Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της υπηρεσίας με τίτλο: «Φιλοξενία παιδιών του Δήμου σε θερινές κατασκηνώσεις για το έτος 2018».

 Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη Ε. Αλεξανδροπούλου) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από Τρίτη  22 Μαΐου 2018 έως Πέμπτη 24 Μαΐου 2018, από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ  του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).

 

Για το Τμήμα Προμηθειών

213 2002841/842/859/913

Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της υπηρεσίας με τίτλο: «Συντήρηση εγκαταστάσεων κλιματισμού – θέρμανσης των υπηρεσιών του Δήμου, για το έτος 2018 - 2019».

Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη Κ. Κωνστάντιος) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από Δευτέρα  21 Μαΐου 2018 έως Τετάρτη 23 Μαΐου 2018, από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ  του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).

 

Για το Τμήμα Προμηθειών

213 2002841/842/859/913

Ο Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Π.Ε. έχοντας υπόψη:

1 Την με αρ. 44/22.03.2017 (ΑΔΑ: ΨΒΕΡΩΞ1-ΕΛΖ) Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Παπάγου – Χολαργού «Ορισμός τακτικών μελών Διοικητικού Συμβουλίου του Νομικού Προσώπου ¨Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης¨, εκλογή Προέδρου και Αντιπροέδρου»
2 Την με αρ. 64321/Δ4/16-05-2008 Κοινή Υπουργική Απόφαση με θέμα «Λειτουργία κυλικείων δημοσίων σχολείων» (ΦΕΚ 1003/Β/30-05-2008),
3 Την με αρ. 111526/Δ4/10-09-2010 Κοινή Υπουργική Απόφαση με θέμα «Τροποποίηση της με αρ. 64321/Δ4/16-05-2008 Κοινής Υπουργικής Απόφασης με θέμα ¨Λειτουργία κυλικείων δημοσίων σχολείων¨» (ΦΕΚ 1541/Β/15-09-2010),
4 Την με αρ. Φ2/1553/129578/Δ1/04/08/2016 Κοινή Υπουργική Απόφαση με θέμα «Τροποποίηση της με αρ. 64321/Δ4/16-05-2008 Κοινής Υπουργικής Απόφασης όπως τροποποιήθηκε με την με αρ. 111526/Δ4/10-09-2010 Κοινή Υπουργική Απόφαση με θέμα ¨Λειτουργία κυλικείων δημοσίων σχολείων¨» (ΦΕΚ 2646/Β/25-08-2016),
5 Την με αρ. ΔΥ1γ/Γ.Π./οικ 93828/31.07.2006 (ΦΕΚ 1183/Β/31.08.2006) Υγ. Διάταξη αναφορικά με κανόνες υγιεινής και καθορισμό προϊόντων που διατίθενται από τα κυλικεία δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων
6 Την Υγ. Διάταξη Υ1γ/Γ.Π/οικ 81025/27.08.2013 (ΦΕΚ 2135/29.08.2013 τεύχος Β’) όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει από την Υγ. Διάταξη Υ1γ/Γ.Π/οικ 96605/17.10.2013 (ΦΕΚ 2800/04.11.2013 τεύχος Β΄) «Κανόνες υγιεινής σχολικών κυλικείων, καντινών (σταθερών), χώρων εστίασης εντός των σχολείων και καθορισμός των προϊόντων που διατίθενται από αυτά εντός δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης»
7 Την με αρ. 1/2018 Πράξη Προέδρου Σχολικής Επιτροπής Π.Ε. Παπάγου – Χολαργού με αριθ. πρωτ. 39/27.04.2018 (ΑΔΑ: 6Β0ΡΟΕ4Ψ-Χ27) με θέμα «Συγκρότηση Επιτροπών διενέργειας διαγωνισμών εκμίσθωσης κυλικείων των 2ου-3ου Δημοτικών Σχολείων Παπάγου και των 2ου-3ου Δημοτικών Σχολείων Χολαργού».
8 Την με αρ. 9/09.05.2018 (ΑΔΑ: Ω4Ζ7ΟΕ4Ψ-1ΤΒ) Απόφαση του Συμβουλίου της Σχολικής Επιτροπής Π.Ε. «Προκήρυξη δημόσιου πλειοδοτικού διαγωνισμού με σφραγισμένες προσφορές για την εκμίσθωση του κυλικείου των 2ου – 3ου Δημοτικών Σχολείων Χολαργού».
Προκηρύσσει Δημόσιο πλειοδοτικό διαγωνισμό με σφραγισμένες προσφορές για την ανάδειξη πλειοδότη μίσθωσης του κυλικείου των 2ου-3ου Δημοτικών Σχολείων Χολαργού, τον οποίο θα διενεργήσει τριμελής επιτροπή η οποία απαρτίζεται από τα παρακάτω μέλη:
 Σερετέλλη Ραλλού, Διευθύντρια του 2ου Δημοτικού Σχολείου Χολαργού
 Μαργιέτης Σωτήριος, Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων του 3ου Δημοτικού Σχολείου Χολαργού
 Γκούμα Αικατερίνη, Μέλος του Συμβουλίου Σχολικής Επιτροπής Π.Ε.
Με αναπληρωματικά μέλη τα κάτωθι:
 Δημακοπούλου Μαρία, Διευθύντρια του 3ου Δημοτικού Σχολείου Χολαργού
 Πατσούρας Μιχάλης, Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Χολαργού
 Θωμόπουλος Αλέξανδρος, Μέλος του Συμβουλίου Σχολικής Επιτροπής Π.Ε.
Καθορίζει τους όρους διαγωνισμού ως εξής:
1. Τόπος και χρόνος του διαγωνισμού Η κατάθεση των προσφορών θα γίνεται στο γραφείο της Διευθύντριας του 2ου Δημοτικού Σχολείου Χολαργού και θα λάβει χώρα την Τρίτη 19 Ιουνίου 2018 και ώρες 09.00πμ έως 13.00μμ. Η διαδικασία αποσφράγισης των προσφορών θα λάβει χώρα την Τετάρτη 20 Ιουνίου 2018 και ώρα 10.00πμ στο γραφείο της Διευθύντριας του 2ου Δημοτικού Σχολείου Χολαργού
2. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν α) Φυσικά πρόσωπα καθώς και δημοτικά ή κοινοτικά νομικά πρόσωπα. β) Πολίτες των κρατών – μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, γνώστες της Ελληνικής γλώσσας. Δε γίνονται δεκτοί στο διαγωνισμό: α) Όσοι απασχολούνται στο δημόσιο ή σε Ν.Π.Δ.Δ. με οποιαδήποτε εργασιακή σχέση. β) Συνταξιούχοι. γ) Όσοι έχουν κώλυμα διορισμού στο Δημόσιο σύμφωνα με τα άρθρα 4, (παρ. 1, 2, 3 και 4), 5, 7, 8 και 9 του ν. 3528/2007 Φ.Ε.Κ. 26 τ.Α΄/9.2.07. δ) Όσοι είναι ανάδοχοι εκμετάλλευσης άλλου κυλικείου Δημόσιου ή Ιδιωτικού Σχολείου
3. Δικαιολογητικά συμμετοχής: α) Έγγραφη αίτηση με πλήρη στοιχεία του διαγωνιζομένου. β) Έγγραφη οικονομική προσφορά για το κατά μαθητή ποσό, η οποία θα τοποθετείται σε ξεχωριστό από τα άλλα δικαιολογητικά κλειστό αδιαφανή φάκελο, καθαρογραμμένη χωρίς ξέσματα, σβησίματα, προσθήκες, διορθώσεις. Το ελάχιστο ποσό προσφοράς από τους ενδιαφερόμενους ορίζεται στα 4 ευρώ ανά μαθητή ετησίως, 189 εργάσιμες ημέρες και θα αποτελεί ποσό εκκίνησης κατά τη διαδικασία του σχετικού διαγωνισμού. γ) Πιστοποιητικό προϋπηρεσίας σε εκμίσθωση σχολικού κυλικείου από την αντίστοιχη σχολική επιτροπή. δ) Πιστοποιητικό πολυτεκνίας από τον αρμόδιο φορέα. ε) Πιστοποιητικό φορολογικής ενημερότητας.
στ) Πιστοποιητικό Εισαγγελίας ότι δεν είναι φυγόποινος ή φυγόδικος. ζ) Πιστοποιητικό Ποινικού Μητρώου. η) Ποσό εγγύησης τριακοσίων ευρώ (300,00) ή αντίστοιχη εγγυητική επιστολή. Η εγγύηση αυτή επιστρέφεται στους ενδιαφερόμενους υποψήφιους μετά την κατακύρωση του διαγωνισμού εκτός του υποψηφίου, στον οποίο κατακυρώθηκε η παραχώρηση του κυλικείου, ο οποίος πρέπει να καταβάλει συμπληρωματικά αντίστοιχο ποσό ή εγγυητική επιστολή που να καλύπτει συνολικά το 20% του ετήσιου μισθώματος ως εγγύηση καλής εκτέλεσης της σύμβασης. Το ποσό αυτό ή η εγγυητική επιστολή παρακρατείται καθόλη τη διάρκεια της σύμβασης και επιστρέφεται μετά τη λήξη της άτοκα, πλην της περιπτώσεως καταγγελίας ή προώρου λήξης της σύμβασης, οπότε καταπίπτει υπέρ της Σχολικής Επιτροπής. θ) Υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986 ότι δεν είναι ανάδοχος εκμετάλλευσης άλλου Κυλικείου δημόσιου ή ιδιωτικού σχολείου ι) πιστοποιητικό δημόσιας αρχής από το οποίο να προκύπτει η ιδιότητα γονέα μονογονεϊκής οικογένειας ια) πιστοποιητικό του ΕΦΕΤ ιβ) Πιστοποιητικό περί μη οφειλής στον Δήμο Παπάγου-Χολαργού Για τη συμμετοχή των δημοτικών ή νομικών προσώπων απαιτούνται όλα τα ανωτέρω δικαιολογητικά εκτός του πιστοποιητικού Εισαγγελίας, της υπεύθυνης δήλωσης του ν. 1599/1986 και του αποσπάσματος ποινικού μητρώου. Απαιτείται, όμως, επιπλέον αποδεικτικό έγγραφο του εξουσιοδοτουμένου να συμμετάσχει στο διαγωνισμό ατόμου. Τα δημοτικά πρόσωπα που συμμετέχουν πρέπει να έχουν τη δυνατότητα λειτουργίας σχολικών κυλικείων εκ του καταστατικού τους. 4. Διάρκεια μίσθωσης Η διάρκεια μίσθωσης ορίζεται για εννέα (9) έτη και λήγει την 30η Ιουνίου του 2027, χωρίς καμία περεταίρω παράταση. Ο εκμεταλλευτής του κυλικείου έχει την υποχρέωση να αναλάβει υπηρεσία εντός 30 ημερών από την έναρξη του διδακτικού έτους. Σε διαφορετική περίπτωση λύεται η συνεργασία και η Σχολική Επιτροπή καταγγέλλει την σύμβαση. 5. Καταβολή μισθώματος Οι εκμεταλλευτές των σχολικών κυλικείων καταβάλλουν στη Σχολική Επιτροπή κατά έτος το ποσό που συμφωνήθηκε, σε τρεις (3) δόσεις. Η πρώτη δόση στις 30 Νοεμβρίου, η δεύτερη στις 28 Φεβρουαρίου και η τρίτη στις 31 Μαΐου εκάστου έτους, σύμφωνα με τον τύπο που αναφέρεται στην με αρ. 64321/Δ4/16-5-2008 Κ.Υ.Α . ήτοι, υ=1/189ΧαΧβΧγ, όπου υ= το ύψος των δόσεων, 189 οι εργάσιμες ημέρες του έτους, α= η προσφορά, β= ο αριθμός των φοιτώντων μαθητών στις ημερομηνίες που καταβάλλονται οι δόσεις, γ= οι εργάσιμες ημέρες λειτουργίας του σχολείου με αντίστοιχη φοίτηση μαθητών για την περίοδο που καλύπτει η δόση. Ο αριθμός των φοιτώντων μαθητών και οι εργάσιμες ημέρες για την περίοδο που καλύπτει η δόση βεβαιώνονται κάθε φορά από το Διευθυντή του σχολείου. Στην περίπτωση που στο σχολικό συγκρότημα συστεγάζεται νηπιαγωγείο, ο αριθμός των φοιτούντων
νηπίων δεν συνυπολογίζεται στον καθορισμό του μισθώματος. Το χαρτόσημο μισθωμάτων βαρύνει τον εκμεταλλευτή του κυλικείου 6. Ο πλειοδότης που θα αναλάβει την εκμετάλλευση του κυλικείου θα πρέπει να γνωρίζει ότι: α) Απαγορεύεται η υπεκμίσθωση του κυλικείου ή η παραχώρηση σε άλλο άτομο β) Είναι υποχρεωτική η χρησιμοποίηση ταμειακής μηχανής γ) Είναι υποχρεωτική η ασφάλιση στο ΟΑΕ δ) Για τη λειτουργία του κυλικείου απαιτείται η έκδοση σχετικής αδείας ε) Τα προς πώληση προϊόντα είναι αυτά που αναφέρονται και ορίζονται από την Υγ. Διάταξη Υ1γ/Γ.Π/οικ 81025/27.08.2013 (ΦΕΚ 2135/29.08.2013 τεύχος Β’) όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει από την Υγ. Διάταξη Υ1γ/Γ.Π/οικ 96605/17.10.2013 (ΦΕΚ 2800/04.11.2013 τεύχος Β΄) στ) Θα πρέπει να συμμορφώνεται πλήρως προς τις υποδείξεις της επιτροπής ελέγχου του κυλικείου και του Δ/ντή του σχολείου ζ) Είναι υποχρεωμένος να καθαρίζει τον αύλειο χώρο από προϊόντα που πωλούνται στο κυλικείο η) Σε περίπτωση που την εκμετάλλευση του κυλικείου αναλάβει η καθαρίστρια του σχολείου, απαγορεύεται να καθαρίζει τους χώρους του σχολείου κατά τη διάρκεια λειτουργίας του κυλικείου. Ο καθαρισμός θα γίνεται μετά το ωράριο λειτουργίας του κυλικείου. θ) Ο Πλειοδότης θα πρέπει κατά την υπογραφή της Σύμβασης να προσέλθει με αξιόπιστο εγγυητή, ο οποίος θα έχει λάβει γνώση των όρων της Προκήρυξης και θα συνυπογράψει τη Σύμβαση. Οι παραπάνω όροι είναι υποχρεωτικοί. Η παράβαση ενός και μόνο όρου από το μισθωτή θα έχει ως συνέπεια την καταγγελία της σύμβασης. 7. Η μίσθωση των σχολικών κυλικείων Η μίσθωση των σχολικών κυλικείων κατά οποιοδήποτε τρόπο δεν υπάγεται στις διατάξεις για τις εμπορικές μισθώσεις. Οι εργάσιμες ημέρες κατά την περίοδο του έτους είναι 189. 8. Να χορηγηθεί σε κάθε ενδιαφερόμενο: α )Αντίγραφο της υπ΄ αριθ. 64321/Δ4/16-05-2008 Κοινής Υπουργικής Απόφασης όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με την αρ. Φ2/1553/129578/Δ1/04/08/2016 Κοινή Υπουργική Απόφαση με θέμα «Τροποποίηση της με αρ. 64321/Δ4/16-05-2008 Κοινής Υπουργικής Απόφασης όπως τροποποιήθηκε με την με αρ. 111526/Δ4/10-09-2010 Κοινή Υπουργική Απόφαση με θέμα ¨Λειτουργία κυλικείων δημοσίων σχολείων¨» (ΦΕΚ 2646/Β/25-08-2016), β) Αντίγραφο της υπ΄αριθ. ΔΥΙΓ/Γ.Π./οικι.93828/1-8-2006 «Υγειονομική Διάταξη αναφορικά με κανόνες υγιεινής και καθορισμό προϊόντων που διατίθενται από τα κυλικεία δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων» και γ) Αντίγραφο της Υγ. Διάταξης Υ1γ/Γ.Π/οικ 81025/27.08.2013 (ΦΕΚ 2135/Β/29.08.2013) όπως
τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει από την Υγ. Διάταξη Υ1γ/Γ.Π/οικ 96605/17.10.2013 (ΦΕΚ 2800/Β/04.11.2013) «Κανόνες υγιεινής σχολικών κυλικείων, καντινών (σταθερών), χώρων εστίασης εντός των σχολείων και καθορισμός των προϊόντων που διατίθενται από αυτά εντός δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης» 9. Η Σχολική Επιτροπή έχει το δικαίωμα να μην κατακυρώσει το διαγωνισμό, εφόσον κρίνει τις προσφορές απαράδεκτες ή για οποιοδήποτε λόγο κρίνει το αποτέλεσμα του διαγωνισμού ασύμφορο.

Ο Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Π.Ε.
Χρήστος Πετράκης

Ο Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Π.Ε. έχοντας υπόψη:


1 Την με αρ. 44/22.03.2017 (ΑΔΑ: ΨΒΕΡΩΞ1-ΕΛΖ) Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Παπάγου – Χολαργού «Ορισμός τακτικών μελών Διοικητικού Συμβουλίου του Νομικού Προσώπου ¨Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης¨, εκλογή Προέδρου και Αντιπροέδρου»
2 Την με αρ. 64321/Δ4/16-05-2008 Κοινή Υπουργική Απόφαση με θέμα «Λειτουργία κυλικείων δημοσίων σχολείων» (ΦΕΚ 1003/Β/30-05-2008),
3 Την με αρ. 111526/Δ4/10-09-2010 Κοινή Υπουργική Απόφαση με θέμα «Τροποποίηση της με αρ. 64321/Δ4/16-05-2008 Κοινής Υπουργικής Απόφασης με θέμα ¨Λειτουργία κυλικείων δημοσίων σχολείων¨» (ΦΕΚ 1541/Β/15-09-2010),
4 Την με αρ. Φ2/1553/129578/Δ1/04/08/2016 Κοινή Υπουργική Απόφαση με θέμα «Τροποποίηση της με αρ. 64321/Δ4/16-05-2008 Κοινής Υπουργικής Απόφασης όπως τροποποιήθηκε με την με αρ. 111526/Δ4/10-09-2010 Κοινή Υπουργική Απόφαση με θέμα ¨Λειτουργία κυλικείων δημοσίων σχολείων¨» (ΦΕΚ 2646/Β/25-08-2016),
5 Την με αρ. ΔΥ1γ/Γ.Π./οικ 93828/31.07.2006 (ΦΕΚ 1183/Β/31.08.2006) Υγ. Διάταξη αναφορικά με κανόνες υγιεινής και καθορισμό προϊόντων που διατίθενται από τα κυλικεία δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων
6 Την Υγ. Διάταξη Υ1γ/Γ.Π/οικ 81025/27.08.2013 (ΦΕΚ 2135/29.08.2013 τεύχος Β’) όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει από την Υγ. Διάταξη Υ1γ/Γ.Π/οικ 96605/17.10.2013 (ΦΕΚ 2800/04.11.2013 τεύχος Β΄) «Κανόνες υγιεινής σχολικών κυλικείων, καντινών (σταθερών), χώρων εστίασης εντός των σχολείων και καθορισμός των προϊόντων που διατίθενται από αυτά εντός δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης»
7 Την με αρ. 1/2018 Πράξη Προέδρου Σχολικής Επιτροπής Π.Ε. Παπάγου – Χολαργού με αριθ. πρωτ. 39/27.04.2018 (ΑΔΑ: 6Β0ΡΟΕ4Ψ-Χ27) με θέμα «Συγκρότηση Επιτροπών διενέργειας διαγωνισμών εκμίσθωσης κυλικείων των 2ου-3ου Δημοτικών Σχολείων Παπάγου και των 2ου-3ου Δημοτικών Σχολείων Χολαργού».
8 Την με αρ. 8/09.05.2018 (ΑΔΑ: Ω2ΘΡΟΕ4Ψ-Β37) Απόφαση του Συμβουλίου της Σχολικής Επιτροπής Π.Ε. «Προκήρυξη δημόσιου πλειοδοτικού διαγωνισμού με σφραγισμένες προσφορές για την εκμίσθωση του κυλικείου των 2ου – 3ου Δημοτικών Σχολείων Παπάγου».
Προκηρύσσει Δημόσιο πλειοδοτικό διαγωνισμό με σφραγισμένες προσφορές για την ανάδειξη πλειοδότη μίσθωσης του κυλικείου των 2ου-3ου Δημοτικών Σχολείων Παπάγου, τον οποίο θα διενεργήσει τριμελής επιτροπή η οποία απαρτίζεται από τα παρακάτω μέλη:
 Κωστόγιαννη Πηνελόπη, Διευθύντρια του 2ου Δημοτικού Σχολείου Παπάγου
 Κάραλη Λίνα, Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Παπάγου
 Μεταλληνού Βεατρίκη, Γραμματέας του Συμβουλίου Σχολικής Επιτροπής Π.Ε.
Με αναπληρωματικά μέλη τα κάτωθι:
 Γαμβρινός Γεώργιος, Διευθυντής του 3ου Δημοτικού Σχολείου Παπάγου
 Πατέρας Νικόλαος, Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων του 3ου Δημοτικού Σχολείου Παπάγου
 Κράια Αργυρώ, Μέλος του Συμβουλίου Σχολικής Επιτροπής Π.Ε.
Καθορίζει τους όρους διαγωνισμού ως εξής:
1. Τόπος και χρόνος του διαγωνισμού Η κατάθεση των προσφορών θα γίνεται στο γραφείο της Διευθύντριας του 2ου Δημοτικού Σχολείου Παπάγου και θα λάβει χώρα την Τρίτη 19 Ιουνίου 2018 και ώρες 09.00πμ έως 13.00μμ. Η διαδικασία αποσφράγισης των προσφορών θα λάβει χώρα την Τετάρτη 20 Ιουνίου 2018 και ώρα 10.00πμ στο γραφείο της Διευθύντριας του 2ου Δημοτικού Σχολείου Παπάγου
2. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν α) Φυσικά πρόσωπα καθώς και δημοτικά ή κοινοτικά νομικά πρόσωπα. β) Πολίτες των κρατών – μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, γνώστες της Ελληνικής γλώσσας. Δε γίνονται δεκτοί στο διαγωνισμό: α) Όσοι απασχολούνται στο δημόσιο ή σε Ν.Π.Δ.Δ. με οποιαδήποτε εργασιακή σχέση. β) Συνταξιούχοι. γ) Όσοι έχουν κώλυμα διορισμού στο Δημόσιο σύμφωνα με τα άρθρα 4, (παρ. 1, 2, 3 και 4), 5, 7, 8 και 9 του ν. 3528/2007 Φ.Ε.Κ. 26 τ.Α΄/9.2.07. δ) Όσοι είναι ανάδοχοι εκμετάλλευσης άλλου κυλικείου Δημόσιου ή Ιδιωτικού Σχολείου
3. Δικαιολογητικά συμμετοχής: α) Έγγραφη αίτηση με πλήρη στοιχεία του διαγωνιζομένου. β) Έγγραφη οικονομική προσφορά για το κατά μαθητή ποσό, η οποία θα τοποθετείται σε ξεχωριστό από τα άλλα δικαιολογητικά κλειστό αδιαφανή φάκελο, καθαρογραμμένη χωρίς ξέσματα, σβησίματα, προσθήκες, διορθώσεις. Το ελάχιστο ποσό προσφοράς από τους ενδιαφερόμενους ορίζεται στα 4 ευρώ ανά μαθητή ετησίως, 189 εργάσιμες ημέρες και θα αποτελεί ποσό εκκίνησης κατά τη διαδικασία του σχετικού διαγωνισμού. γ) Πιστοποιητικό προϋπηρεσίας σε εκμίσθωση σχολικού κυλικείου από την αντίστοιχη σχολική επιτροπή. δ) Πιστοποιητικό πολυτεκνίας από τον αρμόδιο φορέα.
ε) Πιστοποιητικό φορολογικής ενημερότητας. στ) Πιστοποιητικό Εισαγγελίας ότι δεν είναι φυγόποινος ή φυγόδικος. ζ) Πιστοποιητικό Ποινικού Μητρώου. η) Ποσό εγγύησης τριακοσίων ευρώ (300,00) ή αντίστοιχη εγγυητική επιστολή. Η εγγύηση αυτή επιστρέφεται στους ενδιαφερόμενους υποψήφιους μετά την κατακύρωση του διαγωνισμού εκτός του υποψηφίου, στον οποίο κατακυρώθηκε η παραχώρηση του κυλικείου, ο οποίος πρέπει να καταβάλει συμπληρωματικά αντίστοιχο ποσό ή εγγυητική επιστολή που να καλύπτει συνολικά το 20% του ετήσιου μισθώματος ως εγγύηση καλής εκτέλεσης της σύμβασης. Το ποσό αυτό ή η εγγυητική επιστολή παρακρατείται καθόλη τη διάρκεια της σύμβασης και επιστρέφεται μετά τη λήξη της άτοκα, πλην της περιπτώσεως καταγγελίας ή προώρου λήξης της σύμβασης, οπότε καταπίπτει υπέρ της Σχολικής Επιτροπής. θ) Υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986 ότι δεν είναι ανάδοχος εκμετάλλευσης άλλου Κυλικείου δημόσιου ή ιδιωτικού σχολείου ι) πιστοποιητικό δημόσιας αρχής από το οποίο να προκύπτει η ιδιότητα γονέα μονογονεϊκής οικογένειας ια) πιστοποιητικό του ΕΦΕΤ ιβ) Πιστοποιητικό περί μη οφειλής στον Δήμο Παπάγου-Χολαργού Για τη συμμετοχή των δημοτικών ή νομικών προσώπων απαιτούνται όλα τα ανωτέρω δικαιολογητικά εκτός του πιστοποιητικού Εισαγγελίας, της υπεύθυνης δήλωσης του ν. 1599/1986 και του αποσπάσματος ποινικού μητρώου. Απαιτείται, όμως, επιπλέον αποδεικτικό έγγραφο του εξουσιοδοτουμένου να συμμετάσχει στο διαγωνισμό ατόμου. Τα δημοτικά πρόσωπα που συμμετέχουν πρέπει να έχουν τη δυνατότητα λειτουργίας σχολικών κυλικείων εκ του καταστατικού τους. 4. Διάρκεια μίσθωσης Η διάρκεια μίσθωσης ορίζεται για εννέα (9) έτη και λήγει την 30η Ιουνίου του 2027, χωρίς καμία περεταίρω παράταση. Ο εκμεταλλευτής του κυλικείου έχει την υποχρέωση να αναλάβει υπηρεσία εντός 30 ημερών από την έναρξη του διδακτικού έτους. Σε διαφορετική περίπτωση λύεται η συνεργασία και η Σχολική Επιτροπή καταγγέλλει την σύμβαση. 5. Καταβολή μισθώματος Οι εκμεταλλευτές των σχολικών κυλικείων καταβάλλουν στη Σχολική Επιτροπή κατά έτος το ποσό που συμφωνήθηκε, σε τρεις (3) δόσεις. Η πρώτη δόση στις 30 Νοεμβρίου, η δεύτερη στις 28 Φεβρουαρίου και η τρίτη στις 31 Μαΐου εκάστου έτους, σύμφωνα με τον τύπο που αναφέρεται στην με αρ. 64321/Δ4/16-5-2008 Κ.Υ.Α . ήτοι, υ=1/189ΧαΧβΧγ, όπου υ= το ύψος των δόσεων, 189 οι εργάσιμες ημέρες του έτους, α= η προσφορά, β= ο αριθμός των φοιτώντων μαθητών στις ημερομηνίες που καταβάλλονται οι δόσεις, γ= οι εργάσιμες ημέρες λειτουργίας του σχολείου με αντίστοιχη φοίτηση μαθητών για την περίοδο που καλύπτει η δόση. Ο αριθμός των φοιτώντων μαθητών και οι εργάσιμες ημέρες για την περίοδο που καλύπτει η δόση βεβαιώνονται κάθε φορά από το Διευθυντή του σχολείου.

Στην περίπτωση που στο σχολικό συγκρότημα συστεγάζεται νηπιαγωγείο, ο αριθμός των φοιτούντων νηπίων δεν συνυπολογίζεται στον καθορισμό του μισθώματος. Το χαρτόσημο μισθωμάτων βαρύνει τον εκμεταλλευτή του κυλικείου 6. Ο πλειοδότης που θα αναλάβει την εκμετάλλευση του κυλικείου θα πρέπει να γνωρίζει ότι: α) Απαγορεύεται η υπεκμίσθωση του κυλικείου ή η παραχώρηση σε άλλο άτομο β) Είναι υποχρεωτική η χρησιμοποίηση ταμειακής μηχανής γ) Είναι υποχρεωτική η ασφάλιση στο ΟΑΕ δ) Για τη λειτουργία του κυλικείου απαιτείται η έκδοση σχετικής αδείας ε) Τα προς πώληση προϊόντα είναι αυτά που αναφέρονται και ορίζονται από την Υγ. Διάταξη Υ1γ/Γ.Π/οικ 81025/27.08.2013 (ΦΕΚ 2135/29.08.2013 τεύχος Β’) όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει από την Υγ. Διάταξη Υ1γ/Γ.Π/οικ 96605/17.10.2013 (ΦΕΚ 2800/04.11.2013 τεύχος Β΄) στ) Θα πρέπει να συμμορφώνεται πλήρως προς τις υποδείξεις της επιτροπής ελέγχου του κυλικείου και του Δ/ντή του σχολείου ζ) Είναι υποχρεωμένος να καθαρίζει τον αύλειο χώρο από προϊόντα που πωλούνται στο κυλικείο η) Σε περίπτωση που την εκμετάλλευση του κυλικείου αναλάβει η καθαρίστρια του σχολείου, απαγορεύεται να καθαρίζει τους χώρους του σχολείου κατά τη διάρκεια λειτουργίας του κυλικείου. Ο καθαρισμός θα γίνεται μετά το ωράριο λειτουργίας του κυλικείου. θ) Ο Πλειοδότης θα πρέπει κατά την υπογραφή της Σύμβασης να προσέλθει με αξιόπιστο εγγυητή, ο οποίος θα έχει λάβει γνώση των όρων της Προκήρυξης και θα συνυπογράψει τη Σύμβαση. Οι παραπάνω όροι είναι υποχρεωτικοί. Η παράβαση ενός και μόνο όρου από το μισθωτή θα έχει ως συνέπεια την καταγγελία της σύμβασης. 7. Η μίσθωση των σχολικών κυλικείων Η μίσθωση των σχολικών κυλικείων κατά οποιοδήποτε τρόπο δεν υπάγεται στις διατάξεις για τις εμπορικές μισθώσεις. Οι εργάσιμες ημέρες κατά την περίοδο του έτους είναι 189. 8. Να χορηγηθεί σε κάθε ενδιαφερόμενο: α )Αντίγραφο της υπ΄ αριθ. 64321/Δ4/16-05-2008 Κοινής Υπουργικής Απόφασης όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με την αρ. Φ2/1553/129578/Δ1/04/08/2016 Κοινή Υπουργική Απόφαση με θέμα «Τροποποίηση της με αρ. 64321/Δ4/16-05-2008 Κοινής Υπουργικής Απόφασης όπως τροποποιήθηκε με την με αρ. 111526/Δ4/10-09-2010 Κοινή Υπουργική Απόφαση με θέμα ¨Λειτουργία κυλικείων δημοσίων σχολείων¨» (ΦΕΚ 2646/Β/25-08-2016), β) Αντίγραφο της υπ΄αριθ. ΔΥΙΓ/Γ.Π./οικι.93828/1-8-2006 «Υγειονομική Διάταξη αναφορικά με κανόνες υγιεινής και καθορισμό προϊόντων που διατίθενται από τα κυλικεία δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων» και
γ) Αντίγραφο της Υγ. Διάταξης Υ1γ/Γ.Π/οικ 81025/27.08.2013 (ΦΕΚ 2135/Β/29.08.2013) όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει από την Υγ. Διάταξη Υ1γ/Γ.Π/οικ 96605/17.10.2013 (ΦΕΚ 2800/Β/04.11.2013) «Κανόνες υγιεινής σχολικών κυλικείων, καντινών (σταθερών), χώρων εστίασης εντός των σχολείων και καθορισμός των προϊόντων που διατίθενται από αυτά εντός δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης» 9. Η Σχολική Επιτροπή έχει το δικαίωμα να μην κατακυρώσει το διαγωνισμό, εφόσον κρίνει τις προσφορές απαράδεκτες ή για οποιοδήποτε λόγο κρίνει το αποτέλεσμα του διαγωνισμού ασύμφορο.

Ο Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Π.Ε.
Χρήστος Πετράκης

Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της υπηρεσίας με τίτλο:  «Συντήρηση αγωγών και φρεατίων κοινοχρήστων χώρων, έτους 2018».

Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη Α. Φάρκωνα) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη,  από Πέμπτη 19 Απριλίου 2018 έως Δευτέρα 23 Απριλίου 2018, από τις 08:30 έως τις 14:30,  στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).

 

Για το Τμήμα Προμηθειών

213 2002841/842/859/913

Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της υπηρεσίας με τίτλο:  «Υπηρεσίες Συντήρησης & Επισκευής Τηλεφωνικών Κέντρων Δήμου Παπάγου - Χολαργού».

Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη Α. Πολίτη) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη,  από Τρίτη 17 Απριλίου 2018 έως Πέμπτη 19 Απριλίου 2018, από τις 08:30 έως τις 14:30,  στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).

Για το Τμήμα Προμηθειών
213 2002841/842/859/913

Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της υπηρεσίας με τίτλο:  «Υπηρεσίες ετήσιας συντήρησης και τεχνικής υποστήριξης φωτοαντιγραφικών μηχανημάτων».

Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη Α. Πολίτη) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη,  από Τρίτη 17 Απριλίου 2018 έως Πέμπτη 19 Απριλίου 2018, από τις 08:30 έως τις 14:30,  στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).

Για το Τμήμα Προμηθειών
213 2002841/842/859/913

Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της υπηρεσίας με τίτλο:

«ΑΝΑΘΕΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΙΑΤΡΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ».

 

Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη Β. Μπαρδή) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη,

την Πέμπτη 12 Απριλίου 2018, από τις 08:30 έως τις 14:30,

στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ  του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).

 

Για το Τμήμα Προμηθειών

213 2002841/842/859/913

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ
Ο Δήμαρχος Παπάγου-Χολαργού Αττικής

Προκηρύσσει τη διενέργεια συνοπτικού διαγωνισμού με σφραγισμένες προσφορές με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομικής άποψης προσφορά βάσει τιμής για την προμήθεια - υπηρεσία με τίτλο «εγκατάσταση χλοοτάπητα» συνολικού προϋπολογισμού 50.306,80 €, (πενήντα χιλιάδων τριακοσίων έξι ευρώ και ογδόντα λεπτών), συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., όπως περιγράφονται στην υπ’ αριθ. 2018009 μελέτη της Διεύθυνσης ΠΕ.ΚΑ.ΠΡΑ. του Δήμου.

Η δαπάνη της υπηρεσίας θα βαρύνει τον προϋπολογισμό του Δήμου έτους 2018 και συγκεκριμένα το ΚΑ 35.7323.0008 (CPV 45112400-9, 77314100-5, 44165100-5, 44165100-5, 44167000-8, 44167000-8, 44167000-8, 31710000-6, 44423700-8, 31600000-2, 44167300-1, 45112100-6).

Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί την 17 Απριλίου 2018 ημέρα Τρίτη και από ώρα 10.00 π.μ. έως 10.30 π.μ. (ώρα λήξης παράδοσης των προσφορών), ενώπιον της αρμόδιας επιτροπής διαγωνισμού η οποία ορίσθηκε με την υπ’ αριθ. 28/2018 διαγωνισμού (και συγκεκριμένα στην στα γραφεία της Υπηρεσίας Περιβάλλοντος, Καθαριότητας και Πρασίνου-Δημοτικής Κοινότητας Παπάγου- Προέκταση οδού Ασπασίας & Υγείας, Παπάγου, τηλ.: 210-6540211 έως και 214 & φαξ: 210-6515712, e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..). Σε περίπτωση που δεν διεξαχθεί ο διαγωνισμός στις 17/4/2018 λόγω απεργίας ή ανωτέρας βίας, θα διενεργηθεί στις 20/4/2018 ημέρα Παρασκευή την ίδια ώρα, χωρίς προηγούμενη δημοσίευση ή ειδοποίηση.

Στον διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος όσοι διαθέτουν τα προσόντα και τα δικαιολογητικά συμμετοχής, που προβλέπονται στη διακήρυξη. Η εγγύηση για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό ορίζεται σε (2%) επί του ποσού του Ενδεικτικού Προϋπολογισμού ήτοι 811,40€ και δίδεται με ισόποσο γραμμάτιο του Τ.Π.κ.Δ. ή εγγυητική επιστολή αναγνωρισμένης Τράπεζας ή του Τ.Σ.Μ.Ε.Δ.Ε. συντεταγμένης με τον τύπο που ισχύει για το Δημόσιο.

Για την καλή εκτέλεση των όρων της σύμβασης, o ανάδοχος υποχρεούται να καταθέσει πριν ή κατά την υπογραφή της σύμβασης εγγυητική επιστολή που θα καλύπτει ποσό ίσο με ποσοστό πέντε τοις εκατό (5%) επί της αξίας της σύμβασης χωρίς να υπολογίζεται ο Φ.Π.Α.

Η σύμβαση θα έχει ισχύ από την υπογραφή της και για διάστημα εξήντα (60) ημερών.

Τα σχετικά τεύχη της δημοπρασίας δύνανται να λάβουν οι ενδιαφερόμενοι από το Γραφείο Προμηθειών του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55), κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες (τηλ. 2132002841-2/859) όπως ορίζει η διακήρυξη του διαγωνισμού.

Ο Δήμαρχος
Παπάγου-Χολαργού

Ηλίας Αποστολόπουλος

 

Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της υπηρεσίας με τίτλο: «ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΥ ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΑ 5ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΧΟΛΑΡΓΟΥ».

Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη K. Κωνστάντιος) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από Δευτέρα 26 Μαρτίου 2018 έως Τετάρτη 28 Μαρτίου 2018, από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ  του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).

Σελίδα 1 από 33

Η πόλη μας

Ο Δήμος Παπάγου - Χολαργού είναι ένας από τους δήμους της νομαρχίας Αθηνών, της περιφέρειας Αττικής που προέκυψε με το Πρόγραμμα Καλλικράτης από την συνένωση των παλαιότερων δήμων Παπάγου και Χολαργού. Ο δήμος έχει πληθυσμό 47.714 κατοίκους, σύμφωνα με την απογραφή του 2001. Έδρα του είναι ο Χολαργός. Η έκτασή του είναι 8,63 τ.χλμ..

Η Δημοτική Αρχή

Επικοινωνία

  info (@) dpapxol.gov.gr
  213-2002.800
  210-6513840
  Περικλέους 55, 15561 Χολαργός