Welcome to Δήμος Παπάγου Χολαργού   Click to listen highlighted text! Welcome to Δήμος Παπάγου Χολαργού Powered By GSpeech

Το site υποστηρίζει text to speech

Ο Πασχάλης ένας από τους πιο αγαπημένους καλλιτέχνες, σε ένα Party γεμάτο επιτυχίες από τους OLYMPIANS και τις δεκαετίες 60′ 70′ 80′ 90’… μέχρι σήμερα!

Μια αξέχαστη βραδιά με αγαπημένα τραγούδια που έχουν αφήσει εποχή και τραγουδιούνται με την ίδια ένταση μέχρι και σήμερα.

Την Παρασκευή 12 Νοεμβρίου και ώρα 20:00 στο Αμφιθέατρο «Μ. Θεοδωράκης» του Δημαρχείου Παπάγου – Χολαργού (Λ. Περικλέους 55 Χολαργός).

Κρατήστε θέση στο τηλέφωνο: 210.6561742 (10:00 έως 13:00).

 

Οι κλειστές αίθουσες του Δήμου Παπάγου – Χολαργού λειτουργούν ως αμιγείς χώροι, για πλήρως εμβολιασμένους ή νοσήσαντες το τελευταίο εξάμηνο.

Για την είσοδο του κοινού στις αίθουσες θα τηρείται σειρά προτεραιότητας και είναι απαραίτητα:

✅ Η χρήση μάσκας

✅ Η επίδειξη πιστοποιητικού εμβολιασμού είτε πιστοποιητικού νόσησης  (εκδίδεται 30 ημέρες μετά από τον πρώτο θετικό έλεγχο και η ισχύς του διαρκεί έως 6 μήνες μετά απ’ αυτόν) και

✅ Πιστοποιητικό ταυτοπροσωπίας (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο, δίπλωμα οδήγησης).

 

Με την υπ.' αριθ. 1356/2021 απόφαση Δημάρχου, ορίζονται οι κάτωθι δημοτικοί σύμβουλοι της πλειοψηφίας ως Εντεταλμένοι Σύμβουλοι, χωρίς αμοιβή:

Βικτωρία (Βίκυ) Νικάκη - Εντεταλμένη Σύμβουλος του 28ου Φεστιβάλ Δήμου Παπάγου – Χολαργού, έχοντας ως αρμοδιότητες: 
• Την προετοιμασία για την διεξαγωγή του,
• Την εισήγηση προς την Επιτροπή του Φεστιβάλ των καλλιτεχνικών εκδηλώσεων που θα περιλαμβάνει.

Χρήστος Πετράκης - Εντεταλμένος Σύμβουλος Πολιτικής Προστασίας και Ασφάλειας, έχοντας τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Τον συντονισμό και την επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας και την οργάνωση του αυτοτελούς τμήματος πολιτικής προστασίας του Δήμου,
• Την οργάνωση, εποπτεία και συντονισμό για την υλοποίηση του Προγράμματος «Ασφαλής Γειτονιά», 

Χρυσούλα (Χρύσα) Παρίση - Εντεταλμένη Σύμβουλος Παιδείας, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

• Τη λειτουργία και εποπτεία του τμήματος Παιδείας, Νεολαίας, Πολιτισμού και Αθλητισμού της διεύθυνσης Κοινωνικής Μέριμνας, Παιδείας, Αθλητισμού και Πολιτισμού, όσον αφορά στις αρμοδιότητες που σχετίζονται με ζητήματα και δράσεις παιδείας.
• Την εποπτεία των Σχολικών Επιτροπών και την παρακολούθηση και επίλυση λειτουργικών προβλημάτων των σχολικών μονάδων σε συνεργασία με τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων και την οικεία Ένωση Γονέων.
• Την εποπτεία, παρακολούθηση και επίλυση θεμάτων συντήρησης των σχολικών κτιρίων σε συνεργασία με τις Σχολικές Επιτροπές και τις κατά περίπτωση αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου.

Μιχάλης Τράκας - Εντεταλμένος Σύμβουλος Τεχνικών Έργων, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

• Την εποπτεία και ευθύνη της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και την οργάνωση των αντίστοιχων οργανικών μονάδων που υπάγονται στην εν λόγω διεύθυνση, ήτοι του τμήματος Μελετών και Έργων υποδομής, του τμήματος Ηλεκτρομηχανολογικών Μελετών και Έργων, του τμήματος Πολεοδομικών και Τοπογραφικών Εφαρμογών και του τμήματος Τεχνικών Συνεργείων και Εκτέλεσης Εργασιών Συντήρησης

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες οι ανωτέρω εξουσιοδοτούνται για τη χορήγηση και υπογραφή εγγράφων, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

 

Με την υπ' αριθ. 1347/2021 Απόφαση Δημάρχου, ορίζονται οι νέοι Αντιδήμαρχοι Παπάγου - Χολαργού, με θητεία από 5/11/2021 μέχρι 30/11/2022, ως εξής

 

 

 

