Ο Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Π.Ε. έχοντας υπόψη:
1 Την με αρ. 44/22.03.2017 (ΑΔΑ: ΨΒΕΡΩΞ1-ΕΛΖ) Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Παπάγου – Χολαργού «Ορισμός τακτικών μελών Διοικητικού Συμβουλίου του Νομικού Προσώπου ¨Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης¨, εκλογή Προέδρου και Αντιπροέδρου»
2 Την με αρ. 64321/Δ4/16-05-2008 Κοινή Υπουργική Απόφαση με θέμα «Λειτουργία κυλικείων δημοσίων σχολείων» (ΦΕΚ 1003/Β/30-05-2008),
3 Την με αρ. 111526/Δ4/10-09-2010 Κοινή Υπουργική Απόφαση με θέμα «Τροποποίηση της με αρ. 64321/Δ4/16-05-2008 Κοινής Υπουργικής Απόφασης με θέμα ¨Λειτουργία κυλικείων δημοσίων σχολείων¨» (ΦΕΚ 1541/Β/15-09-2010),
4 Την με αρ. Φ2/1553/129578/Δ1/04/08/2016 Κοινή Υπουργική Απόφαση με θέμα «Τροποποίηση της με αρ. 64321/Δ4/16-05-2008 Κοινής Υπουργικής Απόφασης όπως τροποποιήθηκε με την με αρ. 111526/Δ4/10-09-2010 Κοινή Υπουργική Απόφαση με θέμα ¨Λειτουργία κυλικείων δημοσίων σχολείων¨» (ΦΕΚ 2646/Β/25-08-2016),
5 Την με αρ. ΔΥ1γ/Γ.Π./οικ 93828/31.07.2006 (ΦΕΚ 1183/Β/31.08.2006) Υγ. Διάταξη αναφορικά με κανόνες υγιεινής και καθορισμό προϊόντων που διατίθενται από τα κυλικεία δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων
6 Την Υγ. Διάταξη Υ1γ/Γ.Π/οικ 81025/27.08.2013 (ΦΕΚ 2135/29.08.2013 τεύχος Β’) όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει από την Υγ. Διάταξη Υ1γ/Γ.Π/οικ 96605/17.10.2013 (ΦΕΚ 2800/04.11.2013 τεύχος Β΄) «Κανόνες υγιεινής σχολικών κυλικείων, καντινών (σταθερών), χώρων εστίασης εντός των σχολείων και καθορισμός των προϊόντων που διατίθενται από αυτά εντός δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης»
7 Την με αρ. 1/2018 Πράξη Προέδρου Σχολικής Επιτροπής Π.Ε. Παπάγου – Χολαργού με αριθ. πρωτ. 39/27.04.2018 (ΑΔΑ: 6Β0ΡΟΕ4Ψ-Χ27) με θέμα «Συγκρότηση Επιτροπών διενέργειας διαγωνισμών εκμίσθωσης κυλικείων των 2ου-3ου Δημοτικών Σχολείων Παπάγου και των 2ου-3ου Δημοτικών Σχολείων Χολαργού».
8 Την με αρ. 8/09.05.2018 (ΑΔΑ: Ω2ΘΡΟΕ4Ψ-Β37) Απόφαση του Συμβουλίου της Σχολικής Επιτροπής Π.Ε. «Προκήρυξη δημόσιου πλειοδοτικού διαγωνισμού με σφραγισμένες προσφορές για την εκμίσθωση του κυλικείου των 2ου – 3ου Δημοτικών Σχολείων Παπάγου».
Προκηρύσσει Δημόσιο πλειοδοτικό διαγωνισμό με σφραγισμένες προσφορές για την ανάδειξη πλειοδότη μίσθωσης του κυλικείου των 2ου-3ου Δημοτικών Σχολείων Παπάγου, τον οποίο θα διενεργήσει τριμελής επιτροπή η οποία απαρτίζεται από τα παρακάτω μέλη:
Κωστόγιαννη Πηνελόπη, Διευθύντρια του 2ου Δημοτικού Σχολείου Παπάγου
Κάραλη Λίνα, Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Παπάγου
Μεταλληνού Βεατρίκη, Γραμματέας του Συμβουλίου Σχολικής Επιτροπής Π.Ε.
Με αναπληρωματικά μέλη τα κάτωθι:
Γαμβρινός Γεώργιος, Διευθυντής του 3ου Δημοτικού Σχολείου Παπάγου
Πατέρας Νικόλαος, Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων του 3ου Δημοτικού Σχολείου Παπάγου
Κράια Αργυρώ, Μέλος του Συμβουλίου Σχολικής Επιτροπής Π.Ε.
