Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της προμήθειας με τίτλο: «Προμήθεια και τοποθέτηση διαχωριστικών για την προστασία των οδηγών των λεωφορείων της δημοτικής συγκοινωνίας».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη κ. Γ. Βασιλάκη) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 27 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2020 έως και ΤΡΙΤΗ 1 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2020, από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της προμήθειας με τίτλο: «Προμήθεια ανταλλακτικών κάδων απορριμμάτων».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη κ. Σ. Δεριζιώτη) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από ΤΕΤΑΡΤΗ 25 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2020 έως και ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 27 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2020, από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ
Ο Δήμαρχος Παπάγου-Χολαργού Αττικής
Προκηρύσσει τη διενέργεια συνοπτικού διαγωνισμού με σφραγισμένες προσφορές με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομικής άποψης προσφορά βάσει τιμής για την υπηρεσία με τίτλο «Διαχείριση μη επικίνδυνων στερεών αποβλήτων» συνολικού προϋπολογισμού 39.901,96€, (τριάντα εννέα χιλιάδες εννιακόσια ένα ευρώ και ενενήντα έξι λεπτών), όπως περιγράφονται στην υπ’ αριθ. 2020157 μελέτη της Διεύθυνσης Καθαριότητας & Ανακύκλωσης του Δήμου.
Η δαπάνη της υπηρεσίας θα βαρύνει τον προϋπολογισμό του Δήμου έτους 2020 και συγκεκριμένα το ΚΑ 45.6277.0003 και έχει προβλεφθεί σχετική πίστωση στον αντίστοιχο ΚΑ προϋπολογισμού έτους 2021-22.
Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί την 3η Δεκεμβρίου 2020 ημέρα Πέμπτη και από ώρα 10.00 π.μ. έως 10.30 π.μ. (ώρα λήξης παράδοσης των προσφορών), ενώπιον της αρμόδιας επιτροπής διαγωνισμού η οποία ορίσθηκε με την υπ’ αριθ. 77/2020 (και συγκεκριμένα στα γραφεία της Διεύθυνσης Καθαριότητας & Ανακύκλωσης - Δημοτικής Κοινότητας Παπάγου- Προέκταση οδού Ασπασίας & Υγείας, Παπάγου, τηλ.: 210-6540211 (εσωτ. 2) & φαξ: 210-6515712, e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.). Σε περίπτωση που δεν διεξαχθεί ο διαγωνισμός στις 03/12/2020 λόγω απεργίας ή ανωτέρας βίας, θα διενεργηθεί στις 04/12/2020 ημέρα Παρασκευή την ίδια ώρα, χωρίς προηγούμενη δημοσίευση ή ειδοποίηση.
Στον διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος όσοι διαθέτουν τα προσόντα και τα δικαιολογητικά συμμετοχής, που προβλέπονται στη διακήρυξη. Η εγγύηση για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό ορίζεται σε (2%) επί του καθαρού ποσού του Ενδεικτικού Προϋπολογισμού ήτοι 643,58€ και δίδεται με ισόποσο γραμμάτιο του Τ.Π.κ.Δ. ή εγγυητική επιστολή αναγνωρισμένης Τράπεζας ή του Τ.Σ.Μ.Ε.Δ.Ε. συντεταγμένης με τον τύπο που ισχύει για το Δημόσιο.
Για την καλή εκτέλεση των όρων της σύμβασης, o ανάδοχος υποχρεούται να καταθέσει πριν ή κατά την υπογραφή της σύμβασης εγγυητική επιστολή που θα καλύπτει ποσό ίσο με ποσοστό πέντε τοις εκατό (5%) επί της αξίας της σύμβασης χωρίς να υπολογίζεται ο Φ.Π.Α.
Η σύμβαση θα έχει ισχύ από την υπογραφή της και για διάστημα ενός (1) έτους .
Τα σχετικά τεύχη της δημοπρασίας δύνανται να λάβουν οι ενδιαφερόμενοι από το Γραφείο Προμηθειών του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55), κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες (τηλ. 2132002841-2/859) όπως ορίζει η διακήρυξη του διαγωνισμού.
Ο Δήμαρχος
Παπάγου-Χολαργού
Ηλίας Αποστολόπουλος
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Ο Δήμος μας ενδιαφέρεται να αναθέσει το Τμήμα Θ: ΕΙΔΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ Ν.Π.Δ.Δ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 2 ΜΗΝΩΝ ΠΟΣΟΥ 3.781,01€, της υπ’ αρ. Μ2020162 συνολικής μελέτης της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών με τίτλο: «Προμήθεια ειδών καθαριότητας κι ευπρεπισμού για τις ανάγκες των υπηρεσιών του Δήμου, του Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου καθώς και των Ν.Π.Δ.Δ. Δ.Ο.Κ.ΜΕ.Π.Α., Δ.Ο.Π.Α.Π., ΣΧΟΛ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ Π.Ε., ΣΧΟΛ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ Δ.Ε.»