Μαρία Αθανασάκου - Μουντάκη, Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής, Νεολαίας και Προώθησης της Απασχόλησης, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Την εποπτεία και ευθύνη του τμήματος Κοινωνικής Φροντίδας και Πολιτικών Ισότητας (εκτός της λειτουργίας της Επιτροπής Ισότητας) και του Τμήματος Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας (εκτός της λειτουργίας του Προγράμματος Ευαισθητοποίησης για τα Αδέσποτα και Δεσποζόμενα Ζώα) της Διεύθυνσης Κοινωνικής Μέριμνας, Παιδείας, Αθλητισμού και Πολιτισμού.
  • Την εποπτεία και ευθύνη γενικότερα των αρμοδιοτήτων της Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης που προβλέπονται στο άρθρο 75 του ν. 3463/06 περίπτωση ε΄ του ΚΔΚ και ιδίως τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, την έκδοση αποφάσεων, πιστοποιητικών, επιδομάτων, την επιβολή προστίμων, την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και της κείμενης νομοθεσίας της περίπτωσης αυτής και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
  • Την υποστήριξη και κοινωνική φροντίδα ευάλωτων κοινωνικών ομάδων του πληθυσμού, την εφαρμογή κοινωνικών προγραμμάτων, την πρόνοια απόρων και αστέγων, τις δράσεις εθελοντισμού και τοπικών δικτύων κοινωνικής αλληλεγγύης εκτός των προγραμμάτων και δράσεων του Δήμου που σχετίζονται με την υποστήριξη των ΑμΕΑ και με την εφαρμογή του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για τα ΑμΕΑ.
  • Την οργάνωση και λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών επί των θεμάτων πρόνοιας και προνοιακών επιδομάτων.
  • Την εποπτεία και λειτουργία του Προγράμματος «Κοντά στο Δημότη».
  • Την οργάνωση, λειτουργία και εποπτεία του Κοινωνικού Παντοπωλείου, του Κοινωνικού Φαρμακείου, του Κέντρου Κοινότητας.
  • Τη λειτουργία του Κοινωνικού Φροντιστηρίου και του προγράμματος ενισχυτικής διδασκαλίας.
  • Τη λειτουργία του Δημοτικού Ελεύθερου Πανεπιστημίου.
  • Τη λειτουργία και εποπτεία Γραφείου Προώθησης της Απασχόλησης και Στήριξης της Επιχειρηματικότητας.
  • Την προώθηση του εθελοντισμού και της κοινωνικής αλληλεγγύης και την οργάνωση της Εθελοντικής Ομάδας του Δήμου.
  • Το σχεδιασμό δράσεων και προγραμμάτων για τη νεολαία εκτός δράσεων που αφορούν στα σχολεία και στους μαθητές.
  • Τη λειτουργία του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης.
  • Τη συνεργασία και την διοργάνωση κοινών δράσεων με την Εκκλησία και τους Ιερούς Ναούς της πόλης.
  • Τη συνεργασία με τις προέδρους των Κοινοτήτων για την επίλυση ζητημάτων τους στους τομείς αρμοδιότητάς της.

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

 

 

Αθανάσιος Αυγουρόπουλος, Αντιδήμαρχος Οικονομικής Ανάπτυξης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Την εποπτεία και ευθύνη της Διεύθυνσης Οικονομικών υπηρεσιών και των οργανικών μονάδων που υπάγονται σε αυτή
  • Την υπογραφή των εντολών πληρωμής της Πάγιας Προκαταβολής.
  • Την υπογραφή όλων των εγγράφων, αποφάσεων, δικαιολογητικών και πράξεων σχετικών με τη σύναψη δημοσίων συμβάσεων προμηθειών και υπηρεσιών μέχρι του ποσού των 2.500,00 ευρώ χωρίς ΦΠΑ.
  • Τη Διαφάνεια και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση, την εποπτεία ενημέρωσης του διαδικτυακού τόπου του Δήμου (επικαιροποίηση, βελτίωση λειτουργίας, ανάρτηση αποφάσεων).
  • Τη λειτουργία του προγράμματος Διαύγεια.
  • Την οργάνωση και εύρυθμη λειτουργία ψηφιακής πλατφόρμας Συμμετοχικού Προϋπολογισμού, και ψηφιακής πλατφόρμας προβολής και παρουσίασης στοιχείων και προόδου των τεχνικών έργων σε συνεργασία με την αρμόδια υπηρεσία
  • Τη συνεργασία με τους προέδρους των Κοινοτήτων για την επίλυση ζητημάτων στους τομείς αρμοδιότητάς της.

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

 

 

Ειρήνη Βεντουζά – Παπανικολάου, Αντιδήμαρχος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης της Κοινότητας Παπάγου, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Την εποπτεία και ευθύνη της Καθαριότητας, ήτοι την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της Κοινότητας Παπάγου, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά.
  • Τη λειτουργία και επέκταση των δημοτικών Προγραμμάτων Ανακύκλωσης και Κομποστοποίησης στην Κοινότητα Παπάγου.
  • Τη λειτουργία και επέκταση των δημοτικών προγραμμάτων χωριστής συλλογής ανακυκλώσιμων υλικών στην Κοινότητα Παπάγου.
  • Τη λειτουργία και επέκταση του δημοτικού προγράμματος χωριστής συλλογής οργανικών αποβλήτων (καφέ κάδος) στην Κοινότητα Παπάγου.
  • Την εφαρμογή του Κανονισμού Καθαριότητας, Προστασίας Περιβάλλοντος, Διαχείρισης Αστικού Πρασίνου και Κοινοχρήστων Χώρων, όσον αφορά στα πεδία αυτά του Κανονισμού που άπτονται των αρμοδιοτήτων της Καθαριότητας.
  • Τη λειτουργία αναβάθμιση και επέκταση της δημοτικής συγκοινωνίας.
  • Τη λειτουργία της λαϊκής αγοράς Παπάγου, βάσει των οικείων αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου.
  • Τη συνεργασία με την πρόεδρο της Κοινότητας Παπάγου για την επίλυση ζητημάτων στους τομείς των παραπάνω αρμοδιοτήτων.

 Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου. 

