Welcome to Δήμος Παπάγου Χολαργού   Click to listen highlighted text! Welcome to Δήμος Παπάγου Χολαργού Powered By GSpeech

Το site υποστηρίζει text to speech

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΠΑΓΟΥ - ΧΟΛΑΡΓΟΥ

1. Έχοντας υπόψη:
I. Τις διατάξεις του ν. 4623/2019 «Ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών, διατάξεις για την ψηφιακή διακυβέρνηση, συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις και άλλα επείγοντα ζητήματα».
II. Τις διατάξεις του ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87/Α΄/2010) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης», όπως ισχύει, σε συνδυασμό με τις διατάξεις του ν. 2503/1997 (ΦΕΚ 107/Α΄/1997) «Διοίκηση, οργάνωση, στελέχωση της Περιφέρειας, ρύθμιση θεμάτων για την τοπική αυτοδιοίκηση και άλλες διατάξεις».

III. Τις διατάξεις των άρθρων 239 και 240 του ν. 3463/2006 (ΦΕΚ 114/Α΄/2006) «Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων».
IV. Τις διατάξεις του α. 6 του Ν. 4623/2019 «Ρυθμίσεις για τη συγκρότηση των Διοικητικών Συμβουλίων των Νομικών Προσώπων των Ο.Τ.Α. και των συνδέσμων τους», δυνάμει των οποίων προβλέπεται ο ορισμός μελών στη διοίκηση Νομικών Προσώπων των Δήμων κατά συγκεκριμένη αναλογία, και συγκεκριμένα ορίζεται ότι τα τρία πέμπτα (3/5) των μελών - συμπεριλαμβανομένου του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου - με τους αναπληρωτές τους υποδεικνύονται από τον Δήμαρχο».
V. Τη συστατική πράξη του οικείου Νομικού Προσώπου, όπως αυτή έχει τροποποιηθεί και ισχύει (ΦΕΚ 700/τ.Β/07-03-2017), δυνάμει της οποίας το Νομικό Πρόσωπο διοικείται από 15μελές Διοικητικό Συμβούλιο.
VI. Την υπ’ αριθμ. εγκύκλιο 102/13-09-2019 του Υπουργείου Εσωτερικών, με την οποία ορίζεται το πεδίο εφαρμογής της αναλογίας των τριών πέμπτων (3/5) των μελών που υποδεικνύονται από τον Δήμαρχο.
VII. Την υπ’ αριθμ. πρωτ. 26704/29-4-2020 εγκύκλιο (αριθμ. εγκυκλίου 99) του Υπουργείου Εσωτερικών, δυνάμει της οποίας ορίζεται ότι «…..το δημοτικό/ περιφερειακό συμβούλιο προβαίνει στην έκδοση της σχετικής διαπιστωτικής πράξης για τη συγκρότηση του διοικητικού συμβουλίου των νομικών προσώπων Ο.Τ.Α. α’ & β’ βαθμού, αντίστοιχα, σύμφωνα με το εδ. ε’ της παρ.3 του άρθρου 177 του ν. 4635/2019, και, αφού τεθούν υπόψη του: - Η απόφαση του δημάρχου/περιφερειάρχη ορισμού των 3/5 του συνόλου των μελών του Δ.Σ. του νομικού προσώπου, συμπεριλαμβανομένου του προέδρου. - Η γνωστοποίηση των τυχόν, κατά τις κείμενες διατάξεις του εκάστοτε νομικού προσώπου, υποδεικνυόμενων εκπροσώπων φορέων ή ex officio μελών, - Το πρακτικό της ψηφοφορίας των λοιπών παρατάξεων με το οποίο ορίζονται στο Δ.Σ. του νομικού προσώπου οι εκπρόσωποί τους».
VIII. Την παρ. 1β του άρθρου 6 του ν. 2839/2000 δυνάμει της οποίας ορίζεται ότι η αναλογία περί υποχρεωτικής αναλογικής εκπροσώπησης κάθε φύλου, υπολογίζεται στο ένα τρίτο (1/3) των υποδεικνυόμενων μελών, εξαιρουμένων των ex officio μελών του Δ.Σ..


ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
2. Ορίζει τους κατωτέρω Δημοτικούς Συμβούλους και δημότες ή κατοίκους του Δήμου Παπάγου - Χολαργού ως τα εννέα (9) τακτικά και εννέα (9) αναπληρωματικά μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Νομικού Προσώπου «Δημοτικός Οργανισμός Κοινωνικής Μέριμνας και Προσχολικής Αγωγής Παπάγου - Χολαργού (Δ.Ο.Κ.ΜΕ.Π.Α.)» , ήτοι :

ΤΑΚΤΙΚΑ ΜΕΛΗ

  1. ΒΑΛΥΡΑΚΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
  2. ΣΤΑΪΚΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
  3. ΠΕΤΡΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
  4. ΒΟΖΙΚΗ ΧΑΡΑ
  5. ΓΙΟΒΑΝΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ (ΡΟΥΛΗ)
  6. ΜΩΡΑΪΤΗ ΜΙΡΚΑ
  7. ΛΑΤΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
  8. ΣΟΥΡΑΝΗ ΑΓΛΑΪΑ (ΛΙΛΑ)
  9. ΘΩΜΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΜΕΛΗ

  1. ΤΣΙΚΡΙΚΩΝΗ ΑΝΝΑ - ΜΑΡΙΑ
  2. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
  3. ΤΡΑΚΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
  4. ΠΑΠΑΓΡΗΓΟΡΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ 
  5. ΓΚΟΥΜΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
  6. ΤΣΑΓΚΑΝΟΥ-ΤΖΟΥΑΝΟΥ ΑΝΔΡΙΑΝΗ (ΕΝΤΥ)
  7. ΚΑΣΚΑΝΙΩΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
  8. ΚΑΙΣΑΡΗ ΙΩΑΝΝΑ
  9. ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

3. Ορίζει ως Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου του Νομικού Προσώπου «Δημοτικός Οργανισμός Κοινωνικής Μέριμνας και Προσχολικής Αγωγής Παπάγου - Χολαργού (Δ.Ο.Κ.ΜΕ.Π.Α.)» τον κ. Αθανάσιο Βαλυράκη, Δημοτικό Σύμβουλο του Δήμου Παπάγου Χολαργού.
4. Η παρούσα απόφαση να δημοσιευθεί όπως ο Νόμος ορίζει, και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου.

Ο Δήμαρχος
Ηλίας Αποστολόπουλος

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΠΑΓΟΥ - ΧΟΛΑΡΓΟΥ

1. Έχοντας υπόψη:
I. Τις διατάξεις του ν. 4623/2019 «Ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών, διατάξεις για την ψηφιακή διακυβέρνηση, συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις και άλλα επείγοντα ζητήματα».
II. Τις διατάξεις του ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87/Α΄/2010) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης», όπως ισχύει, σε συνδυασμό με τις διατάξεις του ν. 2503/1997 (ΦΕΚ 107/Α΄/1997) «Διοίκηση, οργάνωση, στελέχωση της Περιφέρειας, ρύθμιση θεμάτων για την τοπική αυτοδιοίκηση και άλλες διατάξεις». 

III. Τις διατάξεις των άρθρων 239 και 240 του ν. 3463/2006 (ΦΕΚ 114/Α΄/2006) «Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων».
IV. Τις διατάξεις του α. 6 του Ν. 4623/2019 «Ρυθμίσεις για τη συγκρότηση των Διοικητικών Συμβουλίων των Νομικών Προσώπων των Ο.Τ.Α. και των συνδέσμων τους», δυνάμει των οποίων προβλέπεται ο ορισμός μελών στη διοίκηση Νομικών Προσώπων των Δήμων κατά συγκεκριμένη αναλογία, και συγκεκριμένα ορίζεται ότι τα τρία πέμπτα (3/5) των μελών - συμπεριλαμβανομένου του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου - με τους αναπληρωτές τους υποδεικνύονται από τον Δήμαρχο».
V. Τη συστατική πράξη του οικείου Νομικού Προσώπου, όπως αυτή έχει τροποποιηθεί και ισχύει (ΦΕΚ 700/τ.Β/07-03-2017), δυνάμει της οποίας το Νομικό Πρόσωπο διοικείται από 15μελές Διοικητικό Συμβούλιο.
VI. Την υπ’ αριθμ. εγκύκλιο 102/13-09-2019 του Υπουργείου Εσωτερικών, με την οποία ορίζεται το πεδίο εφαρμογής της αναλογίας των τριών πέμπτων (3/5) των μελών που υποδεικνύονται από τον Δήμαρχο.
VII. Την υπ’ αριθμ. πρωτ. 26704/29-4-2020 εγκύκλιο (αριθμ. εγκυκλίου 99) του Υπουργείου Εσωτερικών, δυνάμει της οποίας ορίζεται ότι «…..το δημοτικό/ περιφερειακό συμβούλιο προβαίνει στην έκδοση της σχετικής διαπιστωτικής πράξης για τη συγκρότηση του διοικητικού συμβουλίου των νομικών προσώπων Ο.Τ.Α. α’ & β’ βαθμού, αντίστοιχα, σύμφωνα με το εδ. ε’ της παρ.3 του άρθρου 177 του ν. 4635/2019, και, αφού τεθούν υπόψη του: - Η απόφαση του δημάρχου/περιφερειάρχη ορισμού των 3/5 του συνόλου των μελών του Δ.Σ. του νομικού προσώπου, συμπεριλαμβανομένου του προέδρου. - Η γνωστοποίηση των τυχόν, κατά τις κείμενες διατάξεις του εκάστοτε νομικού προσώπου, υποδεικνυόμενων εκπροσώπων φορέων ή ex officio μελών, - Το πρακτικό της ψηφοφορίας των λοιπών παρατάξεων με το οποίο ορίζονται στο Δ.Σ. του νομικού προσώπου οι εκπρόσωποί τους».
VIII. Την παρ. 1β του άρθρου 6 του ν. 2839/2000 δυνάμει της οποίας ορίζεται ότι η αναλογία περί υποχρεωτικής αναλογικής εκπροσώπησης κάθε φύλου, υπολογίζεται στο ένα τρίτο (1/3) των υποδεικνυόμενων μελών, εξαιρουμένων των ex officio μελών του Δ.Σ..

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
2. Ορίζει τους κατωτέρω Δημοτικούς Συμβούλους και δημότες ή κατοίκους του Δήμου Παπάγου - Χολαργού ως τα εννέα (9) τακτικά και εννέα (9) αναπληρωματικά μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Νομικού Προσώπου «Δημοτικός Οργανισμός Πολιτισμού, Αθλητισμού και Περιβάλλοντος Παπάγου - Χολαργού (Δ.Ο.Π.Α.Π.)», ήτοι :

ΤΑΚΤΙΚΑ ΜΕΛΗ

  1. ΥΦΑΝΤΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
  2. ΚΟΥΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
  3. ΧΑΤΖΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
  4. ΖΟΥΛΙΑ ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ (ΜΑΤΙΝΑ)
  5. ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ)
  6. ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ
  7. ΜΕΛΙΣΣΑΡΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
  8. ΠΑΤΣΑΡΙΣΗ ΜΑΡΙΑ
  9. ΠΑΡΑΔΕΛΗ ΙΣΜΗΝΗ

ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΜΕΛΗ

  1. ΑΥΓΟΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
  2. ΠΕΤΡΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
  3. ΔΗΜΑΚΟΥ ΜΑΡΙΑ
  4. ΚΙΝΤΖΙΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ
  5. ΚΟΜΙΩΤΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
  6. ΜΠΑΛΑΤΣΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
  7. ΤΡΟΥΛΗ ΜΑΡΙΑ
  8. ΓΚΟΥΜΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

3. Ορίζει ως Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου του Νομικού Προσώπου «Δημοτικός Οργανισμός Πολιτισμού, Αθλητισμού και Περιβάλλοντος Παπάγου - Χολαργού (Δ.Ο.Π.Α.Π.)» τον κ. Μιχάλη Υφαντή, Δημοτικό Σύμβουλο του Δήμου Παπάγου Χολαργού.
4. Η παρούσα απόφαση να δημοσιευθεί όπως ο Νόμος ορίζει, και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου.

Ο Δήμαρχος
Ηλίας Αποστολόπουλος

 

Ο Δήμος Παπάγου - Χολαργού σε συνεργασία με τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), διοργανώνουν δωρεάν ελέγχους ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου (rapid tests) για πεζούς, το Σάββατο 20 Νοεμβρίου από τις 09.00 το πρωί έως 15:00, στην πλατεία Φανερωμένης Χολαργού. 

Σημειώνεται ότι όσοι είναι εμβολιασμένοι μπορούν να εκδώσουν βεβαίωση αποτελέσματος για τους διαγνωστικούς ελέγχους COVID-19 από το gov.gr, στην υπηρεσία «Βεβαίωση αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου κορωνοϊού COVID-19».

Η σύνδεση με τη συγκεκριμένη υπηρεσία απαιτεί τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης στο taxisnet.

Γενικές Οδηγίες – Επισημάνσεις

  • Όσοι προσέλθουν για έλεγχο θα πρέπει να φορούν μάσκα.
  • Να γνωρίζουν τον ΑΜΚΑ ή να έχουν μαζί τους ταυτότητα.
  • Θα ζητηθεί  κινητό τηλέφωνο.

Ξεκινούν τα μαθήματα ζωγραφικής του Δημοτικού Οργανισμού Πολιτισμού Αθλητισμού και Περιβάλλοντος, την  Πέμπτη 11/11/2021 και ώρα 16:00.

Τα μαθήματα θα γίνονται στην αίθουσα επιμορφωτικών προγραμμάτων, στον 2ο όροφο του κτηρίου ΚΑΠΗ, επί της οδού Αγαμέμνονος 4.

 

Πληροφορίες ΔΟΠΑΠ : 210. 6549033

Εκπαιδεύτρια Κυριακίδου Ηλιάνα: 6951919608

 

 

Τρίτη

Ενηλίκων

Πέμπτη

Παιδικό τμήμα

Πρωί

11-13.30

 

 

 

 

Απόγευμα

16:00-18:30

16:00-18:00

 

18:30-21:00

16:00-18:00

Παρακολουθήστε ζωντανά τη 17η Τακτική Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, την Τετάρτη 10 Νοεμβρίου και ώρα 18:00. 

Θέματα Ημερήσιας Διάταξης

Πατήστε εδώ ή αποθηκεύστε τον σύνδεσμο http://www.hellasnews.tv/live22/ για να παρακολουθείτε ζωντανά τις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου.

ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΠΑΓΟΥ - ΧΟΛΑΡΓΟΥ


1. Έχοντας υπόψη:
I. Τις διατάξεις του ν. 4623/2019 «Ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών, διατάξεις για την ψηφιακή διακυβέρνηση, συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις και άλλα επείγοντα ζητήματα».
II. Τις διατάξεις του ν. 4555/2018 «Μεταρρύθμιση του θεσμικού πλαισίου της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Εμβάθυνση της Δημοκρατίας Ενίσχυση της Συμμετοχής Βελτίωση της οικονομικής και αναπτυξιακής λειτουργίας των Ο.Τ.Α.».
III. Τις διατάξεις της παρ.2 του άρθρου 59 του Ν. 3852/ 2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης», βάσει της οποίας ο αριθμός των αντιδημάρχων στους δήμους που προέρχονται από συνένωση και έχουν πληθυσμό από είκοσι χιλιάδες έναν (20.001) έως πενήντα χιλιάδες (50.000) κατοίκους ορίζονται έως πέντε (5) αντιδήμαρχοι.

IV. Την υπ' αριθμ. 15150/15.4.2014 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας με το Ν. 3852/ 2010», όπως ισχύει.
V. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 της Ε.Σ.Υ.Ε. (αποφ. 11247 - ΦΕΚ 3465/28.12.2012 τεύχος Β’) για τον Δήμο Παπάγου Χολαργού , σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 44.539 κατοίκους.
VI. Την υπ’ αρ. 90/59849/21-8-19 Εγκύκλιο του Υπ. Εσωτερικών.
VII. Την υπ’ αρ. 1347/2021 Απόφαση Δημάρχου για τον ορισμό Αντιδημάρχων.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
2. Ορίζει ως μέλη της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του Δήμου Παπάγου-Χολαργού τους κατωτέρω Αντιδημάρχους:
Α. Τον κο Αθανάσιο Κούτρα, Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος και Αντιμετώπισης της Κλιματικής Κρίσης, ως Πρόεδρο της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.
Β. Την κα Μαρία Αθανασάκου - Μουντάκη, Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής, Νεολαίας και Προώθησης της Απασχόλησης, ως μέλος της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.
Γ. Την κα Ειρήνη Βεντουζά – Παπανικολάου, Αντιδήμαρχο Καθαριότητας και Ανακύκλωσης της Κοινότητας Παπάγου, ως μέλος της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.

Ο Δήμαρχος
Ηλίας Αποστολόπουλος

ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΠΑΓΟΥ - ΧΟΛΑΡΓΟΥ


1. Έχοντας υπόψη:
I. Τις διατάξεις του ν. 4623/2019 «Ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών, διατάξεις για την ψηφιακή διακυβέρνηση, συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις και άλλα επείγοντα ζητήματα».
II. Τις διατάξεις του ν. 4555/2018 «Μεταρρύθμιση του θεσμικού πλαισίου της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Εμβάθυνση της Δημοκρατίας Ενίσχυση της Συμμετοχής Βελτίωση της οικονομικής και αναπτυξιακής λειτουργίας των Ο.Τ.Α.».
III. Τις διατάξεις της παρ.2 του άρθρου 59 του Ν. 3852/ 2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης», βάσει της οποίας ο αριθμός των αντιδημάρχων στους δήμους που προέρχονται από συνένωση και έχουν πληθυσμό από είκοσι χιλιάδες έναν (20.001) έως πενήντα χιλιάδες (50.000) κατοίκους ορίζονται έως πέντε (5) αντιδήμαρχοι.

IV. Την υπ' αριθμ. 15150/15.4.2014 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας με το Ν. 3852/ 2010», όπως ισχύει.
V. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 της Ε.Σ.Υ.Ε. (αποφ. 11247 - ΦΕΚ 3465/28.12.2012 τεύχος Β’) για τον Δήμο Παπάγου Χολαργού , σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 44.539 κατοίκους.
VI. Την υπ’ αρ. 90/59849/21-8-19 Εγκύκλιο του Υπ. Εσωτερικών.
VII. Την υπ’ αρ. 1347/21 Απόφαση Δημάρχου για τον ορισμό Αντιδημάρχων.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
2. Ορίζει ως μέλη της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Παπάγου-Χολαργού τους κατωτέρω Αντιδημάρχους:
Α. Τον κο Βασίλειο Σιαμάνη, Αντιδήμαρχο Καθαριότητας και Ανακύκλωσης της Κοινότητας Χολαργού, ως μέλος της Οικονομικής Επιτροπής.
Β. Τον κο Αθανάσιο Κούτρα, Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος και Αντιμετώπισης της Κλιματικής Κρίσης, ως μέλος της Οικονομικής Επιτροπής.

 

Ο Δήμαρχος
Ηλίας Αποστολόπουλος

 

Ο ΔΟΚΜΕΠΑ ανακοινώνει με χαρά ότι το Κέντρο Ανοικτής Προστασίας Ηλικιωμένων ( ΚΑΠΗ) ανοίγει ξανά τις πόρτες του κι ετοιμάζεται να υποδεχθεί και πάλι τους ωφελούμενους μετά από σχεδόν δυο χρόνια απουσίας, προσφέροντας ένα ασφαλές περιβάλλον για τα άτομα της τρίτης ηλικίας.

Συγκεκριμένα σύμφωνα με την ΚΥΑ ( Δ1α/ Γ.Π. οικ 69136 – ΦΕΚ 5138/ 5-11-2021) δυνατότητα συμμετοχής θα έχουν οι ωφελούμενοι  οι οποίοι :

α)  είτε επιδεικνύουν πιστοποιητικό εμβολιασμού, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 9, στον υπεύθυνο που ορίζεται από την εκάστοτε δομή,

β) είτε επιδεικνύουν πιστοποιητικό νόσησης  σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 9, το οποίο εκδίδεται τριάντα (30) ημέρες μετά από τον πρώτο θετικό έλεγχο και η ισχύς του διαρκεί ως εκατόν ογδόντα (180) ημέρες μετά από αυτόν. 

Επιπλέον, σύμφωνα με την υπουργική απόφαση θα τηρείται αρχείο καταγραφής ωφελούμενων ανά ημέρα τηρούμενων των ισχυόντων κανόνων προστασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.

Όσον αφορά το προσωπικό του ΚΑΠΗ, αυτό υπόκειται στα ίδια ακριβώς υγειονομικά πρωτόκολλα όπως και οι ωφελούμενοι.

Κατά τη διάρκεια λειτουργίας του ΚΑΠΗ θα τηρούνται με αυστηρότητα τα προβλεπόμενα μέτρα υγείας ενώ το πρόγραμμα των δραστηριοτήτων θα προσαρμοσθεί αναλόγως.

Η  προσέλευση  των μελών  θα γίνεται κατόπιν ραντεβού προς αποφυγή  συνωστισμού.

Τηλ. επικοινωνίας : 2106549407  κ. Αγγελή Λέτα, Προϊσταμένη του Κ.Α.Π.Η.

 

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Δ.Ο.Κ.ΜΕ.Π.Α.

ΧΡΥΣΑ ΠΑΡΙΣΗ

Ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού  σας καλεί την Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2021 να παρακολουθήσετε διαδικτυακά το πρόγραμμα προαγωγής υγείας «Από το Α έως το Ω: μία Ακαδημία για Γονείς», το οποίο πραγματοποιείται για 7η συνεχή χρονιά από τη Μονάδα Εφηβικής Υγείας της Β’ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών Νοσοκομείο Παίδων «Π & Α Κυριακού».

Το ανωτέρω πρόγραμμα περιλαμβάνει 8 (οκτώ) δίωρες διαδραστικές συναντήσεις γονέων τη δεύτερη Τετάρτη κάθε μήνα στις 18:15-20:00, από Οκτώβριο έως Μάϊο, όπου παρουσιάζονται θέματα σχετικά με την υγεία, την ανάπτυξη και τη συμπεριφορά των παιδιών, τις σχέσεις στην οικογένεια και το σχολείο κ.λπ.

Η δράση τελεί υπό την Αιγίδα του Ελληνικού Διαδημοτικού Δικτύου Υγιών Πόλεων ΕΔΔΥΠΠΥ και του Υπουργείου Υγείας.

Για να παρακολουθήσετε την 2η Συνάντηση της Ακαδημίας Γονέων πατήστε το σύνδεσμο:

https://www.youtube.com/watch?v=9zO9zLznvgE&ab_channel=YouthMsc

 

Πρόγραμμα της 2ης Συνάντησης της Ακαδημίας Γονέων  -  Έκφραση της Σεξουαλικότητας Παιδιών και Εφήβων

Εισηγήσεις:

  • Άρτεμις Τσίτσικα, Αναπλ. Καθηγήτρια Παιδιατρικής-Εφηβικής Ιατρικής ΕΚΠΑ, Επιστ. Υπεύθυνος Μονάδας Εφηβικής Υγείας (ΜΕΥ), Β΄ Παιδιατρική Κλινική Παν/μίου Αθηνών Νοσοκ. Παίδων «Π. & Α. Κυριακού», Διευθύντρια ΠΜΣ Στρ. Αναπτυξιακής και Εφηβικής Υγείας, Πρόεδρος Ελληνικής Εταιρείας Εφηβικής Ιατρικής
  •  Ντορέττα Αστέρη, Σύμβουλος Α, Δρ. Ειδικής Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας, Συντονίστρια της Επιστημονικής Μονάδας Ειδικής και Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης, Προϊσταμένη Τμήματος Α΄: Εκπαιδευτική Καινοτομία και Ενταξιακή Εκπαίδευση

Συντονισμός:

  • Γεώργιος Κόσυβας, Περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής.
  • Αλέξανδρος-Σταμάτιος Αντωνίου, Αναπλ. Καθηγητής Ψυχολογίας, Σχολή Επιστηµών της Αγωγής ΕΚΠΑ-ΠΤ∆Ε, ∆ιευθυντής ΠΜΣ «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση»

 

Ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού όπως κάθε χρόνο, θα διαθέσει δύο δημοτικά λεωφορεία για την εξυπηρέτηση των αθλητών της πόλης μας, που θα λάβουν μέρος στον 38ο Αυθεντικό Μαραθώνιο Αθηνών, την Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2021.

Τα Δημοτικά Λεωφορεία θα αναχωρήσουν από το κατάστημα ΔΑΝΑΟΣ (Λ. Περικλέους & Μεσογείων) στις 06:30 το πρωί της Κυριακής 14/11 και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Για κράτηση θέσης, παρακαλούμε οι ενδιαφερόμενοι όπως επικοινωνήσουν έως την Παρασκευή 12/11 και ώρα 13:00 με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Αποστολή στοιχείων (ονοματεπώνυμο και τηλέφωνο επικοινωνίας) στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή
  • Στα τηλέφωνα 6945 808810 (Αντιδήμαρχος Ειρήνη Βεντουζά) ή 213.2002803
  •  

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΠΑΓΟΥ ΧΟΛΑΡΓΟΥ

ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΕΙ

Την πλήρωση μιας (1) θέσης δικηγόρου Παρ’ Αρείω Πάγω στο Δήμο Παπάγου Χολαργού με σχέση έμμισθης εντολής, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

1. Το αντικείμενο της απασχόλησης του θα είναι να παρέχει νομική υποστήριξη προς τα αιρετά όργανα του Δήμου, τις Υπηρεσίες του καθώς και τα Νομικά Πρόσωπα αυτού με στόχο την προώθηση των επιδιώξεων, στόχων και συμφερόντων του Δήμου και ειδικότερα:

• Η ενασχόληση με κάθε νομικό θέμα που ενδιαφέρει το Δήμο (εξώδικα, δικαστικά, έγγραφα, με παραστάσεις σε όλα τα Δικαστήρια της χώρας παντός βαθμού και δικαιοδοσίας, με γνωματεύσεις για νομικά ζητήματα, επεξεργασία από νομική άποψη συμβολαίων, διακηρύξεων κ.λπ.).
• Η παροχή υπηρεσιών νομικής υποστήριξης στις Υπηρεσίες του Δήμου, όταν είναι απαραίτητο.
• Η τήρηση του αναγκαίου αρχείου νομικών υποθέσεων και γνωμοδοτήσεων.
• Η παροχή νομικής υποστήριξης, όταν ζητηθεί, κατά τη συμβασιοποίηση έργων, εργασιών και υπηρεσιών, για την εναρμόνιση αυτών με τις διατάξεις του κοινοτικού ή εθνικού δικαίου.
• Η παράσταση και υπεράσπιση των νομικών υποθέσεων του Δήμου ενώπιον των δικαστηρίων, των δικαστικών και διοικητικών αρχών, το χειρισμό εξώδικων διαφορών και γενικώς, την εκτέλεση κάθε έργου που εμπίπτει στην άσκηση του δικηγορικού λειτουργήματος.
• Η τακτική ενημέρωση του Δημάρχου για την εξέλιξη των νομικών υποθέσεων του Δήμου.
• Η παροχή νομικών υπηρεσιών στα Νομικά Πρόσωπα και Ιδρύματα του Δήμου, τα οποία συνδράμουν τη Νομική Υπηρεσία στο έργο της, με την παροχή τεκμηριωτικού υλικού.

2. Ο δικηγόρος υποχρεούται να παρέχει τις ανωτέρω υπηρεσίες του στο γραφείο της Νομικής Υπηρεσίας του Δήμου Παπάγου Χολαργού και στα αρμόδια δικαστήρια, τηρουμένων πάντοτε των διατάξεων του Κώδικα Δικηγόρων.

3. Για την παροχή των παραπάνω υπηρεσιών οι αποδοχές τους καθορίζονται σύμφωνα με την παρ.10 του άρθρου 9 του Ν.4354/15.

Oι αιτήσεις θα κατατίθενται από 09/11/2021 ημέρα Τρίτη έως και 08/12/2021 ημέρα Τετάρτη είτε ηλεκτρονικά στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.) από 09:00 έως 14:00, είτε ταχυδρομικά με συστημένη αποστολή στη διεύθυνση που αναγράφεται εντός της συνημμένης προκήρυξης.

Ο Δήμαρχος
Παπάγου Χολαργού

Ηλίας Αποστολόπουλος

 

Ο Πασχάλης ένας από τους πιο αγαπημένους καλλιτέχνες, σε ένα Party γεμάτο επιτυχίες από τους OLYMPIANS και τις δεκαετίες 60′ 70′ 80′ 90’… μέχρι σήμερα!

Μια αξέχαστη βραδιά με αγαπημένα τραγούδια που έχουν αφήσει εποχή και τραγουδιούνται με την ίδια ένταση μέχρι και σήμερα.

Την Παρασκευή 12 Νοεμβρίου και ώρα 20:00 στο Αμφιθέατρο «Μ. Θεοδωράκης» του Δημαρχείου Παπάγου – Χολαργού (Λ. Περικλέους 55 Χολαργός).

Κρατήστε θέση στο τηλέφωνο: 210.6561742 (10:00 έως 13:00).

 

Οι κλειστές αίθουσες του Δήμου Παπάγου – Χολαργού λειτουργούν ως αμιγείς χώροι, για πλήρως εμβολιασμένους ή νοσήσαντες το τελευταίο εξάμηνο.

Για την είσοδο του κοινού στις αίθουσες θα τηρείται σειρά προτεραιότητας και είναι απαραίτητα:

✅ Η χρήση μάσκας

✅ Η επίδειξη πιστοποιητικού εμβολιασμού είτε πιστοποιητικού νόσησης  (εκδίδεται 30 ημέρες μετά από τον πρώτο θετικό έλεγχο και η ισχύς του διαρκεί έως 6 μήνες μετά απ’ αυτόν) και

✅ Πιστοποιητικό ταυτοπροσωπίας (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο, δίπλωμα οδήγησης).

 

Με την υπ.' αριθ. 1356/2021 απόφαση Δημάρχου, ορίζονται οι κάτωθι δημοτικοί σύμβουλοι της πλειοψηφίας ως Εντεταλμένοι Σύμβουλοι, χωρίς αμοιβή:

Βικτωρία (Βίκυ) Νικάκη - Εντεταλμένη Σύμβουλος του 28ου Φεστιβάλ Δήμου Παπάγου – Χολαργού, έχοντας ως αρμοδιότητες: 
• Την προετοιμασία για την διεξαγωγή του,
• Την εισήγηση προς την Επιτροπή του Φεστιβάλ των καλλιτεχνικών εκδηλώσεων που θα περιλαμβάνει.

Χρήστος Πετράκης - Εντεταλμένος Σύμβουλος Πολιτικής Προστασίας και Ασφάλειας, έχοντας τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Τον συντονισμό και την επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας και την οργάνωση του αυτοτελούς τμήματος πολιτικής προστασίας του Δήμου,
• Την οργάνωση, εποπτεία και συντονισμό για την υλοποίηση του Προγράμματος «Ασφαλής Γειτονιά», 

Χρυσούλα (Χρύσα) Παρίση - Εντεταλμένη Σύμβουλος Παιδείας, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

• Τη λειτουργία και εποπτεία του τμήματος Παιδείας, Νεολαίας, Πολιτισμού και Αθλητισμού της διεύθυνσης Κοινωνικής Μέριμνας, Παιδείας, Αθλητισμού και Πολιτισμού, όσον αφορά στις αρμοδιότητες που σχετίζονται με ζητήματα και δράσεις παιδείας.
• Την εποπτεία των Σχολικών Επιτροπών και την παρακολούθηση και επίλυση λειτουργικών προβλημάτων των σχολικών μονάδων σε συνεργασία με τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων και την οικεία Ένωση Γονέων.
• Την εποπτεία, παρακολούθηση και επίλυση θεμάτων συντήρησης των σχολικών κτιρίων σε συνεργασία με τις Σχολικές Επιτροπές και τις κατά περίπτωση αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου.

Μιχάλης Τράκας - Εντεταλμένος Σύμβουλος Τεχνικών Έργων, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

• Την εποπτεία και ευθύνη της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και την οργάνωση των αντίστοιχων οργανικών μονάδων που υπάγονται στην εν λόγω διεύθυνση, ήτοι του τμήματος Μελετών και Έργων υποδομής, του τμήματος Ηλεκτρομηχανολογικών Μελετών και Έργων, του τμήματος Πολεοδομικών και Τοπογραφικών Εφαρμογών και του τμήματος Τεχνικών Συνεργείων και Εκτέλεσης Εργασιών Συντήρησης

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες οι ανωτέρω εξουσιοδοτούνται για τη χορήγηση και υπογραφή εγγράφων, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

 

Με την υπ' αριθ. 1347/2021 Απόφαση Δημάρχου, ορίζονται οι νέοι Αντιδήμαρχοι Παπάγου - Χολαργού, με θητεία από 5/11/2021 μέχρι 30/11/2022, ως εξής

 

 

 

Μαρία Αθανασάκου - Μουντάκη, Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής, Νεολαίας και Προώθησης της Απασχόλησης, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Την εποπτεία και ευθύνη του τμήματος Κοινωνικής Φροντίδας και Πολιτικών Ισότητας (εκτός της λειτουργίας της Επιτροπής Ισότητας) και του Τμήματος Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας (εκτός της λειτουργίας του Προγράμματος Ευαισθητοποίησης για τα Αδέσποτα και Δεσποζόμενα Ζώα) της Διεύθυνσης Κοινωνικής Μέριμνας, Παιδείας, Αθλητισμού και Πολιτισμού.
  • Την εποπτεία και ευθύνη γενικότερα των αρμοδιοτήτων της Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης που προβλέπονται στο άρθρο 75 του ν. 3463/06 περίπτωση ε΄ του ΚΔΚ και ιδίως τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, την έκδοση αποφάσεων, πιστοποιητικών, επιδομάτων, την επιβολή προστίμων, την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και της κείμενης νομοθεσίας της περίπτωσης αυτής και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
  • Την υποστήριξη και κοινωνική φροντίδα ευάλωτων κοινωνικών ομάδων του πληθυσμού, την εφαρμογή κοινωνικών προγραμμάτων, την πρόνοια απόρων και αστέγων, τις δράσεις εθελοντισμού και τοπικών δικτύων κοινωνικής αλληλεγγύης εκτός των προγραμμάτων και δράσεων του Δήμου που σχετίζονται με την υποστήριξη των ΑμΕΑ και με την εφαρμογή του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για τα ΑμΕΑ.
  • Την οργάνωση και λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών επί των θεμάτων πρόνοιας και προνοιακών επιδομάτων.
  • Την εποπτεία και λειτουργία του Προγράμματος «Κοντά στο Δημότη».
  • Την οργάνωση, λειτουργία και εποπτεία του Κοινωνικού Παντοπωλείου, του Κοινωνικού Φαρμακείου, του Κέντρου Κοινότητας.
  • Τη λειτουργία του Κοινωνικού Φροντιστηρίου και του προγράμματος ενισχυτικής διδασκαλίας.
  • Τη λειτουργία του Δημοτικού Ελεύθερου Πανεπιστημίου.
  • Τη λειτουργία και εποπτεία Γραφείου Προώθησης της Απασχόλησης και Στήριξης της Επιχειρηματικότητας.
  • Την προώθηση του εθελοντισμού και της κοινωνικής αλληλεγγύης και την οργάνωση της Εθελοντικής Ομάδας του Δήμου.
  • Το σχεδιασμό δράσεων και προγραμμάτων για τη νεολαία εκτός δράσεων που αφορούν στα σχολεία και στους μαθητές.
  • Τη λειτουργία του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης.
  • Τη συνεργασία και την διοργάνωση κοινών δράσεων με την Εκκλησία και τους Ιερούς Ναούς της πόλης.
  • Τη συνεργασία με τις προέδρους των Κοινοτήτων για την επίλυση ζητημάτων τους στους τομείς αρμοδιότητάς της.

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

 

 

Αθανάσιος Αυγουρόπουλος, Αντιδήμαρχος Οικονομικής Ανάπτυξης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Την εποπτεία και ευθύνη της Διεύθυνσης Οικονομικών υπηρεσιών και των οργανικών μονάδων που υπάγονται σε αυτή
  • Την υπογραφή των εντολών πληρωμής της Πάγιας Προκαταβολής.
  • Την υπογραφή όλων των εγγράφων, αποφάσεων, δικαιολογητικών και πράξεων σχετικών με τη σύναψη δημοσίων συμβάσεων προμηθειών και υπηρεσιών μέχρι του ποσού των 2.500,00 ευρώ χωρίς ΦΠΑ.
  • Τη Διαφάνεια και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση, την εποπτεία ενημέρωσης του διαδικτυακού τόπου του Δήμου (επικαιροποίηση, βελτίωση λειτουργίας, ανάρτηση αποφάσεων).
  • Τη λειτουργία του προγράμματος Διαύγεια.
  • Την οργάνωση και εύρυθμη λειτουργία ψηφιακής πλατφόρμας Συμμετοχικού Προϋπολογισμού, και ψηφιακής πλατφόρμας προβολής και παρουσίασης στοιχείων και προόδου των τεχνικών έργων σε συνεργασία με την αρμόδια υπηρεσία
  • Τη συνεργασία με τους προέδρους των Κοινοτήτων για την επίλυση ζητημάτων στους τομείς αρμοδιότητάς της.

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

 

 

Ειρήνη Βεντουζά – Παπανικολάου, Αντιδήμαρχος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης της Κοινότητας Παπάγου, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Την εποπτεία και ευθύνη της Καθαριότητας, ήτοι την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της Κοινότητας Παπάγου, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά.
  • Τη λειτουργία και επέκταση των δημοτικών Προγραμμάτων Ανακύκλωσης και Κομποστοποίησης στην Κοινότητα Παπάγου.
  • Τη λειτουργία και επέκταση των δημοτικών προγραμμάτων χωριστής συλλογής ανακυκλώσιμων υλικών στην Κοινότητα Παπάγου.
  • Τη λειτουργία και επέκταση του δημοτικού προγράμματος χωριστής συλλογής οργανικών αποβλήτων (καφέ κάδος) στην Κοινότητα Παπάγου.
  • Την εφαρμογή του Κανονισμού Καθαριότητας, Προστασίας Περιβάλλοντος, Διαχείρισης Αστικού Πρασίνου και Κοινοχρήστων Χώρων, όσον αφορά στα πεδία αυτά του Κανονισμού που άπτονται των αρμοδιοτήτων της Καθαριότητας.
  • Τη λειτουργία αναβάθμιση και επέκταση της δημοτικής συγκοινωνίας.
  • Τη λειτουργία της λαϊκής αγοράς Παπάγου, βάσει των οικείων αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου.
  • Τη συνεργασία με την πρόεδρο της Κοινότητας Παπάγου για την επίλυση ζητημάτων στους τομείς των παραπάνω αρμοδιοτήτων.

 Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου. 

 

 

 

Μαρία Δημητριάδου – Καρασιμοπούλου, Αντιδήμαρχος Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ισότιμης Εξυπηρέτησης Πολιτών, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Την εποπτεία και ευθύνη της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών καθώς και των οργανικών μονάδων που υπάγονται σε αυτή.
  • Την εποπτεία και ευθύνη της Διεύθυνσης των ΚΕΠ, καθώς και των οργανικών μονάδων που υπάγονται σε αυτή.
  • Την οργάνωση και εύρυθμη λειτουργία Πλατφόρμας Απομακρυσμένης Εξυπηρέτησης πολιτών.
  • Την διασφάλιση της ισότιμης πρόσβασης των πολιτών στις υπηρεσίες του Δήμου Παπάγου – Χολαργού.
  • Την υλοποίηση του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία σε τοπικό επίπεδο.
  • Την εφαρμογή των οδηγιών και των προγραμμάτων της Εθνικής Αρχής Προσβασιμότητας σε τοπικό επίπεδο σε συνεργασία με τις αρμόδιες δημοτικές υπηρεσίες.
  • Την εποπτεία προγραμμάτων και ζητημάτων που εν γένει σχετίζονται με την υποστήριξη ΑμΕΑ.
  • Την οριζόντια εφαρμογή πολιτικών Ισότητας των Φύλων στην εν γένει λειτουργία του Δήμου Παπάγου – Χολαργού και τη λειτουργία της σχετικής Επιτροπής.
  • Τη λειτουργία και επέκταση του προγράμματος δημιουργικής απασχόλησης ατόμων με αναπηρίες «Βiohability – Αστικός Κήπος».
  • Την εποπτεία και εύρυθμη λειτουργία του προγράμματος της «ΚΑΡΤΑΣ ΔΗΜΟΤΗ».
  • Τα καθήκοντα ληξιάρχου τα οποία θα ασκεί σε περίπτωση απουσίας του Δημάρχου.
  • Τη συνεργασία με τις Προέδρους των Συμβουλίων των Κοινοτήτων για την επίλυση ζητημάτων στους τομείς αρμοδιότητάς της.

 Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

 

 

 

 Αθανάσιο Κούτρα, Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος και Αντιμετώπισης της Κλιματικής Κρίσης, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Τη διαχείριση, ανάδειξη και εμπλουτισμό του αστικού και περιαστικού πρασίνου.
  • Την εφαρμογή του Κανονισμού Καθαριότητας, Προστασίας Περιβάλλοντος, Διαχείρισης Αστικού Πρασίνου και Κοινοχρήστων Χώρων, όσον αφορά στα πεδία αυτά του Κανονισμού που άπτονται των αρμοδιοτήτων της Διαχείρισης Πρασίνου.
  • Την ανάπτυξη φιλοδασικής συνείδησης και την προώθηση εμπλουτισμού του πρασίνου στη δασική περιοχή του Δήμου Παπάγου – Χολαργού.
  • Τον στρατηγικό σχεδιασμό και τη διαχείριση των χώρων αστικού πρασίνου για την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης.
  • Την εκπόνηση και εφαρμογή του Σχεδίου Αειφόρου Ενέργειας και Κλίματος του Δήμου Παπάγου – Χολαργού.
  • Την εκπόνηση και εφαρμογή του Σχεδίου Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων του Δήμου Παπάγου – Χολαργού.
  • Την σύνταξη και παρακολούθηση του Σχεδίου Ενεργειακής Απόδοσης του Δήμου Παπάγου – Χολαργού.
  • Την εποπτεία και ευθύνη της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Αειφόρου Ενέργειας και την οργάνωση των αντίστοιχων οργανικών μονάδων που υπάγονται στην εν λόγω διεύθυνση.
  • Την συνεργασία με τις προέδρους των Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους στους τομείς των παραπάνω αρμοδιοτήτων.

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

 

Δήμητρα (Μιμή) Ρουφογάλη, Αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Διεθνών Σχέσεων και Εθιμοτυπίας, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Την οργάνωση, εποπτεία και συντονισμό των καλλιτεχνικών εκδηλώσεων του Δήμου.
  • Τη διάθεση και διαχείριση των αιθουσών (Αμφιθέατρο Μίκης Θεοδωράκης, Αίθουσα Μελίνα Μερκούρη, Εκθεσιακός Χώρος Δημαρχείου, Βίλα Σαλίγκαρου) και των υπαίθριων χώρων, στις οποίες πραγματοποιούνται πολιτιστικές εκδηλώσεις.
  • Την οργάνωση και διεξαγωγή επετειακών εορτών και εκδηλώσεων.
  • Τη συνεργασία με τους Πολιτιστικούς Συλλόγους για τη συγκρότηση ετήσιου προγράμματος καλλιτεχνικών εκδηλώσεων και τη διεξαγωγή της Γιορτής των Συλλόγων
  • Την εποπτεία και συνεργασία με τις καλλιτεχνικές δομές που εδρεύουν στο Δήμο μας (ωδεία, χορωδίες κτλ) με στόχο την προώθηση και ανάδειξη καλλιτεχνών που κατοικούν στην πόλη.
  • Την οργάνωση και υλοποίηση παιδικών πολιτιστικών εργαστηρίων και εκδηλώσεων.
  • Τη λειτουργία και ανάδειξη της δημοτικής πινακοθήκης.
  • Τη λειτουργία του Προγράμματος Ευαισθητοποίησης για τα Αδέσποτα και Δεσποζόμενα Ζώα του Δήμου.
  • Την αξιοποίηση του Προγράμματος Ευρώπη για τους Πολίτες με στόχο την ανάπτυξη διεθνών σχέσεων του Δήμου μας και την συμμετοχή του σε διεθνή δίκτυα πόλεων.
  • Τη συνεργασία με τις προέδρους των Κοινοτήτων για την επίλυση ζητημάτων στους τομείς των παραπάνω αρμοδιοτήτων.

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

 

 

Βασίλειος Σιαμάνης, Αντιδήμαρχος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης της Κοινότητας Χολαργού, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Την εποπτεία και ευθύνη της Καθαριότητας, ήτοι την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της Κοινότητας Χολαργού, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά.
  • Τη λειτουργία και επέκταση των δημοτικών Προγραμμάτων Ανακύκλωσης και Κομποστοποίησης στην Κοινότητα Χολαργού.
  • Τη λειτουργία και επέκταση των δημοτικών προγραμμάτων χωριστής συλλογής ανακυκλώσιμων υλικών στην Κοινότητα Χολαργού.
  • Τη λειτουργία και επέκταση του δημοτικού προγράμματος χωριστής συλλογής οργανικών αποβλήτων (καφέ κάδος) στην Κοινότητα Χολαργού.
  • Την εφαρμογή του Κανονισμού Καθαριότητας, Προστασίας Περιβάλλοντος, Διαχείρισης Αστικού Πρασίνου και Κοινοχρήστων Χώρων, όσον αφορά στα πεδία αυτά του Κανονισμού που άπτονται των αρμοδιοτήτων της Καθαριότητας.
  • Τη λειτουργία της λαϊκής αγοράς Χολαργού και της βιολογικής αγοράς Χολαργού, βάσει των οικείων αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου.
  • Τη συνεργασία με την πρόεδρο της Κοινότητας Χολαργού για την επίλυση ζητημάτων στους τομείς των παραπάνω αρμοδιοτήτων.

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

 

Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του ορίζεται να ασκεί η Αντιδήμαρχος κα Ειρήνη Βεντουζά – Παπανικολάου, η οποία αναπληρώνει τον Δήμαρχο, και όταν αυτή απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κο Αθανάσιο Αυγουρόπουλο.

Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κας. Μαρίας Αθανασάκου – Μουντάκη όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί η Αντιδήμαρχος κα Δήμητρα (Μιμή) Ρουφογάλη. Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κας Δήμητρας (Μιμής) Ρουφογάλη όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί η Αντιδήμαρχος κα. Μαρία Αθανασάκου – Μουντάκη. Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κας Μαρίας Δημητριάδου - Καρασιμοπούλου όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος κος Αθανάσιος Αυγουρόπουλος. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κου Αθανάσιου Αυγουρόπουλου όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί η Αντιδήμαρχος κα Μαρία Δημητριάδου - Καρασιμοπούλου. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κου Βασίλειου Σιαμάνη όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί η Αντιδήμαρχος κα Ειρήνη Βεντουζά - Παπανικολάου. Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κας Ειρήνης Βεντουζά - Παπανικολάου όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κος Βασίλειος Σιαμάνης. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Αθανάσιου Κούτρα, όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί η Αντιδήμαρχος κα Ειρήνη Βεντουζά - Παπανικολάου.

 

Προστασία δεδομένων

Επικοινωνία

 
  info (@) dpapxol.gov.gr
  213-2002.800
  210-6513840
  Περικλέους 55, 15561 Χολαργός
 

   

 
Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech