Welcome to Δήμος Παπάγου Χολαργού   Click to listen highlighted text! Welcome to Δήμος Παπάγου Χολαργού Powered By GSpeech

Το site υποστηρίζει text to speech

 

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΑΠΑΓΟΥ

         
1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΠΑΓΟΥ 09:30   1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΠΑΓΟΥ 09:30
2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΠΑΓΟΥ 08:30   2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΠΑΓΟΥ 08:30
3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΠΑΓΟΥ 08:30   3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΠΑΓΟΥ 08:30
         
         
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΠΑΓΟΥ 10:00   ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΠΑΓΟΥ 09:00

 

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΧΟΛΑΡΓΟΥ

 

1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ 10:30   1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ 09:30
2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ 09:00   2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ 09:00
3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ 09:00   3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ 09:00
4ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ 08:30   4ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ 09:00
5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ 09:30   5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ 08:30
6ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ 09:30      
         
         
         
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ 10:00      
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ 09:30      
         
         
1ο ΛΥΚΕΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ 10:30      
2ο ΛΥΚΕΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ 10:00      

Ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού ενημερώνει τους κατοίκους της πόλης, ότι στο πλαίσιο του έργου των ασφαλτοστρώσεων, από τη Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου, θα ξεκινήσουν τμηματικά έργα ασφαλτόστρωσης στους παρακάτω δρόμους:

- Υμηττού από την Ανατολής έως τη Ναυαρίνου

- 25ης Μαρτίου, ξεκινώντας από την Αναστάσεως έως την Καραϊσκάκη.

 Ζητούμε την κατανόηση των κατοίκων για όσο διάστημα διαρκέσουν οι εργασίες ασφαλτόστρωσης.

Ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού, στο πλαίσιο της κοινωνικής πολιτικής για τη στήριξη των θεσμών της οικογένειας και της παιδείας , συνεχίζει τη λειτουργία του Κοινωνικού Φροντιστηρίου και κατά το σχολικό έτος 2018-19.

Το Κοινωνικό Φροντιστήριο λειτουργεί δωρεάν, στο 1ο Λύκειο Χολαργού (οδός Καραϊσκάκη 1) και προσφέρονται μαθήματα θετικής και θεωρητικής κατεύθυνσης, από έμπειρους εθελοντές καθηγητές, σε μαθητές Α’, Β’ και Γ’ Λυκείου.

Οι ενδιαφερόμενοι για τη νέα σχολική χρονιά μπορούν να συμπληρώσουν τη σχετική αίτηση συμμετοχής, με υπογραφή γονέα ή κηδεμόνα, δηλώνοντας παράλληλα και τα μαθήματα που επιθυμούν να παρακολουθήσουν.

Η κατάθεση των αιτήσεων θα γίνεται στο Γραφείο Παιδείας του Δημαρχείου Παπάγου – Χολαργού, από την Παρασκευή 7/9 και ώρες 09:00 – 15:00 (Λ. Περικλέους 55 Χολαργός, 1ος όροφος – Αντιδήμαρχος κα Αθανασάκου-Μουντάκη 213 2002831 και 213 2002893).

Είμαστε αισιόδοξοι ότι και κατά τη φετινή σχολική χρονιά η λειτουργία του Κοινωνικού Φροντιστηρίου θα στεφθεί από επιτυχία.

Ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού προσφέρει δωρεάν μαθήματα Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, για αρχάριους ενήλικες (άνω των 18 ετών), σε βασικές αρχές πληροφορικής (word – internet).

Τα μαθήματα είναι ωριαία και θα διεξάγονται κάθε Πέμπτη (16:30 – 20:30 - τέσσερα τμήματα), σε ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα στο κτίριο του ΚΑΠΗ, επί της οδού Αγαμέμνονος 4 στο Χολαργό (2ος όροφος).

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να είναι κάτοικοι του Δήμου Παπάγου – Χολαργού και να καταθέσουν αίτηση συμμετοχής, είτε ηλεκτρονικά στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., είτε στο Δημαρχείο Παπάγου – Χολαργού (Λ. Περικλέους 55, Γραφείο Παιδείας – Αντιδήμαρχος κα Μαρία Αθανασάκου – Μουντάκη 213 2002831-893), από την Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου και ώρες 09:00-15:00.

Τα μαθήματα θα γίνονται με την ευγενική προσφορά του Καθηγητή Πληροφορικής κ. Νίκου Αλβέρτη και θα διαρκέσουν από την Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2018 έως την Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2018.

Επισυνάπτεται η αίτηση συμμετοχής. 

O Δήμος Παπάγου - Χολαργού σε συνεργασία με την Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση “knowl” διοργανώνουν πρόγραμμα υποστήριξης ανέργων και προώθησης της απασχόλησης με τη στήριξη του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος.

Στόχος του προγράμματος είναι η ένταξη και παραμονή περισσότερων ανθρώπων στην αγορά εργασίας και παρέχεται απολύτως δωρεάν, με κύρια ομάδα-στόχο τους άνεργους, με 1 στους 2 συμμετέχοντες να έχουν βρει εργασία, αντίστοιχη του επαγγελματικού τους στόχου, μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος.

Το πρόγραμμα υλοποιείται στο πλαίσιο της κοινωνικής πρωτοβουλίας “Μellon Επιταχυντής Δεξιοτήτων” και στον α’ κύκλο θα ενταχθούν 25 συμμετέχοντες μετά από διαδικασία αξιολόγησης των αιτήσεων, που θα διεξαχθεί από την  Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση “knowl”.

Οι συμμετέχοντες, άνεργοι δημότες Παπάγου – Χολαργού, θα λάβουν (100% δωρεάν) 65 ώρες εξατομικευμένης συμβουλευτικής και κατάρτισης (έκαστος), για να ενισχύσουν το επαγγελματικό τους προφίλ με τις απαραίτητες δεξιότητες που «ζητάει» η αγορά εργασίας.

 

Τα κριτήρια επιλογής των υποψηφίων είναι:

  1. Άνεργοι Δημότες Παπάγου - Χολαργού (με κάρτα ανεργίας)
  2. Ηλικίες 18 έως 45 ετών, κατά προτίμηση, αλλά όχι κατ’ αποκλειστικότητα.
  3. Να έχουν οι υποψήφιοι ισχυρό κίνητρο και δέσμευση να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα, που κατά περιόδους μπορεί να γίνεται πολύ εντατικό και απαιτητικό από πλευράς χρόνου. Οι τελικοί επιλεχθέντες δεν μπορούν να αντικατασταθούν.

 

Για πληροφορίες σχετικά με τη συμμετοχή στο πρόγραμμα μπορείτε να καλείτε στο Γραφείο Παιδείας και Κοινωνικής Πολιτικής, Αντιδήμαρχος κα Αθανασάκου – Μουντάκη, τηλ. 213 2002831-893.

Για ηλεκτρονικές αιτήσεις συμμετοχής ΕΔΩ έως και τη Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2018.

Αναλυτικότερες πληροφορίες για τον επιταχυντή δεξιοτήτων μπορείτε να δείτε εδώ.

 

Α. Ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού ενημερώνει τους ιδιοκτήτες των ακινήτων που έχουν προβεί σε διακοπή της ηλεκτροδότησης του ακινήτου τους και δεν το χρησιμοποιούν, να υποβάλουν σχετική υπεύθυνη δήλωση στην αρμόδια υπηρεσία του Δήμου (Τμήμα Δημοτικών Εσόδων- Περιουσίας, τηλ.213-2002846/848/895/862 email:Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.), προκειμένου να απαλλαγούν από την καταβολή δημοτικών τελών καθαριότητας από την υποβολή της δήλωσης και μετά, με βάση το Νόμο 25/1975, Άρθρο 3, παράγραφος 1. 

Η ανωτέρω υπεύθυνη δήλωση υποβάλλεται μέσα σε δύο μήνες από την διακοπή της ηλεκτροδότησης.

Για την απαλλαγή των τελών καθαριότητας ενός ακινήτου απαιτείται:

Υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη ή του νόμιμου εκπροσώπου του ότι το ακίνητο δεν χρησιμοποιούνταν

Επιπλέον εφόσον δεν έχουν προσκομισθεί στο Δήμο τα τελευταία 7 χρόνια:   

  1. Συμβόλαιο ακινήτου όπου περιγράφεται με σαφήνεια το εμβαδόν του ακινήτου μετά των βοηθητικών του χώρων και
  2. εφόσον υπάρχουν, αυθαίρετες κατασκευές ή αυθαίρετες αλλαγής χρήσης του εν λόγω ακινήτου, που έχουν τακτοποιηθεί με τους νόμους 4014/2011, 4178/2013 ή  4495/2017

απαιτούνται και αυτά τα έγγραφα.

 

Β. Για ακίνητα στα οποία διακόπτεται η ηλεκτροδότηση, απαλλάσσονται από την καταβολή ενιαίου ανταποδοτικού τέλους καθαριότητας και φωτισμού, από την ημερομηνία υποβολής δήλωσης του ιδιοκτήτη τους ή του νόμιμου εκπροσώπου αυτού προς τον οικείο δήμο ότι δεν ηλεκτροδοτούνται και ότι δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθούν.

Μέχρι την υποβολή της ανωτέρω δήλωσης, τα τέλη οφείλονται ανά κατηγορία ακινήτου και καταβάλλονται κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 21 του από 24.9/20.10.1958β.δ. (Α΄ 171).

 

Σημειώνεται ότι το ωράριο εξυπηρέτησης του κοινού στο Τμήμα Εσόδων και Περιουσίας αλλάζει από τις 2 Μαρτίου 2020 και διαμορφώνεται ως εξής: 

Δευτέρα έως Πέμπτη από 8:00-14:00

ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΥΠ’ ΑΡΙΘ.    1440/2018

 ΘΕΜΑ:  Ορισμός Αντιδημάρχων και Μεταβίβαση Αρμοδιοτήτων

 Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΠΑΓΟΥ - ΧΟΛΑΡΓΟΥ

 Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/ 2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης».
  2. Τις διατάξεις του ν. 4555/2018 «Μεταρρύθμιση του θεσμικού πλαισίου της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Εμβάθυνση της Δημοκρατίας Ενίσχυση της Συμμετοχής Βελτίωση της οικονομικής και αναπτυξιακής λειτουργίας των Ο.Τ.Α.»
  3. Την υπ' αριθμ. 15150/15.4.2014 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας με το Ν. 3852/ 2010», όπως ισχύει.
  4. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 της Ε.Σ.Υ.Ε. (αποφ. 11247 - ΦΕΚ 3465/28.12.2012 τεύχος Β’) για τον Δήμο Παπάγου Χολαργού , σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 44.539 κατοίκους.
  5. Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου. (ΦΕΚ  3125Β/26-11-2012), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει
  6. Τις παραιτήσεις (με αρ. πρωτ. 18622/31-8-2018 και 18625/31-8-2018 αντίστοιχα) της κας Γεωργίας (Τζίνας) Αρβανίτη και της κας Άννας - Μαρίας Τσικρικώνη από τις θέσεις αντιδημάρχων που κατείχαν βάσει της υπ’αριθμ. 4921/8-3-2017 απόφασης δημάρχου.

       ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

 Ορίζει τους κατωτέρω Δημοτικούς Συμβούλους της πλειοψηφίας ως Αντιδημάρχους τού Δήμου Παπάγου -  Χολαργού, με θητεία από 1/9/2018 μέχρι το τέλος της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, μεταβιβάζοντας τις παρακάτω αρμοδιότητες ως εξής:

 

Α. Τον κο Αθανάσιο ΑυγουρόπουλοΑντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων, Ποιότητας Ζωής και προώθησης της Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

 

  • Τεχνικών Έργων και ιδίως την εποπτεία και ευθύνη της Τεχνικής Υπηρεσίας και την οργάνωση της Υπηρεσίας Δόμησης του Δήμου και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα της Διεύθυνσης των Τεχνικών Έργων, Τεχνικής και Γραμματειακής Υποστήριξης - Τεχνικό Αρχείο, Προγραμματισμού, Μελετών και Επίβλεψης Έργων, Εκτέλεσης Έργων Οδοποιίας, Εκτέλεσης Κτιριακών Έργων, Εκτέλεσης Έργων Υπαίθριων Χώρων, Εκτέλεσης Έργων Ηλεκτροφωτισμού, Δικτύων, Προγραμματισμού και Οργάνωσης Μελετών - Επίβλεψης έργων. 
  • Την εποπτεία και ευθύνη τού Πολεοδομικού Σχεδιασμού και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων πολεοδομίας, χωροταξίας και χρήσεων γης, Πολεοδομικών Μελετών, Τοπογραφικών Εφαρμογών, Οικοδομικών Αδειών και ελέγχου, Αυθαιρέτων, Τεχνικού Αρχείου – Γραμματείας. 
  • Την εποπτεία, σχεδιασμό και οργάνωση της Δημοτικής Συγκοινωνίας.
  • Την εφαρμογή και εποπτεία του Σχεδίου Δράσης για την Αειφόρο Ενέργεια και την υλοποίηση των δεσμεύσεων του Δήμου βάσει του Συμφώνου Δημάρχων 2020.
  • Την εποπτεία και μέριμνα υλοποίησης του τεχνικού προγράμματος.
  • Την εποπτεία, παρακολούθηση και εξέλιξη των εκπονούμενων μελετών και εκτελουμένων έργων.
  • Την εποπτεία, λειτουργία και συντήρηση των παιδικών χαρών.
  • Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία τού αστικού εξοπλισμού του Δήμου.
  • Το συντονισμό και την επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας και την οργάνωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας του Δήμου.
  • Την εφαρμογή μέτρων πολιτικής προστασίας και ΠΣΕΑ.
  •  Την οργάνωση, εποπτεία και συντήρηση του δικτύου ηλεκτροφωτισμού.
  • Τον έλεγχο ασφαλείας των δημοτικών εγκαταστάσεων και του Δημαρχείου.
  • Την συνεργασία με τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους στους τομείς των παραπάνω αρμοδιοτήτων.
  • Την τέλεση πολιτικών γάμων.
  • Την Προεδρία της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.

 Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες, εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων, καθώς και  την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων τού Δήμου. 

 

Β. Την κα Ειρήνη Βεντουζά – Παπανικολάου, Αντιδήμαρχο  Περιβάλλοντος, Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, και  της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

 

  • Την οργάνωση και εποπτεία της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος - Καθαριότητας - Πρασίνου τού Δήμου.
  • Την εποπτεία και ευθύνη της Καθαριότητας, ήτοι την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά.
  • Την οργάνωση και λειτουργία Προγράμματος Ανακύκλωσης και Κομποστοποίησης.
  • Τη διαχείριση και ανάδειξη του αστικού και περιαστικού πρασίνου.
  • Την προστασία και ανάδειξη του Υμηττού.
  • Τη διάθεση δημοτικών λεωφορείων σε φορείς της πόλης.
  • Την ευθύνη για την επισκευή και περιοδική συντήρηση των οχημάτων και μηχανημάτων του Δήμου.
  • Τη συνεργασία με τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους που σχετίζονται με τις παραπάνω αρμοδιότητες.
  • Την οργάνωση και λειτουργία των λαϊκών αγορών βάσει των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου.
  • Την τέλεση πολιτικών γάμων.

 

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων, καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου. 

 

 Γ. Την κα Μαρία Αθανασάκου – Μουντάκη, Αντιδήμαρχο Παιδείας, Νεολαίας και Κοινωνικής Πολιτικής, και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες: 

 

  • Την εποπτεία των Σχολικών Επιτροπών, την παρακολούθηση και επίλυση λειτουργικών προβλημάτων των σχολικών μονάδων.
  • Την εποπτεία, παρακολούθηση και επίλυση θεμάτων συντήρησης των σχολικών κτιρίων, σε συνεργασία με τις Σχολικές Επιτροπές και τις κατά περίπτωση αρμόδιες υπηρεσίες τού Δήμου.
  • Τη λειτουργία του Κοινωνικού Φροντιστηρίου.
  • Τη λειτουργία και εποπτεία Γραφείου Προώθησης της Απασχόλησης και Στήριξης της Επιχειρηματικότητας.
  • Τη λειτουργία και εποπτεία Γραφείου Νεολαίας.
  • Την οργάνωση και υλοποίηση εκδηλώσεων στο πλαίσιο του θεσμού «Ημέρες Περικλέους»
  • Την οργάνωση, εποπτεία και συντονισμό τού Κέντρου Δια Βίου Μάθησης του Δήμου.
  • Την εποπτεία και ευθύνη γενικότερα των αρμοδιοτήτων της Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης που προβλέπονται στο άρθρο 75 του ν. 3463/06 περίπτωση ε΄ του ΚΔΚ και ιδίως τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, την έκδοση αποφάσεων, πιστοποιητικών, επιδομάτων, την επιβολή προστίμων, την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και της κείμενης νομοθεσίας της περίπτωσης αυτής και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
  • Την υποστήριξη και κοινωνική φροντίδα ευάλωτων κοινωνικών ομάδων του πληθυσμού,  την εφαρμογή κοινωνικών προγραμμάτων, την πρόνοια απόρων και αστέγων, τις δράσεις εθελοντισμού και τοπικών δικτύων κοινωνικής αλληλεγγύης.
  • Την οργάνωση και λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών επί των θεμάτων πρόνοιας και προνοιακών επιδομάτων.
  • Την εποπτεία και λειτουργία του Προγράμματος «Κοντά στο Δημότη».
  • Την οργάνωση, λειτουργία και εποπτεία του Κοινωνικού Παντοπωλείου, του Κοινωνικού Φαρμακείου, του Κέντρου Κοινότητας.
  • Την εποπτεία θεμάτων σχετιζόμενων με ΑμΕΑ.
  • Τη συνεργασία με τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των θεμάτων που εμπίπτουν στις παραπάνω αρμοδιότητες.
  • Την τέλεση πολιτικών γάμων.

 

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου. 

 

 Δ. Την κα Βικτωρία (Βίκυ) Νικάκη, Αντιδήμαρχο Οικονομικών, Διοικητικών, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Επικοινωνίας, και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

 

  • Την εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των: Προσόδων, ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας-Φωτισμού, Ελέγχου, Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακής Βεβαίωσης Εισπράξεων Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης Δαπανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου - Διπλογραφικού, Ταμείου, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων.
  • Την υπογραφή των βεβαιωτικών καταλόγων, των χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής και των συνοδευόντων αυτά δικαιολογητικών:

α). Μισθοδοσίας όλου του προσωπικού,

β). Πληρωμών προς ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ και Κοινωφελείς Οργανισμούς, κτλ,

γ). Λοιπών υποχρεωτικών δαπανών,

δ). Πάσης φύσεως δαπανών μέχρι του ποσού 1.500,00ευρώ,  που έχουν εκκαθαριστεί από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου (άρθρο 58 παρ.1 περιπτ.ε ν.3852/10, ΦΕΚ 114Α'/2006, άρθρο 22 Β.Δ.15-6-1959, ΦΕΚ 114Α'/1959. ΕΣ Τμ. VII 175/2007), καθώς και όλα τα έγγραφα, αποφάσεις, δικαιολογητικά και πράξεις σχετικά με την οικονομική υπηρεσία.

  • Την εποπτεία και έλεγχο αποθηκών υλικών (αναλωσίμων και μη).
  • Την εποπτεία και ευθύνη των διοικητικών υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
  • Τη μηχανοργάνωση των υπηρεσιών τού Δήμου.
  • Τη Διαφάνεια και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση, την εποπτεία ενημέρωσης του διαδικτυακού τόπου του Δήμου (επικαιροποίηση, βελτίωση λειτουργίας, ανάρτηση αποφάσεων).
  • Τη λειτουργία του προγράμματος «Διαύγεια».
  • Την προώθηση πολιτικών και εφαρμογών στο πλαίσιο της «Έξυπνης Πόλης» με στόχο την ενίσχυση της ενεργού συμμετοχής των πολιτών στην καθημερινή λειτουργία του Δήμου (ενδεικτικά προώθηση και επέκταση των εφαρμογών “Citify Papagou – Holargos Smart City”, “E-Polis”, “Green City”).
  • Την προώθηση και επέκταση των μηχανισμών ενημέρωσης και εξυπηρέτησης των πολιτών
  • Την Προεδρία της Οικονομικής Επιτροπής.
  • Την συνεργασία με τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους στους τομείς αρμοδιότητάς της.
  • Την τέλεση πολιτικών γάμων.

 

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

 

Ε. Την κα Δήμητρα (Μιμή) Ρουφογάλη, Αντιδήμαρχο Πολιτισμού, Εθιμοτυπίας και Διεθνών Σχέσεων και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

 

  • Το σχεδιασμό, την οργάνωση και τον συντονισμό πολιτιστικών εκδηλώσεων σε συνεργασία, όπου απαιτείται, με τα νομικά πρόσωπα του Δήμου και φορείς της πόλης.
  • Τη διαχείριση και διάθεση αιθουσών και δημοτικών χώρων σε φορείς της πόλης για Πολιτιστικές και Κοινωνικές εκδηλώσεις.
  • Την προώθηση του εθελοντισμού και της κοινωνίας των πολιτών.
  • Τη λειτουργία γραφείου διεθνών σχέσεων και εθιμοτυπίας του Δήμου Παπάγου – Χολαργού
  • Την αξιοποίηση του προγράμματος «Ευρώπη για τους Πολίτες με στόχο την ανάπτυξη διεθνών σχέσεων του Δήμου μας και την συμμετοχή του σε διεθνή δίκτυα.
  • Τη λειτουργία του Προγράμματος Ευαισθητοποίησης για τα Αδέσποτα και Δεσποζόμενα Ζώα
  • Την Προεδρία της Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης.
  • Τη συνεργασία με τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους στους τομείς αρμοδιότητάς της.
  • Την τέλεση πολιτικών γάμων.

 

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

2. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Αθανάσιου Αυγουρόπουλου, όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί η Αντιδήμαρχος κα. Ειρήνη Βεντουζά – Παπανικολάου. Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κας Ειρήνη Βεντουζά – Παπανικολάου, όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ Αθανάσιος Αυγουρόπουλος. Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κας Βικτωρίας Νικάκη, όταν απουσιάζει ή κωλύεται,  ασκεί η Αντιδήμαρχος κα. Μαρία Αθανασάκου. Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κας Δήμητρας (Μιμής) Ρουφογάλη , όταν απουσιάζει ή κωλύεται,  ασκεί η Αντιδήμαρχος κα Βικτωρία Νικάκη. Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κας Μαρία Αθανασάκου, όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί η Αντιδήμαρχος κα Δήμητρα (Μιμή) Ρουφογάλη.

 3. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Αθανάσιος Αυγουρόπουλος, ο οποίος αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από την Αντιδήμαρχο κα Βικτωρία (Βίκυ) Νικάκη. 

 4. Η παρούσα απόφαση να δημοσιευθεί σε μία τουλάχιστον ημερήσια εφημερίδα του Νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου.

 

                                                                             

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ 

ΗΛΙΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ

 

Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2018

17:30     Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός χοροστατούντος του Θεοφιλεστάτου Επισκόπου Θαυμακού κ.κ. ΙΑΚΩΒΟΥ του και Καθηγουμένου της Ιεράς Μονής Πετράκη και Κουρά Δοκίμου Μοναχού της Ιεράς Μονής.

 

Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2018

6:30πμ   Ακολουθία Μεσονυκτικού

7:00πμ   Όρθρος – Πανηγυρική Θεία Λειτουργία

18:00       Μεθεόρτιος Εσπερινός - Κτητορικό Μνημόσυνο

 

Τρόπος Μεταβάσεως:

Η μετάβαση θα πρέπει να γίνει με ιδιωτικά Ι.Χ. ακολουθώντας την οδό Αναστάσεως και στο τέρμα της, μετά το Κοιμητήριο Παπάγου, στην πρώτη διασταύρωση θα πρέπει να στρίψετε δεξιά και στην επόμενη διασταύρωση αριστερά, ακολουθώντας την πινακίδα που υπάρχει. Στα 500μ βρίσκεται η Ιερά Μονή Αστερίου.

 

Ενημερώνουμε ότι η λειτουργία των  Βρεφονηπιακών και Παιδικών Σταθμών θα ξεκινήσει την Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2018, οπότε  προσέλθουν τα βρέφη και προνήπια που επανεγγράφονται.

Οι εγγραφές των νηπίων και βρεφών, τα οποία επιδοτούνται με VOUCHER μέσω ΕΣΠΑ θα πραγματοποιούνται έως την Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου. Παράλληλα, την ίδια ημέρα θα  πραγματοποιηθεί προγραμματισμένη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου με θέμα τις  εγγραφές και επανεγγραφές βρεφών και προνηπίων.

Οι αποφάσεις του Δ.Σ.  θα αναρτηθούν στα Τμήματα Προσχολικής Αγωγής του Δ.Ο.Κ.ΜΕ.Π.Α. την Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου.

Για λόγους καλύτερης προσαρμογής των νηπίων και βρεφών  που εγγράφονται για πρώτη φορά, η προσέλευση τους θα πραγματοποιηθεί κατόπιν συνεννόησης με την προϊσταμένη  του κάθε παιδικού σταθμού.

Για κάθε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να απευθύνεστε :

 Α’ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ   

1ος Βρεφονηπιακός Σταθμός Χολαργού       17ης Νοεμβρίου 121 – 15562

Προϊσταμένη Σκουρτσίδου Αλεξάνδρα – Τηλέφωνο 2106520797

Β΄ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ     

2ος Βρεφονηπιακός Σταθμός Χολαργού       Φανερωμένης 29 – 15562

Προϊσταμένη Τμήματος Πούμπρου Μαρία – Τηλέφωνο 2106545380, 2106517411

3ος Παιδικός Σταθμός Χολαργού        Φανερωμένης 29 – 15562

Προϊσταμένη Παιδικού Σταθμού Βασαλάκη Στέλλα – Τηλέφωνο 2106545380-2106517411

Γ΄ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ     

1ος Βρεφονηπιακός Σταθμός Παπάγου         Βερσή & Αλευρά – 15569

Προϊσταμένη Μουρθανάση Αναστασία – Τηλέφωνο 2106543203, 2106534717, 2106534716

2ος Βρεφονηπιακός Σταθμός Παπάγου        Αναστάσεως 76 – 15669

Προϊσταμένη          Κρατσαγκώνη Γεωργία – Τηλέφωνο 2106515051

Δ΄ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ     

3ος Παιδικός Σταθμός Παπάγου          Μπλέσσα 24 Παπάγου – 15669

Προϊσταμένη          Παπαγεωργακοπούλου Ανθή – Τηλέφωνο 2106528289

4ος Βρεφονηπιακός Σταθμός Χολαργού       Μεσογείων 154 – 15669

Προϊσταμένη          Φράγκου Ελευθερία – Τηλέφωνο 2132032126, 2107768126, 2107710919

 

Η Προεδρος  κ. Χρύσα Παρίση, η Διευθύντρια κ. Αδαμαντία Μούσιου,  οι προϊστάμενες των παιδικών σταθμών και εργαζόμενοι στους Βρεφονηπιακούς σταθμούς του ΔΟΚΜΕΠΑ ευχόμαστε η περίοδος φιλοξενίας που αρχίζει να είναι για όλους γεμάτη υγεία, χαμόγελα και ζεστασιά.

 

Ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού ενημερώνει τους δημότες και κατοίκους της πόλης, ότι η Λαϊκή Αγορά της Δημοτικής Κοινότητας Χολαργού, από τη Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου έως 30 Νοεμβρίου 2018 θα λειτουργεί ως εξής:

α) Στην οδό Αετιδέων, από την οδό 25ης Μαρτίου έως τη διασταύρωση με την οδό Θεοτοκοπούλου,

β) Στην οδό Θεοτοκοπούλου, από τη συμβολή της με την οδό Αετιδέων έως την οδό Υμηττού.

γ) Εκατέρωθεν της οδού Ευριπίδου, από τη συμβολή της με την οδό Περικλέους, έως τη συμβολή της με την οδό Κεφαλληνίας.

Τετάρτη 29 Αυγούστου 2018, (παραμονὴ εορτής):

7:30 μ.μ. - Μέγας Πανηγυρικὸς Εσπερινὸς χοροστατούντος Αρχιερέως και εν συνεχείᾳ, περὶπου στις τὴν 9 μ.μ. λιτάνευση της Ιεράς Εικόνος και τεμαχίου Ιερού Λειψάνου του Αγίου Αλεξάνδρου, διὰ των οδών: Ιωνίας, Κύπρου, Εθνικής Αμύνης, Λεμεσού και Στρατάρχου Παπάγου.

 

Πέμπτη 30 Αυγούστου 2018, (κυριώνυμος ημέρα):

07:00 – 10:30 π.μ. Πανηγυρικὸς Όρθρος και Αρχιερατικὴ Θεία Λειτουργία.

06:30 – 7:30 μ.μ. Μέγας   Εσπερινὸς και Παράκλησις εις  τον  Άγιον Αλέξανδρο.

Ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού, όπως κάθε χρόνο, ξεκίνησε και φέτος πρόγραμμα καταπολέμησης κουνουπιών σε ευαίσθητα σημεία της πόλης μας, όπως φρεάτια ομβρίων, σιντριβάνια, στάσιμα νερά, πλατείες, χαμηλή βλάστηση πέριξ των Παιδικών Χαρών, Μεγάλο Πάρκο, Κηποθέατρο Παπάγου, Πάρκο Χολαργού κλπ, με τη συνεργασία πιστοποιημένης εταιρείας.

Συγκεκριμένα ο Δήμος μας υλοποιεί από τις 20/4/2018 πρόγραμμα καταπολέμησης κουνουπιών με την περιβαλλοντικά συμβατή μέθοδο της προνυμφοκτονίας και με εγκεκριμένα από το Υπουργείο Ανάπτυξης σκευάσματα.

Στο πλαίσιο του προγράμματος, γίνεται έλεγχος και καταπολέμηση των κουνουπιών για τα γένη Aedes, Culex και Anοpheles, τα οποία είναι υψηλής υγειονομικής σημασίας, καθώς θεωρούνται σημαντικοί φορείς παθογόνων παραγόντων για τον άνθρωπο.

Οι δειγματοληψίες που έγιναν στα όρια του Δήμου μας, έδειξαν την ύπαρξη κοινών κουνουπιών κατοικιών και οι προβλεπόμενες εφαρμογές σε φρεάτια ομβρίων υδάτων (ψεκασμοί, τοποθέτηση παγίδων κλπ), πραγματοποιήθηκαν κατά τις παρακάτω ημερομηνίες:

  • 20 Απριλίου 2018
  • 18 Μαΐου 2018
  • 19 Μαΐου 2018
  • 13 Ιουνίου 2018
  • 10 Ιουλίου 2018
  • 11 Ιουλίου 2018
  • Έχουν προγραμματιστεί άλλες δύο εφαρμογές στις 23 και στις 24 Αυγούστου 2018

 Επίσης έχουν πραγματοποιηθεί και επτά εφαρμογές καταπολέμησης κουνουπιών σε χώρους πρασίνου (πάρκα, πλατείες, παιδικές χαρές κλπ).

Παράλληλα όμως με το δικό μας πρόγραμμα και η Περιφέρεια Αττικής πραγματοποιεί αντίστοιχο πρόγραμμα, που αφορά κυρίως ψεκασμούς στα ρέματα και όπου υπάρχουν στάσιμα νερά.

Σχετικές ενημερωτικές οδηγίες καταπολέμησης των κουνουπιών έχουμε αναρτήσει στις 20/4/2018 στην ιστοσελίδα του Δήμου μας (https://www.dpapxol.gov.gr/news/deltia-tipou/item/4207-enimerosi-ton-katoikon-gia-tin-katapolemisi-ton-kounoupion.html) και τις έχουμε αποστείλει και στα τοπικά sites.

                                                                                 

                                      Θανάσης Αυγουρόπουλος

                                                 Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος, Καθαριότητας & Πρασίνου

Tετάρτη 22 Αὐγούστου 2018

19.00  -  Μέγας Πανηγυρικός Αρχιερατικός Εσπερινός, μετ’ Αρτοκλασίας καί θείου κηρύγματος, χοροστατούντος του Θεοφιλεστάτου Επισκόπου Διαυλείας κ. Αλεξίου

21.00   - Λιτάνευση του Ι. Επιταφίου της Παναγίας και της Ι. Εικόνας της Φανερωμένης, διά των οδών Φανερωμένης, Λ. Μεσογείων, Πυθαγόρα, Χίου, Βουτσινά

Με την επιστροφή από τήν ι. λιτανεία: Ι. Παράκληση προς την Υπεραγία Θεοτόκο 
23.00 - Ιερά Αγρυπνία (μέχρι 01.30)

 

Πέμπτη 23 Αυγούστου 2018

07.00 - Όρθρος και Πανηγυρική Αρχιερατική Θεία Λειτουργία, ιερουργούντος του Σεβασμιότατου Μητροπολίτου Διδυμοτείχου, κ. Δαμασκηνού

19.00 - Πανηγυρικός μεθέορτος Εσπερινός μετ’ Αρτοκλασίας και θείου κηρύγματος  και Ἱ. Παράκληση προς την Υπεραγία Θεοτόκο

 

Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς (κατηγορία κινδύνου 4) για αύριο Κυριακή 19 Αυγούστου.

Ο Δήμος Παπάγου -Χολαργού ενημερώνει και προειδοποιεί τους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, την Κυριακή 19 Αυγούστου, καθώς εντοπίζεται υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς (κατηγορία κινδύνου 4), όπως επίσης και ότι απαγορεύεται η κυκλοφορία οχημάτων και πεζών στον Υμηττό.

Θα πρέπει σύμφωνα με τις οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, να αποφεύγονται ενέργειες στην ύπαιθρο που μπορούν να προκαλέσουν πυρκαγιά από αμέλεια, όπως η ρίψη αναμμένων τσιγάρων, το κάψιμο ξερών χόρτων και κλαδιών ή υπολειμμάτων καθαρισμού, η χρήση μηχανημάτων που προκαλούν σπινθήρες όπως δισκοπρίονα, συσκευές συγκόλλησης, η χρήση υπαίθριων ψησταριών κ.α. Επίσης, υπενθυμίζεται ότι κατά τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου απαγορεύεται η καύση των αγρών.

Σε περίπτωση που αντιληφθούν πυρκαγιά, οι πολίτες παρακαλούνται να ειδοποιήσουν αμέσως την Πυροσβεστική Υπηρεσία στον αριθμό κλήσης 199.

Περισσότερες πληροφορίες και οδηγίες αυτοπροστασίας:

https://www.civilprotection.gr/el/%CE%B4%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CF%80%CF%85%CF%81%CE%BA%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%AD%CF%82

Προστασία δεδομένων

Επικοινωνία

 
  info (@) dpapxol.gov.gr
  213-2002.800
  210-6513840
  Περικλέους 55, 15561 Χολαργός
 

   

 
Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech