Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της υπηρεσίας με τίτλο: «Εργασίες καθαρισμού φρεατίων υδροσυλλογής για το έτος 2021».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη κ. Α. Φάρκωνα ) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από ΔΕΥΤΕΡΑ 15 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2021 έως και ΤΡΙΤΗ 16 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2021, από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της προμήθειας με τίτλο: «Προμήθεια ζωοτροφών για τον ζωολογικό κήπο 2021».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη κ. Α. Βατικιώτη) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από ΠΕΜΠΤΗ 4 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2021 έως και ΔΕΥΤΕΡΑ 8 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2021, από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της υπηρεσίας με τίτλο: «Φιλοξενία αδέσποτων ζώων του Δήμου Παπάγου - Χολαργού».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη κ. Α. Καλπάκη) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από ΠΕΜΠΤΗ 4 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2021 έως και ΤΕΤΑΡΤΗ 10 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2021, από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της υπηρεσίας με τίτλο: «Συντήρηση εγκαταστάσεων Υποσταθμών Μέσης Τάσης και Γεννητριών (Η/Ζ) του Δήμου για το έτος 2021».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη κ. Κωνστάντιος ) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από ΤΕΤΑΡΤΗ 27 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2021 έως και ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2021 , από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
Για το Τμήμα Προμηθειών
213 2002 913 / 841/ 842
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ
Ο Δήμαρχος Παπάγου-Χολαργού Αττικής
Προκηρύσσει τη διενέργεια συνοπτικού διαγωνισμού με σφραγισμένες προσφορές με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομικής άποψης προσφορά βάσει τιμής για την προμήθεια με τίτλο «Προμήθεια Μελανοταινιών, Τόνερ κλπ Αναλώσιμων Εκτυπωτικών Συσκευών και Χαρτιού Εκτυπώσεων» συνολικού προϋπολογισμού 65.304,60 €, (εξήντα πέντε χιλιάδες τριακόσια τέσσερα ευρώ & εξήντα λεπτά) συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., όπως περιγράφονται στην υπ’ αριθ. 2020190 μελέτη του Τμήματος Πληροφορικής & Νέων Τεχνολογιών της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών του Δήμου (CPV 30125110-5, 30192113-6, 30197643-5 ).
Η δαπάνη της προμήθειας θα βαρύνει τον προϋπολογισμό του Δήμου έτους 2021 και συγκεκριμένα τους ΚΑ 10.6614.0002, 10.6613.0006 όπου έχουν γίνει δεσμεύσεις και έχει γίνει σχετική πρόβλεψη σε αντίστοιχους ΚΑ στο προϋπολογισμό του Δήμου έτους 2022.
Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί την 1η Φεβρουαρίου 2021 ημέρα Δευτέρα και από ώρα 10.00 π.μ. έως 10.30 π.μ. (ώρα λήξης παράδοσης των προσφορών), ενώπιον της αρμόδιας επιτροπής διαγωνισμού (και συγκεκριμένα στην έδρα του Δήμου - Περικλέους 55, 15561 Χολαργός, τηλ.: 213 2002801/887/888/889 & φαξ: 210-6513840 / 210-6528701, e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..). Σε περίπτωση που δεν διεξαχθεί ο διαγωνισμός στις 01/02/2021 λόγω απεργίας ή ανωτέρας βίας, θα διενεργηθεί στις 03/02/2021 ημέρα Τετάρτη την ίδια ώρα, χωρίς προηγούμενη δημοσίευση ή ειδοποίηση.
Στον διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος όσοι διαθέτουν τα προσόντα και τα δικαιολογητικά συμμετοχής, που προβλέπονται στη διακήρυξη. Η εγγύηση για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό ορίζεται σε (2%) επί του συνολικού ποσού του Ενδεικτικού Προϋπολογισμού προ ΦΠΑ ήτοι 1.053,30 € όπως ορίζει η σχετική διακήρυξη του διαγωνισμού και η σχετική ισχύουσα νομοθεσία.
• Σε περίπτωση υποβολής προσφοράς για ένα ή περισσότερα είδη του Ενδεικτικού Προϋπολογισμού, το ύψος της εγγύησης συμμετοχής υπολογίζεται στο 2% επί της εκτιμώμενης αξίας, εκτός ΦΠΑ, του/των προσφερόμενου/ων είδους/ειδών (Άρθρο 72 1Α του Ν4412/16).
• Επίσης θα πρέπει να συνοδεύεται από υπεύθυνη δήλωση η οποία θα αναφέρει για ποια είδη του Ενδεικτικού Προϋπολογισμού έχει προσκομισθεί η εγγυητική.
Για την καλή εκτέλεση των όρων της σύμβασης, o προμηθευτής υποχρεούται να καταθέσει πριν ή κατά την υπογραφή της σύμβασης εγγυητική επιστολή που θα καλύπτει ποσό ίσο με ποσοστό πέντε τοις εκατό (5%) επί της αξίας της σύμβασης χωρίς να υπολογίζεται ο Φ.Π.Α.
Η σύμβαση θα έχει ισχύ από την υπογραφή της και για διάστημα έως ένα (1) έτος. Οι τιμές της προσφοράς του αναδόχου θα είναι σταθερές και αμετάβλητες σ’ όλη τη διάρκεια της σύμβασης.
Τα σχετικά τεύχη της δημοπρασίας δύνανται να λάβουν οι ενδιαφερόμενοι από το Γραφείο Προμηθειών του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55), κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες (τηλ. 2132002841-2/859) όπως ορίζει η διακήρυξη του διαγωνισμού.
Ο Δήμαρχος
Παπάγου-Χολαργού
Ηλίας Αποστολόπουλος
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της υπηρεσίας με τίτλο: «Παροχή υπηρεσιών απολύμανσης μικροβιοκτονίας σχολείων και κτιρίων του Δήμου Παπάγου - Χολαργού».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη κ. Ζωή Θεοφιλοπούλου) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από ΠΕΜΠΤΗ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2021 έως και ΔΕΥΤΕΡΑ 18 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2021 , από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ
Ο Δήμαρχος Παπάγου - Χολαργού
Προκηρύσσει τη διενέργεια Διεθνή Ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού για σύναψη «ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΠΛΑΙΣΙΟ» για την υπηρεσία με τίτλο «Συντήρηση και επισκευή οχημάτων και μηχανημάτων του Δήμου Παπάγου-Χολαργού» με σφραγισμένες προσφορές και συμπλήρωση των εντύπων προσφοράς, με κριτήριο κατακύρωσης της σύμβασης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής (μεγαλύτερο ποσοστό έκπτωσης) και σύμφωνα με όσα ορίζονται στην υπ’ αριθ. M2020195 μελέτη του Δήμου. Η ολοκλήρωση αυτής της διαγωνιστικής διαδικασίας θα οδηγήσει στη σύναψη συμφωνίας – πλαίσιο στην οποία για το κάθε τμήμα της μελέτης, θα συμμετέχουν δύο (2) οικονομικοί φορείς κατ’ ανώτατο όριο από τους συμμετέχοντες στον εν λόγω διαγωνισμό. Οι οικονομικοί αυτοί φορείς θα είναι οι δύο πρώτοι κατά σειρά μειοδοσίας, οι οποίοι θα πληρούν τα κριτήρια και τις προϋποθέσεις των όρων διακήρυξης.
CPV: 50110000-9, 50100000-6, 50111000-6, 50117000-8, 50116500-6. Κωδικός NUTS κυρίου τόπου παράδοσης της προμήθειας EL301: Αττική (Βόρειος Τομέας Αθηνών). Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί με χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) μέσω της διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr του συστήματος με ημερομηνία λήξης κατάθεσης προσφορών την 10/2/2021 και ώρα 11:00 π.μ. και ημερομηνία αποσφράγισης την 16/2/2021 και ώρα 11:00 π.μ. (α/α συστήματος 104376).
Ο προϋπολογισμός της δαπάνης ανέρχεται στο συνολικό ποσό των 503.500,00€ (πεντακοσίων τριών πεντακοσίων χιλιάδων ευρώ) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. M2020195 Μελέτη του Δήμου, για την οποία έχουν προβλεφθεί οι αναλογούσες πιστώσεις στον προϋπολογισμό έτους 2020 του Δήμου (Κ.Α. 10.6263.0001, 10.6263.0002, 10.6263.0003, 15.6263.0001, 15.6263.0002, 15.6263.0003, 20.6263.0001, 20.6263.0003, 20.6263.0004, 30.6263.0002, 30.6263.0003, 30.6263.0004, 35.6263.0001, 35.6263.0003, 35.6263.0004, 45.6263.0001, 45.6263.0002, 45.6263.0003, 50.6263.0001, 50.6263.0002, 50.6263.0003) καθώς και πρόβλεψη στους αντίστοιχους Κ.Α. έτους 2021 & 2022.
Οι οικονομικές προσφορές, τα τεχνικά στοιχεία των προσφορών και όλα τα έγγραφα που απαιτούνται για την διενέργεια του διαγωνισμού και τη συμμετοχή σ' αυτόν συντάσσονται στην Ελληνική γλώσσα. Οι υποβαλλόμενες προσφορές ισχύουν και δεσμεύουν τους οικονομικούς φορείς για διάστημα δώδεκα (12) μηνών από την επομένη της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής προσφορών του διαγωνισμού. Προσφορές υποβάλλονται για οποιαδήποτε (μια ή περισσότερες) από τις πέντε (5) κατηγορίες - ομάδες ή και για όλες τις κατηγορίες - ομάδες, όχι όμως επιλεκτικά για επιμέρους οχήματα-μηχανήματα ή είδη εργασιών της κάθε κατηγορίας. Στην «ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΠΛΑΙΣΙΟ» μπορούν να λάβουν μέρος όσοι διαθέτουν τα προσόντα και δικαιολογητικά συμμετοχής, που απαιτεί η διακήρυξη. Η Σύμβαση θα έχει διάρκεια δύο (2) έτη από την υπογραφή της.
Για τη συμμετοχή στην παρούσα διαδικασία σύναψης συμφωνίας-πλαίσιο δεν απαιτείται η κατάθεση εγγύησης συμμετοχής από τους προσφέροντες. Για την καλή εκτέλεση των όρων της συμφωνίας-πλαίσιο, οι συμβαλλόμενοι στη συμφωνία-πλαίσιο οικονομικοί φορείς υποχρεούνται να καταθέσουν πριν ή κατά την υπογραφή της συμφωνίας-πλαίσιο εγγύηση καλής εκτέλεσης, σύμφωνα με το άρθρο 72 παρ. 1 γ) του ν. 4412/2016, το ύψος της οποίας ανέρχεται σε ποσοστό 0,5% επί της συνολικής αξίας της συμφωνίας πλαίσιο, ή της κατηγορίας - ομάδας της συμφωνίας-πλαίσιο, εκτός ΦΠΑ. Η εγγύηση καλής εκτέλεσης καταπίπτει σε περίπτωση παράβασης των όρων της συμφωνίας-πλαίσιο, όπως αυτή ειδικότερα ορίζει.
Το σύνολο των τευχών του διαγωνισμού που αναφέρουν αναλυτικά τους όρους της «ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΠΛΑΙΣΙΟ» θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Δήμου www.dpapxol.gov.gr, όπου παρέχεται ελεύθερη, άμεση και πλήρης πρόσβαση, καθώς και στη Διαδικτυακή πύλη www.promitheus.gov.gr, του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία επικοινωνήστε με το Τμήμα Προμηθειών του Δήμου στα τηλέφωνα 213-2002842/841/859.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΠΑΓΟΥ ΧΟΛΑΡΓΟΥ
Ηλίας Αποστολόπουλος
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της προμήθειας με τίτλο: «Προμήθεια αλατιού για την αντιμετώπιση χιονοπτώσεων».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη κ. Ζ. Θεοφιλοπούλου ) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από ΔΕΥΤΕΡΑ 28 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2020 έως και ΤΕΤΑΡΤΗ 30 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2020 , από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ
Ο Δήμαρχος Παπάγου - Χολαργού
Προκηρύσσει τη διενέργεια ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού για την υπηρεσία με τίτλο «ΚΛΑΔΕΜΑ ΔΕΝΤΡΩΝ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΟΠΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΨΙΛΩΣΗ ΣΕ ΚΟΙΝ.ΧΩΡΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥ» με σφραγισμένες προσφορές και συμπλήρωση των εντύπων προσφοράς, με κριτήριο κατακύρωσης της σύμβασης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής και σύμφωνα με όσα ορίζονται στην υπ’ αριθ. Μ2020168 μελέτη του Δήμου. CPV: 77312000-0, 77211500-7, 90511100-3, Κωδικός NUTS κυρίου τόπου παράδοσης της υπηρεσίας EL301: Αττική (Βόρειος Τομέας Αθηνών).
Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί με χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) μέσω της διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr του συστήματος με ημερομηνία λήξης κατάθεσης προσφορών την 13/1/2021 και ώρα 11:00 π.μ. και ημερομηνία αποσφράγισης την 19/1/2021 και ώρα 11:00 π.μ. (α/α συστήματος 104095)
Ο προϋπολογισμός της δαπάνης ανέρχεται στο συνολικό ποσό των 119.040,00 € (εκατόν δεκαεννέα χιλιάδων σαράντα ευρώ) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. Μ2020168 Μελέτη του Δήμου, για την οποία έχουν προβλεφθεί οι αναλογούσες πιστώσεις στον προϋπολογισμό έτους 2020 του Δήμου (ΚΑ 35.7332.0009) καθώς και πρόβλεψη στον αντίστοιχο ΚΑ έτους 2021.
Οι οικονομικές προσφορές, τα τεχνικά στοιχεία των προσφορών και όλα τα έγγραφα που απαιτούνται για την διενέργεια του διαγωνισμού και τη συμμετοχή σ' αυτόν συντάσσονται στην Ελληνική γλώσσα. Οι υποβαλλόμενες προσφορές ισχύουν και δεσμεύουν τους οικονομικούς φορείς για διάστημα δώδεκα (12) μηνών από την επόμενη της διενέργειας του διαγωνισμού. Οι προμηθευτές (οικονομικοί φορείς) δύνανται να υποβάλλουν προσφορά σε μια ή περισσότερες ομάδες, ή για το σύνολο της υπηρεσίας (και για τις τρεις (3) ομάδες), αλλά υποχρεωτικά για ολόκληρη την ποσότητα κάθε ομάδας.
Στον διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος όσοι διαθέτουν τα προσόντα και δικαιολογητικά συμμετοχής, που απαιτεί η διακήρυξη.
Κάθε προσφορά θα συνοδεύεται υποχρεωτικά από εγγύηση συμμετοχής υπέρ του συμμετέχοντος για ποσό που θα καλύπτει το δύο τοις εκατό (2%) επί της συνολικής καθαρής (εκτός ΦΠΑ) προϋπολογισθείσας δαπάνης – για την ομάδα ή τις ομάδες που επιθυμεί να συμμετέχει. Στην περίπτωση ένωσης οικονομικών φορέων, η εγγύηση συμμετοχής περιλαμβάνει και τον όρο ότι η εγγύηση καλύπτει τις υποχρεώσεις όλων των οικονομικών φορέων που συμμετέχουν στην ένωση. Ο προμηθευτής στον οποίο θα γίνει η κατακύρωση της υπηρεσίας, υποχρεούται να καταθέσει κατά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης, εγγύηση καλής εκτέλεσης για ποσό ίσο με το πέντε επί τοις εκατό (5%) της συμβατικής αξίας χωρίς τον Φ.Π.Α. Η Σύμβαση θα έχει διάρκεια από την υπογραφή της για την ΟΜΑΔΑ Ι έως την 31/10/21 – για την ΟΜΑΔΑ ΙΙ τρεις (3) μήνες και για την ΟΜΑΔΑ ΙΙΙ εξήντα (60) ημέρες.
Το σύνολο των τευχών του διαγωνισμού που αναφέρουν αναλυτικά τους όρους του διαγωνισμού θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Δήμου www.dpapxol.gov.gr, όπου παρέχεται ελεύθερη, άμεση και πλήρης πρόσβαση, καθώς και στη Διαδικτυακή πύλη www.promitheus.gov.gr, του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία επικοινωνήστε με το Τμήμα Προμηθειών του Δήμου στα τηλέφωνα 213-2002842/841/859.
Ο Δήμαρχος Παπάγου-Χολαργού
Ηλίας Αποστολόπουλος
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ
Ο Δήμαρχος Παπάγου-Χολαργού Αττικής
Προκηρύσσει τη διενέργεια συνοπτικού διαγωνισμού με σφραγισμένες προσφορές με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομικής άποψης προσφορά βάσει τιμής για την υπηρεσία με τίτλο «Παροχή υπηρεσίας για την επέκταση της δημοτικής συγκοινωνίας» συνολικού προϋπολογισμού 66.960,00 €, (εξήντα έξι χιλιάδων εννιακοσίων εξήντα ευρώ), συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α, όπως περιγράφονται στην υπ’ αριθ. 2020187 μελέτη της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου. (CPV 60130000-8)
Η δαπάνη της υπηρεσίας θα βαρύνει τον προϋπολογισμό του Δήμου έτους 2020 και συγκεκριμένα το ΚΑ 15.6162.0001 και έχει προβλεφθεί σχετική πίστωση στον αντίστοιχο ΚΑ προϋπολογισμού έτους 2021.
Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί την 29η Δεκεμβρίου ημέρα Τρίτη και από ώρα 10.00 μ.μ. έως 10.30 μ.μ. (ώρα λήξης παράδοσης των προσφορών), ενώπιον της επιτροπής διαγωνισμού η οποία ορίσθηκε με την υπ’ αριθ. 77/2020 απόφαση Ο.Ε. και συγκεκριμένα στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου, Δημαρχείο Παπάγου-Χολαργού – Περικλέους 55, 15561 Χολαργός (τηλ.: 2132027126, e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.).
Σε περίπτωση που δεν διεξαχθεί ο διαγωνισμός στις 29/12/2020 λόγω απεργίας ή ανωτέρας βίας, θα διενεργηθεί στις 31/12/2020 ημέρα Πέμπτη την ίδια ώρα, χωρίς προηγούμενη δημοσίευση ή ειδοποίηση.
Στον διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος όσοι διαθέτουν τα προσόντα και τα δικαιολογητικά συμμετοχής, που προβλέπονται στη διακήρυξη.
Δεν απαιτείται εγγύηση συμμετοχής.
Για την καλή εκτέλεση των όρων της σύμβασης, o ανάδοχος υποχρεούται να καταθέσει πριν ή κατά την υπογραφή της σύμβασης εγγυητική επιστολή που θα καλύπτει ποσό ίσο με ποσοστό πέντε τοις εκατό (5%) επί της αξίας της σύμβασης χωρίς να υπολογίζεται ο Φ.Π.Α.
Η σύμβαση θα έχει ισχύ από την υπογραφή της και για διάστημα δώδεκα (12) μηνών.
Τα σχετικά τεύχη της δημοπρασίας δύνανται να λάβουν οι ενδιαφερόμενοι από το Γραφείο Προμηθειών του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55), κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες (τηλ. 2132002841-2/859) όπως ορίζει η διακήρυξη του διαγωνισμού.
Ο Δήμαρχος
Παπάγου-Χολαργού
Ηλίας Αποστολόπουλος
Περισσότερα...
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Ο Δήμος μας ενδιαφέρεται να αναθέσει το Τμήμα Ζ: ΕΙΔΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ Ν.Π.Δ.Δ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 2 ΜΗΝΩΝ ΠΟΣΟΥ 11.190,34€, της υπ’ αρ. Μ2020162 συνολικής μελέτης της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών με τίτλο: «Προμήθεια ειδών καθαριότητας κι ευπρεπισμού για τις ανάγκες των υπηρεσιών του Δήμου, του Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου καθώς και των Ν.Π.Δ.Δ. Δ.Ο.Κ.ΜΕ.Π.Α., Δ.Ο.Π.Α.Π., ΣΧΟΛ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ Π.Ε., ΣΧΟΛ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ Δ.Ε.»
Για την κάλυψη της ανωτέρω δαπάνης έχει εκδοθεί : η υπ’ αριθ. 20/2020 Απόφαση Δ.Σ. της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΑΔΑ:ΡΠ1ΖΟΕ4Ψ-Υ8Λ) (Εγκεκριμένο ΑΔΑΜ: 20REQ007462751).
Παρακαλούμε να μας αποστείλετε σχετική προσφορά για την ανωτέρω προμήθεια από :
Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2020 μέχρι και την Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2020 και ώρα 13:00
Η κατακύρωση θα γίνει με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.
Οι συμμετέχοντες δύνανται να υποβάλλουν προσφορά σε όλα τα είδη και για ολόκληρη την ποσότητα κάθε είδους. Προσφορές που δεν καλύπτουν το σύνολο των ειδών, όπως αυτά αναγράφονται στον ενδεικτικό Προϋπολογισμό της παρούσας, θεωρούνται απαράδεκτες και απορρίπτονται.
Η σύμβαση που θα προκύψει θα έχει διάρκεια δύο (2) μηνών από την υπογραφή της και ανάρτηση της στο ΚΗΜΔΗΣ. Κατά την υπογραφή της σύμβασης ο ανάδοχος υποχρεούται να καταθέσει εγγυητική επιστολή καλής εκτέλεσης ίση με το 5 % της αξίας της σύμβασης χωρίς ΦΠΑ.
Προς απόδειξη της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού από διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων των παρ.1 και 2 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016, παρακαλούμε, μαζί με την προσφορά σας, να μας αποστείλετε τα παρακάτω δικαιολογητικά:
α. Υπεύθυνη δήλωση εκ μέρους του οικονομικού φορέα, σε περίπτωση φυσικού προσώπου ότι δεν συντρέχουν οι λόγοι αποκλεισμού της παραγράφου 1 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016. Σε περίπτωση νομικού προσώπου η προαναφερόμενη υπεύθυνη δήλωση υποβάλλεται εκ μέρους του νομίμου εκπροσώπου του, όπως αυτός ορίζεται στην περίπτωση 79Α του Ν.4412/2016 και αφορά ιδίως: αα) στις περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.), ιδιωτικών κεφαλαιουχικών εταιρειών (Ι.Κ.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. και Ε.Ε.), τους διαχειριστές, ββ) στις περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.), τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου.(άρθρο 80 παρ. 9 του Ν.4412/2016, όπως συμπληρώθηκε με την παρ. 7αγ του άρθρου 43 του Ν.4506/2019)
β. Φορολογική ενημερότητα
γ. Ασφαλιστική ενημερότητα (άρθρο 80 παρ.2 του Ν.4412/2016)
Τα ανωτέρω πιστοποιητικά (β και γ) γίνονται αποδεκτά εφόσον είναι εν ισχύ κατά το χρόνο υποβολής τους, άλλως, στην περίπτωση που δεν αναφέρεται χρόνος ισχύος, εφόσον έχουν εκδοθεί έως τρεις (3) μήνες πριν από την υποβολή τους. (άρθρο 80 παρ.12 του Ν.4412/2016, όπως προστέθηκε με την παρ.7αδ του άρθρου 43 του Ν.4605/2019) δ. Υπεύθυνη δήλωση κατά την οποία ο οικονομικός φορέας δηλώνει ότι είναι σύμφωνος με τους όρους της μελέτης και ότι η προσφορά του είναι σύμφωνη με τις τεχνικές προδιαγραφές της υπ’ αριθ. μελέτης Μ2020162. Παρακαλούμε, αφού λάβετε υπόψη τον ενδεικτικό Προϋπολογισμό της προμήθειας, να καταθέσετε το φάκελο με την προσφορά σας, στο Πρωτόκολλο του Δήμου Παπάγου Χολαργού (Λεωφ. Περικλέους 55, 15561 Χολαργός – ισόγειο)
Ο φάκελος θα αναγράφει τα εξής:
Προς Τμήμα Προμηθειών και Διαχείρισης Αποθηκών για την προμήθεια με τίτλο :
Τμήμα Ζ: ΕΙΔΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ Ν.Π.Δ.Δ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 2 ΜΗΝΩΝ ΦΑΚΕΛΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
Η΄
Ηλεκτρονική υποβολή της προσφοράς στο : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
(με συνημμένα όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά)
Προσφέρεται ελεύθερη, πλήρης, άμεση και δωρεάν ηλεκτρονική πρόσβαση στα αρχεία της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος στην ιστοσελίδα https://dpapxol.gov.gr/diagonismoi/anatheseis.html
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ
Ο Δήμαρχος Παπάγου-Χολαργού Αττικής
Προκηρύσσει τη διενέργεια συνοπτικού διαγωνισμού με σφραγισμένες προσφορές με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομικής άποψης προσφορά βάσει τιμής για την υπηρεσία με τίτλο «Διαχείριση μη επικίνδυνων στερεών αποβλήτων» συνολικού προϋπολογισμού 39.901,96€, (τριάντα εννέα χιλιάδες εννιακόσια ένα ευρώ και ενενήντα έξι λεπτών), όπως περιγράφονται στην υπ’ αριθ. 2020157 μελέτη της Διεύθυνσης Καθαριότητας & Ανακύκλωσης του Δήμου (CPV 90513000-6, 39224340-3).
Η δαπάνη της υπηρεσίας θα βαρύνει τον προϋπολογισμό του Δήμου έτους 2020 και συγκεκριμένα το ΚΑ 45.6277.0003 και έχει προβλεφθεί σχετική πίστωση στον αντίστοιχο ΚΑ προϋπολογισμού έτους 2021-22.
Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί την 28η Δεκεμβρίου 2020 ημέρα Δευτέρα και από ώρα 10.00 π.μ. έως 10.30 π.μ. (ώρα λήξης παράδοσης των προσφορών), ενώπιον της αρμόδιας επιτροπής διαγωνισμού η οποία ορίσθηκε με την υπ’ αριθ. 77/2020 (και συγκεκριμένα στα γραφεία της Διεύθυνσης Καθαριότητας & Ανακύκλωσης - Δημοτικής Κοινότητας Παπάγου- Προέκταση οδού Ασπασίας & Υγείας, Παπάγου, τηλ.: 210-6540211 (εσωτ. 2) & φαξ: 210-6515712, e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.). Σε περίπτωση που δεν διεξαχθεί ο διαγωνισμός στις 28/12/2020 λόγω απεργίας ή ανωτέρας βίας, θα διενεργηθεί στις 29/12/2020 ημέρα Τρίτη την ίδια ώρα, χωρίς προηγούμενη δημοσίευση ή ειδοποίηση.
Στον διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος όσοι διαθέτουν τα προσόντα και τα δικαιολογητικά συμμετοχής, που προβλέπονται στη διακήρυξη. Η εγγύηση για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό ορίζεται σε (2%) επί του καθαρού ποσού του Ενδεικτικού Προϋπολογισμού ήτοι 643,58€ και δίδεται με ισόποσο γραμμάτιο του Τ.Π.κ.Δ. ή εγγυητική επιστολή αναγνωρισμένης Τράπεζας ή του Τ.Σ.Μ.Ε.Δ.Ε. συντεταγμένης με τον τύπο που ισχύει για το Δημόσιο.
Για την καλή εκτέλεση των όρων της σύμβασης, o ανάδοχος υποχρεούται να καταθέσει πριν ή κατά την υπογραφή της σύμβασης εγγυητική επιστολή που θα καλύπτει ποσό ίσο με ποσοστό πέντε τοις εκατό (5%) επί της αξίας της σύμβασης χωρίς να υπολογίζεται ο Φ.Π.Α.
Η σύμβαση θα έχει ισχύ από την υπογραφή της και για διάστημα ενός (1) έτους .
Τα σχετικά τεύχη της δημοπρασίας δύνανται να λάβουν οι ενδιαφερόμενοι από το Γραφείο Προμηθειών του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55), κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες (τηλ. 2132002841-2/859) όπως ορίζει η διακήρυξη του διαγωνισμού.
Ο Δήμαρχος
Παπάγου-Χολαργού
Ηλίας Αποστολόπουλος
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ
Ο Δήμαρχος Παπάγου-Χολαργού Αττικής
Προκηρύσσει τη διενέργεια συνοπτικού διαγωνισμού με σφραγισμένες προσφορές με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομικής άποψης προσφορά με βάση τη βέλτιστη σχέση ποιότητας-τιμής (βάσει βαθμολογίας), για την υπηρεσία με τίτλο «Υπηρεσίες συμβούλου για την αποτύπωση της ενεργειακής απόδοσης κτιρίων, υποδομών και εγκαταστάσεων του Δήμου και σύνταξη ΣΔΑΕΚ» συνολικού προϋπολογισμού 41.912,00 €, (σαράντα ένα χιλιάδες εννιακόσια δώδεκα ευρώ), συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., όπως περιγράφονται στην υπ’ αριθ. 2020177 μελέτη της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου (CPV 71314300-5).
Η δαπάνη της υπηρεσίας θα βαρύνει τον προϋπολογισμό του Δήμου έτους 2020 και συγκεκριμένα το ΚΑ 45.7132.0001 και έχει προβλεφθεί σχετική πίστωση στον αντίστοιχο ΚΑ προϋπολογισμού έτους 2021.
Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί την 22η Δεκεμβρίου ημέρα Τρίτη και από ώρα 10.00 μ.μ. έως 10.30 μ.μ. (ώρα λήξης παράδοσης των προσφορών), ενώπιον της επιτροπής διαγωνισμού η οποία ορίσθηκε με την υπ’ αριθ. 77/2020 απόφαση Ο.Ε. και συγκεκριμένα στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου, Δημαρχείο Παπάγου-Χολαργού – Περικλέους 55, 15561 Χολαργός (τηλ.: 2132027126, e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.). Σε περίπτωση που δεν διεξαχθεί ο διαγωνισμός στις 22/12/2020 λόγω απεργίας ή ανωτέρας βίας, θα διενεργηθεί στις 23/12/2020 ημέρα Τετάρτη την ίδια ώρα, χωρίς προηγούμενη δημοσίευση ή ειδοποίηση.
Στον διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος όσοι διαθέτουν τα προσόντα και τα δικαιολογητικά συμμετοχής, που προβλέπονται στη διακήρυξη. Δεν απαιτείται εγγύηση για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό.
Για την καλή εκτέλεση των όρων της σύμβασης, o ανάδοχος υποχρεούται να καταθέσει πριν ή κατά την υπογραφή της σύμβασης εγγυητική επιστολή που θα καλύπτει ποσό ίσο με ποσοστό πέντε τοις εκατό (5%) επί της αξίας της σύμβασης χωρίς να υπολογίζεται ο Φ.Π.Α.
Η σύμβαση θα έχει ισχύ από την υπογραφή της και για διάστημα ενός (1) έτους.
Τα σχετικά τεύχη της δημοπρασίας δύνανται να λάβουν οι ενδιαφερόμενοι από το Γραφείο Προμηθειών του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55), κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες (τηλ. 2132002841-2/859) όπως ορίζει η διακήρυξη του διαγωνισμού.
Ο Δήμαρχος
Παπάγου-Χολαργού
Ηλίας Αποστολόπουλος
Ματαίωση συνοπτικού διαγωνισμού με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομικής άποψης προσφορά βάσει τιμής για την υπηρεσία με τίτλο «Διαχείριση μη επικίνδυνων στερεών αποβλήτων».
Για το Τμήμα Προμηθειών
213 2002841/842/859/913
Supply Department
Municipality Papagou - Xolargou
Tel : +30 213 2002800
Fax: +30 210 6513840
Web: www.dpapxol.gov.gr