Καθορίζει τους όρους διαγωνισμού ως εξής:
1. Τόπος και χρόνος του διαγωνισμού Η κατάθεση των προσφορών θα γίνεται στο γραφείο της Διευθύντριας του 2ου Δημοτικού Σχολείου Παπάγου και θα λάβει χώρα την Τρίτη 19 Ιουνίου 2018 και ώρες 09.00πμ έως 13.00μμ. Η διαδικασία αποσφράγισης των προσφορών θα λάβει χώρα την Τετάρτη 20 Ιουνίου 2018 και ώρα 10.00πμ στο γραφείο της Διευθύντριας του 2ου Δημοτικού Σχολείου Παπάγου
2. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν α) Φυσικά πρόσωπα καθώς και δημοτικά ή κοινοτικά νομικά πρόσωπα. β) Πολίτες των κρατών – μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, γνώστες της Ελληνικής γλώσσας. Δε γίνονται δεκτοί στο διαγωνισμό: α) Όσοι απασχολούνται στο δημόσιο ή σε Ν.Π.Δ.Δ. με οποιαδήποτε εργασιακή σχέση. β) Συνταξιούχοι. γ) Όσοι έχουν κώλυμα διορισμού στο Δημόσιο σύμφωνα με τα άρθρα 4, (παρ. 1, 2, 3 και 4), 5, 7, 8 και 9 του ν. 3528/2007 Φ.Ε.Κ. 26 τ.Α΄/9.2.07. δ) Όσοι είναι ανάδοχοι εκμετάλλευσης άλλου κυλικείου Δημόσιου ή Ιδιωτικού Σχολείου
3. Δικαιολογητικά συμμετοχής: α) Έγγραφη αίτηση με πλήρη στοιχεία του διαγωνιζομένου. β) Έγγραφη οικονομική προσφορά για το κατά μαθητή ποσό, η οποία θα τοποθετείται σε ξεχωριστό από τα άλλα δικαιολογητικά κλειστό αδιαφανή φάκελο, καθαρογραμμένη χωρίς ξέσματα, σβησίματα, προσθήκες, διορθώσεις. Το ελάχιστο ποσό προσφοράς από τους ενδιαφερόμενους ορίζεται στα 4 ευρώ ανά μαθητή ετησίως, 189 εργάσιμες ημέρες και θα αποτελεί ποσό εκκίνησης κατά τη διαδικασία του σχετικού διαγωνισμού. γ) Πιστοποιητικό προϋπηρεσίας σε εκμίσθωση σχολικού κυλικείου από την αντίστοιχη σχολική επιτροπή. δ) Πιστοποιητικό πολυτεκνίας από τον αρμόδιο φορέα.
ε) Πιστοποιητικό φορολογικής ενημερότητας. στ) Πιστοποιητικό Εισαγγελίας ότι δεν είναι φυγόποινος ή φυγόδικος. ζ) Πιστοποιητικό Ποινικού Μητρώου. η) Ποσό εγγύησης τριακοσίων ευρώ (300,00) ή αντίστοιχη εγγυητική επιστολή. Η εγγύηση αυτή επιστρέφεται στους ενδιαφερόμενους υποψήφιους μετά την κατακύρωση του διαγωνισμού εκτός του υποψηφίου, στον οποίο κατακυρώθηκε η παραχώρηση του κυλικείου, ο οποίος πρέπει να καταβάλει συμπληρωματικά αντίστοιχο ποσό ή εγγυητική επιστολή που να καλύπτει συνολικά το 20% του ετήσιου μισθώματος ως εγγύηση καλής εκτέλεσης της σύμβασης. Το ποσό αυτό ή η εγγυητική επιστολή παρακρατείται καθόλη τη διάρκεια της σύμβασης και επιστρέφεται μετά τη λήξη της άτοκα, πλην της περιπτώσεως καταγγελίας ή προώρου λήξης της σύμβασης, οπότε καταπίπτει υπέρ της Σχολικής Επιτροπής. θ) Υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986 ότι δεν είναι ανάδοχος εκμετάλλευσης άλλου Κυλικείου δημόσιου ή ιδιωτικού σχολείου ι) πιστοποιητικό δημόσιας αρχής από το οποίο να προκύπτει η ιδιότητα γονέα μονογονεϊκής οικογένειας ια) πιστοποιητικό του ΕΦΕΤ ιβ) Πιστοποιητικό περί μη οφειλής στον Δήμο Παπάγου-Χολαργού Για τη συμμετοχή των δημοτικών ή νομικών προσώπων απαιτούνται όλα τα ανωτέρω δικαιολογητικά εκτός του πιστοποιητικού Εισαγγελίας, της υπεύθυνης δήλωσης του ν. 1599/1986 και του αποσπάσματος ποινικού μητρώου. Απαιτείται, όμως, επιπλέον αποδεικτικό έγγραφο του εξουσιοδοτουμένου να συμμετάσχει στο διαγωνισμό ατόμου. Τα δημοτικά πρόσωπα που συμμετέχουν πρέπει να έχουν τη δυνατότητα λειτουργίας σχολικών κυλικείων εκ του καταστατικού τους. 4. Διάρκεια μίσθωσης Η διάρκεια μίσθωσης ορίζεται για εννέα (9) έτη και λήγει την 30η Ιουνίου του 2027, χωρίς καμία περεταίρω παράταση. Ο εκμεταλλευτής του κυλικείου έχει την υποχρέωση να αναλάβει υπηρεσία εντός 30 ημερών από την έναρξη του διδακτικού έτους. Σε διαφορετική περίπτωση λύεται η συνεργασία και η Σχολική Επιτροπή καταγγέλλει την σύμβαση. 