Welcome to Δήμος Παπάγου Χολαργού   Click to listen highlighted text! Welcome to Δήμος Παπάγου Χολαργού Powered By GSpeech

Το site υποστηρίζει text to speech

Ο Δημοτικός Οργανισμός Κοινωνικής Μέριμνας και Προσχολικής Αγωγής παρέχει τη δυνατότητα ψυχολογικής υποστήριξης εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού.

Η παιδοψυχολόγος, συνεργάτης του Δ.Ο.Κ.ΜΕ.Π.Α., κα Μαντώ Αγουρίδου, θα βρίσκεται στη διάθεση γονέων ή κηδεμόνων και θα συζητά μαζί τους για  όλα όσα τους απασχολούν την κρίσιμη αυτή περίοδο, παρέχοντάς τους ψυχολογική υποστήριξη.

Οι υπηρεσίες θα προσφέρονται κάθε  Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή και ώρες 10:00 - 13:00. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με την κα Αγουρίδου στο τηλέφωνο 697 8875418, είτε μέσω απλής τηλεφωνικήςκλήσης, είτε μέσω βίντεο-κλήσης [Viber, Skype (skype username: Manto Agouridou).

 

Χρύσα Παρίση

Πρόεδρος Δ.Σ.

Όταν με το καλό βγούμε από αυτή τη δύσκολη δοκιμασία μια ολοκαίνουρια παιδική χαρά θα είναι έτοιμη να υποδεχτεί τα παιδιά μας.

Η ριζική αναβάθμιση της παιδικής χαράς του πάρκου «Στρατάρχου Αλεξάνδρου Παπάγου», προχωρά με γοργούς ρυθμούς και σύντομα θα αποτελεί έναν υποδειγματικό χώρο παιχνιδιού, ως προς την ασφάλεια, τα ποιοτικά, λειτουργικά και παιδαγωγικά χαρακτηριστικά.

Επιπλέον, ένα πολύ βασικό χαρακτηριστικό της νέας παιδικής χαράς είναι η προσβασιμότητα και η ένταξη δραστηριοτήτων για χρήση οργάνων και από ΑμεΑ, ώστε όλα τα παιδιά να έχουν δικαίωμα συμμετοχής στο παιχνίδι.

 

 

 

 

 

 

Τα έργα στον Δήμο μας δεν σταματούν, παρά τις δυσκολίες των ημερών.
Σε εξέλιξη βρίσκεται η αντικατάσταση 4.702 φωτιστικών σωμάτων συμβατικού τύπου στην πόλη μας, με φωτιστικά LED υψηλής τεχνολογίας και ενεργειακής απόδοσης.
Το έργο προχωρά με γρήγορους ρυθμούς, βελτιώνοντας θεαματικά την ποιότητα φωτισμού σε δρόμους και κοινόχρηστους χώρους, αλλάζοντας τη νυχτερινή όψη κάθε γειτονιάς και αναβαθμίζοντας την καθημερινότητα του κατοίκων μας,
Ταυτόχρονα, με την υλοποίηση του έργου
ο Δήμος μας θα πετύχει εξοικονόμηση ενέργειας άνω του 83%, ενώ η λειτουργία των λαμπτήρων θα παρακολουθείται μέσω προηγμένου συστήματος τηλελέγχου.

 

 

 

 

 

Ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού ενημερώνει τους δημότες και κατοίκους της πόλης, ότι από την Πέμπτη 2 Απριλίου 2020  έως 30 Ιουνίου 2020, η Λαϊκή Αγορά της Κοινότητας Παπάγου θα λειτουργεί στην οδό Πίνδου

Ο Δήμαρχος Παπάγου-Χολαργού καταθέτει το 50% της δημαρχιακής του αποζημίωσης στον ειδικό λογαριασμό που έχει δημιουργηθεί για την αντιμετώπιση του Covid-19.

 ΔΗΛΩΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

"Με αίσθημα ευθύνης και αλληλεγγύης, στη δύσκολη αυτή στιγμή για τη χώρα μας, καταθέτω το 50% της δημαρχιακής μου αποζημίωσης για τους επόμενους δύο μήνες, στον ειδικό λογαριασμό που έχει δημιουργηθεί για την αντιμετώπιση του Covid-19.

Στη μάχη απέναντι σε αυτή την πρωτόγνωρη απειλή, είμαστε όλοι ίσοι, είμαστε όλοι ενωμένοι".

 

 

Ένας γενναίος άνθρωπος, σύμβολο της αντίστασης και αγνός πατριώτης έφυγε σήμερα από τη ζωή.
Ο Μανώλης Γλέζος που τον Μάϊο του 1941 βρήκε το θάρρος μαζί με τον Λάκη Σάντα να κατεβάσουν τη σημαία της ναζιστικής Γερμανίας από τον ιερό βράχο της Ακρόπολης, έμελλε να σηματοδοτήσει μία από τις πρώτες αντιστασιακές πράξεις στην χώρα μας απέναντι στον κατακτητή.
Τον αποχαιρετούμε όλοι με σεβασμό και στεκόμαστε σιωπηλοί μπροστά στην εμβληματική αυτή μορφή της πατρίδας μας.
Θα θυμόμαστε για πάντα την τόλμη του σπουδαίου αυτού άντρα, παράδειγμα μίας γενιάς που έδωσε ξεχωριστό νόημα στις έννοιες της φιλοπατρίας και της προσφοράς.

Δεδομένων των έκτακτων μέτρων για την πρόληψη εξάπλωσης του νέου ιού, ξεκινάει την λειτουργία της η άυλη συνταγογράφηση. Πρόκειται για την διαδικασία έκδοσης συνταγών φαρμάκων και παραπεμπτικών χωρίς να απαιτείται επίσκεψη σε γιατρό.  

Η άυλη συνταγή και το άυλο παραπεμπτικό διακινούνται και εκτελούνται αποκλειστικά ηλεκτρονικά στο Σύστημα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας της ΗΔΙΚΑ (www.idika.gr) και το μόνο που χρειάζεται ο χρήστης είναι ο ΑΜΚΑ του καθώς και οι κωδικοί του taxisnet.

Αφού μπει κάποιος στην εφαρμογή και συμπληρώσει τα στοιχεία του, επιλέγει αν θα έρθει η συνταγή με sms στο κινητό του ή με e-mail στην διεύθυνση που έχει δηλώσει.

Στην συνέχεια, ο φαρμακοποιός εκτελεί την άυλη συνταγή, είτε εισάγοντας στο σύστημα το barcode της συνταγής, το οποίο έχει λάβει ο χρήστης στο κινητό του τηλέφωνο ή/και στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο, είτε με αναζήτηση της συνταγής στο σύστημα εισάγοντας απλώς τον ΑΜΚΑ του.

Μπορείτε να διαβάσετε ακόμα πιο αναλυτικά τις οδηγίες στο έντυπο που θα βρείτε στον σύνδεσμο (https://www.e-syntagografisi.gr/p-rv/VAADIN/help/manual_nopaper_eprescription_taxisnet.pdf).

Παραδόθηκαν στον Δήμο Παπάγου – Χολαργού, δύο αυτοκίνητα από την Γ. Φλαμιάτος, μετά από αίτημα της ΚΕΔΕ στην Τoyota Ελλάς για την ενίσχυση των κοινωνικών υπηρεσιών των Δήμων.
Τα δύο αυτοκίνητα θα χρησιμοποιηθούν για την κάλυψη των αναγκών της κοινωνικής υπηρεσίας του Δήμου μας, οι οποίες είναι ιδιαίτερα αυξημένες αυτή την περίοδο, καθώς και για τη σίτιση αδέσποτων ζώων.
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα την Τoyota Ελλάς και την Toyota Γ.Φλαμιάτος α.ε. για την άμεση ανταπόκρισή τους και τη συνεισφορά τους στον αγώνα που δίνουμε όλοι μαζί για να ξεπεράσουμε αυτή τη δύσκολη δοκιμασία.
Ευχαριστούμε επίσης την Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδος Κ.Ε.Δ.Ε για την πρωτοβουλία, που σίγουρα θα ενισχύσει το έργο μας όσον αφορά στην εξυπηρέτηση των πολιτών μας, ώστε να μείνουν ασφαλείς στα σπίτια τους.