Για την κάλυψη της ανωτέρω δαπάνης έχει εκδοθεί : η υπ’ αριθ. 10/2020 Απόφαση Δ.Σ. της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΑΔΑ:ΩΨ6ΡΟΕ4Ψ-5ΔΦ) (Εγκεκριμένο ΑΔΑΜ: 20REQ007435932).
Παρακαλούμε να μας αποστείλετε σχετική προσφορά για την ανωτέρω προμήθεια από: Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2020 μέχρι και την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2020 και ώρα 14:00.
Η κατακύρωση θα γίνει με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.
Οι συμμετέχοντες δύνανται να υποβάλλουν προσφορά σε όλα τα είδη και για ολόκληρη την ποσότητα κάθε είδους. Προσφορές που δεν καλύπτουν το σύνολο των ειδών, όπως αυτά αναγράφονται στον ενδεικτικό Προϋπολογισμό της παρούσας, θεωρούνται απαράδεκτες και απορρίπτονται.
Ενδεικτικός Προϋπολογισμός:
Η σύμβαση που θα προκύψει θα έχει διάρκεια δύο (2) μηνών από την υπογραφή της και ανάρτηση της στο ΚΗΜΔΗΣ. Κατά την υπογραφή της σύμβασης ο ανάδοχος υποχρεούται να καταθέσει εγγυητική επιστολή καλής εκτέλεσης ίση με το 5 % της αξίας της σύμβασης χωρίς ΦΠΑ.
Προς απόδειξη της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού από διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων των παρ.1 και 2 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016, παρακαλούμε, μαζί με την προσφορά σας, να μας αποστείλετε τα παρακάτω δικαιολογητικά:
α. Υπεύθυνη δήλωση εκ μέρους του οικονομικού φορέα, σε περίπτωση φυσικού προσώπου ότι δεν συντρέχουν οι λόγοι αποκλεισμού της παραγράφου 1 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016. Σε περίπτωση νομικού προσώπου η προαναφερόμενη υπεύθυνη δήλωση υποβάλλεται εκ μέρους του νομίμου εκπροσώπου του, όπως αυτός ορίζεται στην περίπτωση 79Α του Ν.4412/2016 και αφορά ιδίως: αα) στις περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.), ιδιωτικών κεφαλαιουχικών εταιρειών (Ι.Κ.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. και Ε.Ε.), τους διαχειριστές, ββ) στις περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.), τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου.(άρθρο 80 παρ. 9 του Ν.4412/2016, όπως συμπληρώθηκε με την παρ. 7αγ του άρθρου 43 του Ν.4506/2019)
β. Φορολογική ενημερότητα
γ. Ασφαλιστική ενημερότητα (άρθρο 80 παρ.2 του Ν.4412/2016)
Τα ανωτέρω πιστοποιητικά (β και γ) γίνονται αποδεκτά εφόσον είναι εν ισχύ κατά το χρόνο υποβολής τους, άλλως, στην περίπτωση που δεν αναφέρεται χρόνος ισχύος, εφόσον έχουν εκδοθεί έως τρεις (3) μήνες πριν από την υποβολή τους. (άρθρο 80 παρ.12 του Ν.4412/2016, όπως προστέθηκε με την παρ.7αδ του άρθρου 43 του Ν.4605/2019)
δ. Υπεύθυνη δήλωση κατά την οποία ο οικονομικός φορέας δηλώνει ότι είναι σύμφωνος με τους όρους της μελέτης και ότι η προσφορά του είναι σύμφωνη με τις τεχνικές προδιαγραφές της υπ’ αριθ. μελέτης Μ2020162.
Παρακαλούμε, αφού λάβετε υπόψη τον ενδεικτικό Προϋπολογισμό της προμήθειας, να καταθέσετε το φάκελο με την προσφορά σας, στο Πρωτόκολλο του Δήμου Παπάγου Χολαργού
(Λεωφ. Περικλέους 55, 15561 Χολαργός – ισόγειο)
Ο φάκελος θα αναγράφει τα εξής:
Προς Τμήμα Προμηθειών και Διαχείρισης Αποθηκών για την προμήθεια με τίτλο :
Τμήμα Θ: ΕΙΔΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ Ν.Π.Δ.Δ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 2 ΜΗΝΩΝ
ΦΑΚΕΛΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
Η΄
Ηλεκτρονική υποβολή της προσφοράς στο : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
(με συνημμένα όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά)
Προσφέρεται ελεύθερη, πλήρης, άμεση και δωρεάν ηλεκτρονική πρόσβαση στα αρχεία της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος στην ιστοσελίδα https://dpapxol.gov.gr/diagonismoi/anatheseis.html
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Ο Δήμος μας ενδιαφέρεται να αναθέσει το Τμήμα Ζ: ΕΙΔΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ Ν.Π.Δ.Δ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 2 ΜΗΝΩΝ ΠΟΣΟΥ 11.190,34€, της υπ’ αρ. Μ2020162 συνολικής μελέτης της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών με τίτλο: «Προμήθεια ειδών καθαριότητας κι ευπρεπισμού για τις ανάγκες των υπηρεσιών του Δήμου, του Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου καθώς και των Ν.Π.Δ.Δ. Δ.Ο.Κ.ΜΕ.Π.Α., Δ.Ο.Π.Α.Π., ΣΧΟΛ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ Π.Ε., ΣΧΟΛ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ Δ.Ε.»
Για την κάλυψη της ανωτέρω δαπάνης έχει εκδοθεί : η υπ’ αριθ. 20/2020 Απόφαση Δ.Σ. της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΑΔΑ:ΡΠ1ΖΟΕ4Ψ-Υ8Λ) (Εγκεκριμένο ΑΔΑΜ: 20REQ007462751).
Παρακαλούμε να μας αποστείλετε σχετική προσφορά για την ανωτέρω προμήθεια από: Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2020 μέχρι και την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2020 και ώρα 14:00.
Η κατακύρωση θα γίνει με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.
Οι συμμετέχοντες δύνανται να υποβάλλουν προσφορά σε όλα τα είδη και για ολόκληρη την ποσότητα κάθε είδους. Προσφορές που δεν καλύπτουν το σύνολο των ειδών, όπως αυτά αναγράφονται στον ενδεικτικό Προϋπολογισμό της παρούσας, θεωρούνται απαράδεκτες και απορρίπτονται.
Ενδεικτικός Προϋπολογισμός:
Η σύμβαση που θα προκύψει θα έχει διάρκεια δύο (2) μηνών από την υπογραφή της και ανάρτηση της στο ΚΗΜΔΗΣ. Κατά την υπογραφή της σύμβασης ο ανάδοχος υποχρεούται να καταθέσει εγγυητική επιστολή καλής εκτέλεσης ίση με το 5 % της αξίας της σύμβασης χωρίς ΦΠΑ.
Προς απόδειξη της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού από διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων των παρ.1 και 2 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016, παρακαλούμε, μαζί με την προσφορά σας, να μας αποστείλετε τα παρακάτω δικαιολογητικά:
α. Υπεύθυνη δήλωση εκ μέρους του οικονομικού φορέα, σε περίπτωση φυσικού προσώπου ότι δεν συντρέχουν οι λόγοι αποκλεισμού της παραγράφου 1 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016. Σε περίπτωση νομικού προσώπου η προαναφερόμενη υπεύθυνη δήλωση υποβάλλεται εκ μέρους του νομίμου εκπροσώπου του, όπως αυτός ορίζεται στην περίπτωση 79Α του Ν.4412/2016 και αφορά ιδίως: αα) στις περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.), ιδιωτικών κεφαλαιουχικών εταιρειών (Ι.Κ.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. και Ε.Ε.), τους διαχειριστές, ββ) στις περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.), τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου.(άρθρο 80 παρ. 9 του Ν.4412/2016, όπως συμπληρώθηκε με την παρ. 7αγ του άρθρου 43 του Ν.4506/2019)
β. Φορολογική ενημερότητα
γ. Ασφαλιστική ενημερότητα (άρθρο 80 παρ.2 του Ν.4412/2016)
Τα ανωτέρω πιστοποιητικά (β και γ) γίνονται αποδεκτά εφόσον είναι εν ισχύ κατά το χρόνο υποβολής τους, άλλως, στην περίπτωση που δεν αναφέρεται χρόνος ισχύος, εφόσον έχουν εκδοθεί έως τρεις (3) μήνες πριν από την υποβολή τους. (άρθρο 80 παρ.12 του Ν.4412/2016, όπως προστέθηκε με την παρ.7αδ του άρθρου 43 του Ν.4605/2019)
δ. Υπεύθυνη δήλωση κατά την οποία ο οικονομικός φορέας δηλώνει ότι είναι σύμφωνος με τους όρους της μελέτης και ότι η προσφορά του είναι σύμφωνη με τις τεχνικές προδιαγραφές της υπ’ αριθ. μελέτης Μ2020162.
Παρακαλούμε, αφού λάβετε υπόψη τον ενδεικτικό Προϋπολογισμό της προμήθειας, να καταθέσετε το φάκελο με την προσφορά σας, στο Πρωτόκολλο του Δήμου Παπάγου Χολαργού
(Λεωφ. Περικλέους 55, 15561 Χολαργός – ισόγειο)
Ο φάκελος θα αναγράφει τα εξής:
Προς Τμήμα Προμηθειών και Διαχείρισης Αποθηκών για την προμήθεια με τίτλο :
Τμήμα Ζ: ΕΙΔΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ Ν.Π.Δ.Δ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 2 ΜΗΝΩΝ
ΦΑΚΕΛΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
Η΄
Ηλεκτρονική υποβολή της προσφοράς στο : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
(με συνημμένα όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά)
Προσφέρεται ελεύθερη, πλήρης, άμεση και δωρεάν ηλεκτρονική πρόσβαση στα αρχεία της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος στην ιστοσελίδα https://dpapxol.gov.gr/diagonismoi/anatheseis.html
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Ο Δήμος μας ενδιαφέρεται να αναθέσει το Τμήμα Ε: ΕΙΔΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ Ν.Π.Δ.Δ. Δ.Ο.Κ.Μ.Ε.Π.Α. ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 2 ΜΗΝΩΝ ΠΟΣΟΥ 7.503,70€, της υπ’ αρ. Μ2020162 συνολικής μελέτης της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών με τίτλο: «Προμήθεια ειδών καθαριότητας κι ευπρεπισμού για τις ανάγκες των υπηρεσιών του Δήμου, του Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου καθώς και των Ν.Π.Δ.Δ. Δ.Ο.Κ.ΜΕ.Π.Α., Δ.Ο.Π.Α.Π., ΣΧΟΛ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ Π.Ε., ΣΧΟΛ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ Δ.Ε.»
Για την κάλυψη της ανωτέρω δαπάνης έχει εκδοθεί :
• η υπ’ αριθ. 129/2020 Απόφαση Ανάληψης Υποχρέωσης (ΑΔΑ: ΨΣΞ5ΟΛΝ6-ΜΨ6) (Εγκεκριμένο ΑΔΑΜ: 20REQ007412958)
• η υπ’ αριθ. 130/2020 Απόφαση Ανάληψης Υποχρέωσης (ΑΔΑ: 6Θ4ΓΟΛΝ6-ΕΡΔ) (Εγκεκριμένο ΑΔΑΜ: 20REQ007413331).
Παρακαλούμε να μας αποστείλετε σχετική προσφορά για την ανωτέρω προμήθεια από : Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2020 μέχρι και την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2020 και ώρα 14:00.
Η κατακύρωση θα γίνει με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.
Οι συμμετέχοντες δύνανται να υποβάλλουν προσφορά σε όλα τα είδη και για ολόκληρη την ποσότητα κάθε είδους. Προσφορές που δεν καλύπτουν το σύνολο των ειδών, όπως αυτά αναγράφονται στον ενδεικτικό Προϋπολογισμό της παρούσας, θεωρούνται απαράδεκτες και απορρίπτονται.
Ενδεικτικός Προϋπολογισμός:
Η σύμβαση που θα προκύψει θα έχει διάρκεια δύο (2) μηνών από την υπογραφή της και ανάρτηση της στο ΚΗΜΔΗΣ. Κατά την υπογραφή της σύμβασης ο ανάδοχος υποχρεούται να καταθέσει εγγυητική επιστολή καλής εκτέλεσης ίση με το 5 % της αξίας της σύμβασης χωρίς ΦΠΑ.
Προς απόδειξη της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού από διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων των παρ.1 και 2 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016, παρακαλούμε, μαζί με την προσφορά σας, να μας αποστείλετε τα παρακάτω δικαιολογητικά:
α. Υπεύθυνη δήλωση εκ μέρους του οικονομικού φορέα, σε περίπτωση φυσικού προσώπου ότι δεν συντρέχουν οι λόγοι αποκλεισμού της παραγράφου 1 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016. Σε περίπτωση νομικού προσώπου η προαναφερόμενη υπεύθυνη δήλωση υποβάλλεται εκ μέρους του νομίμου εκπροσώπου του, όπως αυτός ορίζεται στην περίπτωση 79Α του Ν.4412/2016 και αφορά ιδίως: αα) στις περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.), ιδιωτικών κεφαλαιουχικών εταιρειών (Ι.Κ.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. και Ε.Ε.), τους διαχειριστές, ββ) στις περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.), τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου.(άρθρο 80 παρ. 9 του Ν.4412/2016, όπως συμπληρώθηκε με την παρ. 7αγ του άρθρου 43 του Ν.4506/2019)
β. Φορολογική ενημερότητα
γ. Ασφαλιστική ενημερότητα (άρθρο 80 παρ.2 του Ν.4412/2016)
Τα ανωτέρω πιστοποιητικά (β και γ) γίνονται αποδεκτά εφόσον είναι εν ισχύ κατά το χρόνο υποβολής τους, άλλως, στην περίπτωση που δεν αναφέρεται χρόνος ισχύος, εφόσον έχουν εκδοθεί έως τρεις (3) μήνες πριν από την υποβολή τους. (άρθρο 80 παρ.12 του Ν.4412/2016, όπως προστέθηκε με την παρ.7αδ του άρθρου 43 του Ν.4605/2019)
δ. Υπεύθυνη δήλωση κατά την οποία ο οικονομικός φορέας δηλώνει ότι είναι σύμφωνος με τους όρους της μελέτης και ότι η προσφορά του είναι σύμφωνη με τις τεχνικές προδιαγραφές της υπ’ αριθ. μελέτης Μ2020162.
Παρακαλούμε, αφού λάβετε υπόψη τον ενδεικτικό Προϋπολογισμό της προμήθειας, να καταθέσετε το φάκελο με την προσφορά σας, στο Πρωτόκολλο του Δήμου Παπάγου Χολαργού
(Λεωφ. Περικλέους 55, 15561 Χολαργός – ισόγειο)
Ο φάκελος θα αναγράφει τα εξής:
Προς Τμήμα Προμηθειών και Διαχείρισης Αποθηκών για την προμήθεια με τίτλο :
Τμήμα Ε: ΕΙΔΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ Ν.Π.Δ.Δ. Δ.Ο.Κ.Μ.Ε.Π.Α. ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 2 ΜΗΝΩΝ
ΦΑΚΕΛΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
Η΄
Ηλεκτρονική υποβολή της προσφοράς στο : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
(με συνημμένα όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά)
Προσφέρεται ελεύθερη, πλήρης, άμεση και δωρεάν ηλεκτρονική πρόσβαση στα αρχεία της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος στην ιστοσελίδα https://dpapxol.gov.gr/diagonismoi/anatheseis.html
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Ο Δήμος μας ενδιαφέρεται να αναθέσει το Τμήμα Α: ΕΙΔΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΔΗΜΟΥ ΠΑΠΑΓΟΥ ΧΟΛΑΡΓΟΥ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 2 ΜΗΝΩΝ ΠΟΣΟΥ 2.940.50 €, της υπ’ αρ. Μ2020162 συνολικής μελέτης της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών με τίτλο: «Προμήθεια ειδών καθαριότητας κι ευπρεπισμού για τις ανάγκες των υπηρεσιών του Δήμου, του Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου καθώς και των Ν.Π.Δ.Δ. Δ.Ο.Κ.ΜΕ.Π.Α., Δ.Ο.Π.Α.Π., ΣΧΟΛ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ Π.Ε., ΣΧΟΛ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ Δ.Ε.»
Για την κάλυψη της ανωτέρω δαπάνης έχει εκδοθεί: η υπ’ αριθ. 749/2020 Απόφαση Ανάληψης Υποχρέωσης (ΑΔΑ: 69ΤΟΩΞ1-Β1Σ) (Εγκεκριμένο ΑΔΑΜ:20REQ007413816).
Παρακαλούμε να μας αποστείλετε σχετική προσφορά για την ανωτέρω προμήθεια από: Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2020 μέχρι και την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2020 και ώρα 14:00
Η κατακύρωση θα γίνει με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.
Οι συμμετέχοντες δύνανται να υποβάλλουν προσφορά σε όλα τα είδη και για ολόκληρη την ποσότητα κάθε είδους. Προσφορές που δεν καλύπτουν το σύνολο των ειδών, όπως αυτά αναγράφονται στον ενδεικτικό Προϋπολογισμό της παρούσας, θεωρούνται απαράδεκτες και απορρίπτονται.
Ενδεικτικός Προϋπολογισμός:
Η σύμβαση που θα προκύψει θα έχει διάρκεια δύο (2) μηνών από την υπογραφή της και ανάρτηση της στο ΚΗΜΔΗΣ. Κατά την υπογραφή της σύμβασης ο ανάδοχος υποχρεούται να καταθέσει εγγυητική επιστολή καλής εκτέλεσης ίση με το 5 % της αξίας της σύμβασης χωρίς ΦΠΑ.
Προς απόδειξη της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού από διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων των παρ.1 και 2 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016, παρακαλούμε, μαζί με την προσφορά σας, να μας αποστείλετε τα παρακάτω δικαιολογητικά:
α. Υπεύθυνη δήλωση εκ μέρους του οικονομικού φορέα, σε περίπτωση φυσικού προσώπου ότι δεν συντρέχουν οι λόγοι αποκλεισμού της παραγράφου 1 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016. Σε περίπτωση νομικού προσώπου η προαναφερόμενη υπεύθυνη δήλωση υποβάλλεται εκ μέρους του νομίμου εκπροσώπου του, όπως αυτός ορίζεται στην περίπτωση 79Α του Ν.4412/2016 και αφορά ιδίως: αα) στις περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.), ιδιωτικών κεφαλαιουχικών εταιρειών (Ι.Κ.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. και Ε.Ε.), τους διαχειριστές, ββ) στις περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.), τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου.(άρθρο 80 παρ. 9 του Ν.4412/2016, όπως συμπληρώθηκε με την παρ. 7αγ του άρθρου 43 του Ν.4506/2019)
β. Φορολογική ενημερότητα
γ. Ασφαλιστική ενημερότητα (άρθρο 80 παρ.2 του Ν.4412/2016)
Τα ανωτέρω πιστοποιητικά (β και γ) γίνονται αποδεκτά εφόσον είναι εν ισχύ κατά το χρόνο υποβολής τους, άλλως, στην περίπτωση που δεν αναφέρεται χρόνος ισχύος, εφόσον έχουν εκδοθεί έως τρεις (3) μήνες πριν από την υποβολή τους. (άρθρο 80 παρ.12 του Ν.4412/2016, όπως προστέθηκε με την παρ.7αδ του άρθρου 43 του Ν.4605/2019)
δ. Υπεύθυνη δήλωση κατά την οποία ο οικονομικός φορέας δηλώνει ότι είναι σύμφωνος με τους όρους της μελέτης και ότι η προσφορά του είναι σύμφωνη με τις τεχνικές προδιαγραφές της υπ’ αριθ. μελέτης Μ2020162.