5. Καταβολή μισθώματος Οι εκμεταλλευτές των σχολικών κυλικείων καταβάλλουν στη Σχολική Επιτροπή κατά έτος το ποσό που συμφωνήθηκε, σε τρεις (3) δόσεις. Η πρώτη δόση στις 30 Νοεμβρίου, η δεύτερη στις 28 Φεβρουαρίου και η τρίτη στις 31 Μαΐου εκάστου έτους, σύμφωνα με τον τύπο που αναφέρεται στην με αρ. 64321/Δ4/16-5-2008 Κ.Υ.Α . ήτοι, υ=1/189ΧαΧβΧγ, όπου υ= το ύψος των δόσεων, 189 οι εργάσιμες ημέρες του έτους, α= η προσφορά, β= ο αριθμός των φοιτώντων μαθητών στις ημερομηνίες που καταβάλλονται οι δόσεις, γ= οι εργάσιμες ημέρες λειτουργίας του σχολείου με αντίστοιχη φοίτηση μαθητών για την περίοδο που καλύπτει η δόση. Ο αριθμός των φοιτώντων μαθητών και οι εργάσιμες ημέρες για την περίοδο που καλύπτει η δόση βεβαιώνονται κάθε φορά από το Διευθυντή του σχολείου.
Στην περίπτωση που στο σχολικό συγκρότημα συστεγάζεται νηπιαγωγείο, ο αριθμός των φοιτούντων νηπίων δεν συνυπολογίζεται στον καθορισμό του μισθώματος. Το χαρτόσημο μισθωμάτων βαρύνει τον εκμεταλλευτή του κυλικείου 6. Ο πλειοδότης που θα αναλάβει την εκμετάλλευση του κυλικείου θα πρέπει να γνωρίζει ότι: α) Απαγορεύεται η υπεκμίσθωση του κυλικείου ή η παραχώρηση σε άλλο άτομο β) Είναι υποχρεωτική η χρησιμοποίηση ταμειακής μηχανής γ) Είναι υποχρεωτική η ασφάλιση στο ΟΑΕ δ) Για τη λειτουργία του κυλικείου απαιτείται η έκδοση σχετικής αδείας ε) Τα προς πώληση προϊόντα είναι αυτά που αναφέρονται και ορίζονται από την Υγ. Διάταξη Υ1γ/Γ.Π/οικ 81025/27.08.2013 (ΦΕΚ 2135/29.08.2013 τεύχος Β’) όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει από την Υγ. Διάταξη Υ1γ/Γ.Π/οικ 96605/17.10.2013 (ΦΕΚ 2800/04.11.2013 τεύχος Β΄) στ) Θα πρέπει να συμμορφώνεται πλήρως προς τις υποδείξεις της επιτροπής ελέγχου του κυλικείου και του Δ/ντή του σχολείου ζ) Είναι υποχρεωμένος να καθαρίζει τον αύλειο χώρο από προϊόντα που πωλούνται στο κυλικείο η) Σε περίπτωση που την εκμετάλλευση του κυλικείου αναλάβει η καθαρίστρια του σχολείου, απαγορεύεται να καθαρίζει τους χώρους του σχολείου κατά τη διάρκεια λειτουργίας του κυλικείου. Ο καθαρισμός θα γίνεται μετά το ωράριο λειτουργίας του κυλικείου. θ) Ο Πλειοδότης θα πρέπει κατά την υπογραφή της Σύμβασης να προσέλθει με αξιόπιστο εγγυητή, ο οποίος θα έχει λάβει γνώση των όρων της Προκήρυξης και θα συνυπογράψει τη Σύμβαση. Οι παραπάνω όροι είναι υποχρεωτικοί. Η παράβαση ενός και μόνο όρου από το μισθωτή θα έχει ως συνέπεια την καταγγελία της σύμβασης. 7. Η μίσθωση των σχολικών κυλικείων Η μίσθωση των σχολικών κυλικείων κατά οποιοδήποτε τρόπο δεν υπάγεται στις διατάξεις για τις εμπορικές μισθώσεις. Οι εργάσιμες ημέρες κατά την περίοδο του έτους είναι 189. 8. Να χορηγηθεί σε κάθε ενδιαφερόμενο: α )Αντίγραφο της υπ΄ αριθ. 64321/Δ4/16-05-2008 Κοινής Υπουργικής Απόφασης όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με την αρ. Φ2/1553/129578/Δ1/04/08/2016 Κοινή Υπουργική Απόφαση με θέμα «Τροποποίηση της με αρ. 64321/Δ4/16-05-2008 Κοινής Υπουργικής Απόφασης όπως τροποποιήθηκε με την με αρ. 111526/Δ4/10-09-2010 Κοινή Υπουργική Απόφαση με θέμα ¨Λειτουργία κυλικείων δημοσίων σχολείων¨» (ΦΕΚ 2646/Β/25-08-2016), β) Αντίγραφο της υπ΄αριθ. ΔΥΙΓ/Γ.Π./οικι.93828/1-8-2006 «Υγειονομική Διάταξη αναφορικά με κανόνες υγιεινής και καθορισμό προϊόντων που διατίθενται από τα κυλικεία δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων» και
γ) Αντίγραφο της Υγ. Διάταξης Υ1γ/Γ.Π/οικ 81025/27.08.2013 (ΦΕΚ 2135/Β/29.08.2013) όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει από την Υγ. Διάταξη Υ1γ/Γ.Π/οικ 96605/17.10.2013 (ΦΕΚ 2800/Β/04.11.2013) «Κανόνες υγιεινής σχολικών κυλικείων, καντινών (σταθερών), χώρων εστίασης εντός των σχολείων και καθορισμός των προϊόντων που διατίθενται από αυτά εντός δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης» 9. Η Σχολική Επιτροπή έχει το δικαίωμα να μην κατακυρώσει το διαγωνισμό, εφόσον κρίνει τις προσφορές απαράδεκτες ή για οποιοδήποτε λόγο κρίνει το αποτέλεσμα του διαγωνισμού ασύμφορο.
Ο Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Π.Ε.
Χρήστος Πετράκης
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της υπηρεσίας με τίτλο: «Συντήρηση αγωγών και φρεατίων κοινοχρήστων χώρων, έτους 2018».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη Α. Φάρκωνα) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από Πέμπτη 19 Απριλίου 2018 έως Δευτέρα 23 Απριλίου 2018, από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
Για το Τμήμα Προμηθειών
213 2002841/842/859/913
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της υπηρεσίας με τίτλο: «Υπηρεσίες Συντήρησης & Επισκευής Τηλεφωνικών Κέντρων Δήμου Παπάγου - Χολαργού».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη Α. Πολίτη) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από Τρίτη 17 Απριλίου 2018 έως Πέμπτη 19 Απριλίου 2018, από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
Για το Τμήμα Προμηθειών
213 2002841/842/859/913
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της υπηρεσίας με τίτλο: «Υπηρεσίες ετήσιας συντήρησης και τεχνικής υποστήριξης φωτοαντιγραφικών μηχανημάτων».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη Α. Πολίτη) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από Τρίτη 17 Απριλίου 2018 έως Πέμπτη 19 Απριλίου 2018, από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
Για το Τμήμα Προμηθειών
213 2002841/842/859/913
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της υπηρεσίας με τίτλο:
«ΑΝΑΘΕΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΙΑΤΡΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη Β. Μπαρδή) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη,
την Πέμπτη 12 Απριλίου 2018, από τις 08:30 έως τις 14:30,
στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
Για το Τμήμα Προμηθειών
213 2002841/842/859/913
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ
Ο Δήμαρχος Παπάγου-Χολαργού Αττικής
Προκηρύσσει τη διενέργεια συνοπτικού διαγωνισμού με σφραγισμένες προσφορές με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομικής άποψης προσφορά βάσει τιμής για την προμήθεια - υπηρεσία με τίτλο «εγκατάσταση χλοοτάπητα» συνολικού προϋπολογισμού 50.306,80 €, (πενήντα χιλιάδων τριακοσίων έξι ευρώ και ογδόντα λεπτών), συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., όπως περιγράφονται στην υπ’ αριθ. 2018009 μελέτη της Διεύθυνσης ΠΕ.ΚΑ.ΠΡΑ. του Δήμου.
Η δαπάνη της υπηρεσίας θα βαρύνει τον προϋπολογισμό του Δήμου έτους 2018 και συγκεκριμένα το ΚΑ 35.7323.0008 (CPV 45112400-9, 77314100-5, 44165100-5, 44165100-5, 44167000-8, 44167000-8, 44167000-8, 31710000-6, 44423700-8, 31600000-2, 44167300-1, 45112100-6).
Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί την 17 Απριλίου 2018 ημέρα Τρίτη και από ώρα 10.00 π.μ. έως 10.30 π.μ. (ώρα λήξης παράδοσης των προσφορών), ενώπιον της αρμόδιας επιτροπής διαγωνισμού η οποία ορίσθηκε με την υπ’ αριθ. 28/2018 διαγωνισμού (και συγκεκριμένα στην στα γραφεία της Υπηρεσίας Περιβάλλοντος, Καθαριότητας και Πρασίνου-Δημοτικής Κοινότητας Παπάγου- Προέκταση οδού Ασπασίας & Υγείας, Παπάγου, τηλ.: 210-6540211 έως και 214 & φαξ: 210-6515712, e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..). Σε περίπτωση που δεν διεξαχθεί ο διαγωνισμός στις 17/4/2018 λόγω απεργίας ή ανωτέρας βίας, θα διενεργηθεί στις 20/4/2018 ημέρα Παρασκευή την ίδια ώρα, χωρίς προηγούμενη δημοσίευση ή ειδοποίηση.
Στον διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος όσοι διαθέτουν τα προσόντα και τα δικαιολογητικά συμμετοχής, που προβλέπονται στη διακήρυξη. Η εγγύηση για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό ορίζεται σε (2%) επί του ποσού του Ενδεικτικού Προϋπολογισμού ήτοι 811,40€ και δίδεται με ισόποσο γραμμάτιο του Τ.Π.κ.Δ. ή εγγυητική επιστολή αναγνωρισμένης Τράπεζας ή του Τ.Σ.Μ.Ε.Δ.Ε. συντεταγμένης με τον τύπο που ισχύει για το Δημόσιο.
Για την καλή εκτέλεση των όρων της σύμβασης, o ανάδοχος υποχρεούται να καταθέσει πριν ή κατά την υπογραφή της σύμβασης εγγυητική επιστολή που θα καλύπτει ποσό ίσο με ποσοστό πέντε τοις εκατό (5%) επί της αξίας της σύμβασης χωρίς να υπολογίζεται ο Φ.Π.Α.
Η σύμβαση θα έχει ισχύ από την υπογραφή της και για διάστημα εξήντα (60) ημερών.
Τα σχετικά τεύχη της δημοπρασίας δύνανται να λάβουν οι ενδιαφερόμενοι από το Γραφείο Προμηθειών του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55), κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες (τηλ. 2132002841-2/859) όπως ορίζει η διακήρυξη του διαγωνισμού.
Ο Δήμαρχος
Παπάγου-Χολαργού
Ηλίας Αποστολόπουλος
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της υπηρεσίας με τίτλο: «ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΥ ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΑ 5ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΧΟΛΑΡΓΟΥ».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη K. Κωνστάντιος) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από Δευτέρα 26 Μαρτίου 2018 έως Τετάρτη 28 Μαρτίου 2018, από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της υπηρεσίας με τίτλο: «Υπηρεσία Μαγνητοφώνησης – Απομαγνητοφώνησης πρακτικών Συνεδριάσεων Δημοτικού Συμβουλίου»
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη Ε. Πετροπούλου) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από Δευτέρα 26 Μαρτίου 2018 έως Τρίτη 27 Μαρτίου 2018, από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της προμήθειας με τίτλο: «Προμήθεια Σπόρων, Λιπασμάτων, ζιζανιοκτόνων κ.λ.π. 2018».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη Α. Βατικιώτη) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από Δευτέρα 26 Μαρτίου 2018 έως Τετάρτη 28 Μαρτίου 2018, από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της υπηρεσίας με τίτλο: «Ανάθεση υπηρεσιών Ιατρού Εργασίας».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη Β. Μπαρδή) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από Παρασκευή 16 Μαρτίου 2018 έως Πέμπτη 22 Μαρτίου 2018, από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
Για το Τμήμα Προμηθειών
213 2002841/842/859/913
Περισσότερα...
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της υπηρεσίας με τίτλο: «Υπηρεσίες ζωντανής μετάδοσης στο διαδίκτυο – live streaming των συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη Α. Πολίτη) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, την Πέμπτη 15 Μαρτίου 2018, από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
Για το Τμήμα Προμηθειών
213 2002841/842/859/913
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑΣ
Ο Δήμαρχος Παπάγου-Χολαργού
Προκηρύσσει:
ανοικτό διαγωνισμό, για την ανάθεση του έργου ««ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ & ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ - ΛΥΚΕΙΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΑΠΑΓΟΥ - ΧΟΛΑΡΓΟΥ, ΕΤΟΥΣ 2018-2019», προϋπολογισμού €450.000,00 με αναθεώρηση και Φ.Π.Α.(ΚΩΔΙΚΟΣ CPV:45214220-8). Η αναθέτουσα αρχή είναι ο Δήμος Παπάγου-Χολαργού και ανήκει στους φορείς της Γενικής Κυβέρνησης στον υποτομέα ΟΤΑ. Ο προϋπολογισμός της μελέτης αναλύεται ως εξής:
ΣΥΝΟΛΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ 267.357,00
Γ.Ε. + Ο.Ε. 18% 48.124,26
ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΑ 15% 47.322,19
ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ 99,77
ΦΠΑ 24% 87.096,78
ΣΥΝΟΛΟ ΔΑΠΑΝΗΣ 450.000,00
Ως ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής των προσφορών ορίζεται η 5η Απριλίου 2018, ημέρα Πέμπτη. Ώρα λήξης της υποβολής προσφορών ορίζεται η 10.00 π.μ. Οι προσφορές συντάσσονται στην Ελληνική Γλώσσα.
Η αποσφράγιση των προσφορών θα διενεργηθεί την Τετάρτη 11 Απριλίου 2018, ημέρα Τετάρτη και ώρα 10.00 π.μ και από την Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών Δήμου Παπάγου-Χολαργού, στο Κτίριο της Δημοτικής Κοινότητας Παπάγου του Δήμου Παπάγου-Χολαργού, οδός Αναστάσεως 90, Παπάγου.
(Ταχυδρομική διεύθυνση Πρωτοκόλλου Αναθέτουσας Αρχής: Περικλέους 55, 15561 Χολαργός).
Το σύστημα υποβολής προσφορών είναι με επί μέρους ποσοστά έκπτωσης για κάθε ομάδα τιμών ομοειδών εργασιών του τιμολογίου και του προϋπολογισμού και έλεγχο ομαλότητας των επί μέρους ποσοστών έκπτωσης (άρθρο 95, παρ.2α του Ν.4412/2016) και επιπλέον ποσοστό έκπτωσης επί των Γενικών Εξόδων και του Οφέλους του εργολάβου (άρθρο 126 του Ν.4412/2016), με κριτήριο ανάθεσης σύμβασης την πλέον συμφέρουσα από οικονομικής άποψης προσφορά μόνο βάσει τιμής (χαμηλότερη τιμή).
Προσφέρεται ελεύθερη, πλήρης, άμεση και δωρεάν ηλεκτρονική πρόσβαση στα έγγραφα της σύμβασης στον ειδικό, δημόσια προσβάσιμο, χώρο “ηλεκτρονικοί διαγωνισμοί” της πύλης www.promitheus.gov.gr, καθώς και στην ιστοσελίδα της αναθέτουσας αρχής (www.dpapxol.gov.gr).
Εφόσον έχουν ζητηθεί εγκαίρως, ήτοι έως την 23-3-2018 (11 ημέρες πριν την ημερομηνία δημοπράτησης) η αναθέτουσα αρχή παρέχει σε όλους τους προσφέροντες που συμμετέχουν στη διαδικασία σύναψης σύμβασης συμπληρωματικές πληροφορίες σχετικά με τις προδιαγραφές και οποιαδήποτε σχετικά δικαιολογητικά, το αργότερο στις 30-3-2018 (5 ημέρες πριν την ημερομηνία δημοπράτησης).
Όλες οι ανακοινώσεις-συμπληρωματικές πληροφορίες-διευκρινήσεις-απαντήσεις πρωτοκολλημένων ερωτημάτων που είναι σχετικές με την διαδικασία δημοπράτησης του έργου θα αναρτώνται απευθείας στην ιστοσελίδα της αναθέτουσας αρχής (www.dpapxol.gov.gr) και στο ΕΣΗΔΗΣ (www.promitheus.gov.gr).
Πληροφορίες στα τηλέφωνα: 213-2027122, fax: 213-2027198 και e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. Αρμόδιος υπάλληλος για επικοινωνία: Φάρκωνας Αρχιμήδης.
Η Διακήρυξη του έργου έχει συνταχθεί βάσει των διατάξεων του Ν.4412/2016 κατά το πρότυπο τεύχος Διακήρυξης ανοικτής διαδικασίας για τη σύναψη ηλεκτρονικών δημοσίων συμβάσεων έργου κάτω των ορίων του ν. 4412/2016, με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά, με βάση την τιμή, βάσει της αριθμ. 29ΕΣ/ 18-8-2017 απόφασης της ΕΑΑΔΗΣΥ (ΦΕΚ Β 3074/6-9-2017).
Στο διαγωνισμό γίνονται δεκτοί:
- Δικαίωμα συμμετοχής έχουν φυσικά ή νομικά πρόσωπα, ή ενώσεις αυτών που δραστηριοποιούνται σε έργα ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΑ και που είναι εγκατεστημένα σε:
α) σε κράτος-μέλος της Ένωσης,
β) σε κράτος-μέλος του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (Ε.Ο.Χ.),
γ) σε τρίτες χώρες που έχουν υπογράψει και κυρώσει τη ΣΔΣ, στο βαθμό που η υπό ανάθεση δημόσια σύμβαση καλύπτεται από τα Παραρτήματα 1, 2, 4 και 5 και τις γενικές σημειώσεις του σχετικού με την Ένωση Προσαρτήματος I της ως άνω Συμφωνίας, καθώς και
δ) σε τρίτες χώρες που δεν εμπίπτουν στην περίπτωση γ΄ της παρούσας παραγράφου και έχουν συνάψει διμερείς ή πολυμερείς συμφωνίες με την Ένωση σε θέματα διαδικασιών ανάθεσης δημοσίων συμβάσεων.
- Οικονομικός φορέας συμμετέχει είτε μεμονωμένα είτε ως μέλος ένωσης.
- Οι ενώσεις οικονομικών φορέων συμμετέχουν υπό τους όρους των παρ. 2, 3 και 4 του άρθρου 19 και των παρ. 1 (ε) και 3 (β)του άρθρου 76 του ν. 4412/2016.
Δεν απαιτείται από τις εν λόγω ενώσεις να περιβληθούν συγκεκριμένη νομική μορφή για την υποβολή προσφοράς. Σε περίπτωση που η ένωση αναδειχθεί ανάδοχος η νομική της μορφή πρέπει να είναι τέτοια που να εξασφαλίζεται η ύπαρξη ενός και μοναδικού φορολογικού μητρώου για την ένωση (π.χ. κοινοπραξία).
Για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό απαιτείται η κατάθεση εγγυητικής επιστολής συμμετοχής ύψους € 7.259,00 και με ισχύ τουλάχιστον δέκα (10) μηνών, μετά την ημέρα διεξαγωγής του διαγωνισμού, κατά τους όρους της παρ. 1 α) του άρθρου 72 του Ν.4412/2016.
Για την υπογραφή της σύμβασης απαιτείται η παροχή εγγύησης καλής εκτέλεσης, σύμφωνα με το άρθρο 72 παρ. 1 β) του Ν.4412/2016, το ύψος της οποίας καθορίζεται σε ποσοστό 5% επί της αξίας της σύμβασης, χωρίς Φ.Π.Α. και κατατίθεται πριν ή κατά την υπογραφή της σύμβασης.
Η συνολική προθεσμία εκτέλεσης του έργου ορίζεται σε δεκαοκτώ (18) μήνες και αρχίζει από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης.
Ο χρόνος ισχύος των προσφορών είναι εννέα (9) μήνες.
Το έργο χρηματοδοτείται από ΣΑΤΑ/πόρους του Δήμου (Κ.Α 15.7331.0036). Έχει προβλεφθεί πίστωση ποσού στο προϋπολογισμό του Δήμου του έτους 2018 € 200.000,00 και €250.000,00 για το 2019.
Το αποτέλεσμα του διαγωνισμού θα εγκριθεί από την Οικονομική Επιτροπή.
Το συνολικό κείμενο της διακήρυξης αναρτάται στην ιστοσελίδα της αναθέτουσας αρχής (www.dpapxol.gov.gr), στο ΚΗΜΔΗΣ και στο ΕΣΗΔΗΣ (www.promitheus.gov.gr).
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΗΛΙΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ
Απευθείας ανάθεση της υπηρεσίας με τίτλο: «Καθαρισμός – αποψίλωση χώρων πρασίνου, για το έτος 2018».
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της υπηρεσίας με τίτλο: «Καθαρισμός – αποψίλωση χώρων πρασίνου, για το έτος 2018».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη Α. Βατικιώτη) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από Δευτέρα 12 Μαρτίου 2018 έως Τρίτη 13 Μαρτίου 2018, από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ
Ο Δήμαρχος Παπάγου - Χολαργού
Προκηρύσσει τη διενέργεια ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού για την προμήθεια με τίτλο «Προμήθεια και εγκατάσταση Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Περιφερειακών & Λοιπού Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού» με σφραγισμένες προσφορές και συμπλήρωση των εντύπων προσφοράς, με κριτήριο κατακύρωσης της σύμβασης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής και σύμφωνα με όσα ορίζονται στην υπ’ αριθ. 2017278 μελέτη του Δήμου.
CPV: 30213300-8, 30231000-7, 38652120-7, 30121100-4, 30232150-0, Κωδικός NUTS κυρίου τόπου παράδοσης της προμήθειας EL301: Αττική (Βόρειος Τομέας Αθηνών). Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί με χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) μέσω της διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr του συστήματος με ημερομηνία λήξης κατάθεσης προσφορών την 3/4/2018 και ώρα 10:00 π.μ. και ημερομηνία αποσφράγισης την 17/4/2018 και ώρα 11:30 π.μ. (α/α συστήματος 54226).
Ο προϋπολογισμός της δαπάνης ανέρχεται στο συνολικό ποσό των 264.244,00€ (διακοσίων εξήντα τεσσάρων χιλιάδων διακοσίων σαράντα τεσσάρων ευρώ) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 2017278 Μελέτη του Δήμου, για την οποία έχουν προβλεφθεί οι αναλογούσες πιστώσεις στον προϋπολογισμό έτους 2018 του Δήμου (Κ.Α. 15.7134.0005) καθώς και πρόβλεψη στον αντίστοιχο Κ.Α. του έτους 2019 σε περίπτωση που δεν τελεσφορήσει ο διαγωνισμός.
Οι οικονομικές προσφορές, τα τεχνικά στοιχεία των προσφορών και όλα τα έγγραφα που απαιτούνται για την διενέργεια του διαγωνισμού και τη συμμετοχή σ' αυτόν συντάσσονται στην Ελληνική γλώσσα. Οι υποβαλλόμενες προσφορές ισχύουν και δεσμεύουν τους οικονομικούς φορείς για διάστημα εκατόν ογδόντα (180) ημερών από την επόμενη της διενέργειας του διαγωνισμού. Δεκτές προσφορές γίνονται για το σύνολο των ειδών όλων των ομάδων. Προσφορές που δεν περιλαμβάνουν όλα τα είδη, θα απορρίπτονται. Ομοίως θα απορρίπτεται η προσφορά, όταν έστω και ένα από τα είδη που περιλαμβάνει δεν καλύπτει τις τεχνικές προδιαγραφές της μελέτης. Στον διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος όσοι διαθέτουν τα προσόντα και δικαιολογητικά συμμετοχής, που απαιτεί η διακήρυξη.
Κάθε προσφορά θα συνοδεύεται υποχρεωτικά από εγγύηση συμμετοχής υπέρ του συμμετέχοντος για ποσό που θα καλύπτει το δύο τοις εκατό (2%) επί της συνολικής καθαρής (εκτός ΦΠΑ) προϋπολογισθείσας δαπάνης. Στην περίπτωση ένωσης οικονομικών φορέων, η εγγύηση συμμετοχής περιλαμβάνει και τον όρο ότι η εγγύηση καλύπτει τις υποχρεώσεις όλων των οικονομικών φορέων που συμμετέχουν στην ένωση. Ο προμηθευτής στον οποίο θα γίνει η κατακύρωση της προμήθειας, υποχρεούται να καταθέσει κατά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης, εγγύηση καλής εκτέλεσης για ποσό ίσο με το πέντε επί τοις εκατό (5%) της συμβατικής αξίας χωρίς τον Φ.Π.Α. Η Σύμβαση θα έχει διάρκεια δύο (2) μήνες από την υπογραφή της.
Το σύνολο των τευχών του διαγωνισμού που αναφέρουν αναλυτικά τους όρους του διαγωνισμού θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Δήμου www.dpapxol.gov.gr, όπου παρέχεται ελεύθερη, άμεση και πλήρης πρόσβαση, καθώς και στη Διαδικτυακή πύλη www.promitheus.gov.gr, του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. Η παρούσα θα δημοσιευθεί στον ελληνικό τύπο, σύμφωνα με όσα ορίζει η νομοθεσία. Η δαπάνη των δημοσιεύσεων στον Ελληνικό Τύπο βαρύνει τον ανάδοχο. Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία επικοινωνήστε με το Τμήμα Προμηθειών του Δήμου στα τηλέφωνα 213-2002842/841/859.
Ο Δήμαρχος
Παπάγου-Χολαργού
Ηλίας Αποστολόπουλος