 

 

 

Σε αυτή τη δύσκολη για όλους μας περίοδο η επίδειξη αλληλεγγύης προς τον συνάνθρωπο είναι αναγκαία περισσότερο από ποτέ.
Καλούμε τους εθελοντές αιμοδότες να συνεχίσουν να προσφέρουν το δώρο ζωής προς τους συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη, συμμετέχοντας στην αιμοδοσία που διοργανώνεται από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό, σε συνεργασία με το Περιφερειακό Τμήμα Παπάγου - Χολαργού και τον Δήμο Παπάγου - Χολαργού.
Η αιμοδοσία θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 2 Απριλίου και ώρες 09.00-14.00, στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου στο Δημαρχείο (Λ. Περικλέους 55 Χολαργός).

Για την ασφάλεια και το συντονισμό της δράσης, η αιμοδοσία θα γίνει κατόπιν ραντεβού στα παρακάτω τηλέφωνα:
1. Φράγκος Ι. - Πρόεδρος Π.Τ. Παπάγου - Χολαργού
6944 623987 και
2. Κουρκουλάκου Μ. - 6978 116393.
Οι εθελοντές αιμοδότες θα πρέπει να έχουν μαζί τους ταυτότητα, άδεια μετακίνησης και ΑΜΚΑ

Από την Πέμπτη, 26/03/2020 και για όσο διάστημα ισχύει το μέτρο του προσωρινού περιορισμού της κυκλοφορίας, τα ΚΕΠ θα λειτουργούν με κλειστή είσοδο και θα παρέχουν εξυπηρέτηση δια ζώσης αποκλειστικά και μόνο κατόπιν προ-συνεννόησης (ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής) και εφόσον κρίνεται από τον Διευθυντή/Προϊστάμενο του ΚΕΠ ή εν απουσία του, τον υπεύθυνο λειτουργίας, ότι πρόκειται για κατεπείγουσα ανάγκη διεκπεραίωσης αίτησης, η οποία δεν μπορεί να γίνει με οποιονδήποτε άλλο τρόπο.

Για τη νόμιμη μετάβαση του αιτούντος στο ΚΕΠ, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η επιβεβαίωση του επείγοντος χαρακτήρα της αίτησης από το αρμόδιο προσωπικό των ΚΕΠ, ενημερώνοντας τον ενδιαφερόμενο, με κάθε πρόσφορο τρόπο (μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, δυνητικά μήνυμα σε κινητό τηλέφωνο, αποστολή απλής αλληλογραφίας).

Πολίτης ο οποίος δεν έχει ακολουθήσει την προηγούμενη διαδικασία δεν έχει δικαίωμα εισόδου στα ΚΕΠ.

Ωράριο λειτουργίας ΚΕΠ: Δευτέρα έως Παρασκευή: 07:30-15:00

Τηλέφωνα επικοινωνίας:

  • ΚΕΠ Παπάγου -  210-6542560 - Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 
  • ΚΕΠ Χολαργού - 213-2000911 - Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 

 

 

 

Ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού από την πρώτη μέρα απαγόρευσης της κυκλοφορίας φρόντισε προκειμένου να προστατευθούν τα ζώα που δεν βρίσκουν εύκολα τροφή, παρέχοντάς τους σίτιση.

Σύμφωνα με τελευταία ανακοίνωση για τη σίτιση αδέσποτων ζώων, όποιος επιθυμεί να λάβε τη σχετική βεβαίωση, παρακαλείται όπως αποστείλει τα απαιτούμενα στοιχεία στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. (επισυνάπτεται η βεβαίωση).

Επίσης όποιος επιθυμεί να αναφέρει περιοχές στις οποίες υπάρχουν αδέσποτα ζώα και χρειάζονται σίτιση, να καλέσει στο 15800 από τις 08.00 έως 22.00.

Η σίτιση των αδέσποτων ζώων γίνεται με την πολύτιμη συνδρομή των εθελοντών της Δασοπροστασίας Παπάγου – Χολαργού.

Τις δύσκολες αυτές ημέρες, όπου η πατρίδα μας καλείται να δώσει άλλη μία μάχη πρωτόγνωρη και δύσκολη, ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού τίμησε την μεγάλη επανάσταση του 1821 και τον εορτασμό της Ευαγγελισμού της Θεοτόκου.

Η επέτειος, λόγω τον συνθηκών, δεν εορτάστηκε όπως κάθε χρόνο. Νωρίτερα ωστόσο το πρωί ο Δήμαρχος Ηλίας Αποστολόπουλος κατέθεσε στεφάνι στα Ηρώα Παπάγου και Χολαργού. Στεφάνι στον Χολαργό κατέθεσε και το Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής.

Παράλληλα, από το πρωί, δημοτικό αυτοκίνητο παίζοντας από τα ηχεία τον εθνικό μας ύμνο και επετειακά τραγούδια, πέρασε από όλα τα σημεία του δήμου μας.

Στο πλαίσιο των μέτρων για τη μείωση της διασποράς του ιού covid-19, αναστέλλεται η λειτουργία της δημοτικής συγκοινωνίας Παπάγου – Χολαργού, μέχρι νεότερης ανακοίνωσης. 

Ο Δήμος Παπάγου - Χολαργού καλεί όλους τους πολίτες να σεβαστούν τα μέτρα που έχουν επιβληθεί για την προστασία όλων και να μετακινούνται μόνο σε περίπτωση απόλυτης ανάγκης και σύμφωνα με τις οδηγίες που έχουν ανακοινωθεί από την κυβέρνηση.

Σε περίπτωση που κάποιος συμπολίτης μας χρειάζεται να μετακινηθεί για σοβαρό λόγο, παρακαλούμε να επικοινωνήσει με το 15800

Η Εκτελεστική Επιτροπή του Δήμου Παπάγου – Χολαργού σε σημερινή της συνεδρίαση μέσω τηλεδιάσκεψης, με σκοπό τη  στήριξη της κοινωνίας, της οικογένειας και της τοπικής επιχειρηματικότητας και στο πλαίσιο της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (ΦΕΚ68/20-03-2020), αποφάσισε να εισηγηθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο τα παρακάτω μέτρα:

  1. Απαλλαγή καταβολής του ενιαίου ανταποδοτικού τέλους καθαριότητας και ηλεκτροφωτισμού, για τους επαγγελματικούς λογαριασμούς παροχής ρεύματος για το χρονικό διάστημα που ισχύουν οι περιορισμοί.
  2. Απαλλαγή καταβολής των τελών κατάληψης κοινόχρηστων χώρων για το χρονικό διάστημα που ισχύουν οι περιορισμοί.
  3. Απαλλαγή καταβολής των τελών διαμονής παρεπιδημούντων 0,5% για το χρονικό διάστημα που ισχύουν οι περιορισμοί.
  4. Απαλλαγή ή μείωση καταβολής μισθωμάτων για μισθωτές επαγγελματικής μίσθωσης του Δήμου Παπάγου – Χολαργού και του Δημοτικού Οργανισμού Πολιτισμού Αθλητισμού και Περιβάλλοντος, για το χρονικό διάστημα που ισχύουν οι περιορισμοί.

Τα παραπάνω μέτρα θα εξειδικευθούν με απόφαση του επόμενου Δημοτικού Συμβουλίου.

Επιπλέον όσον αφορά στα Νομικά Πρόσωπα του Δήμου Παπάγου – Χολαργού, αποφάσισε να προτείνει προς ψήφιση στα Διοικητικά Συμβούλια αυτών τα παρακάτω:

  1. Απαλλαγή καταβολής οικονομικής συμμετοχής (τροφείων) σε Βρεφονηπιακούς και Παιδικούς Σταθμούς, για το χρονικό διάστημα που ισχύουν οι περιορισμοί, καθώς και επιστροφή ή συμψηφισμό για εισφορές που ήδη έχουν καταβληθεί.
  2. Απαλλαγή καταβολής συνδρομών σε προγράμματα του Δημοτικού Οργανισμού Πολιτισμού Αθλητισμού και Περιβάλλοντος για το χρονικό διάστημα που ισχύουν οι περιορισμοί, καθώς και επιστροφή ή συμψηφισμό για εισφορές που ήδη έχουν καταβληθεί.

 

 

 

1. Τι σημαίνει απαγόρευση κυκλοφορίας πολιτών και γιατί λαμβάνεται τώρα ως μέτρο; 

Η εύκολη μετάδοση και διασπορά του κορονοϊού θέτει σε σοβαρό κίνδυνο την υγεία ευάλωτων και ευπαθών ομάδων του πληθυσμού και σε μεγάλη πίεση το σύστημα υγείας που καλείται να παρέχει ταυτόχρονη νοσηλεία σε ένα πολύ μεγάλο αριθμό νοσούντων. Η κατάσταση που αντιμετωπίζουν τα νοσοκομεία άλλων χωρών που δεν έλαβαν εγκαίρως δραστικά μέτρα μιλάει από μόνη της. Η απαγόρευση κυκλοφορίας πολιτών με ρητές εξαιρέσεις σε αυστηρά περιορισμένες δραστηριότητες σπάει την αλυσίδα της διασποράς και μας κρατάει υγιείς στα σπίτια μας ώστε να αποφύγουμε τα χειρότερα. Λαμβάνοντας υπόψη την εμπειρία άλλων χωρών, είναι αναγκαίο να γίνει τώρα.

2. Από πότε τίθεται σε ισχύ η απαγόρευση της κυκλοφορίας των πολιτών;

Από τη Δευτέρα 23/3/2020 στις 6πμ με ισχύ έως τις 6 Απριλίου 2020 και ώρα 6πμ. 

3. Αφορά συγκεκριμένες περιοχές ή όλη την επικράτεια;

Αφορά όλη την ελληνική Επικράτεια χωρίς καμία εξαίρεση. 

4. Υπάρχουν εξαιρέσεις στους πολίτες που οφείλουν να την εφαρμόζουν;

Ναι υπάρχουν εξαιρέσεις. Η απαγόρευση δεν καταλαμβάνει όσους υπηρετούν στα σώματα ασφαλείας και τις ένοπλες δυνάμεις, καθώς και το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό και το εξουσιοδοτημένο προσωπικό της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας για την εκπλήρωση των καθηκόντων τους.

5. Σε ποιες περιπτώσεις θα επιτρέπεται η κυκλοφορία των πολιτών;

Η κυκλοφορία των πολιτών θα επιτρέπεται για τους ακόλουθους περιοριστικά αναφερόμενους λόγους:

α) Μετάβαση από και προς την εργασία για τις εργάσιμες ώρες. 

β) Μετάβαση σε φαρμακείο ή επίσκεψη στον γιατρό, εφόσον αυτό συνιστάται μετά από σχετική επικοινωνία.

γ) Μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα προμηθειών αγαθών πρώτης ανάγκης, όπου δεν είναι δυνατή η αποστολή τους.

δ) Μετάβαση στην τράπεζα, στο μέτρο που δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική συναλλαγή.

ε) Κίνηση για παροχή βοήθειας σε ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη.

στ) Μετάβαση σε τελετή (π.χ. κηδεία, γάμος, βάφτιση ή ανάλογες τελετές) υπό τους όρους που προβλέπει ο νόμος.

ζ) Σωματική άσκηση σε εξωτερικό χώρο ή κίνηση με κατοικίδιο ζώο, ατομικά ή ανά δύο άτομα, τηρώντας στην τελευταία αυτή περίπτωση την αναγκαία απόσταση 1,5 μέτρου.

η) Εφάπαξ μετάβαση στον τόπο της μόνιμης κατοικίας.

6. Ποιος και πώς θα ελέγχει την τήρηση των παραπάνω εξαιρέσεων;

Η ελληνική αστυνομία είναι επιφορτισμένη με τους ελέγχους στην κίνηση των πολιτών. Επιπλέον η Δημοτική Αστυνομία, οι Λιμενικές Αρχές στην περιοχή ευθύνης τους και η Εθνική Αρχή Διαφάνειας συμμετέχουν όπου χρειάζεται στο ελεγκτικό έργο. Οι πολίτες θα πρέπει να φέρουν υποχρεωτικά μαζί τους την αστυνομική τους ταυτότητα ή διαβατήριο καθώς και βεβαίωση κίνησης.

7. Θα υπάρχουν πρόστιμα σε όσους δεν συμμορφώνονται;

Ναι. Για κάθε παράβαση που εντοπίζει θα επιβάλλει διοικητικό πρόστιμο εκατόν πενήντα (150) ευρώ.

8. Τι είναι η βεβαίωση κίνησης; 

Για τις ανάγκες των περιορισμένων μετακινήσεων δημιουργούνται δυο τύποι εγγράφων. Το πρώτο, η βεβαίωση τύπου Α, αφορά τις μετακινήσεις των εργαζόμενων, συμπληρώνεται μια φορά και παρέχεται με προσωπική ευθύνη του υπογράφοντος από τον εργοδότη ή τον νόμιμο εκπρόσωπό του σε περίπτωση νομικού προσώπου ή, σε περίπτωση ελεύθερου επαγγελματία ή αυτοαπασχολούμενου, από τον ίδιο. Περιέχει το ονοματεπώνυμο, τον τόπο κατοικίας και τον τόπο εργασίας του εργαζόμενου, καθώς και το ωράριο προσέλευσης και αποχώρησής του. Ο εργαζόμενος τη φέρει υποχρεωτικά μαζί του κατά τις μετακινήσεις του προς και από την εργασία του (ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΕΤΑΙ).

9. Και για τις υπόλοιπες μετακινήσεις που εξαιρούνται τι κάνουμε; 

Για τις άλλες περιπτώσεις (μετάβαση σε σούπερ μάρκετ, φαρμακείο, τράπεζα κοκ) και για κάθε μεμονωμένη κίνηση οι πολίτες πρέπει να συμπληρώνουν κάθε φορά τη βεβαίωση τύπου Β με το ονοματεπώνυμο, τον τόπο κατοικίας και τον τόπο προορισμού του πολίτη, καθώς και τον συγκεκριμένο λόγο της μετακίνησης (ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΕΤΑΙ).

10. Που βρίσκω αυτές τις βεβαιώσεις;

Οι βεβαιώσεις μπορεί να λαμβάνονται αυτούσιες από την ηλεκτρονική σελίδα forma.gov.gr και να συμπληρώνονται από τον πολίτη. Μπορείτε να κατεβάσετε, να συμπληρώσετε, και να φέρετε μαζί σας ένα από τα ακόλουθα έντυπα, κατά περίπτωση.

• Βεβαίωση Κυκλοφορίας Εργαζόμενου (PDF)

• Βεβαίωση Κυκλοφορίας Εργαζόμενου (MS-Word)

• Βεβαίωση Κατ' Εξαίρεση Μετακίνησης Πολιτών (PDF)

• Βεβαίωση Κατ' Εξαίρεση Μετακίνησης Πολιτών (MS-Word)

Δίνεται επίσης η δυνατότητα και για τη συμπλήρωση χειρόγραφης φόρμας σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η πρόσβαση στην ιστοσελίδα. Η χειρόγραφη βεβαίωση πρέπει να έχει τις εξής πληροφορίες:

 Όνομα/Επίθετο

Διεύθυνση κατοικίας

Λόγο μετακίνησης που εμπίπτει στις παραπάνω επιτρεπόμενες κατηγορίες και διεύθυνση προορισμού

Ημερομηνία, ώρα, υπογραφή

11. Μπορώ να δηλώνω εναλλακτικά τις μετακινήσεις μου με άλλο τρόπο (πχ κινητό) ώστε να μην συμπληρώνω χειρόγραφα τις βεβαιώσεις; 

Ναι, παρέχεται η δυνατότητα αποστολής δωρεάν τηλεπικοινωνιακού μηνύματος (sms) στον ειδικό αριθμό 13033 απευθείας από το κινητό τηλέφωνο του ενδιαφερομένου κάθε φορά που ο πολίτης εξέρχεται της οικίας του. Σε αυτό το μήνυμα θα πρέπει ο πολίτης να δηλώνει το ονοματεπώνυμο του, τη Διεύθυνση κατοικίας του και τον λόγο που αντιστοιχεί στην έξοδο από το σπίτι (περιπτώσεις β έως η).  Το SMS πρέπει να είναι της μορφής:

X κενό ονοματεπώνυμο και διεύθυνση κατοικίας

όπου Χ ο λόγος εξόδου με τον αριθμό 1, 2, 3, 4, 5, 6 που αντιστοιχεί στις παρακάτω αιτιολογίες:

1) Μετάβαση σε φαρμακείο ή επίσκεψη στον γιατρό, εφόσον αυτό συνιστάται μετά από σχετική επικοινωνία.

2) Μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα προμηθειών αγαθών πρώτης ανάγκης, όπου δεν είναι δυνατή η αποστολή τους.

3) Μετάβαση στην τράπεζα, στο μέτρο που δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική συναλλαγή.

4) Κίνηση για παροχή βοήθειας σε ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη.

5) Μετάβαση σε τελετή (π.χ. κηδεία, γάμος, βάφτιση ή ανάλογες τελετές) υπό τους όρους που προβλέπει ο νόμος.

6) Σωματική άσκηση σε εξωτερικό χώρο ή κίνηση με κατοικίδιο ζώο, ατομικά ή ανά δύο άτομα, τηρώντας στην τελευταία αυτή περίπτωση την αναγκαία απόσταση 1,5 μέτρου. 

Θα λαμβάνετε ως απάντηση:.

Μετακίνηση κενό X κενό ονοματεπώνυμο και διεύθυνση κατοικίας

Σε περίπτωση ελέγχου, επιδεικνύετε το SMS μαζί με την αστυνομική σας ταυτότητα.

12. Αν η εργασία μου βρίσκεται εκτός της πόλης που κατοικώ;

Σε περίπτωση που είναι απολύτως αναγκαία η μετακίνηση εργαζομένου εκτός έδρας θα πρέπει να φέρει μαζί του δύο βεβαιώσεις (Βεβαίωση τύπου Α’ και Βεβαίωση τύπου Β’).

13. Και αν κατά την έναρξη ισχύος του περιορισμού μετακινήσεων βρίσκομαι σε άλλο σημείο της Ελλάδας από τον τόπο μόνιμης κατοικίας μου και πρέπει να επιστρέψω; Θα μου επιτραπεί; 

Φυσικά, σε αυτή την περίπτωση θα χρειαστεί και μια Βεβαίωση Κατοικίας Ειδικής Χρήσης, που λαμβάνεται ατελώς από τον ιστότοπο https://www.aade.gr/bebaiosi-katoikias-eidikis-hrisis, ή αντίγραφο της φορολογικής δήλωσης εισοδήματος Ε1.

14. Σε ποιους δημόσιους χώρους δεν επιτρέπεται να πηγαίνω;

Από τη Δευτέρα 23/3 δεν λειτουργούν και απαγορεύεται η παραμονή πολιτών σε παιδικές χαρές, χώρους εξωτερικής άθλησης, οργανωμένες μαρίνες, πάρκα και άλση.  

15. Η απαγόρευση κυκλοφορίας επηρεάζει τη λειτουργία όσων επιχειρήσεων έχουν μείνει ανοιχτές έως σήμερα με σχετική απόφαση του κράτους (π.χ. Σούπερ μάρκετ, φούρνοι, φαρμακεία, βενζινάδικα κοκ);

Όχι. Η λειτουργία των επιχειρήσεων και των δημοσίων υπηρεσιών που έχουν μείνει ανοικτές συνεχίζεται κανονικά, λαμβάνοντας πλέον αυστηρά υπόψη τις οδηγίες για την κυκλοφορία των εργαζομένων από και προς αυτές. 

16. Τα μέσα μαζικής μεταφοράς θα συνεχίσουν να λειτουργούν;

Τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς λειτουργούν σε περιορισμένη συχνότητα κατά τη διάρκεια της ημέρας, διασφαλίζοντας επαρκή κίνηση ιδίως κατά τις ώρες κίνησης των εργαζομένων.  Ιδιωτικής χρήσεως οχήματα κυκλοφορούν για όλους τους λόγους-εξαιρέσεις που προβλέπονται παραπάνω μόνο με τον οδηγό και έως έναν επιβάτη.

17. Τι σημαίνουν τα νέα μέτρα περιορισμού της κυκλοφορίας για τη λειτουργία του κράτους και των επιχειρήσεων;

Το κράτος και ο παραγωγικός ιστός δεν παραλύουν. Συνεχίζουν να λειτουργούν με το αναγκαίο προσωπικό και με βάση τις οδηγίες που δίνουν οι διοικήσεις κάθε φορέα, υπό το αυστηρό όμως πλαίσιο κανόνων που θέτουν οι νέοι περιορισμοί στις μετακινήσεις μας.

18. Τι συμβαίνει με ειδικές ομάδες του πληθυσμού, όπως τοξικοεξαρτημένοι, Ρομά και άστεγοι;

Με ειδική μέριμνα του οικείου δήμου ενημερώνονται με κάθε πρόσφορο μέσο οι πληθυσμοί Ρομά κάθε περιοχής, ώστε να παραμείνουν καθ’ όλο το διάστημα του προσωρινού περιορισμού της κυκλοφορίας εντός των καταυλισμών. Άστεγοι και τοξικοεξαρτημένα ανέστια άτομα μετακινούνται, με μέριμνα του δήμου, σε κατάλληλους δημοτικούς χώρους φιλοξενίας και τους παρέχεται κάθε δυνατή φροντίδα, συσσίτιο και περίθαλψη. Οι κοινωνικές υπηρεσίες/δομές των δήμων μεριμνούν για την κατ’ οίκον παράδοση του ημερησίου συσσιτίου σε δικαιούχους οργανωμένων συσσιτίων και δικαιούχους προγραμμάτων επισιτιστικής και βασικής υλικής συνδρομής (ΤΕΒΑ). Σε περίπτωση που ο δικαιούχος για οποιονδήποτε λόγο δεν είχε δηλώσει διεύθυνση διαμονής, αυτή δηλώνεται τηλεφωνικά από τον ίδιο στην αρμόδια υπηρεσία.

Η πατρίδα μας δίνει σκληρή μάχη εναντίον μιας πρωτόγνωρης απειλής.

Μια μάχη που μπορούμε να την κερδίσουμε, αρκεί όλοι μαζί και ο καθένας ξεχωριστά να δείξουμε υπευθυνότητα και απόλυτη προσήλωση στις οδηγίες των ειδικών.

Σε αυτή τη μάχη, ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού είναι καθημερινά στην πρώτη γραμμή και σε συνέχεια των μέτρων που ήδη έχει πάρει, θέτει σε εφαρμογή τις έκτακτες υπηρεσίες υποστήριξης των πολιτών και συγκεκριμένα: 

  1.  Διανομή κατ’ οίκον έτοιμων γευμάτων σε άπορους και οικονομικά αδύνατους.
  2. Διανομή κατ’ οίκον προϊόντων στους ωφελούμενους του Κοινωνικού Παντοπωλείου.
  3. Εξυπηρέτηση κατ’ οίκον για θέματα παροχής ειδών πρώτης ανάγκης από υπεραγορές (super market).
  4. Διανομή κατ’ οίκον φαρμάκων στους ωφελούμενους του Κοινωνικού Φαρμακείου. 
  5. Εξυπηρέτηση κατ’ οίκον για θέματα παροχής φαρμακευτικής περίθαλψης.
  6. Διεκπεραίωση αιτημάτων των κατοίκων - παραλαβή αιτήσεων και παράδοση πιστοποιητικών.

 

 Για ό,τι χρειαστείτε επικοινωνήστε με τη γραμμή εξυπηρέτησης του πολίτη 15800 (καθημερινά 08.00 – 22.00).

 

Χρήσιμα τηλέφωνα

  • Δημαρχείο Παπάγου – Χολαργού -  213.200.2891
  • Γραφείο Δημάρχου – 213.200.2815 και 213.200.2806
  • Κοινωνική Υπηρεσία  - 213.200.2894
  • Κέντρα Κοινότητας – 213.200.2873-4 και 213.200.2881
  • Διεύθυνση Πολιτικής Προστασίας – 695 1780959

 email - Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 

 

Προστασία δεδομένων

Επικοινωνία

 
  info (@) dpapxol.gov.gr
  213-2002.800
  210-6513840
  Περικλέους 55, 15561 Χολαργός
 

   

 
Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech