στο πρώτο μέρος του Ν. 3584/2007 («Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών & Κοινοτικών Υπαλλήλων) και ειδικότερα:
- Να έχουν ηλικία από 18 έως 65 ετών.
- Να έχουν την υγεία και τη φυσική καταλληλότητα που τους επιτρέπει την εκτέλεση των καθηκόντων της θέσης που επιλέγουν.
- Να μην έχουν κώλυμα κατά το άρθρο 16 του Ν. 3584/07.
- Να μην έχουν απολυθεί από άλλη θέση για πειθαρχικούς λόγους.
Β. ΥΠΟΒΟΛΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΏΝ
Οι ενδιαφερόμενοι θα υποβάλλουν σχετική αίτηση, επισυνάπτοντας:
- Φωτοαντίγραφο των δυο όψεων αστυνομικής ταυτότητας.
- Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης (πρόσφατης έκδοσης).
- Υπεύθυνη Δήλωση ότι πληρούν τα γενικά προσόντα διορισμού που προβλέπονται στο πρώτο μέρος του Ν. 3584/07,
- Υπεύθυνη δήλωση στην οποία θα αναφέρεται ότι: δεν έχουν καταδικαστεί για κακούργημα και σε οποιαδήποτε ποινή για κλοπή, υπεξαίρεση (κοινή ή στην υπηρεσία), απάτη, εκβίαση, πλαστογραφία, απιστία δικηγόρου, δωροδοκία, καταπίεση, απιστία περί την υπηρεσία, παράβαση καθήκοντος, καθ’ υποτροπή συκοφαντική δυσφήμιση, καθώς και για οποιοδήποτε έγκλημα κατά της γενετήσιας ελευθερίας ή έγκλημα οικονομικής εκμετάλλευσης της γενετήσιας ζωής, περί ποινικής καταδίκης, στερητικής ή επικουρικής δικαστικής συμπαράστασης,
Διάρκεια σύμβασης από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης και για χρονικό διάστημα έως 31/12/2020.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ
Δημοσίευση της παρούσας Ανακοίνωσης θα γίνει στο χώρο των ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος του Δήμου Παπάγου Χολαργού, οδός Περικλέους 55, Χολαργός, καθώς και στην διαδικτυακή πύλη www.dpapxol.gov.gr με επισυναπτόμενα, τα έντυπα αιτήσεων και υπεύθυνων δηλώσεων, τα οποία θα διατίθενται (μόνο ηλεκτρονικά) προς ενημέρωση των ενδιαφερομένων. Θα συνταχθεί σχετικό πρακτικό ανάρτησης στο φορέα.
ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται από 23/10/2020 έως και 29/10/2020 και ώρα 14.30, να συμπληρώσουν την σχετική αίτηση, και να την υποβάλουν με τα συνημμέναa δικαιολογητικά ΜΟΝΟ ΜΕΣΩ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ στο e-mail : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
ΠΡΟΣΛΗΨΗ
Η υπηρεσία μετά από Απόφαση Δημάρχου προσλαμβάνει το προσωπικό με σύμβαση Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για χρονικό διάστημα έως 31/12/2020, από τους υποψηφίους που έχουν υποβάλλει αίτηση, εντός της προθεσμίας, που ορίζει η παρούσα Ανακοίνωση.
Προσληφθέντες που αποχωρούν πριν από την λήξη της σύμβασής τους αντικαθίστανται με άλλους υποψήφιους.
Σε κάθε περίπτωση οι υποψήφιοι που προσλαμβάνονται λόγω αντικατάστασης αποχωρούντων υποψηφίων, απασχολούνται για το υπολειπόμενο, κατά περίπτωση χρονικό διάστημα και μέχρι συμπληρώσεως της εγκεκριμένης διάρκειας της σύμβασης εργασίας ορισμένου χρόνου.
Ο Δήμαρχος
Ηλίας Αποστολόπουλος
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ «ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΠΛΑΙΣΙΟ»
Ο Δήμαρχος Παπάγου - Χολαργού
Προκηρύσσει τη διενέργεια Διεθνή Ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού για σύναψη «ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΠΛΑΙΣΙΟ» για την υπηρεσία με τίτλο «ΦΥΛΑΞΗ ΚΑΙ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ, ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΧΩΡΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΑΠΑΓΟΥ-ΧΟΛΑΡΓΟΥ» για τρία (3) έτη, με σφραγισμένες προσφορές και συμπλήρωση των εντύπων προσφοράς, με κριτήριο κατακύρωσης της σύμβασης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας – τιμής και σύμφωνα με όσα ορίζονται στην υπ’ αριθ. Μ2020149 μελέτη του Δήμου. Η ολοκλήρωση αυτής της διαγωνιστικής διαδικασίας θα οδηγήσει στη σύναψη συμφωνίας – πλαίσιο με έναν (1) οικονομικό φορέα για το σύνολο του αντικειμένου της παρούσας.
CPV: 79710000-4. Κωδικός NUTS κυρίου τόπου παροχής της υπηρεσίας EL301: Αττική (Βόρειος Τομέας Αθηνών).
Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί με χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) μέσω της διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr του συστήματος με ημερομηνία λήξης κατάθεσης προσφορών την 27/11/2020 και ώρα 10:00 π.μ. και ημερομηνία αποσφράγισης την 3/12/2020 και ώρα 10:00 π.μ. (α/α συστήματος 100967).
Ο προϋπολογισμός της δαπάνης ανέρχεται στο συνολικό ποσό των 763.344,00 € (επτακοσίων εξήντα τριών χιλιάδων τριακοσίων σαράντα τεσσάρων ευρώ) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, για την οποία έχει προβλεφθεί η αναλογούσα πίστωση στον προϋπολογισμό έτους 2020 του Δήμου (Κ.Α. 00.6278.0001) καθώς και πρόβλεψη στους αντίστοιχους Κ.Α. έτους 2021, 2022, 2023, 2024 Φορέας χρηματοδότησης της παρούσας συμφωνίας-πλαίσιο και των συμβάσεων που βασίζονται σε αυτή (“εκτελεστικές συμβάσεις”) είναι ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού. Συγκεκριμένα, η εν λόγω δαπάνη θα χρηματοδοτηθεί από ιδίους πόρους.
Οι οικονομικές προσφορές, τα τεχνικά στοιχεία των προσφορών και όλα τα έγγραφα που απαιτούνται για την διενέργεια του διαγωνισμού και τη συμμετοχή σ' αυτόν συντάσσονται στην Ελληνική γλώσσα. Οι υποβαλλόμενες προσφορές ισχύουν και δεσμεύουν τους οικονομικούς φορείς για διάστημα για διάστημα δώδεκα (12) μηνών από την επόμενη της διενέργειας του διαγωνισμού. Προσφορές υποβάλλονται για το σύνολο της υπηρεσίας. Στην «ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΠΛΑΙΣΙΟ» μπορούν να λάβουν μέρος όσοι διαθέτουν τα προσόντα και δικαιολογητικά συμμετοχής, που απαιτεί η διακήρυξη. Η Σύμβαση θα έχει διάρκεια τρία (3) έτη από την υπογραφή της.
Για τη συμμετοχή στην παρούσα διαδικασία σύναψης συμφωνίας-πλαίσιο δεν απαιτείται η κατάθεση εγγύησης συμμετοχής από τους προσφέροντες. Για την καλή εκτέλεση των όρων της συμφωνίας-πλαίσιο, οι συμβαλλόμενοι στη συμφωνία-πλαίσιο οικονομικοί φορείς υποχρεούνται να καταθέσουν πριν ή κατά την υπογραφή της συμφωνίας-πλαίσιο εγγύηση καλής εκτέλεσης, σύμφωνα με το άρθρο 72 παρ. 1 γ) του ν. 4412/2016, το ύψος της οποίας ανέρχεται σε ποσοστό 0,5% επί της συνολικής αξίας της συμφωνίας πλαίσιο, εκτός ΦΠΑ. Η εγγύηση καλής εκτέλεσης καταπίπτει σε περίπτωση παράβασης των όρων της συμφωνίας-πλαίσιο, όπως αυτή ειδικότερα ορίζει.
Το σύνολο των τευχών του διαγωνισμού που αναφέρουν αναλυτικά τους όρους της «ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΠΛΑΙΣΙΟ» θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Δήμου www.dpapxol.gov.gr, όπου παρέχεται ελεύθερη, άμεση και πλήρης πρόσβαση, καθώς και στη Διαδικτυακή πύλη www.promitheus.gov.gr, του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία επικοινωνήστε με το Τμήμα Προμηθειών του Δήμου στα τηλέφωνα 213-2002842/841/859.
Ο Δήμαρχος
Παπάγου-Χολαργού
Ηλίας Αποστολόπουλος
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Για την κατάρτιση καταλόγου ενδιαφερομένων Εργοληπτών Δημοσίων Έργων ανά κατηγορίες έργων, σύμφωνα με το άρθρο 118 του Ν. 4412/2016.
Ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού προκειμένου να καταρτίσει τον κατάλογο ενδιαφερομένων Εργοληπτών Δημοσίων Έργων ανά κατηγορία έργων της παρ. 5 του άρθρου 118 του Ν. 4412/2016 για την επιλογή αναδόχων με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης μέσω δημόσιας ηλεκτρονικής κλήρωσης δημοσίων συμβάσεων έργων, μελετών και παροχής τεχνικών και λοιπών συναφών επιστημονικών υπηρεσιών στις παρακάτω κατηγορίες:
Α. Κατηγορίες έργων
1. Οδοποιία
Καλεί
Τους ενδιαφερόμενους εργολήπτες να υποβάλουν την σχετική αίτηση, η οποία θα συνοδεύεται από αντίγραφο του εργοληπτικού πτυχίου τους το οποίο είναι σε ισχύ, εντός είκοσι (20) ημερών από τη παρούσα ανακοίνωση, μέχρι τις 9/11/2020 στο γραφείο πρωτόκολλου του Δήμου Παπάγου – Χολαργού, στη διεύθυνση, Περικλέους, αρ.55, Τ.Κ. 15561. Οι αιτήσεις μπορούν να κατατίθενται είτε αυτοπροσώπως, είτε ταχυδρομικά, εντός της παραπάνω προθεσμίας.
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες στο γραφείο της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου ή στην ιστοσελίδα www.dpapxol.gov.gr.
Συνημμένα:
1. Υπόδειγμα Αίτησης Εργοληπτών Δημοσίων Έργων
Ο Δήμαρχος
ΗΛΙΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