 

 

 

Μαρία Δημητριάδου – Καρασιμοπούλου, Αντιδήμαρχος Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ισότιμης Εξυπηρέτησης Πολιτών, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Την εποπτεία και ευθύνη της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών καθώς και των οργανικών μονάδων που υπάγονται σε αυτή.
  • Την εποπτεία και ευθύνη της Διεύθυνσης των ΚΕΠ, καθώς και των οργανικών μονάδων που υπάγονται σε αυτή.
  • Την οργάνωση και εύρυθμη λειτουργία Πλατφόρμας Απομακρυσμένης Εξυπηρέτησης πολιτών.
  • Την διασφάλιση της ισότιμης πρόσβασης των πολιτών στις υπηρεσίες του Δήμου Παπάγου – Χολαργού.
  • Την υλοποίηση του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία σε τοπικό επίπεδο.
  • Την εφαρμογή των οδηγιών και των προγραμμάτων της Εθνικής Αρχής Προσβασιμότητας σε τοπικό επίπεδο σε συνεργασία με τις αρμόδιες δημοτικές υπηρεσίες.
  • Την εποπτεία προγραμμάτων και ζητημάτων που εν γένει σχετίζονται με την υποστήριξη ΑμΕΑ.
  • Την οριζόντια εφαρμογή πολιτικών Ισότητας των Φύλων στην εν γένει λειτουργία του Δήμου Παπάγου – Χολαργού και τη λειτουργία της σχετικής Επιτροπής.
  • Τη λειτουργία και επέκταση του προγράμματος δημιουργικής απασχόλησης ατόμων με αναπηρίες «Βiohability – Αστικός Κήπος».
  • Την εποπτεία και εύρυθμη λειτουργία του προγράμματος της «ΚΑΡΤΑΣ ΔΗΜΟΤΗ».
  • Τα καθήκοντα ληξιάρχου τα οποία θα ασκεί σε περίπτωση απουσίας του Δημάρχου.
  • Τη συνεργασία με τις Προέδρους των Συμβουλίων των Κοινοτήτων για την επίλυση ζητημάτων στους τομείς αρμοδιότητάς της.

 Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

 

 

 

 Αθανάσιο Κούτρα, Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος και Αντιμετώπισης της Κλιματικής Κρίσης, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Τη διαχείριση, ανάδειξη και εμπλουτισμό του αστικού και περιαστικού πρασίνου.
  • Την εφαρμογή του Κανονισμού Καθαριότητας, Προστασίας Περιβάλλοντος, Διαχείρισης Αστικού Πρασίνου και Κοινοχρήστων Χώρων, όσον αφορά στα πεδία αυτά του Κανονισμού που άπτονται των αρμοδιοτήτων της Διαχείρισης Πρασίνου.
  • Την ανάπτυξη φιλοδασικής συνείδησης και την προώθηση εμπλουτισμού του πρασίνου στη δασική περιοχή του Δήμου Παπάγου – Χολαργού.
  • Τον στρατηγικό σχεδιασμό και τη διαχείριση των χώρων αστικού πρασίνου για την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης.
  • Την εκπόνηση και εφαρμογή του Σχεδίου Αειφόρου Ενέργειας και Κλίματος του Δήμου Παπάγου – Χολαργού.
  • Την εκπόνηση και εφαρμογή του Σχεδίου Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων του Δήμου Παπάγου – Χολαργού.
  • Την σύνταξη και παρακολούθηση του Σχεδίου Ενεργειακής Απόδοσης του Δήμου Παπάγου – Χολαργού.
  • Την εποπτεία και ευθύνη της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Αειφόρου Ενέργειας και την οργάνωση των αντίστοιχων οργανικών μονάδων που υπάγονται στην εν λόγω διεύθυνση.
  • Την συνεργασία με τις προέδρους των Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους στους τομείς των παραπάνω αρμοδιοτήτων.

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

 

Δήμητρα (Μιμή) Ρουφογάλη, Αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Διεθνών Σχέσεων και Εθιμοτυπίας, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Την οργάνωση, εποπτεία και συντονισμό των καλλιτεχνικών εκδηλώσεων του Δήμου.
  • Τη διάθεση και διαχείριση των αιθουσών (Αμφιθέατρο Μίκης Θεοδωράκης, Αίθουσα Μελίνα Μερκούρη, Εκθεσιακός Χώρος Δημαρχείου, Βίλα Σαλίγκαρου) και των υπαίθριων χώρων, στις οποίες πραγματοποιούνται πολιτιστικές εκδηλώσεις.
  • Την οργάνωση και διεξαγωγή επετειακών εορτών και εκδηλώσεων.
  • Τη συνεργασία με τους Πολιτιστικούς Συλλόγους για τη συγκρότηση ετήσιου προγράμματος καλλιτεχνικών εκδηλώσεων και τη διεξαγωγή της Γιορτής των Συλλόγων
  • Την εποπτεία και συνεργασία με τις καλλιτεχνικές δομές που εδρεύουν στο Δήμο μας (ωδεία, χορωδίες κτλ) με στόχο την προώθηση και ανάδειξη καλλιτεχνών που κατοικούν στην πόλη.
  • Την οργάνωση και υλοποίηση παιδικών πολιτιστικών εργαστηρίων και εκδηλώσεων.
  • Τη λειτουργία και ανάδειξη της δημοτικής πινακοθήκης.
  • Τη λειτουργία του Προγράμματος Ευαισθητοποίησης για τα Αδέσποτα και Δεσποζόμενα Ζώα του Δήμου.
  • Την αξιοποίηση του Προγράμματος Ευρώπη για τους Πολίτες με στόχο την ανάπτυξη διεθνών σχέσεων του Δήμου μας και την συμμετοχή του σε διεθνή δίκτυα πόλεων.
  • Τη συνεργασία με τις προέδρους των Κοινοτήτων για την επίλυση ζητημάτων στους τομείς των παραπάνω αρμοδιοτήτων.