Παρακαλούμε, αφού λάβετε υπόψη τον ενδεικτικό Προϋπολογισμό της προμήθειας, να καταθέσετε το φάκελο με την προσφορά σας, στο Πρωτόκολλο του Δήμου Παπάγου Χολαργού
(Λεωφ. Περικλέους 55, 15561 Χολαργός – ισόγειο)
Ο φάκελος θα αναγράφει τα εξής:
Προς Τμήμα Προμηθειών και Διαχείρισης Αποθηκών για την προμήθεια με τίτλο:
Τμήμα Α: ΕΙΔΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΔΗΜΟΥ ΠΑΠΑΓΟΥ ΧΟΛΑΡΓΟΥ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 2 ΜΗΝΩΝ
ΦΑΚΕΛΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
Η΄
Ηλεκτρονική υποβολή της προσφοράς στο : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
(με συνημμένα όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά)
Προσφέρεται ελεύθερη, πλήρης, άμεση και δωρεάν ηλεκτρονική πρόσβαση στα αρχεία της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος στην ιστοσελίδα https://dpapxol.gov.gr/diagonismoi/anatheseis.html
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ
Ο Δήμαρχος Παπάγου - Χολαργού
Προκηρύσσει τη διενέργεια ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού για την προμήθεια με τίτλο «Προμήθεια ειδών καθαριότητας κι ευπρεπισμού για τις ανάγκες των υπηρεσιών του Δήμου, το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου καθώς και των Ν.Π.Δ.Δ. Δ.Ο.Κ.ΜΕ.Π.Α., Δ.Ο.Π.Α.Π., ΣΧΟΛ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ Π.Ε. , ΣΧΟΛ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ Δ.Ε.» με σφραγισμένες προσφορές και συμπλήρωση των εντύπων προσφοράς, με κριτήριο κατακύρωσης της σύμβασης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής και σύμφωνα με όσα ορίζονται στην υπ’ αριθ. Μ2020162 μελέτη του Δήμου.
CPV: 39830000-9, 24455000-8, Κωδικός NUTS κυρίου τόπου παράδοσης της προμήθειας EL301: Αττική (Βόρειος Τομέας Αθηνών). Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί με χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) μέσω της διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr του συστήματος με ημερομηνία λήξης κατάθεσης προσφορών την 30/11/2020 και ώρα 11:00 π.μ. και ημερομηνία αποσφράγισης την 4/12/2020 και ώρα 11:00 π.μ. (α/α συστήματος 100972)
Ο προϋπολογισμός της δαπάνης ανέρχεται στο συνολικό ποσό των 107.431.63 € (εκατόν επτά χιλιάδων τετρακοσίων τριάντα ενός ευρώ και εξήντα τριών λεπτών) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. Μ2020162 Μελέτη του Δήμου, για την οποία έχουν προβλεφθεί οι αναλογούσες πιστώσεις στον προϋπολογισμούς έτους 2020 του Δήμου και των Ν.Π.Δ.Δ. (ΚΑ 10.6634.0001, 15.6473.0002, 15.6634.0001, 15.6061.0001, 15.6634.0002) καθώς και πρόβλεψη στους αντίστοιχους ΚΑ έτους 2021.
Οι οικονομικές προσφορές, τα τεχνικά στοιχεία των προσφορών και όλα τα έγγραφα που απαιτούνται για την διενέργεια του διαγωνισμού και τη συμμετοχή σ' αυτόν συντάσσονται στην Ελληνική γλώσσα. Οι υποβαλλόμενες προσφορές ισχύουν και δεσμεύουν τους οικονομικούς φορείς για διάστημα δώδεκα (12) μηνών από την επόμενη της διενέργειας του διαγωνισμού. Οι προμηθευτές (οικονομικοί φορείς) δύνανται να υποβάλλουν προσφορά σε ένα ή περισσότερα τμήματα/υποτμήματα, ή στο σύνολο της προμήθειας (και στα εννέα τμήματα/υποτμήματα), αλλά υποχρεωτικά σε όλα τα είδη του κάθε τμήματος που συμμετέχουν και για ολόκληρη την ποσότητα κάθε είδους. Δεκτές γίνονται προσφορές για το σύνολο των ειδών του κάθε τμήματος, που συμμετέχει ο προμηθευτής (οικονομικός φορέας) και για ολόκληρη την ποσότητα κάθε είδους, αλλιώς απορρίπτονται. Στον διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος όσοι διαθέτουν τα προσόντα και δικαιολογητικά συμμετοχής, που απαιτεί η διακήρυξη.
Κάθε προσφορά θα συνοδεύεται υποχρεωτικά από εγγύηση συμμετοχής υπέρ του συμμετέχοντος για ποσό που θα καλύπτει το δύο τοις εκατό (2%) επί της συνολικής καθαρής (εκτός ΦΠΑ) προϋπολογισθείσας δαπάνης – για το τμήμα ή τα τμήματα που επιθυμεί να συμμετέχει. Στην περίπτωση ένωσης οικονομικών φορέων, η εγγύηση συμμετοχής περιλαμβάνει και τον όρο ότι η εγγύηση καλύπτει τις υποχρεώσεις όλων των οικονομικών φορέων που συμμετέχουν στην ένωση. Ο προμηθευτής στον οποίο θα γίνει η κατακύρωση της προμήθειας, υποχρεούται να καταθέσει κατά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης, εγγύηση καλής εκτέλεσης για ποσό ίσο με το πέντε επί τοις εκατό (5%) της συμβατικής αξίας χωρίς τον Φ.Π.Α. Οι Συμβάσεις θα έχουν διάρκεια δέκα (10) ή δώδεκα (12) μήνες (ανάλογα με το τμήμα) από την υπογραφή τους.
Το σύνολο των τευχών του διαγωνισμού που αναφέρουν αναλυτικά τους όρους του διαγωνισμού θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Δήμου www.dpapxol.gov.gr, όπου παρέχεται ελεύθερη, άμεση και πλήρης πρόσβαση, καθώς και στη Διαδικτυακή πύλη www.promitheus.gov.gr, του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. Η παρούσα θα δημοσιευθεί στον ελληνικό τύπο, σύμφωνα με όσα ορίζει η νομοθεσία. Η δαπάνη των δημοσιεύσεων στον Ελληνικό Τύπο βαρύνει τον ανάδοχο. Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία επικοινωνήστε με το Τμήμα Προμηθειών του Δήμου στα τηλέφωνα 213-2002842/841/859.
Ο Δήμαρχος Παπάγου-Χολαργού
Ηλίας Αποστολόπουλος
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της προμήθειας με τίτλο: «Προμήθεια αδειών χρήσης προηγμένης απομακρυσμένης ψηφιακής υπογραφής».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη κ.Α. Πολίτη) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από ΤΡΙΤΗ 10 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2020 έως και ΔΕΥΤΕΡΑ 16 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2020 , από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της προμήθειας με τίτλο: «Προμήθεια Ηλεκτρονικών Υπολογιστών & Περιφερειακών».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη κ. Α. Πολίτη) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από ΤΡΙΤΗ 10 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2020 έως και ΠΕΜΠΤΗ 12 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2020 , από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
Περισσότερα...
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ
Ο Δήμαρχος Παπάγου - Χολαργού
Προκηρύσσει τη διενέργεια ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού για την προμήθεια με τίτλο «Προμήθεια φωτιστικών σωμάτων, λαμπτήρων και ηλεκτρολογικού υλικού» με σφραγισμένες προσφορές και συμπλήρωση των εντύπων προσφοράς, με κριτήριο κατακύρωσης της σύμβασης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής και σύμφωνα με όσα ορίζονται στην υπ’ αριθ. Μ2020170 μελέτη του Δήμου.
CPV: 31321210-7, 31527200-8, 31521000-4, 31522000-1, 31520000-7, 31681410-0, 44322300-6, Κωδικός NUTS κυρίου τόπου παράδοσης της προμήθειας EL301: Αττική (Βόρειος Τομέας Αθηνών).
Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί με χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) μέσω της διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr του συστήματος με ημερομηνία λήξης κατάθεσης προσφορών την 30/11/2020 και ώρα 10:00 π.μ. και ημερομηνία αποσφράγισης την 4/12/2020 και ώρα 10:00 π.μ. (α/α συστήματος 101589)
Ο προϋπολογισμός της δαπάνης ανέρχεται στο συνολικό ποσό των 118.942,54€ (εκατόν δέκα οκτώ χιλιάδων εννιακοσίων σαράντα δυο ευρώ και πενήντα τεσσάρων λεπτών) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. Μ2020170 Μελέτη του Δήμου, για την οποία έχουν προβλεφθεί οι αναλογούσες πιστώσεις στον προϋπολογισμό έτους 2020 του Δήμου (ΚΑ 10.7335.0001, 15.6691.0002, 20.7335.0001, 30.7335.0001, 35.7335.0001, 45.7335.0001) καθώς και πρόβλεψη στους αντίστοιχους ΚΑ έτους 2021 και 2022.
Οι οικονομικές προσφορές, τα τεχνικά στοιχεία των προσφορών και όλα τα έγγραφα που απαιτούνται για την διενέργεια του διαγωνισμού και τη συμμετοχή σ' αυτόν συντάσσονται στην Ελληνική γλώσσα. Οι υποβαλλόμενες προσφορές ισχύουν και δεσμεύουν τους οικονομικούς φορείς για διάστημα δώδεκα (12) μηνών από την επόμενη της διενέργειας του διαγωνισμού. Οι προμηθευτές (οικονομικοί φορείς) δύνανται να υποβάλλουν προσφορά σε ένα ή περισσότερα τμήματα, ή στο σύνολο της προμήθειας (και στα επτά τμήματα), αλλά υποχρεωτικά σε όλα τα είδη του κάθε τμήματος που συμμετέχουν και για ολόκληρη την ποσότητα κάθε είδους. Δεκτές γίνονται προσφορές για το σύνολο των ειδών του κάθε τμήματος, που συμμετέχει ο προμηθευτής (οικονομικός φορέας) και για ολόκληρη την ποσότητα κάθε είδους, αλλιώς απορρίπτονται. Στον διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος όσοι διαθέτουν τα προσόντα και δικαιολογητικά συμμετοχής, που απαιτεί η διακήρυξη.
Κάθε προσφορά θα συνοδεύεται υποχρεωτικά από εγγύηση συμμετοχής υπέρ του συμμετέχοντος για ποσό που θα καλύπτει το δύο τοις εκατό (2%) επί της συνολικής καθαρής (εκτός ΦΠΑ) προϋπολογισθείσας δαπάνης – για το τμήμα ή τα τμήματα που επιθυμεί να συμμετέχει. Στην περίπτωση ένωσης οικονομικών φορέων, η εγγύηση συμμετοχής περιλαμβάνει και τον όρο ότι η εγγύηση καλύπτει τις υποχρεώσεις όλων των οικονομικών φορέων που συμμετέχουν στην ένωση. Ο προμηθευτής στον οποίο θα γίνει η κατακύρωση της προμήθειας, υποχρεούται να καταθέσει κατά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης, εγγύηση καλής εκτέλεσης για ποσό ίσο με το πέντε επί τοις εκατό (5%) της συμβατικής αξίας χωρίς τον Φ.Π.Α. Η Σύμβαση θα έχει διάρκεια δύο (2) έτη από την υπογραφή της.
Το σύνολο των τευχών του διαγωνισμού που αναφέρουν αναλυτικά τους όρους του διαγωνισμού θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Δήμου www.dpapxol.gov.gr, όπου παρέχεται ελεύθερη, άμεση και πλήρης πρόσβαση, καθώς και στη Διαδικτυακή πύλη www.promitheus.gov.gr, του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. Η παρούσα θα δημοσιευθεί στον ελληνικό τύπο, σύμφωνα με όσα ορίζει η νομοθεσία. Η δαπάνη των δημοσιεύσεων στον Ελληνικό Τύπο βαρύνει τον ανάδοχο. Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία επικοινωνήστε με το Τμήμα Προμηθειών του Δήμου στα τηλέφωνα 213-2002842/841/859.
Ο Δήμαρχος
Παπάγου-Χολαργού
Ηλίας Αποστολόπουλος
Ακριβές Αντίγραφό
Σύμφωνα με την υπ’ αριθ.771/2020
Απόφαση Δημάρχου (ΑΔΑ:Ψ85ΣΩΞ1-ΕΛΕ)
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της προμήθειας με τίτλο: «ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΜΟΡΙΑΚΟΥ ΤΕΣΤ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗΣ COVID-19 ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΔΟΜΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΑΠΑΓΟΥ-ΧΟΛΑΡΓΟΥ».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη κ. Α. Καλπάκη) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2020 έως και Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2020 από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της προμήθειας με τίτλο: «Υπηρεσία συντήρησης εφαρμογής λογισμικού υπηρεσιών του Δήμου».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη κ. Κωνστάντιου) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από ΠΕΜΠΤΗ 29 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2020 έως και ΤΕΤΑΡΤΗ 4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2020 , από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ (ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ)
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της προμήθειας με τίτλο: «Προμήθεια Λογισμικού Προστασίας (Antivirus) Ηλεκτρονικών Υπολογιστών του Δήμου».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη κ. Α. Πολίτη) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από ΔΕΥΤΕΡΑ 26 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2020 έως και ΠΕΜΠΤΗ 29 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2020, από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).