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

 

 

Βασίλειος Σιαμάνης, Αντιδήμαρχος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης της Κοινότητας Χολαργού, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Την εποπτεία και ευθύνη της Καθαριότητας, ήτοι την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της Κοινότητας Χολαργού, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά.
  • Τη λειτουργία και επέκταση των δημοτικών Προγραμμάτων Ανακύκλωσης και Κομποστοποίησης στην Κοινότητα Χολαργού.
  • Τη λειτουργία και επέκταση των δημοτικών προγραμμάτων χωριστής συλλογής ανακυκλώσιμων υλικών στην Κοινότητα Χολαργού.
  • Τη λειτουργία και επέκταση του δημοτικού προγράμματος χωριστής συλλογής οργανικών αποβλήτων (καφέ κάδος) στην Κοινότητα Χολαργού.
  • Την εφαρμογή του Κανονισμού Καθαριότητας, Προστασίας Περιβάλλοντος, Διαχείρισης Αστικού Πρασίνου και Κοινοχρήστων Χώρων, όσον αφορά στα πεδία αυτά του Κανονισμού που άπτονται των αρμοδιοτήτων της Καθαριότητας.
  • Τη λειτουργία της λαϊκής αγοράς Χολαργού και της βιολογικής αγοράς Χολαργού, βάσει των οικείων αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου.
  • Τη συνεργασία με την πρόεδρο της Κοινότητας Χολαργού για την επίλυση ζητημάτων στους τομείς των παραπάνω αρμοδιοτήτων.

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

 

Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του ορίζεται να ασκεί η Αντιδήμαρχος κα Ειρήνη Βεντουζά – Παπανικολάου, η οποία αναπληρώνει τον Δήμαρχο, και όταν αυτή απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κο Αθανάσιο Αυγουρόπουλο.

Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κας. Μαρίας Αθανασάκου – Μουντάκη όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί η Αντιδήμαρχος κα Δήμητρα (Μιμή) Ρουφογάλη. Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κας Δήμητρας (Μιμής) Ρουφογάλη όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί η Αντιδήμαρχος κα. Μαρία Αθανασάκου – Μουντάκη. Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κας Μαρίας Δημητριάδου - Καρασιμοπούλου όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος κος Αθανάσιος Αυγουρόπουλος. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κου Αθανάσιου Αυγουρόπουλου όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί η Αντιδήμαρχος κα Μαρία Δημητριάδου - Καρασιμοπούλου. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κου Βασίλειου Σιαμάνη όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί η Αντιδήμαρχος κα Ειρήνη Βεντουζά - Παπανικολάου. Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κας Ειρήνης Βεντουζά - Παπανικολάου όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κος Βασίλειος Σιαμάνης. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Αθανάσιου Κούτρα, όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί η Αντιδήμαρχος κα Ειρήνη Βεντουζά - Παπανικολάου.

 

Φορητό απινιδωτή καρδιακής ανάνηψης δώρισε ο Σύλλογος Λέσχη Lions «Ολυμπιάδα» στα 2ο και 3ο Δημοτικά Σχολεία Παπάγου, ο οποίος είναι ειδικός για παιδιά και ενήλικες.

Η παράδοση έγινε από τους κ.κ. Μιχαήλ Κλεισαρχάκη - Δρ Παν/μίου Κρήτης, Κυβερνήτη Lions, Θεοφανώ Κοτσώνη - Αξιωματούχο Θέματος Lions και Ιωάννη Χαμάλη- CEO FCA Hygiene, ο οποίος έκανε και την επίδειξη χρήσης του στους διευθυντές και σε δασκάλους του σχολείου, παρουσία του διευθυντή του 3ου Δημοτικού Σχολείου Παπάγου, εκπαιδευτικών και της Προέδρου της Σχολικής Επιτροπής Α' Βάθμιας Εκπαίδευσης κας Κατερίνας Γκούμα.

 

 

 

 

 

Το Σάββατο 30 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση  του Δήμου Παπάγου – Χολαργού για τις «Ημέρες Περικλέους», έναν θεσμό προς τιμήν του Περικλή αλλά και όλης της εποχής που χαρακτηρίζεται ως ο «Χρυσός Αιώνας».

Στο όνομα του μέγιστου στρατηγού της αρχαίας Αθήνας και του ηγέτη που έθεσε τις βάσεις για την Δημοκρατία, ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού, τίμησε σημαντικές προσωπικότητες, απονέμοντάς τους το "Βραβείο Περικλέους".

Ο Δήμαρχος Παπάγου – Χολαργού, Ηλίας Αποστολόπουλος στον χαιρετισμό του ευχαρίστησε τα τιμώμενα πρόσωπα, που αποδέχτηκαν την πρόσκλησή του να τους απονεμηθούν τα "Βραβεία Περικλέους", σε μια τόσο σημαντική εκδήλωση στο όνομα του Περικλή, που αποτελεί σύμβολο της πόλης μας και ένα ζωντανό κομμάτι της πολιτιστικής ταυτότητας του Δήμου.

Τα «Βραβεία Περικλέους» απονεμήθηκαν στους:

  • Μαριάννα Βαρδινογιάννη, Πρέσβειρα Καλής Θελήσεως της UNESCO, Ιδρύτρια και Πρόεδρος του Συλλόγου «Φίλοι Παιδιών με καρκίνο - Ελπίδα», η οποία δήλωσε ότι το βραβείο έχει ιδιαίτερη σημασία για εκείνη, καθώς αποτελεί φόρο τιμής στα ιδεώδη της δημοκρατίας, της αλληλεγγύης και του ανθρωπισμού, αλλά και επειδή προέρχεται από την τοπική κοινωνία.
  • Χρήστο Κίττα, Ομότιμο Καθηγητή Ιατρικής, πρώην Πρύτανη του Πανεπιστημίου Αθηνών, ο οποίος παραλαμβάνοντας το βραβείο ευχαρίστησε τον Δήμαρχο Παπάγου – Χολαργού που τον τίμησε με ένα τόσο σπουδαίο βραβείο, στο όνομα του θεμελιωτή της δημοκρατίας και του εμπνευστή ενός μοναδικού έργου, του οποίου το όνομα συνδέθηκε με έναν ολόκληρο αιώνα.
  • Χρήστο Ζερεφό, Γενικό Γραμματέα της Ακαδημίας Αθηνών, Επόπτη του Κέντρου Έρευνας Φυσικής της Ατμόσφαιρας και Κλιματολογίας της Ακαδημίας Αθηνών, ευχαριστώντας για την τιμή στο όνομα του ανθρώπου που γέννησε τη δημοκρατία, το ύψιστο πολίτευμα που αναδεικνύει τον άνθρωπο και τις αρετές του και μειώνει τους πολέμους.
  • Δημήτριο Νικολάου, τ. Δήμαρχο Χολαργού, ο οποίος παραλαμβάνοντας το Βραβείο Περικλέους αναφέρθηκε σε δυο από τα σημαντικότερα έργα του, στην ανάπλαση της Λεωφόρου Περικλέους και στον ανδριάντα του Περικλή που κοσμεί την είσοδο του Χολαργού, ενώ ευχαρίστησε και εκείνος με τη σειρά του για την τιμή στο πρόσωπό του.

Ομιλήτρια στην εκδήλωση ήταν η Ιστορικός-Αθηναιογράφος Άρτεμις Σκουμπορδή και συμμετείχε η Παιδική Χορωδία του Δήμου Παπάγου – Χολαργού, υπό τη διεύθυνση της Κατερίνας Μάσκα και τη συνοδεία πιάνου, με τον Γιάννη Τσακόπουλο.

Την εκδήλωση της οποίας την οργάνωση και την επιμέλεια είχε η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού Μιμή Ρουφογάλη, τίμησαν με την παρουσία τους η Υφυπουργός Ψυχικής Υγείας Ζωή Ράπτη, ο βουλευτής Γιώργος Κουμουτσάκος, ο Αντιπεριφερειαρχης Δημόσιας Υγείας Γιάννης Κεχρής, εκπροσωπώντας τον Περιφερειάρχη Αττικής Γιώργο Πατούλη, ο Αντιπεριφερειάρχης Μεταφορών και Επικοινωνιών Βασίλης Γιαννακόπουλος, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Νικόλαος Κουκής, οι Αντιδήμαρχοι Ειρήνη Βεντουζά και Χρήστος Πετράκης, ο Πρόεδρος του ΔΟΠΑΠ Θανάσης Αυγουρόπουλος, ο Δημοτικός Σύμβουλος Γιώργος Ανυφαντής, οι Κοινοτικοί Σύμβουλοι Μαρία Νικολαΐδου και Άννα Αντωνιάδου, η πολιτευτής Μαριάνθη Καφετζή, η Πρόεδρος του Συλλόγου «Αγάπη και Φροντίδα» Νανά Κουμπλή, η Πρόεδρος του Κοινωνικού και Πνευματικό Κέντρου "Αντιγόνη Ζουρούδη", Ντίνα Καλλιοντζή, και πολλοί άλλοι προσκεκλημένοι.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ολοκληρώθηκαν οι εκδηλώσεις του Δήμου Παπάγου - Χολαργού για την Εθνική Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940, με τις παρελάσεις στις Κοινότητες Παπάγου και Χολαργού.
 
Τις εορταστικές εκδηλώσεις τίμησαν με την παρουσία τους:
✅ Ο Υπουργός εργασίας και κοινωνικών υποθέσεων κ. Κωστής Χατζηδάκης και η σύζυγος του κα Πόπη Καλαϊτζή.
✅ Η Γενική Γραμματέας Φορολογικής Πολιτικής και Δημόσιας Περιουσίας κα Αθηνά Καλύβα, εκπροσωπώντας την κυβέρνηση.
✅Ο Γενικός Γραμματέας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, κ. Αθανάσιος Στάβερης
✅ Ο Ταξίαρχος κ. Κουρουμάνης εκπροσωπώντας τον ΑΓΕΕΘΑ
✅ Ο Συνταγματάρχης κ. Κώστογλου εκπροσωπώντας τον ΑΓΕΣ
✅ Ο Διοικητής του Στρατηγείου Διοικήσεως Ανατολικής Μεσογείου κ. Μπολάνης εκπροσωπώντας τον ΑΓΕΝ
✅ Ο Αντιπεριφερειάρχης Δημόσιας Υγείας, κ. Γιάννης Κεχρής, εκπροσωπώντας την Περιφέρεια Αττικής.
✅ Ο Διοικητής του Αστυνομικού Τμήματος Παπάγου - Χολαργού κ. Καλαμίδας.
✅ Ο Επίτιμος Δήμαρχος Παπάγου - Χολαργού κ. Βασίλης Ξύδης κ.α.
 
Ο Δήμαρχος Παπάγου - Χολαργού Ηλίας Αποστολόπουλος παρέστη στις εορταστικές εκδηλώσεις της Κοινότητας Παπάγου, ενώ στην Κοινότητα Χολαργού εκπροσωπήθηκε από την αναπληρώτρια Δημάρχου, Αντιδήμαρχο Βίκυ Νικάκη.
Τον πανηγυρικό της ημέρας εκφώνησαν ο κ. Στέφανος Καβαλλιεράκη, ιστορικός και διευθυντής του μουσείου της πόλεως των Αθηνών στην Αγία Σκέπη Παπάγου και η διευθύντρια του 1ου Δημοτικού Σχολείου Χολαργού κα Αναστασία Τζήκα στην Παναγία Φανερωμένη Χολαργού, ενώ τελετάρχες ήταν η κα Λίλα Σουρανή στου Παπάγου και ο κ. Ευάγγελος Θωμόπουλος στο Χολαργό.
Χρόνια πολλά Ελλάδα ??????
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η Δημοτική Αρχή Παπάγου – Χολαργού με συντονισμένες ενέργειες και με τη συνδρομή της Τεχνικής Υπηρεσίας, πέτυχε την αλλαγή χρήσης του οικοδομικού τετραγώνου 188ζ επί της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου 1, από χώρο πολιτιστικού κέντρου και υπηρεσιών του Δήμου σε χώρο βρεφικού και παιδικού σταθμού.

Να θυμίσουμε ότι στην περιοχή υπήρχε παλιό κτήριο (πρώην φούρνος), το οποίο αποτελούσε εστία μόλυνσης και παραβατικών δράσεων και κατεδαφίστηκε με ενέργειες της παρούσας Δημοτικής Αρχής.

Στο επόμενο διάστημα θα γίνει η ανάθεση για τη σύνταξη της οριστικής μελέτης και των τευχών δημοπράτησης, προκειμένου να κατασκευαστεί ο νέος Βρεφονηπιακός Σταθμός.

Αξίζει δε να σημειωθεί ότι  σύμφωνα με το ΦΕΚ 635/1.10.2021 οι όροι δόμησης είναι 0,9 και μέγιστο ύψος τα 9 μέτρα.  

Έχοντας υπόψη την επιφάνεια και το σχήμα του οικοπέδου, θα δημιουργηθεί Βρεφονηπιακός Σταθμός, για περίπου 100 βρέφη και νήπια και η πόλη μας θα αποκτήσει άλλον ένα υποδειγματικό χώρο για τα παιδιά του Δήμου μας.

 

 

 πριν την κατεδάφιση του κτηρίου

 

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Θέμα: Κλήρωση μελών επιτροπής προσωρινής και οριστικής παραλαβής έργου του Δήμου

Έχοντας υπόψη:
1. Το άρθρο 61 του Ν 4257/2014 περί σύστασης επιτροπών παραλαβής έργων.
2. Την με αριθμό ΔΙΣΚΠΟ/Φ18/οικ. 21526/4-11-2011 (ΑΔΑ:45ΒΜΧ-Ω1Β) εγκύκλιο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης με θέμα «Συγκρότηση συλλογικών οργάνων της διοίκησης και ορισμός των μελών τους με κλήρωση».
3. Τις διατάξεις της αριθ. ΔΙΣΚΠΟ/Φ18/οικ.21508/4-11-2011 απόφαση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΦΕΚ Β΄ 2540/7-11-2011) με θέμα «Διενέργεια της διαδικασίας κληρώσεως για τον ορισμό μελών των συλλογικών οργάνων της διοίκησης για τη διεξαγωγή δημόσιων διαγωνισμών ή την ανάθεση ή την αξιολόγηση, παρακολούθηση, παραλαβή προμηθειών, υπηρεσιών ή έργων».
4. Την με αριθμό ΔΙΣΚΠΟ/Φ18/οικ. 23243/23-11-2011 εγκύκλιο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης «Διενέργεια της διαδικασίας κληρώσεως για τον ορισμό μελών των συλλογικών οργάνων της διοίκησης για τη διεξαγωγή δημόσιων διαγωνισμών ή την ανάθεση ή την αξιολόγηση, παρακολούθηση, παραλαβή προμηθειών, υπηρεσιών ή έργων».
5. Την με αριθμό ΔΙΣΚΠΟ/1.18/ΟΙΚ.21700/19-9-12 (ΑΔΑ: Β4Θ0Χ-ΖΕ2): εγκύκλιο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Εφαρμογή του άρθρου 26 του ν.4024/2011 «Συγκρότηση συλλογικών οργάνων της διοίκησης και ορισμός των μελών τους με κλήρωση».
6. Τα άρθρα 170 , 171 και 172 του Ν 4412/2016, περί προσωρινής παραλαβής, χρόνου υποχρεωτικής συντήρησης και οριστικής παραλαβής έργου.
7. Την ανάγκη ανάδειξης μελών για την συγκρότηση της επιτροπής προσωρινής και οριστικής παραλαβής των έργων:
1) Στα μέλη της Επιτροπής δεν πρέπει να περιλαμβάνονται ο Διευθυντής και ο επιβλέπων του έργου.

ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΟΥΜΕ ΟΤΙ:

Η διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου, την Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2021 και ώρα 8:00, στο γραφείο της Γραμματείας της Υπηρεσίας, θα διενεργήσει κλήρωση για την ανάδειξη των τεχνικών μελών (τακτικών και αναπληρωματικών υπαλλήλων), που θα μετάσχουν στην παραπάνω επιτροπή.

Α) Οι υπάλληλοι που πληρούν τις προϋποθέσεις συμμετοχής στις ως άνω επιτροπές είναι:
για τον ορισμό του προέδρου και του αναπληρωματικού αυτού, όλοι οι τεχνικοί υπάλληλοι κατηγορίας Π.Ε. και Τ.Ε. των όμορων Δήμων (Αγ. Παρασκευής, Χαλανδρίου και Φιλοθέης-Ψυχικού), και
Β) για τον ορισμό των μελών και των αναπληρωματικών τους όλοι οι τεχνικοί υπάλληλοι κατηγορίας Π.Ε. και Τ.Ε. όλων των υπηρεσιών του Δήμου.

Η παρούσα ανακοίνωση να τοιχοκολληθεί στο κατάστημα του Δήμου και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου www.dpapxol.gov.gr.

Ο αναπληρωτής Προϊστάμενος
Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών

Κων/νος Κωνστάντιος
Ηλεκτρολογος Μηχανικός

Οι επίσημες εκδηλώσεις τιμής και μνήμης για το Έπος του 1940 ξεκίνησαν σήμερα, Τετάρτη 27η Οκτωβρίου, με την επιμνημόσυνη δέηση και τις καταθέσεις στεφάνων στα Ηρώα Πεσόντων του Δήμου Παπάγου - Χολαργού, από τους μαθητές των σχολείων και από τοπικούς συλλόγους και φορείς. 

Οι εορταστικές εκδηλώσεις του Δήμου, κορυφώνονται αύριο Πέμπτη 28 Οκτωβρίου με τις παρελάσεις στις Κοινότητες Παπάγου και Χολαργού, στις 11:45. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού διοργανώνει για 5η χρονιά τις «Ημέρες Περικλέους», έναν θεσμό προς τιμήν του Περικλή και ολόκληρης της σπουδαίας εκείνης ιστορικής περιόδου.

Στο όνομα του Περικλή, του μέγιστου Στρατηγού της αρχαίας Αθήνας και του ηγέτη που έθεσε τις βάσεις για τη Δημοκρατία, τιμούμε σημαντικές προσωπικότητες, απονέμοντάς τους το «Βραβεία Περικλέους».

Στην εκδήλωση θα μιλήσει η Ιστορικός-Αθηναιογράφος, Άρτεμις Σκουμπουρδή για το «Αθηναϊκό Θαύμα του Περικλέους» και θα τιμηθούν οι:

  • Μαριάννα Βαρδινογιάννη, Πρέσβειρα Καλής Θελήσεως UNESCO, Ιδρύτρια και Πρόεδρος του Συλλόγου «Φίλοι Παιδιών με καρκίνο - Ελπίδα»
  • Χρήστος Κίττας, Ομότιμος Καθηγητής Ιατρικής, πρώην Πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών
  • Χρήστος Ζερεφός, Γενικός Γραμματέας της Ακαδημίας Αθηνών, Επόπτης του Κέντρου Έρευνας Φυσικής της Ατμόσφαιρας και Κλιματολογίας της Ακαδημίας Αθηνών
  • Δημήτριος Νικολάου, τ. Δήμαρχος Χολαργού.

Συμμετέχει η Παιδική Χορωδία του Δήμου Παπάγου – Χολαργού.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 30 Οκτωβρίου και ώρα 19.00 στο Αμφιθέατρο Μίκης Θεοδωράκης του Δημαρχείου (Λ. Περικλέους 55, Χολαργός).

Οι κλειστές αίθουσες του Δήμου Παπάγου – Χολαργού λειτουργούν ως αμιγείς χώροι, για πλήρως εμβολιασμένους ή νοσήσαντες το τελευταίο εξάμηνο.

Για την είσοδο του κοινού στις αίθουσες θα τηρείται σειρά προτεραιότητας και είναι απαραίτητα:

  • Η χρήση μάσκας
  • Η επίδειξη πιστοποιητικού εμβολιασμού είτε πιστοποιητικού νόσησης (εκδίδεται 30 ημέρες μετά από τον πρώτο θετικό έλεγχο και η ισχύς του διαρκεί έως 6 μήνες μετά απ’ αυτόν) και
  • Πιστοποιητικό ταυτοπροσωπίας (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο, δίπλωμα οδήγησης).

ΤΕΤΑΡΤΗ 27 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2021παραμονή εορτής

18:30: Μέγας Πανηγυρικός Αρχιερατικός Εσπερινός μετ’ Αρτοκλασίας και Θείου Κηρύγματος.

20:00: Λιτάνευση της Ιεράς Εικόνας.

20:30: Ιερά Αγρυπνία (Απόδειπνον μετά Χαιρετισμών στην Υπεραγίαν Θεοτόκον, Όρθρος και Θεία Λειτουργία).

 

ΠΕΜΠΤΗ 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2021

07:00: Πανηγυρικός Όρθρος και Αρχιερατική Θεία Λειτουργία.

10:30: Δοξολογία επί τη Εθνική Εορτή. Εν συνεχεία Τρισάγιον εις το Ηρώον των Πεσόντων.

18:00: Εσπερινός και Παράκλησις εις την Υπεραγίαν Θεοτόκον.

 

Ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού προχώρησε στην ανάκληση της άδειας εκσκαφής – τομής, έργου κατασκευής δικτύου οπτικών ινών, που εκτελείται από εταιρία τηλεπικοινωνιών. 

Η ανάκληση της άδειας έγινε κατόπιν εντολής του Δημάρχου Ηλία Αποστολόπουλου, λόγω ζημιών που προκλήθηκαν στο δίκτυο ηλεκτροφωτισμού και ύδρευσης σε διάφορα σημεία του Δήμου, μετά από αυτοψία της Τεχνικής Υπηρεσίας και εισήγηση του Αντιδημάρχου Μιχάλη Τράκα.  

Η άδεια ανακαλείται έως ότου αποκατασταθούν οι ζημιές που προκλήθηκαν και ο Δήμος επιφυλάσσεται να επανέλθει για την ορθή αποκατάσταση των τομών, μετά από αυτοψία σε όλο το μήκος του έργου της κατασκευής του δικτύου οπτικών ινών.

 

 

Ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού εκφράζει τα ειλικρινή του συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους οικείους της Φώφης Γεννηματά.

Η χώρα μας σήμερα έχασε μια σπουδαία πολιτικό, αλλά κυρίως χάθηκε μια σπουδαία γυναίκα, μητέρα και σύζυγος, που αγωνίστηκε με αξιοπρέπεια και ήθος για τα πιστεύω και τις αξίες της, έως την τελευταία στιγμή της ζωής της.

Αιωνία η μνήμη της

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Θέμα: Κλήρωση μελών επιτροπής προσωρινής και οριστικής παραλαβής έργου του Δήμου

Έχοντας υπόψη:

1. Το άρθρο 61 του Ν 4257/2014 περί σύστασης επιτροπών παραλαβής έργων.
2. Την με αριθμό ΔΙΣΚΠΟ/Φ18/οικ. 21526/4-11-2011 (ΑΔΑ:45ΒΜΧ-Ω1Β) εγκύκλιο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης με θέμα «Συγκρότηση συλλογικών οργάνων της διοίκησης και ορισμός των μελών τους με κλήρωση».
3. Τις διατάξεις της αριθ. ΔΙΣΚΠΟ/Φ18/οικ.21508/4-11-2011 απόφαση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΦΕΚ Β΄ 2540/7-11-2011) με θέμα «Διενέργεια της διαδικασίας κληρώσεως για τον ορισμό μελών των συλλογικών οργάνων της διοίκησης για τη διεξαγωγή δημόσιων διαγωνισμών ή την ανάθεση ή την αξιολόγηση, παρακολούθηση, παραλαβή προμηθειών, υπηρεσιών ή έργων».
4. Την με αριθμό ΔΙΣΚΠΟ/Φ18/οικ. 23243/23-11-2011 εγκύκλιο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης «Διενέργεια της διαδικασίας κληρώσεως για τον ορισμό μελών των συλλογικών οργάνων της διοίκησης για τη διεξαγωγή δημόσιων διαγωνισμών ή την ανάθεση ή την αξιολόγηση, παρακολούθηση, παραλαβή προμηθειών, υπηρεσιών ή έργων».
5. Την με αριθμό ΔΙΣΚΠΟ/1.18/ΟΙΚ.21700/19-9-12 (ΑΔΑ: Β4Θ0Χ-ΖΕ2): εγκύκλιο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Εφαρμογή του άρθρου 26 του ν.4024/2011 «Συγκρότηση συλλογικών οργάνων της διοίκησης και ορισμός των μελών τους με κλήρωση».
6. Τα άρθρα 170 , 171 και 172 του Ν 4412/2016, περί προσωρινής παραλαβής, χρόνου υποχρεωτικής συντήρησης και οριστικής παραλαβής έργου.
7. Την ανάγκη ανάδειξης μελών για την συγκρότηση της επιτροπής προσωρινής και οριστικής παραλαβής των έργων:

1 «Εσωτερική διαρρύθμιση οικήματος οδού Αναστάσεως 92, για την στέγαση Νηπιαγωγείου»
Με ανάδοχο εταιρεία ERGMASIN DEALS PC
προϋπολογισμό € 74.399,80
συμβατικής δαπάνης € 30.751,14

Στα μέλη της Επιτροπής δεν πρέπει να περιλαμβάνονται ο Διευθυντής και ο επιβλέπων του έργου.

ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΟΥΜΕ ΟΤΙ:

Η διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου, την Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2021 και ώρα 8:00, στο γραφείο της Γραμματείας της Υπηρεσίας, θα διενεργήσει κλήρωση για την ανάδειξη των τεχνικών μελών (τακτικών και αναπληρωματικών υπαλλήλων), που θα μετάσχουν στην παραπάνω επιτροπή.

Α) Οι υπάλληλοι που πληρούν τις προϋποθέσεις συμμετοχής στις ως άνω επιτροπές είναι:
για τον ορισμό του προέδρου και του αναπληρωματικού αυτού, όλοι οι τεχνικοί υπάλληλοι κατηγορίας Π.Ε. και Τ.Ε. των όμορων Δήμων (Αγ. Παρασκευής, Χαλανδρίου και Φιλοθέης-Ψυχικού), και
Β) για τον ορισμό των μελών και των αναπληρωματικών τους όλοι οι τεχνικοί υπάλληλοι κατηγορίας Π.Ε. και Τ.Ε. όλων των υπηρεσιών του Δήμου.

Η παρούσα ανακοίνωση να τοιχοκολληθεί στο κατάστημα του Δήμου και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου www.dpapxol.gov.gr.

Ο αναπληρωτής Προϊστάμενος
Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών

Κων/νος Κωνστάντιος
Ηλεκτρολογος Μηχανικός

 

Ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού διοργανώνει διαδικτυακή συζήτηση με θέμα τον εμβολιασμό των εφήβων, τη Δευτέρα 25 Οκτωβρίου και ώρα 19:00.

Ομιλητές θα είναι ο κ. Χρήστος Κίττας, καθηγητής Ιατρικής, πρώην πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών και ο κ. Παναγιώτης Μπεχράκης, καθηγητής του Πανεπιστήμιου Αθηνών, Πνευμονολόγος – Εντατικολόγος, Πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής για τον Έλεγχο του Καπνίσματος.

Τη συζήτηση θα συντονίζει η Πρόεδρος της Β΄Βάθμιας Σχολικής Επιτροπής κα Λίλα Σουρανή και μετά τους ομιλητές οι συμμετέχοντες θα μπορούν να καταθέσουν ερωτήματα στους Καθηγητές.

Η συζήτηση θα γίνει μέσω της πλατφόρμας e:Presence  (zoom client for meetings).

Για τη συμμετοχή σας στη διαδικτυακή συζήτηση παρακαλούμε όπως δηλώσετε συμμετοχή στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., έως τη Δευτέρα το μεσημέρι, ώστε να σας αποσταλεί σχετικός σύνδεσμος και οδηγίες σύνδεσης.

Προστασία δεδομένων

Επικοινωνία

 
  info (@) dpapxol.gov.gr
  213-2002.800
  210-6513840
  Περικλέους 55, 15561 Χολαργός
 

   

 
Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech